Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(337)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(328)
Publikacje naukowe
(51)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Publikacje fachowe
(16)
E-booki
(14)
Rejestracje audio i wideo
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(303)
tylko na miejscu
(299)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(98)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(196)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(304)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(6)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(6)
Autor
Knill Christopher
(6)
O'Driscoll James
(5)
Kobylińska Dorota
(4)
Davis Martha (1947- )
(3)
Fanning Patrick
(3)
Fiske John
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Hofman Iwona
(3)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Lowe Susan
(3)
Makara-Studzińska Marta
(3)
McKay Matthew
(3)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(3)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(3)
Ting-Toomey Stella
(3)
Banasiak Jan
(2)
Barański Jarosław
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Benedikt Antoni
(2)
Bielak Marlena
(2)
Bucholc Marta
(2)
Błaż Agata
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Cynarski Wojciech Jan
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Durska Małgorzata
(2)
Dzimińska Małgorzata
(2)
Garvin Charles D
(2)
Grabiak Joanna
(2)
Hartley John
(2)
Hofstede Geert (1928- )
(2)
Iwanowicz-Palus Grażyna
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Jeziński Marek
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
King David
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Krzewińska Aneta
(2)
Kwiatkowska Anna
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Louise Pile
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Markiewicz Katarzyna
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Mruk Henryk
(2)
O'Sullivan Tim (1952- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Panek Wenancjusz (1931- )
(2)
Pease Allan
(2)
Pease Barbara
(2)
Pile Louise
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Rzepa Teresa (1952- )
(2)
Saunders Danny
(2)
Seabury Brett A
(2)
Sikorski Wiesław
(2)
Sitarek Adam
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(2)
Sztejnberg Aleksander
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Trzcińska Magdalena
(2)
Warwas Izabela
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(2)
Adams Katherine L
(1)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Aksman Joanna
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Antczak Mariola
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Baker Alan (1956- )
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Baney Joann
(1)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Barge J.K
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bauer Kate
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(36)
2010 - 2019
(148)
2000 - 2009
(141)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(74)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(295)
Wielka Brytania
(15)
Anglia
(10)
Nowy Jork (stan) (USA)
(10)
Kiribati
(7)
Stany Zjednoczone
(3)
nieznany (d)
(1)
Niemcy
(1)
Język
polski
(295)
angielski
(50)
słowacki
(4)
niemiecki
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(19)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Menedżerowie
(4)
Dziennikarze
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Farmaceuci
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(35)
Komunikacja społeczna
(33)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(21)
Środki masowego przekazu
(21)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(20)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(19)
INTERNET
(18)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(18)
Komunikacja interpersonalna
(16)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(16)
Media społecznościowe
(10)
Dziennikarstwo
(9)
Język angielski
(9)
Komunikacja międzykulturowa
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
DOTYK
(8)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(8)
KOMUNIKACJA WSPOMAGAJĄCA
(8)
NEGOCJACJE
(8)
REHABILITACJA (med.)
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Język handlu i biznesu
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Prezentacje i wystąpienia
(7)
ZARZĄDZANIE
(7)
Internet
(6)
KULTURA
(6)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Kultura
(5)
NAUCZYCIELE
(5)
Nauczanie języków obcych
(5)
OPIEKA SPOŁECZNA
(5)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(5)
TURYSTYKA
(5)
Dziennikarze
(4)
KOMPUTERY
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(4)
Komunikacja miejska
(4)
MANIPULACJA (psychol.)
(4)
NAUCZANIE
(4)
Negocjacje
(4)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Służba zdrowia
(4)
TURYSTYKA KULTUROWA
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(3)
Handel elektroniczny
(3)
JĘZYKI
(3)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(3)
KOMUNIKACJA WERBALNA
(3)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(3)
Komunikacja medyczna
(3)
Konflikt
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Lekarze a pacjenci
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
MEDIACJA (prawo)
(3)
MEDIACJA (socjol.)
(3)
MOTYWACJA PRACY
(3)
Marketing
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Metody badawcze
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
ORGANIZACJA
(3)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Perswazja
(3)
Publicystyka
(3)
UCZNIOWIE
(3)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
APTEKARSTWO
(2)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CYBERPRZEMOC
(2)
CZYTELNICTWO
(2)
Chorzy
(2)
Decyzje
(2)
EDUKACJA MEDIALNA
(2)
ETNOPSYCHOLOGIA
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(2)
Edukacja międzykulturowa
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
INNOWACJE
(2)
Instagram
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
JĘZYKOZNAWSTWO
(2)
Język specjalistyczny
(2)
KADRY
(2)
KONFLIKT
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Komunikacja
(2)
Temat: czas
2001-
(38)
1901-2000
(12)
1989-2000
(5)
2001-0
(5)
1801-1900
(3)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1918-1939
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Wielka Brytania
(7)
Niemcy
(2)
Ukraina
(2)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
MAZOWSZE
(1)
NIEMCY
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
POLSKA
(1)
Słowacja
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(32)
Opracowanie
(23)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(20)
Praca zbiorowa
(18)
PODRĘCZNIKI
(11)
Monografia
(10)
PORADNIKI
(9)
Poradnik
(8)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(82)
Edukacja i pedagogika
(36)
Językoznawstwo
(34)
Zarządzanie i marketing
(20)
Psychologia
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Medycyna i zdrowie
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Kultura fizyczna i sport
(7)
Kultura i sztuka
(7)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Etnologia i antropologia kulturowa
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Transport i logistyka
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Nauka i badania
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja interpersonalna
(35)
komunikacja
(29)
komunikacja społeczna
(29)
media
(26)
Internet
(18)
communication
(15)
komunikacja niewerbalna
(13)
English
(12)
komunikacja marketingowa
(10)
negocjacje
(10)
communication skills
(9)
komunikacja międzykulturowa
(9)
komunikacja werbalna
(9)
intercultural communication
(8)
media społecznościowe
(8)
pacjenci
(8)
psychologia
(8)
sport
(8)
zarządzanie
(8)
business English
(7)
dziennikarstwo
(7)
education
(7)
konflikt
(7)
language
(7)
marketing
(7)
public relations
(7)
study and teaching
(7)
Great Britain
(6)
handbook
(6)
komunikowanie masowe
(6)
monarchy
(6)
praca socjalna
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
stres
(6)
transport
(6)
wizerunek
(6)
English language
(5)
arts
(5)
asertywność
(5)
bariery komunikacyjne
(5)
elections
(5)
etyka
(5)
government
(5)
holidays
(5)
household
(5)
law
(5)
organizacja
(5)
parliament
(5)
perswazja
(5)
politics
(5)
religion
(5)
social conditions
(5)
social life
(5)
social media
(5)
społeczeństwo informacyjne
(5)
welfare
(5)
culture
(4)
cyberprzemoc
(4)
edukacja
(4)
edukacja medialna
(4)
kompetencje komunikacyjne
(4)
mediacja
(4)
medioznawstwo
(4)
nonverbal communication
(4)
nowe media
(4)
prasa
(4)
serwis społecznościowy
(4)
sprzedaż
(4)
szkolnictwo wyższe
(4)
turystyka
(4)
wystąpienia publiczne
(4)
conflict management
(3)
cyberprzestrzeń
(3)
dyskurs medialny
(3)
e-commerce
(3)
emocje
(3)
foreign language
(3)
globalizacja
(3)
kompetencje społeczne
(3)
komunikacja biznesowa
(3)
kultura
(3)
manipulacja
(3)
mass media
(3)
media masowe
(3)
media publiczne
(3)
motywacja
(3)
obsługa klienta
(3)
oral communication
(3)
portal społecznościowy
(3)
praca
(3)
prezentacje
(3)
reportaż
(3)
sponsoring
(3)
strategia
(3)
szkoły
(3)
umiejętności komunikacyjne
(3)
uzależnienie od Internetu
(3)
wielokulturowość
(3)
wpływ społeczny
(3)
Facebook
(2)
345 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
"Książka traktuje o możliwościach poprawy i doskonalenia jakości znajdujących się w sferze zarządzania szkołą wyższą. (...) Niniejsza monografia wychodzi naprzeciw nowym nurtom i tendencjom życia akademickiego: naukowo-badawczego, dydaktycznego i kulturowego, uwzględniając kontekst otoczenia, w tym kontekst prawny, techniczno-technologiczny i społeczno-gospodarczy. Stanowi interesujące kompendium wiedzy o zagadnieniach, z jakimi mierzy się dziś lub zmierzy się w niedalekiej przyszłości szkolnictwo wyższe i poszczególne uczelnie. Jest również ciekawym materiałem informacyjno-instruktażowym dla środowiska akademickiego. (...) Praca uwzględnia założenia tak zwanej reformy bolońskiej, a ponadto eksponuje - jako jeden z warunków powodzenia misji - potrzebę zmiany kultury organizacyjnej uczelni oraz wartości wyznawanych przez ich pracowników". (Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Lisieckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13061.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów – ich oferty i modeli zarządzania – i zmianą sposobu korzystania z nich przez odbiorców, obecnie nazywanych użytkownikami. Troska o prawidłowe funkcjonowanie mediów leży u podstaw współczesnej polityki medialnej prowadzonej przez poszczególne państwa i instytucje europejskie. Niepokoić może proces koncentracji własności na rynkach medialnych i coraz większa dominacja wielkich koncernów kierujących się logiką komercyjną, co w konsekwencji zagraża pluralizmu na rynkach medialnych i jakości przekazywanych treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19537.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19536.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This book is for learners of English who need to know more about Britain. It is for all people who recognize that a knowledge of British life is necessary to improve their understanding of the English language. It will be especially useful for students on British Studies courses and those who are studying British culture as part of their general English course. This book contains all the basic information you need about British institutions and everyday life. Thera are five long chapters which set the historical, geographical, attitudinal and political scene. The remaining chapters describe all the other areas of British life, moving gradually from more collective apects, such as education and the economy to more individual ones such as housing and food.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9665 [Magazyn 1], P.9680 [Magazyn 1], P.9664 [Magazyn 1], P.9663 [Magazyn 1], P.9668 [Magazyn 1], P.9534 [Magazyn 1], P.9666 [Magazyn 1], P.9667 [Magazyn 1] (8 egz.)
Książka
W koszyku
This book is for learners of English who need to know more about Britain. It is for all people who recognize that a knowledge of British life is necessary to improve their understanding of the English language. It will be especially useful for students on British Studies courses and those who are studying British culture as part of their general English course. This book contains all the basic information you need about British institutions and everyday life. Thera are five long chapters which set the historical, geographical, attitudinal and political scene. The remaining chapters describe all the other areas of British life, moving gradually from more collective apects, such as education and the economy to more individual ones such as housing and food.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11192 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11191.XXIV.3 [Wypożyczalnia A], P.11190.XXIV.3 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12245.XXIV.3 [Czytelnia A], 12246.XXIV.3 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This book is for learners of English who need to know more about Britain. It is for all people who recognize that a knowledge of British life is necessary to improve their understanding of the English language. It will be especially useful for students on British Studies courses and those who are studying British culture as part of their general English course. This book contains all the basic information you need about British institutions and everyday life. Thera are five long chapters which set the historical, geographical, attitudinal and political scene. The remaining chapters describe all the other areas of British life, moving gradually from more collective apects, such as education and the economy to more individual ones such as housing and food.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122.XXIV.3 [Magazyn 1], 807.XXIV.3 [Magazyn 1], 804.XXIV.3 [Magazyn 1], 806.XXIV.3 [Magazyn 1], 808.XXIV.3 [Magazyn 1], 805.XXIV.3 [Magazyn 1] (6 egz.)
Książka
W koszyku
This book is for learners of English who need to know more about Britain. It is for all people who recognize that a knowledge of British life is necessary to improve their understanding of the English language. It will be especially useful for students on British Studies courses and those who are studying British culture as part of their general English course. This book contains all the basic information you need about British institutions and everyday life. Thera are five long chapters which set the historical, geographical, attitudinal and political scene. The remaining chapters describe all the other areas of British life, moving gradually from more collective apects, such as education and the economy to more individual ones such as housing and food.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2569 [Magazyn 1], P.2570 [Magazyn 1], P.2568 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22972.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-300. Indeksy.
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicz­nej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? - i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? - tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19560.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19559.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
This book is for learners of English who need to know more about Britain. It is for all people who recognize that a knowledge of British life is necessary to improve their understanding of the English language. It will be especially useful for students on British Studies courses and those who are studying British culture as part of their general English course. This book contains all the basic information you need about British institutions and everyday life. Thera are five long chapters which set the historical, geographical, attitudinal and political scene. The remaining chapters describe all the other areas of British life, moving gradually from more collective apects, such as education and the economy to more individual ones such as housing and food.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.687 [Magazyn 1], P.686 [Magazyn 1], P.17181 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy referatach.
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny). Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19556.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19555.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gareth Jones : człowiek, który wiedział za dużo / Mirosław Wlekły. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, 2019. - 346, [6] stron : fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 327-340. Indeks.
W latach 30. XX wieku młody dziennikarz Gareth Jones odbywa kilka samotnych podróży po komunistycznym imperium. Jako jeden z niewielu ludzi z Zachodu odkrywa szokującą prawdę o sytuacji mieszkańców ZSRR. Rozmawia z członkami aparatu państwowego, ale też zwykłymi ludźmi: robotnikami, chłopami. Na własne oczy widzi sowieckie zbrodnie, na Ukrainie słucha o ludziach umierających z głodu i aktach kanibalizmu. Po powrocie na Zachód mówi światu prawdę o "komunistycznym raju". Zostaje zaszczuty przez skorumpowanych zachodnich dziennikarzy, wszyscy podważają jego wiarygodność. Po kilku latach ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Czy dlatego, że wyjawił prawdę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18777.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Prezentowana publikacja jubileuszowa jest dedykowana Profesor Grażynie Habrajskiej przez jej przyjaciół i uczniów. Wiele tekstów w niej zawartych nawiązuje do badawczych zainteresowań Jubilatki, liczne poświęcone są tematom aktualnie bliskim ich autorom, wszystkie zaś stanowią uhonorowanie niezaprzeczalnych dokonań oraz cenionej postawy naukowej Profesor Grażyny Habrajskiej. * Teorie i praktyki komunikacji 2 to książka dedykowana Profesor Grażynie Habrajskiej, honorująca czterdzieści pięć lat jej pracy naukowej i dokonań. Przygotowany zbiór charakteryzuje się wielością problemów, dyscyplin, metod badawczych, sposobów opisu i interpretacji, dla których wspólnym odniesieniem są rozważania usytuowane w obszarze nauki o komunikacji i mediach. Autorzy, balansując między tradycją naukową a poszukiwaniem nowych dróg i rozwiązań, przedstawili innowacyjne ujęcia poruszonych zagadnień. Merytoryczna i metodologiczna różnorodność tomu tworzy bogatą i spójną mozaikę obrazującą stan dzisiejszej komunikologii oraz wiedzy o komunikacji rozwijanej w innych dyscyplinach. Wskazanie płaszczyzn eksploracji wspólnych dla różnych obszarów nauki i ujęć metodologicznych podkreśla wartość dialogu i otwartości w pracy badawczej. Publikacja spełnia tym samym także funkcje edukacyjne, mając potencjał formacyjnego oddziaływania na studentów i młodych badaczy. Z recenzji dr hab. Małgorzaty Kity, prof. UŚ W tomie ukazano efekty badań z wielu dyscyplin i paradygmatów badawczych. Przyjęcie formuły multiscyplinarności dało podstawy poznania różnorodnych zagadnień z zakresu szeroko pojmowanej komunikacji […], z jej intersemiotycznym kodem, w relacjach międzykulturowych, w obliczu nowych problemów społecznych. Z recenzji dr hab. Iwony Benenowskiej, prof. UKW
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
W obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi, zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym przeglądem innowacji stosowanych w przedsiębiorstwach komunikacji publicznej, a także wprowadzanych w organizacji przewozów transportu publicznego. Autor usystematyzował wiedzę na temat podstawowych grup stosowanych innowacji, a także dokonał ich analizy pod kątem zgodności z definicją i modelami tworzenia i wdrażania innowacji obecnymi w naukach ekonomicznych. Czy wprowadzanie innowacji w przedsiębiorstwach transportu publicznego to jedynie zabieg wizerunkowy? Czy też przeciwnie, za ich wdrażaniem przemawia realizacja długofalowych celów przedsiębiorstwa (organizacji), a innowacje stanowią element długofalowej strategii rozwoju organizacji i efektywnego zarządzania nią? Na rynku transportu publicznego powstaje ciekawa płaszczyzna potencjalnego konfliktu między celami społecznymi i związanymi z realizacją celu publicznego a priorytetami zarządczymi służącymi osiąganiu celu ekonomicznego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
W monografii zaprezentowano wyniki jakościowego badania przeprowadzonego w projekcie H2020 CONCISE – Communication role on perception and beliefs of EU Citizens about Science, którego celem było zbadanie roli komunikacji naukowej w kształtowaniu wiedzy, opinii i przekonań obywateli Unii Europejskiej na tematy związane z nauką. W Polsce, Hiszpanii, Portugalii, na Słowacji i we Włoszech przeprowadzono jednodniowe konsultacje społeczne, w których brało udział stu odpowiednio dobranych mieszkańców danego kraju. W niniejszej publikacji przedstawione zostały wyniki konsultacji zrealizowanych w Polsce – we wrześniu 2019 roku w Łodzi. W trakcie moderowanej dyskusji uczestnicy konsultacji podzielili się swoimi opiniami na temat komunikacji naukowej, w tym szans i barier upowszechniania informacji naukowej. Publikacja składa się z czterech rozdziałów odpowiadających czterem tematom konsultacji – zmiany klimatyczne, szczepionki, GMO, medycyna alternatywna – oraz z podsumowania. Na podstawie wypowiedzi uczestników konsultacji przeprowadzonych w ramach projektu CONCISE udało się wysnuć wnioski na temat komunikacji naukowej dla omawianych tematów, jednak nie było możliwości znalezienia standardu dla komunikacji naukowej w Polsce, który mógłby stanowić uniwersalny drogowskaz dla naukowców, popularyzatorów nauki czy dziennikarzy. Każdy temat naukowy wymaga właściwej mu strategii komunikacyjnej. Dla każdego z tematów odbiorcy sformułowali odmienne preferencje dotyczące tego, skąd i w jakiej formie chcieliby otrzymywać informacje. Dlatego wydaje się uzasadnioną rekomendacją, aby osoby komunikujące treści naukowe w danym obszarze tematycznym wnikliwie rozpoznały preferencje odbiorców w tym zakresie, zanim przystąpią do komunikacji naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
zaangażowania opartego na wielokierunkowej komunikacji, kokreacji i wszechstronnej współpracy. W tym duchu rozwija się model nauki obywatelskiej, która zakłada włączanie obywateli we współtworzenie wiedzy (citizen science). W przekonaniu autorów publikacji stwarza to szansę na zapobieganie rozprzestrzenianiu się dezinformacji i pseudonauki, a także może odegrać znaczącą rolę zarówno w przeciwdziałaniu wykluczeniu naukowemu, jak i w procesie demokratyzacji nauki. Książka ma dwie unikalne cechy. Po pierwsze, zagadnienie komunikacji naukowej zostało po raz pierwszy na polskim gruncie zaprezentowane tak szeroko, kompleksowo, ujmując nie tylko jej koncepcję, lecz także wyniki badań empirycznych. Po drugie, kwestie dotyczące komunikacji badano, wykorzystując do tego konsultacje społeczne inspirowane metodą World Wide Views (WWV). Zastosowano więc unikatowe, włączające obywateli podejście badawcze, które zostało opracowane i zaimplementowane w projekcie międzynarodowym H2020 CONCISE – Communication role on perception and beliefs of EU Citizens about Science.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Metody badania komunikacji i mediów to pierwsza w Polsce publikacja naukowa, w której nie tylko wyczerpująco scharakteryzowano wybrane metody nauk o komunikacji i mediach, lecz także precyzyjnie i przystępnie pokazano ich zastosowanie w praktyce badawczej. W opisie każdej metody w rozdziale teoretycznym przedstawiono założenia i postulaty metodologiczne, a w rozdziale praktycznym zilustrowano je poprzez analizy materiałów z prasy, radia, telewizji, Internetu lub szeroko rozumianego dyskursu publicznego. Na polskim rynku wydawniczym brakuje monografii metodologicznych, poświęconych analizie mediów i zapośredniczonej technologicznie komunikacji, które miałyby charakter praktyczny oraz ukazywałyby sposoby badania na materiale empirycznym. Prezentowana książka tę lukę satysfakcjonująco wypełnia. Istotne i wartościowe jest również podjęcie przez Autorki i Autorów próby używania metod wypracowanych w innych naukach społecznych i humanistyce oraz dopasowania ich do celów poznawczych nauk o komunikowaniu, czym z sukcesem wpisują się w tendencje metodologicznego rozwoju tych nauk. Publikacja może zainteresować medioznawców i komunikologów, a także badaczy analizujących media z wnętrza innych paradygmatów badawczych (takich jak językoznawstwo, kognitywistyka, antropologia, socjologia). Atrakcyjna będzie również dla studentów i doktorantów kierunków medioznawczych i okołomedialnych, stanowi bowiem przewodnik użyteczny, napisany zrozumiale i przystępnie. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Lisowskiej-Magdziarz '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. Autorzy zadbali o to, aby przedstawić najbardziej aktualny stan wiedzy z zakresu marketingowej aktywności przedsiębiorstw, nie pomijając żadnego z kluczowych zagadnień. Dzięki temu podejmowana problematyka została ujęta syntetycznie, a zarazem kompleksowo. Lektura podręcznika pozwoli studentom na sprawne poruszanie się w tym obszarze wiedzy i ułatwi im zrozumienie zasad funkcjonowania marketingu w praktyce, w odniesieniu do aktualnych, dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Podręcznik ten został jednocześnie tak przygotowany, aby stanowić pomocniczy materiał dydaktyczny dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z zakresu marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej