Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(29)
Autor
Benson Phil (1955- )
(2)
Okoń Wincenty (1914- )
(2)
Soltis Jonas F
(2)
Voller Peter
(2)
Arnold Jane (1944- )
(1)
Averbuh K. Â
(1)
Bandura Ewa
(1)
Beers G. Kylene (1957- )
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Brady Kathryn
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Campbell Stuart (1950- )
(1)
Dybiec-Gajer Joanna
(1)
Fenstermacher Gary D
(1)
Ferlazzo Larry
(1)
Forton Mary Beth
(1)
Fountas Irene C
(1)
Gofron Beata
(1)
Gołąb Stanisław (1936- )
(1)
Grzesiak Jan (1946- )
(1)
Hull-Sypnieski Katie 1974-
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Karpova O. M
(1)
Kearns John (1936- )
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Koszmider Maria
(1)
Krawczyk Ludmiła
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Kulpa Antoni
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(1)
Maicka Małgorzata
(1)
Mamet Piotr
(1)
Morrow Lesley Mandel
(1)
Mrózek Alicja
(1)
Naglak Zbigniew
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Phillips D. C. (1938- )
(1)
Pinnell Gay Su
(1)
Piotrowska Maria
(1)
Porter Deborah
(1)
Półturzycki Józef (1934- )
(1)
Skehan Peter
(1)
Sowiński Andrzej J
(1)
Szymański Mirosław Stanisław (1954- )
(1)
Tracey Diane H
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(28)
Stany Zjednoczone
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Kiribati
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(29)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
NAUCZANIE
(14)
JĘZYK ANGIELSKI
(6)
JĘZYKI
(5)
PRZEKŁADY
(4)
Teoria nauczania
(3)
CZYTANIE
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
EGALITARYZM
(1)
FUNKCJONALIZM (antropol. społ.)
(1)
GRY SPORTOWE
(1)
JĘZYK ROSYJSKI
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
KULTURA
(1)
Klasa szkolna
(1)
LITERATURA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
OŚWIATA
(1)
PRZEKŁADY ANGIELSKIE
(1)
Pływanie
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
TERMINOLOGIA
(1)
Trening sportowy
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
WYCHOWANIE
(1)
WYCHOWANIE OBYWATELSKIE
(1)
ZAWÓD
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
LITERATURA
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
dydaktyka
(5)
linguistics
(4)
cele kształcenia
(3)
kształcenie
(3)
zasady nauczania
(3)
English language
(2)
edukacja
(2)
language learning
(2)
language teaching
(2)
literature
(2)
metody nauczania
(2)
nauczanie
(2)
nauczyciel
(2)
niepowodzenia szkolne
(2)
nierówności edukacyjne
(2)
proces kształcenia
(2)
samokształcenie
(2)
szkolny system oceniania
(2)
teaching
(2)
EFL
(1)
English literature
(1)
Foreign speakers
(1)
Study and teaching
(1)
United States
(1)
applied linguistics
(1)
autokreacja
(1)
behawioryzm
(1)
book
(1)
classroom managment
(1)
criticism
(1)
czas wolny
(1)
dialog wychowawczy
(1)
discipline
(1)
dyskusja
(1)
dzieci
(1)
education theory
(1)
educational psychology
(1)
edukacja kulturalna
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
egalitaryzm
(1)
formy kształcenia
(1)
funkcjonalizm
(1)
history
(1)
interpreting
(1)
język obcy
(1)
kształcenie wielostronne
(1)
kultura
(1)
kultura akademicka
(1)
language arts
(1)
language assessment
(1)
learning
(1)
lekcja
(1)
literary form
(1)
metody aktywizujące
(1)
metody uczenia się
(1)
myślenie kreatywne
(1)
niepełnosprawność
(1)
nierówności społeczne
(1)
pedagogika
(1)
planowanie dydaktyczne
(1)
polityka edukacyjna
(1)
praca domowa
(1)
problem-solving strategies
(1)
program nauczania
(1)
psycholinguistics
(1)
psychologia
(1)
pływanie
(1)
reading
(1)
reading skills
(1)
rules in school
(1)
równość szans
(1)
samowychowanie
(1)
second language acquisition
(1)
study
(1)
study and teaching
(1)
szkoła
(1)
teacher
(1)
technika pływania
(1)
teoria
(1)
testy
(1)
theory
(1)
translating
(1)
translation
(1)
treści kształcenia
(1)
uczeń
(1)
wolontariat
(1)
writing
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie patriotyczne
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
youth
(1)
środki dydaktyczne
(1)
środki kształcenia
(1)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Continuum studies in translation)
As a research area, education in the fields of translation and interpreting has received growing attention in recent years, with the increasing professionalization of the language-mediation sector demanding ever more highly trained employees with broader repertoires. This trend is evidenced in the present collection, which addresses issues in pedagogy in a variety of translation and interpreting domains. A global range of contributors discuss teaching, evaluation, professionalization and competence as they apply to an array of educational and linguistic situations. Translator and Interpreter Training: Issues, Methods and Debates presents an in-depth consideration of the issues involved in this area of translation and interpreting studies, and will be of interest to all students and academics working and researching in the field.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11318.XXIV.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. publ. A. J. Sowińskiego s. 13-14 i bibliogr. s. 261-271.
Książka poświęcona została niezwykle ważnej problematyce. Walory naukowe, poznawcze i edukacyjne pracy podkreślają autorskie tabele i rysunki. Podejmując ciekawą formę szkicu, Autor w sposób inspirujący skłania do refleksji, dyskusji i dalszych poszukiwań. Przyjęcie przez Autora książki konwencji szkicu skłania nie tylko do kreatywnego pochylenia się nad niezwykle ważną problematyką, ale także inspirująco zachęca do twórczej refleksji oraz do podejmowania autorskich prób realizacji zasygnalizowanych koncepcji w praktyce wychowawczej. (z recenzji prof. zw. dr hab. Urszuli Ostrowskiej)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13088.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14177.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Language Assessment: Principles and Classroom Practices", offers a clear, comprehensive survey of the essential principles of assessing second language learning, as well as the critical tools teachers need to evaluate performance fairly and effectively. This invaluable resource joins Brown's classic texts, "Principles of Language Learning and Teaching and Teaching by Principles", in providing indispensible guidance for second language instruction.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6829 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7636.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7635.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Translation into the Second Language / Stuart Campbell. - London, New York : Longman, 1998. - X, [4], 208 s. ; 22 cm.
(Applied Linguistics and Language Study)
The dynamics of immigration, international commerce and the postcolonial world make it inevitable that much translation is done into a second language, despite the prevailing wisdom that translators should only work into their mother tongue. This book is the first study to explore the phenomenon of translation into a second language in a way that will interest applied linguists, translators and translation teachers, and ESOL teachers working with advanced level students. Rather than seeing translation into a second language as deficient output, this study adopts an interlanguage framework to consider L2 translation as the product of developing competence; learning to translate is seen as a special variety of second language acquisition. Through carefully worked case studies, separate components of translation competence are identified, among them the ability to create stylistically authentic texts in English, the ability to monitor and edit output, and the psychological attitudes that the translator brings to the task. While the case studies mainly deal with Arabic speakers undergoing translator training in Australia, the conclusions will have implications for translation into a second language, especially English, around the world. Translation into the Second Language is firmly grounded in empirical research, and in this regard it serves as a stimulus and a methodological guide for further research. It will be a valuable addition for advanced undergraduate and postgraduate students of applied linguistics, translation theory, bilingualism and second language acquisition as well as those involved in teaching or practicing translation at a professional level.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7624.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9917.XXII.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang. niem. Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
Bibliogr. przy rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8883.XXIV.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10438.XXIV.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ISSN 0239-6009 ; 45)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3573 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jossey-Bass teacher)
"Grades 4-12"--Cover.
Includes bibliographical references (p. 293-312) and index.
The number of English language learners in U.S. schools isprojected to grow to twenty-five percent by 2025. Most teachershave English learners in their classrooms, from kindergartenthrough college. The ESL/ELL Teacher?s Survival Guide offerseducators practical strategies for setting up an ESL-friendlyclassroom, motivating and interacting with students, communicatingwith parents of English learners, and navigating the challengesinherent in teaching ESL students. Provides research-based instructional techniques which haveproven effective with English learners at all proficiencylevels Offers thematic units complete with reproducible forms andworksheets, sample lesson plans, and sample studentassignments The books ESL lessons connect to core standards and technology applications
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17687.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
In "Notice and Note" Kylene Beers and Bob Probst introduce 6 'signposts' that alert readers to significant moments in a work of literature and encourage students to read closely. Learning first to spot these signposts and then to question them, enables readers to explore the text, any text, finding evidence to support their interpretations. In short, these close reading strategies will help your students to notice and note. In this timely and practical guide Kylene and Bob: examine the new emphasis on text-dependent questions, rigor, text complexity, and what it means to be literate in the 21st century; identify 6 signposts that help readers understand and respond to character development, conflict, point of view, and theme; provide 6 text-dependent anchor questions that help readers take note and read more closely; offer 6 Notice and Note model lessons, including text selections and teaching tools, that help you introduce each signpost to your students. "Notice and Note" will help create attentive readers who look closely at a text, interpret it responsibly, and reflect on what it means in their lives. It should help them become the responsive, rigorous, independent readers we not only want students to be but know our democracy demands.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14551.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest ukazanie idei i praktyki wielostronnego kształcenia w polskiej strategii edukacyjnej i porównanie jej ciągłej i dynamicznej transformacji z europejskimi i światowymi doświadczeniami - jako zjawiska szczególnie akcentującego aktywność, nowoczesność edukacyjną, możliwości rozwojowe człowieka, ustawiczność, interaktywność i wielowymiarowy obszar propozycji dydaktycznych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10170.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strona 121.
Wydany przez Fregatę ilustrowany podręcznik stanowi uporządkowany zbiór ćwiczeń, który służyć może wszystkim instruktorom nauki pływania chcącym wszechstronnie przygotować technicznie osoby o różnym poziomie zaawansowania pływackiego - zarówno dzieci i dorosłych, jak i tych, którzy sport ten uprawiają wyczynowo. Autor, dr Stanisław Głąb, związany z Fregatą od 20 lat, skoncentrował się na ćwiczeniu jako najważniejszym środku nauczania i na najbardziej efektywnym jego wykorzystaniu, wychodząc z założenia, że jest to jeden z głównych czynników decydujących o sukcesie szkoleniowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18036 [Magazyn 1], P.18037 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19669.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19668.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-401. Indeks.
Problem równości i sprawiedliwości przewija się przez całą historię myśli i praktyki społecznej. Refleksje na temat równości społecznej nie mogły ominąć również oświaty, ponieważ od wieków wykształcenie uznawane jest za wartość szczególnie cenną. Kwestia równości i jej braku w edukacji jest elementem szerszej problematyki egalitaryzmu społecznego. Publikacja analizuje zjawisko nierówności edukacyjnych jako jeden z istotnych przejawów funkcjonowania całego społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12690.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13738.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. 235-237).
Positive behavior can be taught. Join the thousands of teachers in schools nationwide who have used this positive approach to discipline to establish calm, safe classrooms in which students can do their best learning. The approach to discipline presented in this book helps children develop self-control, understand how positive behavior looks and sounds, and come to value such behavior. With many examples from their own classrooms, three experienced teachers offer practical techniques to help you: Establish clear expectations for behavior from day one, Teach students how to articulate their learning goals for school, Create classroom rules that connect to students' goals, Use techniques such as interactive modeling to teach positive behavior, Reinforce positive behavior with supportive teacher language, Quickly stop misbehavior, Restore positive behavior so that children retain their dignity and continue learning
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17686.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Index.
"Genre Study..." is a comprehensive professional book that focuses on genre study trough inquiry-based learning with an emphasis on improving reading comprehension and supporting the craft of writing. The authors concentrate on three broad instructional contexts for developing student's genre expertise through authentic reading and writing: Interactive Read-Aloud, Reader's Workshop, and Writer's Workshop. Students learn how to develop genre understandings through a process of immersing themselves in mentor texts, and, with teacher guidance, analyzing and experiencing the foundational characterisitcs that help them to understand and define the genre.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14545.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej