Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(116)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje naukowe
(8)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(3)
Programy komputerowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(37)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(16)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(107)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(13)
Szuścik Urszula
(12)
Evans Virginia
(11)
Dooley Jenny
(7)
Raczyńska Regina
(5)
Broadbent Paul
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Gray Elizabeth
(4)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(4)
Ruddle Mary
(4)
Balcázar Abraham
(3)
Briseño José Luis
(3)
Erocak Linnette Ansel
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Szpotowicz Magdalena
(3)
Dyson Leone
(2)
Dziamska Dorota
(2)
Klus-Stańska Dorota
(2)
Kopaczyńska Iwona
(2)
Lochowski Tessa
(2)
Magda-Adamowicz Marzenna
(2)
Marrella Maria Pia
(2)
Salaberri Sagrario
(2)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(2)
Wadsworth Pamela
(2)
Weiner Agnieszka
(2)
Zacłona Zdzisława
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Adamek Irena
(1)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Arahovitis Iias
(1)
Baines Ed 1969-
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Berdondini Lucia
(1)
Bider Katarzyna
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Blatchford Peter
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bogucka Mariola
(1)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Boyd Diane
(1)
Brewster Jean
(1)
Budniak Alina
(1)
Chowne Anne
(1)
Combs Martha
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dawes Lyn
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Dziamska Dorota. ABC origami
(1)
Ellis Gail
(1)
Enzinger Grażyna
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Forder Clare
(1)
Frey Nancy 1959-
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Galant Józef (1910- )
(1)
Ganske Kathy
(1)
Girard Denis (1925-2002)
(1)
Gołąb Joanna
(1)
Grabowska Karina
(1)
Grabowski Andrzej
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gruchała Paweł (1979- )
(1)
Grugeon Elizabeth
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Handzel Zofia
(1)
Hattie John
(1)
Hirst Nicky
(1)
Hubbard Lorraine
(1)
Hughes Annie
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Konarzewski Krzysztof (1948- )
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kurcz Jerzy
(1)
Kusiak Krystyna
(1)
Kutnick Peter
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Kędzierska Jadwiga
(1)
Lulek Barbara
(1)
Martynów Roman
(1)
Michalak Renata
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mikrut Adam
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Molicka Maria
(1)
Moon Jayne
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Nazaruk Stanisława
(1)
Nowakowska-Buryła Ilona
(1)
Nowik Jerzy
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Oleksy Jadwiga
(1)
Oort Henk van
(1)
Ota Cathy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(67)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(93)
Wielka Brytania
(13)
Anglia
(4)
Kiribati
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(91)
angielski
(24)
Odbiorca
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(35)
Nauczanie początkowe
(35)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(33)
Nauczanie
(15)
Język angielski
(12)
DZIECKO
(10)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(10)
Wychowanie przedszkolne
(10)
MATEMATYKA
(8)
PRZYRODA
(7)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(6)
CZYTANIE
(4)
Kreatywność
(4)
MUZYKA
(4)
Metody nauczania
(4)
NAUCZANIE ZINTEGROWANE
(4)
Nauczanie języków obcych
(4)
JĘZYKI
(3)
Nauczanie zintegrowane
(3)
PISANIE
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Czytanie
(2)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(2)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(2)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(2)
Dzieci
(2)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
NAUCZYCIELE NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(2)
Nauczyciele
(2)
PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Psychologia
(2)
RODZINA
(2)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(2)
Uczniowie
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(2)
ADAPTACJA SPOŁECZNA
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekologia
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Kształcenie
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
Myślenie twórcze
(1)
NAUCZYCIELE PRZEDSZKOLI
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Origami
(1)
OŚWIATA
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Pisanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
RODZICE
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rytmika
(1)
SAMOKSZTAŁCENIE
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuka
(1)
Technika
(1)
Twórczość
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UMUZYKALNIANIE
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(2)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Bajki i baśnie
(11)
PODRĘCZNIKI
(10)
ĆWICZENIA i ZADANIA do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(8)
Praca zbiorowa
(7)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(3)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(32)
Językoznawstwo
(17)
Literaturoznawstwo
(11)
Ochrona środowiska
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Słowo kluczowe
teaching
(29)
English language
(28)
primary school
(28)
edukacja wczesnoszkolna
(22)
primary school education
(16)
dzieci
(15)
storytelling
(13)
pupils
(11)
storytime
(11)
nauczanie początkowe
(9)
nauczyciel
(8)
edukacja przedszkolna
(7)
wychowanie przedszkolne
(7)
edukacja
(6)
science
(6)
język angielski
(5)
nauczanie
(5)
edukacja ekologiczna
(4)
mathematic
(4)
muzyka
(4)
myślenie twórcze
(4)
pedagogika wczesnoszkolna
(4)
reading
(4)
szkoła
(4)
workbook
(4)
wychowanie
(4)
ADHD
(3)
EFL
(3)
czytanie
(3)
early childhood education
(3)
edukacja przyrodnicza
(3)
flashcard
(3)
learning
(3)
matematyka
(3)
nauczanie zintegrowane
(3)
pisanie
(3)
rodzina
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
study and teaching
(3)
teacher's book
(3)
uczeń
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
children
(2)
dziecko niepełnosprawne
(2)
edukacja estetyczna
(2)
edukacja matematyczna
(2)
edukacja międzykulturowa
(2)
elementary education
(2)
język polski
(2)
kreatywność
(2)
kształcenie zintegrowane
(2)
literacy
(2)
metody nauczania
(2)
nauczyciele
(2)
plastyka
(2)
program kształcenia
(2)
przedszkole
(2)
przyroda
(2)
reading comprehension
(2)
relacja nauczyciel-uczeń
(2)
scenariusze zajęć
(2)
socjalizacja
(2)
song
(2)
teaching materials
(2)
word recognition
(2)
wychowanie do wartości
(2)
young learners
(2)
zabawy dydaktyczne
(2)
ELT
(1)
Great Britain
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
Simple View of Reading
(1)
United States
(1)
aktywność
(1)
arteterapia
(1)
asertywność
(1)
audio-visual aids
(1)
badania
(1)
biblioterapia
(1)
bilingual reader
(1)
case study
(1)
coursebook
(1)
creative thinking
(1)
czas wolny
(1)
diagnoza pedagogiczna
(1)
diagnoza psychopedagogiczna
(1)
drama
(1)
drama (ped.)
(1)
dzieciństwo
(1)
edukacja artystyczna
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
edukacja kulturalna
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja muyczna
(1)
edukacja muzyczna
(1)
edukacja plastyczna
(1)
edukacja teatralna
(1)
edukacja techniczna
(1)
edukacja środowiskowa
(1)
116 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7868 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers Photocopiable)
Do książki dolączono plytę o tej samej sygnaturze.
This book provides 15 songs and chants all about Clifford, the big red dog. Pupils listen and sing along with the CD or use the music-only track to sing by themselves. Fun activities for the young learner include colouring, drawing and doing actions. Full teacherĺs notes with extension ideas included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1265.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers Photocopiable)
Do książki dolączono płytę o tej samej sygnaturze.
A comprehensive collection of well-known, traditional songs and rhymes in English, for pre-school and primary learners, with lively teaching ideas and photocopiable words, worksheets and exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1266.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 110-114.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7842.V.8 [Wypożyczalnia A], P.7841.V.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8867.V.8 [Czytelnia A], P.7840.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creative children, imaginative teaching / Florence Beetlestone. - Buckingham ; Philadelphia : Open University Press, 1998. - xviii, 158 p. : illustrations ; 23 cm.
(Enriching the Primary Curriculum: Child, Teacher, Context)
Includes bibliographical references (p. [144]-151) and index.
Creativity is a term often discussed in relation to education, particularly in primary schools. This book sets out to explore what it means in both practical and theoretical terms for children, teachers and the context in which they work. The key areas of planning, resourcing, organizing, managing and assessing creativity are dealt with in an accessible and readable style. Cameos and classroom examples are used in order to indicate effective strategies for promoting creativity within and across curriculum subjects. Creativity is shown to be a powerful force which can be harnessed to increase the learning potential of both teachers and children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16863.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Readers and writers in primary grades : a balanced and integrated approach : K-3 / Martha Combs. - Fourth Edition - Boston : Pearson, copyright 2010. - XVI, 560 pages : illustrations, forms, charts ; 26 cm.
Includes bibliographical references and index.
Readers and Writers in Primary Grades: A Balanced and Integrated Approach, K-3 uniquely focuses on the skills and practices reading teachers use to ensure that every child learns to read and write in the primary grades. Each chapter begins with brief but concrete explanations of the theory behind instruction and then thoroughly presents processes and procedures for integrating reading and writing it into daily classroom practice. A model of an integrated framework displayed at the opening of each chapter lays out for readers where reading components fit in a comprehensive reading program. Final chapters illustrate how to use three different instructional approaches--literature based whole/small group, basal reading/language arts program, and content area unit studies--for integrating reading and writing instruction for grades K-3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17695.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(TLRP Improving Practice Series)
Promoting Effective Group Work in the Primary Classroom, 2nd ed. is designed to enhance teachers’ and teaching assistants’ confidence in engaging their children in effective group work, allowing for more active participation, more on-task focus and higher levels of achievement. This accessible second edition is packed full of valuable strategies for teachers and fun activities for children, offering guidance on how to create an inclusive and supportive classroom by developing the social, communicative and group working skills of all pupils. It has been thoroughly updated and includes new material on whole school approaches to group work, the risks and challenges involved, and how to involve Teaching Assistants and other support staff in undertaking inclusive and effective group work in classrooms. A tried-and-tested, step-by-step approach encourages both children and their teachers to develop supportive relationships that have been found to facilitate academic performance, positive social behaviour and motivation. Since the first edition the authors have found that this handbook can be used successfully in many different countries around the world. With ideas to help resolve problems that might arise and suggested training activities to support pupils, this text is a one-stop resource to ensure effective group work in the classroom. It is an essential guide for both trainee and practising teachers, as well as TAs and support staff, and a valuable basis for school action.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17710.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Penguin English Guides)
"The Primary English Teacher's Guide" is a definitive guide to teaching English as a foreign language at primary level. As well as providing an in-depth analysis of teaching techniques and learning strategies, it gives teachers plenty of practical suggestions on selecting materials, lesson planning, managing the classroom and using resources efectively.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14352.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1163 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podrecznik do dydaktyki nauczania jezyka angielskiego dzieci, napisany przez specjalistki w tej dziedzinie. Ksiazka uwzglednia specyfike polskiej szkoly: organizacje systemu edukacji oraz standardy i minima programowe. Dzieli sie na dwie czesci - Readings, czyli wlasciwy podrecznik - omawia podstawy teoretyczne oraz problemy: nauczania dzieci w róznych grupach wiekowych (przedszkole, klasy I-III i klasy IV-VI); nauczania jezyka (slownictwo, gramatyka, wymowa); nauczania poszczególnych sprawnosci jezykowych (czytanie, mówienie, pisanie, sluchanie); metod i technik nauczania; planowania lekcji, oceniania, portfolio jezykowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8545.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A], P.8544.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9970.XXIV.14.8 [Czytelnia A], 9969.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka na temat rozwijania myślenia uczniów klas początkowych jest godna uznania zarówno ze względów poznawczych, jak i metodycznych. Rozwijanie myślenia należy do dziedziny działań dydaktycznych służących rozwijaniu zdolności poznawczych, ta zaś wchodzi w skład wysoko cenionego dydaktycznego wychowania intelektualnego. Dodatkowym walorem jest to, że treśći książki odnoszą się do szczebla klas początkowych, okres edukacji wczesnoszkolnej uznawany jest za podstawowy dla całej kariery szkolnej uczniów, młodzieży i dorosłych. Do walorów należy zaliczyć i to, że zawarte w pracy propozycje metodyczne związane są z zabawą dzieci, co ma znaczenie dla aktywizacji poznawczej uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5292.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6500.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przykładowe prace plastyczno-techniczne dla uczniów I etapu kształcenia. Cz. 1 / Katarzyna Bider. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010. - 93, [1] strona, [13] kart tablicowych : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Publikacja jest dodatkową propozycją dla nauczycieli I etapu kształcenia zintegrowanego. Zamieszczone tu wybrane prace plastyczno-techniczne i techniczno-plastyczne, wraz z opisami technik wykonywania, odnoszą się do świata przyrody, do czterech pór roku i mogą być wykorzystane podczas zajęć w klasie pierwszej. Przedstawione techniki i sposoby wykonywania stanowią pewien wzorzec wykorzystania informacji zmysłowych uczniów w treściach zajęć edukacyjnych. Na uwagę zasługuje prezentowana w książce koncepcja zastosowania "przykładowych plastycznych rozwiązań" z praktycznym nastawieniem nauczyciela na wyszukiwanie w pracy wychowanków działań twórczych i subiektywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12017.IV.9 [Wypożyczalnia B], 20047.IV.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20046.IV.9 [Czytelnia B], 13160.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Children learning English / Jayne Moon. - Oxford : Macmillan, 2005. - VIII,184 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Na okładce : A Guidebook for English Language Teachers.
Children Learning English is a comprehensive guidebook for teachers of English to young learners. Covering both the theory and practice of teaching English to children, it offers discovery activities and real-life examples from classrooms around the world. Provides insight into the special characteristics, abilities and attitudes children bring to the classroom. Encourages reflection on how teachers can learn from children and on how this information can be used in planning lessons and activities. Suggests how to adapt ideas and frameworks for teaching English to young learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17962.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest swoistą ofertą wybranych działań muzycznych możliwych i zalecanych do realizacji na etapie nauczania zintegrowanego, gdzie muzyczne zagadnienia są mocno integrowane poprzez zabawę. „Uczyć się bawiąc” to sens i przesłanie tej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6502.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 280-306.
Niniejszy podręcznik, opracowany z myślą o studentach kierunków pedagogicznych przygotowujących się do pracy z dziećmi przedszkolnymi i wczesnoszkolnymi, zawiera zagadnienia teoretyczne, dotyczące podstaw nauczania o otaczającym dziecko środowisku (przyrodniczym, geograficznym, społecznym) oraz propozycje metodyczne związane z przedszkolną i wczesnoszkolną edukacją środowiskową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14019 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12009.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13152.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Tom prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka. Czas, w jakim dokonują się zmiany, jest okresem szczególnym, który prowadzi do zmiany myślenia o dziecku, jego rozwoju i stymulacji twórczości. Zmiany w edukacji powinny warunkować rozwój dziecka, tzn. takie odczytanie jego możliwości znanych i niepoznanych jeszcze, które znajdują się w strefie jego najbliższego rozwoju, jak je określał Lew S. Wygotski. Tematyka opracowań tomu skupia się wokół strony osobowej dziecka, warunków, przestrzeni jego rozwoju twórczego oraz twórczości w obszarze edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Omówiono obszary aktywności dziecka w zakresie jego twórczości językowej, artystycznej, technologicznej. Zwrócono uwagę na stymulację jego osobowości poprzez właściwy dobór metod, technik, które wyzwalają jego twórcze podejście do rozwiązywania zadań i problemów pojawiających się w różnych sytuacjach, zarówno edukacyjnych, jak i życiowych. Proces kształtowania u dziecka twórczego podejścia do wszelkiego rodzaju działań pozwoli mu na bycie refleksyjnym, tzn. umiejącym się zatrzymać i zadawać pytania, poszukiwać rozwiązań i odpowiedzi, które będą wyłamywały się z powszechnie obowiązujących, krępujących swobodę standardów. Bycie twórczym w przedszkolu czy szkole jest trudne dla dziecka, ponieważ jest ono cały czas obciążone nowymi zadaniami, wymaganiami i nie zostawia mu się przestrzeni, aby samo dostrzegło problem i próbowało go rozwiązać. A przecież może samodzielnie i w sposób oryginalny (tylko z dyskretnym wsparciem dorosłego) rozwiązać określony problem, na poziomie swoich możliwości, swojego rozumienia świata. W edukacji powinniśmy stwarzać warunki do wyzwalania twórczości. To pozwoli dzieciom na kształtowanie mądrego i wolnego w ich wyborach życia w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18557.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magiczne kółeczka czyli origami płaskie z koła / Dorota Dziamska. - Warszawa : "bis", 2016. - 78, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 30 cm + Schematy.
(Abc origami / Dorota Dziamska)
Technika origami płaskie z koła polega na odpowiednim składaniu kolorowych kół różnej wielkości i formowaniu z nich modeli. które następnie są lekko podklejane na kolorowym kartonie. To niewiarygodne. jak wiele form można ułożyć z kół: kwiaty. zwierzęta (żabka. jamnik. wiewiórka. królik). choinkę. koszyczek wielkanocny. Świętego Mikołaja. pajace. lalki. Wspaniała zabawa dla przedszkolaków i uczniów młodszych klas szkoły podstawowej. Dorota Dziamska jest doświadczonym pedagogiem i propagatorką sztuki origami w Polsce. Do każdego egzemplarza książki dołączamy komplet kolorowych kółeczek z których można złożyć żabkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20037.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
Studia i wyniki badań prezentowane w 10 tomie serii "Edukacja małego dziecka" – zatytułowanym "Wychowanie i kształcenie – kierunki i perspektywy zmian" – warunkowane są z jednej strony krytyczną oceną wprowadzanych reform systemu edukacji w Polsce i realizacji kolejnych etapów proponowanych zmian strukturalnych oraz programowych w niższych klasach szkoły podstawowej. Natomiast z drugiej strony – w kontekście zachodzących współcześnie przemian społecznych i kulturowych – są próbą wskazania podstaw pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz ich perspektyw. Kierując się tymi założeniami, autorzy poszczególnych tekstów wskazują między innymi na kulturowe i poznawcze konteksty pedagogiki wczesnoszkolnej, która – powracając do korzeni, do paradygmatów wczesnej edukacji dziecka, do nieobecnych dyskursów – powinna reorganizować pracę pedagogiczną z dzieckiem w młodszym wieku szkolnym, interpretowaną w kategoriach pomocy w rozwoju, pomocy wzajemnej oraz kształcenia dla rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17447.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Tom 15 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Pedagogika zmiany w edukacji dziecka, prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka. Oddajemy w ręce Państwa kolejny tom z serii Edukacja małego dziec­ka. Dzielimy się pedagogiczną refleksją nad koniecznością zmiany myślenia o warunkach edukacji. Zmiany, która pozwoli na poszanowanie rytmu rozwojowego dziecka w procesie kształcenia i wychowania. Dzięki tej zmianie edukacja dziecka nabierze autentycznego wymiaru humanistycznego. Jest to wymiar, który wspiera dziecko, ale zgodnie z jego możliwościami i rytmem rozwojowym. Strefa najbliższego rozwoju dziecka powinna być bardziej uwzględniona w ogólnych założeniach dydaktyki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz realizowana w praktyce pedagogicznej. Stąd opracowania przedstawiamy w dwóch częściach tomu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21838.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej