Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(391)
Forma i typ
Książki
(377)
Publikacje naukowe
(169)
Publikacje dydaktyczne
(93)
Publikacje fachowe
(66)
E-booki
(29)
Poradniki i przewodniki
(7)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(364)
tylko na miejscu
(342)
wypożyczone
(30)
nieokreślona
(11)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(137)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(255)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(349)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Kotane L.V
(6)
Mruk Henryk
(6)
Dubicka Iwonna
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Dignen Bob
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Hogan Mike
(4)
Kotler Philip
(4)
Rejman Krzysztof
(4)
Rosenberg Marjorie
(4)
Wołejszo Jarosław
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Dutko Maciej
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Karyda Maria
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Michalski Konrad (ekonomia)
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Stajniak Maciej
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Tundys Blanka
(3)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(3)
Wojtasiak Wojciech
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Barrall Irene
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Cisek Marcin
(2)
Cotton David
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Dolot Anna
(2)
Dywański Piotr
(2)
Dębski Maciej
(2)
Falvey David
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gracz Leszek
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Januła Eugeniusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kent Simon
(2)
Koliński Adam
(2)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Kołtońska Maja
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Lansford Lewis
(2)
Laskowski Marek (logistyka)
(2)
Lebeau Ian
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lipka Anna (ekonomia)
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Niestrój Roman
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Porter Michael E. 1947-
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Rees Gareth
(2)
Reformat Beata
(2)
Romanowski Robert
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sadowski Adam (ekonomia)
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Skomra Witold (1963- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Szejniuk Aleksandra (1955- )
(2)
Szelągowska Anna
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Szydło Robert (zarządzanie)
(2)
Walaszczyk Anna (organizacja i zarządzanie)
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Werenowska Agnieszka
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Widelska Urszula
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(122)
2010 - 2019
(212)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(238)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(331)
Wielka Brytania
(25)
Rosja
(11)
Anglia
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(5)
Australia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(327)
angielski
(48)
rosyjski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(82)
Menedżerowie
(39)
Przedsiębiorcy
(15)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Logistycy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Urzędnicy
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Hotelarze
(2)
Lekarze
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Handlowcy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Temat
Zarządzanie
(62)
Przedsiębiorstwo
(39)
Marketing
(36)
Język angielski
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
MARKETING
(26)
Język środowiskowy
(19)
Łańcuch dostaw
(18)
ZARZĄDZANIE
(17)
Logistyka
(16)
Innowacje
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Język rosyjski
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Nauczanie języków obcych
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Turystyka
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Decyzje
(9)
Handel elektroniczny
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
Otoczenie firmy
(8)
Banki
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencyjność
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
TURYSTYKA
(7)
Biznesplan
(6)
FIRMA (nazwa)
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Rozwój regionalny
(6)
ZNAKI TOWAROWE
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Finansowanie
(5)
Jakość usług
(5)
Magazynowanie
(5)
Media społecznościowe
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacje
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Transport
(5)
USŁUGI
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
Kadry
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Reklama
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
Służba zdrowia
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Analiza finansowa
(3)
Audyt
(3)
Branża TSL
(3)
COVID-19
(3)
Dobre praktyki
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Informatyzacja
(3)
KADRY
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
Magazyn
(3)
Metodologia
(3)
Obsługa klienta
(3)
Outsourcing
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Ryzyko
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Terminologia
(3)
Transport drogowy
(3)
Transport pasażerski
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Zarządzanie środowiskowe
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Temat: czas
2001-
(134)
1901-2000
(21)
1989-2000
(20)
1945-1989
(9)
1989-
(3)
1801-1900
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(58)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Japonia
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(90)
Monografia
(71)
Materiały pomocnicze
(41)
Opracowanie
(37)
Praca zbiorowa
(37)
Poradnik
(17)
Raport z badań
(11)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Poradniki
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Reportaż
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(328)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(58)
Językoznawstwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(37)
Transport i logistyka
(36)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Psychologia
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Podróże i turystyka
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Ochrona środowiska
(5)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(73)
zarządzanie
(66)
przedsiębiorstwo
(39)
logistyka
(28)
łańcuch dostaw
(22)
zarządzanie jakością
(17)
English
(16)
organizacja
(16)
management
(14)
marka
(14)
specialised language
(14)
zarządzanie marketingowe
(14)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(14)
business language
(13)
badania marketingowe
(12)
transport
(12)
innowacyjność
(11)
komunikacja marketingowa
(11)
promocja
(11)
strategia marketingowa
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
business English
(10)
reklama
(10)
turystyka
(10)
zarządzanie kryzysowe
(10)
zarządzanie strategiczne
(10)
Internet
(9)
e-marketing
(9)
konsument
(9)
media społecznościowe
(9)
produkt
(9)
przedsiębiorczość
(9)
samorząd terytorialny
(9)
zarządzanie finansami
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
B1 (poziom biegłości językowej)
(8)
dystrybucja
(8)
finanse
(8)
konkurencyjność
(8)
public relations
(8)
zarządzanie personelem
(8)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
e-biznes
(7)
marketing relacji
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
obsługa klienta
(7)
planowanie strategiczne
(7)
przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
e-commerce
(6)
marketing terytorialny
(6)
plan marketingowy
(6)
planowanie
(6)
rozwój zrównoważony
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
strategia
(6)
transport drogowy
(6)
zarządzanie wiedzą
(6)
finansowanie
(5)
jakość usług
(5)
komunikacja
(5)
marketing usług
(5)
negocjacje
(5)
produkt turystyczny
(5)
system logistyczny
(5)
zarządzanie projektami
(5)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Unia Europejska
(4)
analiza strategiczna
(4)
biznes
(4)
cena
(4)
finanse przedsiębiorstw
(4)
globalizacja
(4)
gospodarka
(4)
handel elektroniczny
(4)
innowacje
(4)
kapitał
(4)
marketing mix
(4)
menedżer
(4)
opieka zdrowotna
(4)
spedycja
(4)
służba zdrowia
(4)
usługi medyczne
(4)
zarządzanie relacjami
(4)
zarządzanie zmianą
(4)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
CRM
(3)
Polska
(3)
administracja publiczna
(3)
audyt
(3)
biznesplan
(3)
business
(3)
business planning
(3)
communication skills
(3)
content marketing
(3)
controlling
(3)
decyzje zakupowe
(3)
e-handel
(3)
ekologistyka
(3)
391 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo / Natalia Potoczek. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 236 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 225-232.
Prezentowana książka odwołuje się do współczesnej roli procesów personalnych w organizacji w perspektywie koncepcji BPM oraz podstaw ich kształtowania w duchu koncepcji Human Resource Management. Zaproponowane modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi łączy doświadczenia oraz potrzeby współczesnych organizacji, które dostrzegły konieczność procesowego przeorientowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21499.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21498.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Przedsiębiorczość)
Bibliografia, netografia na stronach 349-368. Indeks.
Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także rozwoju społeczno-gospodarczego i kulturowego układów regionalnych, czy krajowych. Dlatego na szczególne podkreślenie zasługuje duża waga i aktualność podjętej problematyki badawczej przez redaktorów oraz interesująca koncepcja układu recenzowanego tomu [rec. Prof. dr hab. Zbigniew Zioło]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18007 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19618.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19617.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia na stronach 107-110.
Autorzy podjęli próbę ukazania ewolucji zarządzania od końca XIX do początku XXI wieku. Dzielą opisywany okres na trzy różniące się etapy - industrialny, modernistyczny i informacyjny. W przystępny sposób przedstawiają, jak zmiana warunków zewnętrznych skutkowała ewolucją narzędzi zarządzania w przestrzeni organizacyjnej. Wychodząc od zmian technicznych, poprzez zmiany społeczno-gospodarcze, prezentacja organizacji osadzona jest w szerszym kontekście. Czytelnik może więc poznać zarówno logikę otoczenia, uczestników organizacji, jak i ich wpływ na logikę jej funkcjonowania. Proponowany model wsparty jest przez jasny i uporządkowany wywód, znajdujący odbicie w strukturze. Rozdziały poświęcone zarządzaniu w przestrzeni organizacyjnej w każdym z okresów powielają logiczną strukturę - w każdym, poza nakreśleniem tła technologiczno-społeczno-gospodarczego, zobrazowane są zmiany zachodzące w obszarze struktury, strategii i kultury organizacyjnej charakterystyczne dla danego okresu. Podstawą do wyodrębnienia okresów poza zmianami technologicznymi jest też odrębna logika kierująca zarządzaniem - czytelnik obserwuje, jak w wyniku rozwoju technologicznego i społecznego w organizacjach zachodzi ewolucja, a najważniejszym instrumentem zarządzania staje się odpowiednio: struktura, strategia i wreszcie kultura. Zmiana ta znajduje odbicie w przejściu od prymatu wydajności, przez prymat konkurencyjności, do obowiązującego dziś prymatu przedsiębiorczości. Na uwagę zasługuje szczególnie opis okresu informacyjnego, który wymusza swoistą syntezę, na pierwszy rzut oka sprzecznych, rozwiązań przyjętych we wcześniejszych okresach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17063.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17062.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Turystyka, podobnie jak inne dziedziny życia, podlega silnym zmianom pod wpływem radykalnych przemian zachodzących w otoczeniu, w którym żyją potencjalni odwiedzający i działają przedsiębiorstwa dostarczające usługi. Poznanie najważniejszych czynników, które stoją za tymi procesami, przewidywane kierunki zmian, koncepcje zarządzania w nowych warunkach są przedmiotem rozważań w niniejszej monografii. Zawarte w niej opracowania poruszają zagadnienia, które zostały pogrupowane w czterech rozdziałach: przedsiębiorstwa turystyczne, strategie i regionalna współpraca w rozwoju turystyki, zmiany demograficzne - nowe wyzwanie dla turystyki, instytucjonalne, kulturowe i przyrodnicze uwarunkowania rozwoju turystyki. Przypisanie poszczególnych opracowań do rozdziałów jest nieco umowne, ponieważ niektóre wątki pojawiają się w wielu tekstach. Ponadto omawiane zagadnienia często przedstawione są w kontekście ich związku z innowacjami i wpływu technologii informatycznych na rynek turystyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17243.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 267-292. Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z zarządzaniem podmiotem leczniczym. Autorzy w przejrzysty sposób scharakteryzowali zarówno twarde obszary zarządzania placówką ochrony zdrowia, dające się wyrazić w formie konkretnych wielkości matematycznych i stanowiące fundament działań zarządczych, jak i miękkie, dotyczące kompetencji psychologicznych w zarządzaniu. Położyli również nacisk na praktyczne aspekty zastosowania wiedzy teoretycznej w zarządzaniu organizacją. W publikacji szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak: mechanizmy zarządzania podmiotem leczniczym, zarządzanie zasobami rzeczowymi i finansowymi oraz zasobami informacji w placówce ochrony zdrowia, zarządzanie zespołem i budowanie optymalnej motywacji do pracy, doskonalenie kompetencji w zakresie rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie ze stresem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.18121 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19943.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19942.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.900.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.899.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (2 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.898.XVIII.13 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Decision analysis for management judgment.
Indeks.
Publikacja z zakresu zarządzania decyzjami. Autorzy szeroko omawiają teorię podejmowania decyzji, między innymi tych dotyczących wielu celów (technika SMART). Koncentrują się również na działaniu w warunkach niepewności, zarządzaniu ryzykiem i niepewnością, metodach szacowania prawdopodobieństwa, zmianie ocen w świetle nowych informacji, panowaniu scenariuszowym czy na decyzjach podejmowanych przez grupy osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19857.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Indeksy.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18817.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18816.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje : aspekty teoretyczne i praktyczne / Urszula Jeruszka. - Warszawa : Difin, 2016. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Engram.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-232.
Książka ukazuje problemy związane z definiowaniem kompetencji, ich kształceniem i ocenianiem, ze zjawiskiem niedostosowania potencjału kompetencyjnego aktualnych i potencjalnych pracowników do wymagań pracodawców oraz propozycje sposobów ich rozwiązywania. Publikacja prezentuje modele kształcenia kompetencji oraz czynniki charakteryzujące ścieżkę edukacyjną i zawodową mogące sprzyjać rozwojowi kompetencji społecznych. Książka ma na celu przedstawienie czytelnikowi kompleksowej wiedzy umożliwiającej holistyczne podejście do kategorii „kompetencje” oraz świadome projektowanie ścieżki rozwoju kompetencji i zarządzanie kompetencjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17547.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17546.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.427.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w turystyce / Leszek F. Korzeniowski, Witold Zych. - Kraków : EAS, 2015. - 335, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia strony 316-329, wykaz aktów prawnych strony 330-333, wykaz norm strony 333-335.
Zarządzanie w turystyce podejmuje problemy zarządzania organizacjami gospodarczymi i niegospodarczymi nazywanymi potocznie "turystycznymi". Turystyka jako zjawisko dobrowolnej, przestrzennej ruchliwości ludzi i czasowej zmiany miejsca pobytu znana była już w starożytności, ale z biegiem czasu zmieniała swoją formę i zakres.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19148.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19147.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fuzje uczelni : czy w szaleństwie jest metoda? / Łukasz Sułkowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 510 stron : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 471-510.
Najnowsza książka prof. dr hab. Łukasza Sułkowskiego służy rozpoznaniu obszaru kształtowania się rynku uczelni i reformowania systemów nauki i szkolnictwa wyższego opartego na konsolidacjach. Obok doświadczeń międzynarodowych oraz analizy porównawczej fuzji uczelni, w publikacji zgłębiane są koncepcje, metody i przykłady zaczerpnięte z biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19859.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 267-277.
Jedną z perspektyw współczesnego pojmowania bezpieczeństwa jest jego obecność w codziennej aktywności człowieka. Każdy ma prawo odczuwać stan równowagi w domu, w miejscu pracy czy wypoczynku, wszędzie tam, gdzie przebywa i funkcjonuje. Owo prawo i potrzeba zarazem, determinują konieczność pogłębiania wiedzy i zdobywania umiejętności tego, jak przeciwdziałać, i jak reagować na wszelkiego rodzaju zdarzenia destabilizujące ład psychiczny i fizyczny. Treść prezentowanej monografii ułatwia badaczom, studentom, organizatorom i pasjonatom dostęp do informacji, a zarazem pomaga w zrozumieniu aktualnych problemów, jakie występują w zarządzaniu kryzysowym, w ciągle zmieniającym się środowisku. Celem powstania prezentowanej pozycji jest chęć rozbudzenia w Czytelniku twórczej i aktywnej postawy, wobec potencjalnej czy rzeczywistej sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17527 [Magazyn 1], P.17526 [Magazyn 1], P.17525 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18367.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18366.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy większości prac.
Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19844.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 193-207.
Przedmiotem tego opracowania jest szczegółowe przedstawienie zarysowanych wyżej trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we współczesnych organizacjach pod kątem wykorzystania potencjału związanego z informacją marketingową do zwiększania wartości dla klientów. Z tego względu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przykładów dotyczących polskich i zagranicznych organizacji - zarówno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczegółowe opisy niektórych przykładów umieszczono w ramkach zatytułowanych Materiały dodatkowe. Służą one zilustrowaniu omawianych problemów teoretycznych bądź zawierają uzupełniające dane i opinie, dotyczące np. nowych narzędzi marketingowych. W celu uporządkowania treści posłużono się w książce koncepcją systemu informacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17442.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17441.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 291-298.
Książka przedstawia różnorodne możliwości pozyskiwania środków na finansowanie działalności gospodarczej. Jest to pozycja uniwersalna, przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców. W szczególności poleca się ją osobom prowadzącym i rozpoczynającym działalność gospodarczą, zarządzającym finansami przedsiębiorstwa oraz studentom wszystkich kierunków w zakresie ekonomii i zarządzania. Tego rodzaju kompendium wiedzy stanowi nieodzowny element biblioteki każdego dobrego menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.150.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Do rąk Czytelników oddajemy kolejny numer cyklicznie ukazującej się (od 2010 r.) monografii, poświęconej logistyce i jej współczesnym wyzwaniom. Opracowanie jest wynikiem współpracy wielu Autorów z krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych, a także współpracujących z Państwową Wyższą Szkołą Zawodową im. Angelusa Silesiusa (PWSZ AS ) instytucji. W tegorocznym numerze znajdziecie Państwo wyniki badań przedstawicieli m.in. Lwowskiego Uniwersytetu Handlu i Ekonomii, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Międzynarodowej Wyższej Szkoły Logistyki i Transportu we Wrocławiu, a także Akademii Wojsk Lądowych im. generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu. Istotą logistyki jest kształtowanie (na ustalonych zasadach i priorytetach działań) przepływów materialnych i informacyjnych w celu osiągnięcia przede wszystkim dostępności (np. dóbr materialnych czy miejsc). W tym celu wykorzystywane są różnorodne koncepcje, metody i narzędzia, których celem jest doskonalenie podejmowanych działań. Dla zaspokojenia potrzeb klientów, realizacji celów strategicznych i operacyjnych przedsiębiorstw oraz rożnego typu instytucji, a także osiągnięcia przez nie przewagi konkurencyjnej stale poszukiwane są skuteczne i efektywne rozwiązania. Mogą one dotyczyć obszaru organizacyjnego, ekonomicznego, zarządczego, społecznego, technicznego, jak i środowiskowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20888.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The language of advertising : written texts / Angela Goddard. - London ; New York : Routledge, [post 2006], 2002. - X, [2], 131 pages : illustrations ; 25 cm.
(Intertext)
Na s. red. data 2002. Data wyd. na podst. ISBN 13.
Bibliografia strony: 129-131. Indeks.
Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19348.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19347.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18807.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18806.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej