Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(326)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(317)
Publikacje naukowe
(49)
Publikacje dydaktyczne
(17)
Publikacje fachowe
(15)
E-booki
(14)
Rejestracje audio i wideo
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(289)
dostępne
(273)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(95)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(185)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(294)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(6)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(6)
Autor
Knill Christopher
(6)
O'Driscoll James
(5)
Kobylińska Dorota
(4)
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Fiske John
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Hofman Iwona
(3)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
McKay Matthew
(3)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Banasiak Jan
(2)
Barańska-Szmitko Anna
(2)
Barański Jarosław
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Benedikt Antoni
(2)
Bielak Marlena
(2)
Bucholc Marta
(2)
Błaż Agata
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Cynarski Wojciech Jan
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Durska Małgorzata
(2)
Dzimińska Małgorzata
(2)
Garvin Charles D
(2)
Grabiak Joanna
(2)
Hartley John
(2)
Hofstede Geert (1928- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Jeziński Marek
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Krzewińska Aneta
(2)
Kwiatkowska Anna
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Mruk Henryk
(2)
O'Sullivan Tim (1952- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Panek Wenancjusz (1931- )
(2)
Pease Allan
(2)
Pease Barbara
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Rzepa Teresa (1952- )
(2)
Saunders Danny
(2)
Seabury Brett A
(2)
Sikorski Wiesław
(2)
Sitarek Adam
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Ting-Toomey Stella
(2)
Trzcińska Magdalena
(2)
Warwas Izabela
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(2)
Adams Katherine L
(1)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Aksman Joanna
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Antczak Mariola
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Baney Joann
(1)
Barge J.K
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bauer Kate
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Becker Lucinda (1963- )
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bejda Grzegorz
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(139)
2000 - 2009
(140)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(73)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(292)
Anglia
(10)
Nowy Jork (stan) (USA)
(9)
Wielka Brytania
(8)
Kiribati
(7)
Stany Zjednoczone
(3)
nieznany (d)
(1)
Niemcy
(1)
Język
polski
(293)
angielski
(36)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(18)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Menedżerowie
(4)
Dziennikarze
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Farmaceuci
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(35)
Komunikacja społeczna
(26)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(21)
Środki masowego przekazu
(21)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(20)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(19)
INTERNET
(18)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(18)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(16)
Komunikacja interpersonalna
(13)
Dziennikarstwo
(9)
Język angielski
(9)
Media społecznościowe
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
DOTYK
(8)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(8)
KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA
(8)
Komunikacja międzykulturowa
(8)
NEGOCJACJE
(8)
REHABILITACJA (med.)
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Relacje międzyludzkie
(7)
ZARZĄDZANIE
(7)
Internet
(6)
KULTURA
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Prezentacje i wystąpienia
(6)
Komunikacja niewerbalna
(5)
Kultura
(5)
NAUCZYCIELE
(5)
Nauczanie języków obcych
(5)
OPIEKA SPOŁECZNA
(5)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(5)
TURYSTYKA
(5)
Dziennikarze
(4)
KOMPUTERY
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(4)
Komunikacja miejska
(4)
MANIPULACJA (psychol.)
(4)
NAUCZANIE
(4)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
TURYSTYKA KULTUROWA
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(3)
Handel elektroniczny
(3)
JĘZYKI
(3)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(3)
KOMUNIKACJA WERBALNA
(3)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(3)
Konflikt
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Lekarze a pacjenci
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
MEDIACJA (prawo)
(3)
MEDIACJA (socjol.)
(3)
MOTYWACJA PRACY
(3)
Marketing
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Metody badawcze
(3)
Negocjacje
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
ORGANIZACJA
(3)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Perswazja
(3)
Publicystyka
(3)
Służba zdrowia
(3)
UCZNIOWIE
(3)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
APTEKARSTWO
(2)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CYBERPRZEMOC
(2)
CZYTELNICTWO
(2)
Decyzje
(2)
EDUKACJA MEDIALNA
(2)
ETNOPSYCHOLOGIA
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
INNOWACJE
(2)
Instagram
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
JĘZYKOZNAWSTWO
(2)
Język specjalistyczny
(2)
KADRY
(2)
KONFLIKT
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja medyczna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Komunikacja wspomagająca
(2)
Korespondencja
(2)
Temat: czas
2001-
(38)
1901-2000
(12)
1989-2000
(5)
2001-0
(5)
1801-1900
(3)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1918-1939
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Ukraina
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
MAZOWSZE
(1)
NIEMCY
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
POLSKA
(1)
Słowacja
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(23)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(20)
Praca zbiorowa
(17)
PODRĘCZNIKI
(11)
Monografia
(10)
PORADNIKI
(9)
Poradnik
(8)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(74)
Edukacja i pedagogika
(28)
Językoznawstwo
(27)
Zarządzanie i marketing
(20)
Psychologia
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Medycyna i zdrowie
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Kultura fizyczna i sport
(7)
Kultura i sztuka
(7)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Etnologia i antropologia kulturowa
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Transport i logistyka
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Nauka i badania
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja interpersonalna
(34)
komunikacja
(29)
komunikacja społeczna
(29)
media
(26)
Internet
(18)
communication
(14)
komunikacja niewerbalna
(13)
komunikacja marketingowa
(10)
negocjacje
(10)
komunikacja międzykulturowa
(9)
komunikacja werbalna
(9)
media społecznościowe
(8)
pacjenci
(8)
sport
(8)
zarządzanie
(8)
dziennikarstwo
(7)
education
(7)
intercultural communication
(7)
konflikt
(7)
language
(7)
marketing
(7)
psychologia
(7)
public relations
(7)
study and teaching
(7)
Great Britain
(6)
handbook
(6)
komunikowanie masowe
(6)
monarchy
(6)
praca socjalna
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
transport
(6)
wizerunek
(6)
English
(5)
English language
(5)
arts
(5)
bariery komunikacyjne
(5)
elections
(5)
etyka
(5)
government
(5)
holidays
(5)
household
(5)
law
(5)
organizacja
(5)
parliament
(5)
perswazja
(5)
politics
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
społeczeństwo informacyjne
(5)
welfare
(5)
asertywność
(4)
cyberprzemoc
(4)
edukacja
(4)
edukacja medialna
(4)
kompetencje komunikacyjne
(4)
mediacja
(4)
medioznawstwo
(4)
nowe media
(4)
prasa
(4)
serwis społecznościowy
(4)
social media
(4)
sprzedaż
(4)
stres
(4)
szkolnictwo wyższe
(4)
turystyka
(4)
wystąpienia publiczne
(4)
communication skills
(3)
culture
(3)
cyberprzestrzeń
(3)
dyskurs medialny
(3)
e-commerce
(3)
foreign language
(3)
globalizacja
(3)
komunikacja biznesowa
(3)
kultura
(3)
manipulacja
(3)
mass media
(3)
media masowe
(3)
media publiczne
(3)
motywacja
(3)
nonverbal communication
(3)
obsługa klienta
(3)
portal społecznościowy
(3)
prezentacje
(3)
reportaż
(3)
sponsoring
(3)
strategia
(3)
szkoła
(3)
umiejętności komunikacyjne
(3)
uzależnienie od Internetu
(3)
wielokulturowość
(3)
wpływ społeczny
(3)
Facebook
(2)
Polska
(2)
Unia Europejska
(2)
Web 2.0
(2)
apteka
(2)
autoprezentacja
(2)
badania naukowe
(2)
334 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Tekst częśc. ang., częśc. równol. niem., pol.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
O wartościach tkwiących w komunikacji zdajemy sobie sprawę chyba wszyscy, choć rzadko o tym mówimy. Dzięki językowi, komunikacji mamy szansę zrozumienia innych i świat, a także wyrażenia siebie samych. Poprzez to, co mówimy i jak się zachowujemy, dajemy znać, kim jesteśmy i za czym się opowiadamy. Zachowania komunikacyjne są wyrazem naszych wartości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9951.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11588.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14530.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15470.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "McQuail's mass communication theory" 2005.
Bibliografia strony: 530-566 oraz przy rozdziałach. Indeks.
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; organizacji i kulturze mediów; treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20464.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20463.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 118)
Bibliogr. s. 250-264.
Książka zawiera doświadczenia autora z całej jego praktyki uniwersyteckiej i bezpośredniego kierowania biblioteką oraz poszukiwań naukowych. Rzut oka na obszerny i szczegółowy spis treści nieodparcie prowadzi do wniosku, że praca ta jest w istocie bardzo współczesnym przewodnikiem bibliotekarza, nieodzownym w rozumieniu współczesnej funkcji biblioteki, poszerzeniu wiedzy i kompetencji zawodowych. Autor podejmuje ważny temat roli bibliotek w komunikacji publicznej, zwracając szczególną uwagę na biblioteczne procesy mediacyjne w różnych typach bibliotek, a także ich miejsce w otoczeniu lokalnym i środowiskach ponadlokalnych. W rozważaniach poszukuje odpowiedzi na pytania, jak rozwinie się praktyka komunikacji publicznej w przyszłości oraz w jaki sposób dostosować do niej bibliotekarstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11387.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Tyt. oryg. : Guide to Interpersonal Communication
Indeks s. 117-120
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych. Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7746.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8751.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Podręcznik przygotowany został z myślą o studentach akademii medycznych, aby pogłębiali wiedzę o jednym z najistotniejszych elementów sztuki lekarskiej i kształcili umiejętność nawiązywania kontaktu z pacjentem. Również praktykujący lekarz odnajdzie w nim wiele cennych zasad i technik komunikowania się z pacjentem, umożliwiających podniesienie efektywności diagnostycznej, skuteczności terapeutycznej oraz warunkujących satysfakcję pacjenta z kontaktu z lekarzem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4659 [Magazyn 1], P.4658 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3127.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5027.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Introduction to communication studies / John Fiske. - 2nd ed. - London ; New York : Routledge, 1990. - XVI, 203 p. : ill. ; 23 cm.
(Studies in culture and communication)
Includes bibliographical references (p. 196-199) and index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11908.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "A first look at communication theory" 2001.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Omawiana pozycja jest obszernym przeglądem wybranych teorii komunikacji, na podstawie których prezentowane są kolejno: komunikacja międzyludzka, komunikacja w grupie i komunikacja publiczna, komunikacja masowa, kulturowy kontekst komunikacji oraz próba integracji koncepcji wyjaśniających zjawisko porozumiewania się. Każdy rozdział zakończony jest autorską krytyką przedstawionej teorii oraz odesłaniem czytelnika do innych prac zajmujących się omawianymi obszarami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4534.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2895.III.10 [Czytelnia B], P.4533.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-173.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16900.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja bez barier / Beata Kozyra ; rys. Kate Bauer. - Warszawa : MT Biznes, 2008. - 312 s. : il. ; 22 cm.
Bibliogr. s. 309-312.
Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić, że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach rodzinnych i relacjach uczuciowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9817.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11344.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich)
Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację w praktyce pielęgniarskiej. Nawiązanie kontaktu z osobą chorą nie jest łatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno się nauczać już w podczas studiów. Znajomość komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala pielęgniarce lepiej zrozumieć pacjenta i jego potrzeby, pacjent zaś ma zagwarantowane poczucie bezpieczeństwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikających z poczucia niezrozumienia. W książce, stworzonej przez zespół złożony z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, logopedów i filozofów, przystępnie przedstawiono sposoby komunikowania w pielęgniarstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2293.III.10 [Wypożyczalnia B], P.2292.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6400.III.10 [Czytelnia B], P.2291.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rzetelną i profesjonalną wiedzę przedstawiono w przystępny sposób, a opisy poszczególnych umiejętności uzupełniono wieloma przykładami i praktycznymi ćwiczeniami. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia jak: nawiązywanie kontaktu, asertywność, aktywne słuchanie, mowa ciała, język seksu, uczciwa kłótnia, negocjacje, wygłaszanie przemówień, rozmowa kwalifikacyjna, wywieranie wpływu na innych. Książka jest adresowana do każdego, kto chciałby poprawić swoją komunikację z innymi. Polecamy ją nauczycielom, wychowawcom i psychologom, którzy chcieliby nauczyć innych, w jaki sposób: skutecznie słuchać, wyrażać siebie, rozumieć różnice w komunikowaniu się wynikające z różnorodności kultur i odmienności płci, używać i rozumieć język ciała, być asertywnym, efektywnie porozumiewać się w rodzinie, wśród znajomych, w pracy, czy radzić sobie podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Doskonała lektura również dla trenerów biznesu, doradców personalnych i menedżerów, którzy chcieliby stać się bardziej efektywni w swojej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5236.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6437.III.10 [Czytelnia B], 6436.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1348 [Magazyn 2], P.450 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2501 [Magazyn 1], P.2500 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny ISBN
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik adresowany jest do studentów inteligentnych i ambitnych, którzy nie boją sie wyzwań, jakie może przed nimi postawić przyszła praca zawodowa. Poza treścią w książce znajduja sie źródła poruszające i pogłębiające opisany temat. Umożliwi to użytkownikom pozyskanie więcej wiadomości i dodatkowych informacji. Każdy rozdział napisany jest innym stylem. Po zakończeniu rozdziału znajdują się zadania do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8439.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: „propaganda”, „globalizacja”, „cybernetyka”, a nawet „styl”, „pogłoska” czy „zdrowy rozsądek”. Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu. Wszystko, abyś mógł, Czytelniku, lepiej orientować się w dziedzinie komunikacji. "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki – chcących pogłębić swoją wiedzę – ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4652.III.10 [Wypożyczalnia B], 5022.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5021.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [213]-226. Indeksy.
Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia? Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych? Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%? Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11249.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12337.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niektórzy ludzie są urodzonymi negocjatorami, ale wiekszość z nas do nich się nie zalicza. Tymczasem umiejętność błyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzyści w życiu prywatnym i zawodowym. W książce autor przedstawił drogę, jak stać się dobrym negocjatorem. Omówił najważniejsze strategie i taktyki negocjacyjne, pokazał jak opanować stres i nie okazywać emocji, jak unikać najczęściej popełnianych błędów, w jaki sposób ustanawiać relacje z drugą stroną oraz jak osiągnąć porozumienie i zakończyć negocjacje. Książka jest przeznaczopna dla tych wszystkich, którzy mogą się znaleźć w sytuacji wymagającej negocjacji, czy to z partnerami biznesowymi, czy z rodziną i znajomymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9860.IX.15 [Magazyn 1], P.8462 [Magazyn 1], P.11457 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8461.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9861.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6253.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 318-328.
Treści zawarte w publikacji mogą znacząco zwiększyć skuteczność korzystania z dobrodziejstw "mowy ciała". Pozwalają zrozumieć i wykorzystywać znaczenia zawarte w wyrazie twarzy, gestykulacji, zachowaniach posturalnych, przestrzennych i dotykowych, w tonie głosu i rytmie wypowiedzi, wyglądzie zewnętrznym, itp. Możliwe jest to poprzez samodzielny trening. Ponadto zamieszczone zalecenia metodyczne treningu komunikacji niewerbalnej pozwalają stać się trenerami zachowań bezsłownych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12892 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12804.III.10 [Czytelnia B], P.11562.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej