Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(116)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje naukowe
(8)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(3)
Programy komputerowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(37)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(16)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(107)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(13)
Szuścik Urszula
(12)
Evans Virginia
(11)
Dooley Jenny
(7)
Raczyńska Regina
(5)
Broadbent Paul
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Gray Elizabeth
(4)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(4)
Ruddle Mary
(4)
Balcázar Abraham
(3)
Briseño José Luis
(3)
Erocak Linnette Ansel
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Szpotowicz Magdalena
(3)
Dyson Leone
(2)
Dziamska Dorota
(2)
Klus-Stańska Dorota
(2)
Kopaczyńska Iwona
(2)
Lochowski Tessa
(2)
Magda-Adamowicz Marzenna
(2)
Marrella Maria Pia
(2)
Salaberri Sagrario
(2)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(2)
Wadsworth Pamela
(2)
Weiner Agnieszka
(2)
Zacłona Zdzisława
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Adamek Irena
(1)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Arahovitis Iias
(1)
Baines Ed 1969-
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Berdondini Lucia
(1)
Bider Katarzyna
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Blatchford Peter
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bogucka Mariola
(1)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Boyd Diane
(1)
Brewster Jean
(1)
Budniak Alina
(1)
Chowne Anne
(1)
Combs Martha
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dawes Lyn
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Dziamska Dorota. ABC origami
(1)
Ellis Gail
(1)
Enzinger Grażyna
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Forder Clare
(1)
Frey Nancy 1959-
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Galant Józef (1910- )
(1)
Ganske Kathy
(1)
Girard Denis (1925-2002)
(1)
Gołąb Joanna
(1)
Grabowska Karina
(1)
Grabowski Andrzej
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gruchała Paweł (1979- )
(1)
Grugeon Elizabeth
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Handzel Zofia
(1)
Hattie John
(1)
Hirst Nicky
(1)
Hubbard Lorraine
(1)
Hughes Annie
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Konarzewski Krzysztof (1948- )
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kurcz Jerzy
(1)
Kusiak Krystyna
(1)
Kutnick Peter
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Kędzierska Jadwiga
(1)
Lulek Barbara
(1)
Martynów Roman
(1)
Michalak Renata
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mikrut Adam
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Molicka Maria
(1)
Moon Jayne
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Nazaruk Stanisława
(1)
Nowakowska-Buryła Ilona
(1)
Nowik Jerzy
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Oleksy Jadwiga
(1)
Oort Henk van
(1)
Ota Cathy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(67)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(93)
Wielka Brytania
(13)
Anglia
(4)
Kiribati
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(91)
angielski
(24)
Odbiorca
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(35)
Nauczanie początkowe
(35)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(33)
Nauczanie
(15)
Język angielski
(12)
DZIECKO
(10)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(10)
Wychowanie przedszkolne
(10)
MATEMATYKA
(8)
PRZYRODA
(7)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(6)
CZYTANIE
(4)
Kreatywność
(4)
MUZYKA
(4)
Metody nauczania
(4)
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
(4)
Nauczanie języków obcych
(4)
JĘZYKI
(3)
Nauczanie zintegrowane
(3)
PISANIE
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Czytanie
(2)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(2)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(2)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(2)
Dzieci
(2)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
NAUCZYCIELE NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(2)
Nauczyciele
(2)
PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Psychologia
(2)
RODZINA
(2)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(2)
Uczniowie
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(2)
ADAPTACJA SPOŁECZNA
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekologia
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Kształcenie
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
Myślenie twórcze
(1)
NAUCZYCIELE PRZEDSZKOLI
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Origami
(1)
OŚWIATA
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Pisanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
RODZICE
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rytmika
(1)
SAMOKSZTAŁCENIE
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuka
(1)
Technika
(1)
Twórczość
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UMUZYKALNIANIE
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Bajki i baśnie
(11)
PODRĘCZNIKI
(10)
ĆWICZENIA i ZADANIA do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(8)
Praca zbiorowa
(7)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(3)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(32)
Językoznawstwo
(17)
Literaturoznawstwo
(11)
Ochrona środowiska
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Słowo kluczowe
teaching
(29)
English language
(28)
primary school
(28)
edukacja wczesnoszkolna
(22)
primary school education
(16)
dzieci
(15)
storytelling
(13)
pupils
(11)
storytime
(11)
nauczanie początkowe
(9)
nauczyciel
(8)
edukacja przedszkolna
(7)
wychowanie przedszkolne
(7)
edukacja
(6)
science
(6)
język angielski
(5)
nauczanie
(5)
edukacja ekologiczna
(4)
mathematic
(4)
muzyka
(4)
myślenie twórcze
(4)
pedagogika wczesnoszkolna
(4)
reading
(4)
szkoła
(4)
workbook
(4)
wychowanie
(4)
ADHD
(3)
EFL
(3)
czytanie
(3)
early childhood education
(3)
edukacja przyrodnicza
(3)
flashcard
(3)
learning
(3)
matematyka
(3)
nauczanie zintegrowane
(3)
pisanie
(3)
rodzina
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
study and teaching
(3)
teacher's book
(3)
uczeń
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
children
(2)
dziecko niepełnosprawne
(2)
edukacja estetyczna
(2)
edukacja matematyczna
(2)
edukacja międzykulturowa
(2)
elementary education
(2)
język polski
(2)
kreatywność
(2)
kształcenie zintegrowane
(2)
literacy
(2)
metody nauczania
(2)
nauczyciele
(2)
plastyka
(2)
program kształcenia
(2)
przedszkole
(2)
przyroda
(2)
reading comprehension
(2)
relacja nauczyciel-uczeń
(2)
scenariusze zajęć
(2)
socjalizacja
(2)
song
(2)
teaching materials
(2)
word recognition
(2)
wychowanie do wartości
(2)
young learners
(2)
zabawy dydaktyczne
(2)
ELT
(1)
Great Britain
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
Simple View of Reading
(1)
United States
(1)
aktywność
(1)
arteterapia
(1)
asertywność
(1)
audio-visual aids
(1)
badania
(1)
biblioterapia
(1)
bilingual reader
(1)
case study
(1)
coursebook
(1)
creative thinking
(1)
czas wolny
(1)
diagnoza pedagogiczna
(1)
diagnoza psychopedagogiczna
(1)
drama
(1)
drama (ped.)
(1)
dzieciństwo
(1)
edukacja artystyczna
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
edukacja kulturalna
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja muyczna
(1)
edukacja muzyczna
(1)
edukacja plastyczna
(1)
edukacja teatralna
(1)
edukacja techniczna
(1)
edukacja środowiskowa
(1)
116 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Henry Hippo / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Ed. 1, impression 10. - Berkshire : Express Publishing, 2017. - 38, 18 pages. : illustrations ; 30 cm.
W komplecie płyta o numerze CD.416
Goldilocks and the Three Bears, told in rhyme and with accompanying songs, will delight and entertain all young learners of English. This beautifullly illustrated story is presented both in the form of a narrative and play. Young learners can enjoy reading this children's classic and put on a performance at the end of the school year. A picture dictionary provides the key words of the story.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1337.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Henry Hippo / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2017. - multi-ROM, Audio CD, DVD PAL : 1-16 story and songs, 17-18 songs (instrumental) ; 30 cm.
W komplecie książka o syg. B.1335
Multi-ROM zawiera nagranie (audio) pełnego tekstu lektury oraz film, bedący animowaną wersją lektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.417.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Little Engine That Could / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2014. - 38, 18 pages. : illustrations ; 30 cm.
W komplecie płyta o numerze DVD.418 i płyta Audio CD o sygn. CD.419
The Little Engine That Could to tytuł z serii Early Primary Readers. Seria obejmuje lektury przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat, uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej lub na kursach językowych. Seria została opracowana ze szczególnym naciskiem na sceniczną adaptację przygód bohaterów. W pierwszej części książeczki (Texts & Pictures) znajduje się wierszowany tekst, któremu towarzyszą ilustracje, w drugiej (Picture Version) - historia jest przedstawiona na dużych rysunkach, które rozwijają wyobraźnię i mogą być pomocne w przygotowaniu kostiumów i rekwizytów do inscenizacji. Wszystkie lektury z serii Early Primary Readers kształcą sprawność językową, włączają dzieci do wspólnej pracy nad tekstem, a dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, rozwijają wrażliwość estetyczną oraz zainteresowania czytelnicze i teatralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1338.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Muzyka
CD
W koszyku
The Little Engine That Could / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2014. - Audio CD : 1-16 story and songs, 17-18 songs (instrumental) ; 11 cm.
W komplecie książka o sygn. B.1336
The Little Engine That Could to tytuł z serii Early Primary Readers. Seria obejmuje lektury przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat, uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej lub na kursach językowych. Seria została opracowana ze szczególnym naciskiem na sceniczną adaptację przygód bohaterów. W pierwszej części książeczki (Texts & Pictures) znajduje się wierszowany tekst, któremu towarzyszą ilustracje, w drugiej (Picture Version) - historia jest przedstawiona na dużych rysunkach, które rozwijają wyobraźnię i mogą być pomocne w przygotowaniu kostiumów i rekwizytów do inscenizacji. Wszystkie lektury z serii Early Primary Readers kształcą sprawność językową, włączają dzieci do wspólnej pracy nad tekstem, a dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, rozwijają wrażliwość estetyczną oraz zainteresowania czytelnicze i teatralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.419.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
DVD
W koszyku
W komplecie książka o sygn. B.1336
The Little Engine That Could to tytuł z serii Early Primary Readers. Seria obejmuje lektury przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat, uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej lub na kursach językowych. Seria została opracowana ze szczególnym naciskiem na sceniczną adaptację przygód bohaterów. W pierwszej części książeczki (Texts & Pictures) znajduje się wierszowany tekst, któremu towarzyszą ilustracje, w drugiej (Picture Version) - historia jest przedstawiona na dużych rysunkach, które rozwijają wyobraźnię i mogą być pomocne w przygotowaniu kostiumów i rekwizytów do inscenizacji. Wszystkie lektury z serii Early Primary Readers kształcą sprawność językową, włączają dzieci do wspólnej pracy nad tekstem, a dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, rozwijają wrażliwość estetyczną oraz zainteresowania czytelnicze i teatralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD.420.XXIV.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Little Red Hen / Elizabeth Gray, Virginia Evans. - First published, impression 9 - Berkshire : Express Publishing, 2014. - 27, 13 pages. : illustrations ; 30 cm.
W komplecie płyta o sygn. CD.420
The Little Red Hen to tytuł z serii Early Primary Readers. Seria obejmuje lektury przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat, uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej lub na kursach językowych. Seria została opracowana ze szczególnym naciskiem na sceniczną adaptację przygód bohaterów. W pierwszej części książeczki (Texts & Pictures) znajduje się wierszowany tekst, któremu towarzyszą ilustracje, w drugiej (Picture Version) - historia jest przedstawiona na dużych rysunkach, które rozwijają wyobraźnię i mogą być pomocne w przygotowaniu kostiumów i rekwizytów do inscenizacji. Wszystkie lektury z serii Early Primary Readers kształcą sprawność językową, włączają dzieci do wspólnej pracy nad tekstem, a dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, rozwijają wrażliwość estetyczną oraz zainteresowania czytelnicze i teatralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1339.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
Muzyka
CD
W koszyku
The Little Red Hen / Elizabeth Gray, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2014. - Multi-ROM, Audio CD, DVD PAL : 1-13 story and songs, 14-15 songs (instrumental) ; 11 cm.
W komplecie książka o sygn. B.1337
Multi-ROM zawierający ścieżki dźwiękowe oraz filmy (lub płyta Audio CD).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.421.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
Muzyka
CD
W koszyku
The Town Mouse & The Country Mouse / Elizabeth Gray, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2016. - Multi-ROM, Audio CD, DVD PAL : 1-11 story and songs; 11 cm.
W komplecie książka o sygn. B.1338
Multi-ROM zawierający ścieżki dźwiękowe oraz filmy (lub płyta Audio CD).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.422.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Town Mouse and The Country Mouse / Elizabeth Gray, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2016. - 13, 11 pages. : illustrations ; 30 cm.
W komplecie płyta Audio CD o sygn. CD.421
The Town Mouse & The Country Mouse to tytuł z serii Early Primary Readers. Seria obejmuje lektury przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat, uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej lub na kursach językowych. Seria została opracowana ze szczególnym naciskiem na sceniczną adaptację przygód bohaterów. W pierwszej części książeczki (Texts & Pictures) znajduje się wierszowany tekst, któremu towarzyszą ilustracje, w drugiej (Picture Version) - historia jest przedstawiona na dużych rysunkach, które rozwijają wyobraźnię i mogą być pomocne w przygotowaniu kostiumów i rekwizytów do inscenizacji. Wszystkie lektury z serii Early Primary Readers kształcą sprawność językową, włączają dzieci do wspólnej pracy nad tekstem, a dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, rozwijają wrażliwość estetyczną oraz zainteresowania czytelnicze i teatralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1340.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Living languages : an integrated approach to teaching foreign languages in primary schools / edited by Catherine Watts, Clare Forder and Hilary Phillips. - Milton Park, Abingdon, Oxon ; New York : Routledge, copyright2013. - XII, 258 pages : illustrations ; 25 cm. + 1 DVD-ROM
Includes bibliographical references (p. 255-256) and index.
Living Languages is simply bursting with practical and original ideas aimed at teachers and trainee teachers of foreign languages in primary schools. Written by a team of experienced linguists, this book will inspire and motivate the foreign language classroom and the teachers who work within it. Living Languages comprises eight chapters and is structured around the integrated classroom, merging language learning with different aspects of the wider curriculum such as multimedia, performance, celebrations and festivals, creativity and alternative approaches to teaching languages. A DVD is also included with the book containing additional teaching materials and the associated films and audio recordings which make this a fully-developed and effective teaching resource.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17697.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Rozważania podjęte przez autorów w publikacji stanowią autorskie podejście do wybranych aspektów diagnozy edukacyjnej w zakresie wczesnego rozwoju dziecka oraz praktyki wczesnej edukacji. Przedstawione propozycje tematyczne zawierają zagadnienia wczesnej diagnozy rozwojowej, zabawy jako propozycji wspierającej rozwój dziecka a także tematy z obszaru związanego z kreatywnością nauczyciela jako niezbędnej kompetencji w pracy z uczniem. Podjęte tematy są jedynie próbą zwrócenia uwagi na wciąż istotne aspekty w realizacji podmiotowej roli ucznia, a także w projektowaniu i zarządzaniu różnorodnością w przestrzeni edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18522.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom. 3 t.3)
Książka ta zaczyna się sentencją „spiesz się powoli” i ona stanowi jej główną myśl. Spiesząc się człowiek nie może dojrzeć ani piękna ani dramatu otaczającej go przyrody. Odpowiada na pytania: Jak zwiększyć ludzką wrażliwość?, Jak ocalić planetę – Ziemię?, Jak pracować, by zrozumieć świat i siebie?, Jak kształcić nauczycieli z ducha?, a przede wszystkim „Co zrobić, aby zapobiec degradacji człowieka, świata przyrody i sztuki?”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19722.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19721.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace monograficzne)
Bibliogr. przy pracach.
Na książkę tę składają się teksty stanowiące efekt pracy zespołu. Prezentowany wybór zawiera zatem prace najnowsze, pisane specjalnie dla nauczycieli i studentów. Materiały zostały dobrane tak, aby przedstawić najważniejsze koncepcje i założenia teoretyczne współczesnej dydaktyki specjalnej. Podstawy programowe obowiązujące w szkolnictwie specjalnym i integracyjnym określają zadania sprzyjające rozwojowi uczniów. Nauczyciele dostosowują je do potrzeb i możliwości dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Biorą oni pod uwagę zarówno czynniki zdrowotne, fizyczne, sensoryczne, środowiskowe, jak i inne, które są istotne w toku programowania zajęć. Integrowanie treści zaczyna się wcześniej, kiedy nauczyciel planuje pracę, pisząc swój tzw. rozkład materiału. Jednak właściwy żywy proces integrowania dokonuje się w toku pracy nauczyciela z uczniem. Skomplikowany z natury proces nauczania zintegrowanego ukazuje styczność dyscyplin, na których opiera się proces rewalidacji uczniów w okresie wczesnoszkolnym. Podkreślić tu trzeba kompetencje praktyków, którzy uczestnicząc w procesie edukacji dziecka przyczyniają się do podniesienia poziomu pracy nauczycieli i uczniów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3305 [Magazyn 2], P.2114 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3304.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2112.IV.9 [Czytelnia B], P.2113.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
"Problematyka przedstawianego tomu jest różnorodna, zarówno pod względem tematyki badawczej, jak i przyjętych założeń metodologicznych. Mamy do czynienia z tekstami przeglądowymi, badawczymi i teoretyczno-praktycznymi. Wskazuje to na wielość możliwych do podjęcia zagadnień, będących konsekwencją refleksji nad teoriami pedagogicznymi i praktyką edukacyjną dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Celem tego tomu jest zabranie głosu w nieustającej dyskusji nad wybranymi zagadnieniami konstruujacymi aktualny i przyszłościowy dyskurs społeczny dotyczący uczenia się, rozwoju dzieci mających własne prawa obywatelskie, oferowanej im edukacji w instytucji przedszkolnej i szkolnej." (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12252.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13378.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki.)
Bibliogr. s. 443-471. Indeksy.
Tom składa się z szesnastu tekstów należących do trzech obszarów tematycznych: (1) zagadnienia związane z polityką oświatową i działaniem rynku w obszarze wczesnej edukacji, (2) problematyka konstruowania tożsamości młodszych uczniów, (3) tworząca się w ich umysłach wiedza. Celem pracy Autorów jest refleksyjno-krytyczna rekonstrukcja założeń i skutków edukacji wczesnoszkolnej w polskim systemie oświatowym od etapu przygotowania dziecka do szkoły w placówkach przed szkolnych po przez przejście do systemu szkolnego i przez cały okres kształcenia w klasach początkowych w postaci tak zwanej integracji treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14920.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15735.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Bibliogr. s. 636-662. Indeksy.
"Książka stanowi kolejną na naszym rynku propozycję zbiorowej, ale jednak odmiennej od dotychczasowych i zróżnicowanej analizy [zagadnień] współczesnej pedagogiki wczesnoszkolnej (...) pojawiają się tu zupełnie nieobecne w dotychczasowych publikacjach pola problemowe, które wyznaczają kierunek koniecznych poszukiwań czy rozstrzygnięć teoretycznych dla tej subdyscypliny pedagogicznej. Każdy z rozdziałów mógłby stanowić odrębna pozycję książkową. (...) [Książka] stanowi oryginalne i nowatorskie podejście do pedagogiki wczesnoszkolnej." (z recenzji prof. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12010.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13153.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy publikacji ustosunkowali się do problemów: jakie są współczesne ujęcia twórczości formułowane w teoriach, jakie są jej cechy, przejawy, rodzaje, znaczenie? Jak rozbudzić twórczy potencjał dziecka i nauczyciela? Co sprzyja a co ogranicza edukacje dziecka w zakresie kreatywności? Czy kreatywność zawsze jest konstruktywna? Zmotywowani poszukiwaniem szans rozwojowych dziecka autorzy zaprezentowali swoje przemyślenia, sugestie, pomysły i sposoby modernizowania procesu edukacji dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6528.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [385].
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Rozważania podjęte w pracy są kontynuacją zagadnień dotyczących pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym prezentowanych w poprzednich tomach. Tom składa się z trzech części. W pierwszej Czytelnicy mogą znaleźć autorskie propozycje dotyczące m.in. współczesnych wyzwań dla szkoły i nauczyciela w kontekście przygotowania dzieci do uczenia się przez całe życie, oceny (nie)gotowości szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia oraz sposobów zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Kolejna część zawiera zarówno teoretyczną, jak i praktyczną egzemplifikację zagadnień związanych z edukacją nauczycieli realizowaną przez naszych południowych sąsiadów. Tom zamyka część będąca prezentacją wyników badań prowadzonych wśród studentów kierunków pedagogicznych. Zamieszczone w tej części opracowania skupiają się głównie na kwestiach dotyczących roli i zadań współczesnego nauczyciela oraz potrzeby i możliwości wychowania międzykulturowego w przedszkolu i w klasach I-III.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14441.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 220-233. Indeksy.
Publikacja dotyczy procesów uczenia sie drugiego jezyka (obcego) przez dzieci w nizszych klasach szkoly podstawowej. Autorka skupila sie w szczególnosci na przyswajaniu slownictwa oraz umiejetnosci odtwarzania slów z pamieci. Z powodu rosnacego zainteresowania edukacja jezykowa dzieci mlodszych, praca ma duze walory praktyczne i moze byc przydatna dla nauczycieli jezyka angielskiego w szkolach podstawowych. Publikacja w jezyku angielskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8917.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10477.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.51 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej