Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(229)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(228)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Programy komputerowe
(4)
E-booki
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(206)
dostępne
(120)
nieokreślona
(16)
wypożyczone
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(114)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(218)
Autor
Zemach Dorothy E
(12)
Mann Malcolm
(7)
Taylore-Knowles Steve
(7)
Kotane L.V
(6)
Dörnyei Zoltán
(4)
Dörnyei Zoltán
(3)
Gębal Przemysław (1972- )
(3)
Harmer Jeremy (1947- )
(3)
Long Michael H
(3)
Makova M.N
(3)
Oxford Rebecca L
(3)
Ur Penny
(3)
Uskova O.A
(3)
Benati Alessandro G
(2)
Chomacki Kate
(2)
Cohen Robert F
(2)
Deczewska Justyna
(2)
Doughty Catherine J
(2)
Erofeeva I.N
(2)
Goh Christine Chuen Meng
(2)
Grieveson Margaret
(2)
Hogue Ann
(2)
Hughes Stacey H
(2)
Kisslinger Ellen
(2)
Lansford Lewis
(2)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(2)
Mackey Alison
(2)
McKinnon Mark
(2)
Mercer Sarah
(2)
Miller Judy L
(2)
Murphy-Judy Kathryn Annette
(2)
Myles Jane
(2)
Oliver Rhonda
(2)
Oshima Alice
(2)
Oxenden Clive (1953- )
(2)
Philp Jenefer
(2)
Pugliese Chaz
(2)
Richards Jack C. (1943- )
(2)
Russell Victoria (Professor of Spanish)
(2)
Ryan Stephen
(2)
Thornbury Scott 1950-
(2)
Tomlinson Brian
(2)
Świrko Krzysztof
(2)
Acklam Richard (1960- )
(1)
Akšina T.E
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Amerstorfer Carmen M
(1)
Anderson Marti
(1)
Arnold Jane
(1)
Ball Phil (1957- )
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Batstone Rob
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Beatty Ken
(1)
Bielak Marlena
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Birsh Judith R
(1)
Bixby Jennifer
(1)
Bland Janice
(1)
Boyle Mike
(1)
Boyle Mike S
(1)
Bradbury Tom
(1)
Brinton Donna M
(1)
Broudy Daniel
(1)
Broughton Geoffrey
(1)
Broughton Geoffrey 1927-
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brown H. Douglas 1941-
(1)
Brown James Dean
(1)
Brumfit Christopher
(1)
Burgess Sally
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Byram Michael
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Carreker Suzanne
(1)
Celce-Murcia Marianne
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Clark Alisha
(1)
Clarke Mark A
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Clegg John (1946- )
(1)
Combs Martha
(1)
Coombe Christine A. (Christine Anne) 1962-
(1)
Coonan Carmel Mary
(1)
Cummins Jo
(1)
Curtis Jane
(1)
Czarkowska Iwona (1970- )
(1)
DaSilva Iddings Ana Christina
(1)
Dainty Peter
(1)
Dakowska Maria (1950- )
(1)
Daloiso Michele
(1)
Davis Fiona
(1)
De Oliveira Luciana C
(1)
Dean Deborah 1952-
(1)
Dellar Hugh
(1)
Devitt Matthew
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dickinson Leslie
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(150)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(83)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(62)
Anglia
(49)
Polska
(42)
Nowy Jork (stan) (USA)
(27)
Rosja
(16)
Kalifornia (USA)
(4)
Kiribati
(4)
Wirginia (USA)
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Niemcy
(3)
Massachusetts (USA)
(3)
Illinois (USA)
(2)
New Hampshire (USA)
(2)
Kanada
(2)
Australia
(1)
Chiny
(1)
Connecticut (USA)
(1)
Dystrykt Kolumbii (USA)
(1)
Indie
(1)
Michigan (USA)
(1)
Holandia
(1)
Pensylwania (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(178)
polski
(35)
rosyjski
(17)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(28)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
C1 poziom biegłości językowej
(9)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(3)
Nauczyciele języka angielskiego
(3)
Nauczyciele języków
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 plus
(2)
C2 poziom biegłości językowej
(2)
Dorośli
(2)
Nauczyciele
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(229)
Język angielski
(78)
Metody nauczania
(19)
Język rosyjski
(18)
Czytanie
(15)
Pisanie
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Język środowiskowy
(11)
Nauczanie
(10)
Dwujęzyczność
(9)
Gramatyka
(8)
Pomoce dydaktyczne
(8)
Językoznawstwo
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(6)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
Literatura
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
Praca zespołowa
(4)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Psychologia nauczania
(3)
Słownictwo
(3)
Technologia
(3)
Testy językowe
(3)
Uczenie się
(3)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(3)
Badania naukowe
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Język
(2)
Język specjalistyczny
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Metoda projektów
(2)
Metodologia
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Różnice indywidualne
(2)
Socjolingwistyka
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Sprawdziany i testy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Ankieta
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
CAE (certyfikat językowy)
(1)
CPE (certyfikat językowy)
(1)
Certyfikat językowy
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dyskusja
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Idiomy
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
Język niemiecki
(1)
Język ojczysty
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Język rosyjski (przedmiot szkolny)
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kształcenie korespondencyjne
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Lęk
(1)
Mowa
(1)
Muzyka dla dzieci
(1)
Mówienie
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Projekty
(1)
Psychologia
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Rozumienie ze słuchu
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Second-language acquisition (SLA)
(1)
Sprawność językowa
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Style poznawcze
(1)
Teoria nauczania
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wymowa
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(28)
Sprawdziany i testy
(6)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(213)
Edukacja i pedagogika
(169)
Zarządzanie i marketing
(12)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
English language
(78)
study and teaching
(64)
teaching
(46)
learning
(34)
English
(32)
second language acquisition
(30)
foreign speakers
(26)
writing
(22)
reading
(21)
language
(19)
grammar
(16)
русский язык
(16)
language learning
(14)
foreign language
(13)
speaking
(13)
language teaching
(11)
бизнес
(11)
education
(10)
B2
(9)
B2 (poziom biegłości językowej)
(9)
learning strategies
(9)
FCE
(8)
textbook
(8)
group work
(7)
language skills
(7)
psychology
(7)
teaching materials
(7)
listening
(6)
rhetoric
(6)
teaching approaches
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
bilingualism
(5)
linguistics
(5)
motivation
(5)
teacher
(5)
vocabulary
(5)
тесты
(5)
B1 (poziom biegłości językowej)
(4)
C1
(4)
English teacher
(4)
classroom managment
(4)
communication
(4)
communication skills
(4)
język obcy
(4)
language acquisition
(4)
learner
(4)
literature
(4)
methodology
(4)
methods of teaching
(4)
nauczanie języków obcych
(4)
research method
(4)
study
(4)
CLIL
(3)
CPE
(3)
Japanese speakers
(3)
academic reading
(3)
academic writing
(3)
assessment
(3)
business English
(3)
children
(3)
dydaktyka
(3)
język rosyjski
(3)
literacy
(3)
report writing
(3)
research
(3)
special educational need
(3)
testing
(3)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(2)
CAE
(2)
ELT
(2)
Internet
(2)
bilingual education
(2)
composition and exercises
(2)
computer-assisted instruction
(2)
digital technology
(2)
dyslexia
(2)
educational technology
(2)
feedback
(2)
games
(2)
glottodydaktyka
(2)
language and languages
(2)
language teacher
(2)
learning strategy
(2)
lifelong learning
(2)
linguistic
(2)
lower secondary school
(2)
nauczanie
(2)
photocopiable materials
(2)
pragmatics
(2)
primary school
(2)
pronunciation
(2)
second language
(2)
second language learning
(2)
social context
(2)
sociolinguistics
(2)
speaking skills
(2)
spoken English
(2)
teaching online
(2)
230 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 393-412.
Książka stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki polonistycznej w jej wymiarze teoretycznym oraz praktycznym. Ma charakter podręcznika akademickiego, przygotowanego częściowo w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku do zrealizowania na zajęciach o charakterze seminaryjno-konwersatoryjnym. Zawartość i format książki skorelowane są z wymaganiami sformułowanymi w obecnych i przygotowywanych standardach kształcenia nauczycieli oraz realizowanymi programami kształcenia glottodydaktyków polonistycznych w ramach studiów podyplomowych w różnych polskich ośrodkach akademickich. Pod względem treści obejmuje całościowy przegląd rozwoju glottodydaktyki polonistycznej oraz wskazuje kierunki rozwoju konkretnych kompetencji dydaktyczno-metodycznych w odniesieniu do nauczania podsystemów polszczyzny oraz rozwijania kompetencji językowych. Książka jest adresowana do studentów wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języka polskiego jako obcego i drugiego. Ważnym odbiorcą będą także czynni zawodowo nauczyciele i lektorzy języka polskiego jako obcego zainteresowani podnoszeniem swoich kwalifikacji. Częściowo seminaryjny charakter publikacji umożliwi jej wykorzystywanie także w ramach różnych form doskonalenia oferowanych czynnym zawodowo polonistom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.44.V.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Children learning English / Jayne Moon. - Oxford : Macmillan, 2005. - VIII,184 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Na okładce : A Guidebook for English Language Teachers.
Children Learning English is a comprehensive guidebook for teachers of English to young learners. Covering both the theory and practice of teaching English to children, it offers discovery activities and real-life examples from classrooms around the world. Provides insight into the special characteristics, abilities and attitudes children bring to the classroom. Encourages reflection on how teachers can learn from children and on how this information can be used in planning lessons and activities. Suggests how to adapt ideas and frameworks for teaching English to young learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17962.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Self-Regulated Learning Guide introduces K-12 teachers to the basics of self-regulation. Highly practical and supported by cutting-edge research, this book offers a variety of techniques for seamlessly infusing self-regulated learning principles into the classroom and for nurturing students’ motivation to strategize, reflect, and succeed. Featuring clear explanations of the psychology of self-regulation, these nine chapters provide teachers with core concepts, realistic case scenarios, reflection activities, and more to apply SRL concepts to classroom activities with confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21805.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21804.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
The Psychology of Second Language Acquisition offers a systematic and accessible overview of the main psychological areas and theories in order to keep abreast of the ongoing paradigm shift. Readers will find succinct and up-to-date descriptions of a wide range of psycholinguistic and neuropsychological topics such as language and the brain; neuroimaging and other research methods in psycholinguistics and brain research; non-nativist approaches to language acquisition; explicit/implicit learning and memory, procedural/declarative knowledge, and the automatization of language skills; learner characteristics, age effects, and the critical period hypothesis; and the psychological basis of language learning in educational contexts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18633.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18632.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition Research Series / editors Susan M. Gass, Alison Mackey)
Over the past decade, the focus of inquiry into the psychology of SLA has shifted from the analysis of various characteristics within individuals towards a greater consideration of individuals’ dynamic interactions with diverse contexts. This revisit of the bestselling The Psychology of the Language Learner reflects on these developments by challenging some of the assumptions upon which the original text was based, maintaining the familiar structure of the original, while situating the discussion within a very different theoretical framework. Written in a lively, accessible style, the book considers how the field has evolved and maintains a keen eye on the future, suggesting exciting new directions for the psychology of SLA. The Psychology of the Language Learner Revisited will appeal to students and researchers in a wide range of disciplines, including applied linguistics, second language acquisition, modern languages, and psychology.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18631.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18630.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scaffolding Language, Scaffolding Learning : Teaching Second Language Learners in the Mainstream Classroom / Pauline Gibbons. - Second Edition - Portsmouth : Heinemann, copyright 2015. - IX, [1], 165 stron : ilustacje ; 24 cm.
The bestselling Scaffolding Language, Scaffolding Learning helped tens of thousands of mainstream elementary teachers ensure that their ELL learners became full members of the school community with the language and content skills they needed for success. In the highly anticipated Second Edition, Pauline Gibbons updates her classic text with a multitude of practical ideas for the classroom, supported by the latest research in the field of ESL. With clear directions and classroom tested strategies for supporting students’ academic progress, Gibbons shows how the teaching of language can be integrated seamlessly with the teaching of content, and how academic achievement can be boosted without sacrificing our own vision of education to the dictates of knee-jerk accountability. Rich examples of classroom discourse illustrate exactly how the scaffolding process works, while activities to facilitate conversation and higher-level thinking put the latest research on second language learning into action.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17703.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniques and Principles in Language Teaching / Diane Larsen-Freeman, Marti Anderson. - Third edition - Oxford : Oxford University Press, 2019. - XIX, 252, [1] stron. : rysunki ; 23 cm.
NEW discussion on the political dimensions of language teaching; NEW digital technology chapter; NEW extended coverage of content-based and task-based approaches.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17691.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Offering a timely snapshot of current theory and research in the field of psychology in foreign language learning, this book is accessible to both specialists and non-specialists. Each chapter focuses on a different psychological construct and provides an overview of current thinking in the area drawing on insights from educational psychology.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18635.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18634.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Timesaver Cross-Curricular English Activities / material written by Melanie Birdsall. - Reprinted in 2008. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 2001. - 96 stron : ilustracje ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
An extensive collection of exciting and interactive activities in English for maths, geography, life skills, history and science. Students use language skills to design a town, find out if they are a good friend, or test their knowledge of recycling. A variety of activities present subjects in a fun and stimulating way.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21359.XXIV.14 [Czytelnia A], 15165.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Listening for first (FCE) / by Tom Bradbury. - [London] : Scholastic Ltd., cop. 2016. - 95, [1] strony : ilustracje ; 30 cm + 2 płyty CD-ROM.
(Timesaver For Exams)
Miejsce wyd. wg WorldCat.
Do ksiązki dołączono dwie płyty o
Timesaver For Exams_ is a new series of photocopiable materials for English teachers to use with students who are preparing for exams. They save teacher preparation time with a wide range of refreshing easy-to-use lessons and activities, providing motivational ideas for exam classes. The engaging and contemporary content is aimed at teenagers and young adults with an emphasis on repeated practice of exam task types and includes exam tips and skills practice. _Listening for First (FCE)_ covers all four parts of the revised exam and can be used for students sitting both the standard and For Schools exam. With two CDs and full audio transcript.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18302.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching by Principles is a widely acclaimed methodology test used in language teacher education programs around the world. In this fourth edition, Dr. H. Douglas Brown and Dr. Heekyeong Lee offer a comprehensive survey of practical language teaching options firmly anchored in current research on second language acquisition and pedagogy. Features of the Fourth Edition A comprehensive update on current issues, new research findings, and innovative classroom teaching techniques, with additional and reworked chapters to reflect this information. A description and analysis of new foundational principles, including: agency, identity, languaculture, communities of practice, embodied cognition, and self-regulation. Pre-reading organizers at the beginning of each chapter. Frequent statistics and pedagogical "tips" in each chapter. Numerous "classroom connections" to stimulate practical applications of concepts and principles. End-of-chapter group activities, discussion topics, and suggested additional readings. A glossary of technical terminology
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19374.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19373.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"The Teacher’s Book" offers full teaching notes, background information, answers and tapescripts. Includes extra photocopiable classroom activities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 476.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Deborah Dean is back with a significantly reenvisioned and revised edition of her popular Strategic Writing. After working with high school teachers who implemented the approach detailed in the first edition, Dean has refined, reorganized, and updated the material to better support classroom teachers dedicated to teaching not just the process of writing but also the strategies of writing that help students develop the ability to write effectively throughout their lives.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21356.XXIV.14.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21355.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Why do students often graduate from high school unprepared for college writing and what can we do about it. These are the questions that a group of classroom teachers set out to explore. Over the course of seven years, a group of middle, high school, college, and university teachers participated in a federally funded writing coalition project to implement innovative approaches to teaching writing. Together they developed this series of lesson plans designed to make writing both fun and an integral part of diverse curricula. "Practical" is the recurrent motif of each teaching strategy. Developed by real teachers in real classrooms, the lessons are grouped into seven categories: writing process, portfolios, literature, research, grammar, writing on demand, and media.Each lesson follows a standard format that includes purpose of the activity; necessary preparation; required props and materials; process and procedure for implementation; instructional pointers and/or possible pitfalls; and reflections from the teacher that provide "behind the scenes" insights.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21353.XXIV.14.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21352.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
Teach English is a teacher training course that develops practical skills in the teaching of English as a second language. It can be used in a variety of situations: in-service courses for teachers working at the secondary school level or in language institutes, in pre-service training of secondary school teachers, and as part of a refresher course in practical methodology for more experienced teachers. It is especially designed to meet the needs of teachers whose first language is not English, who teach large classes in rigid classrooms with few resources, who follow a set of syllabus and textbook, who have little control over course content or material.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64.XXIV.14 [Magazyn 1], 228.XXIV.14 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.76.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 63.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching English in Secondary Schools / John Gordon. - Los Angeles : SAGE, 2015. - VI, 192 pages ; 25 cm
This guide for anyone training to become a secondary English teacher includes a 'lesson feedback' case study in each chapter combined with research findings to explore and analyse what underpins quality English teaching, all in line with the 2014 curriculum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20513.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The Practice of English Language Teaching / Jeremy Harmer. - Edition 3 revised and updated. - Harlow : Longman, 2001. - 370 stron : ilustracje ; 25 cm.
The hoghly acclaimed "the Practice of English Language Teaching" is an essential guide for teachers of English. This edition has been completely revised to reflect new developments in language teaching. It includes: a discussion of English as a world language, an evaluation of new technologies in the classroom, a wide range of practical teaching ideas reflecting current methodological practice, an increased focus on issues such as: teacher development, learner autonomy and context-sensitive teaching, a DVD showing extracts from real classes and discussions between the author and the teachers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 514.XXIV.14 [Magazyn 1], 513.XXIV.14 [Magazyn 1], 511.XXIV.14 [Magazyn 1], 510.XXIV.14 [Magazyn 1], P.4728.XXIV.14 [Magazyn 1], 506.XXIV.14 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 507.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 509.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 508.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 512.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
The Practice of English Language Teaching / Jeremy Harmer. - Fifth Edition - Harlow : Pearson Education Limited, 2015. - 446 stron : ilustracje ; 25 cm + DVD
Do książki dołączona jest płyta DVD o tej samej sygnaturze.
The highly acclaimed Practice of English Language Teaching is the essential guide for teachers of English in a wide range of contexts. The fifth edition has been revised to reflect new developments in language teaching. It explains current pedagogy to teachers who want to access the most relevant ELT practices and incorporate them into their lessons.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20518.XXIV.14 [Czytelnia A], 21434.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Testing for language teachers / Arthur Hughes. - Second edition - Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2003. - XII, 251 pages : illustrations ; 24 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
Includes bibliographical references (p. 237-245) and indexes.
This second edition remains the most practical guide for teachers who want to have a better understanding of the role of testing in language teaching. It has a new chapter on testing young learners and expanded chapters on common test techniques and testing overall ability.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18074.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key issues in language teaching / Jack C. Richards. - Cambridge : Cambridge Univeristy Press, 2015. - XXII, 826 stron : ilustracje ; 25 cm.
Includes bibliographical references and index.
A comprehensive and extensively researched overview of key issues in language teaching today. This essential text, also available to purchase separately as an enhanced eBook with embedded video, surveys a broad range of core topics that are essential in understanding contemporary approaches to teaching English as a second or international language, and which form the content of many professional development courses for language teachers. A wide range of issues is examined, including a consideration of the nature of English in the world, the way the English teaching profession works, the development of teaching methods, the nature of classroom teaching, teaching the four skills, teaching the language system, and elements of a language program.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18292.XXIV.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20094.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20093.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej