Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(4)
Brejnak Wojciech (1944- )
(3)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(3)
Bogdanowicz Katarzyna
(2)
Reid Gavin (1950- )
(2)
Wearmouth Janice
(2)
Braun Eldon D. (1943- )
(1)
Butkiewicz Anna M
(1)
Cain Kate
(1)
Daloiso Michele
(1)
Davis Ronald D. (1942- )
(1)
Handzel Zofia
(1)
Kasica Alicja
(1)
Kormos Judit (1970- )
(1)
Kostka-Szymańska Małgorzata
(1)
Kostyło Hanna (1963- )
(1)
Kostyło Piotr (1963- )
(1)
Lipowska Małgorzata
(1)
Nijakowska Joanna
(1)
Nowicka Ewa
(1)
Sayles Alan H
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Smith Anne Margaret
(1)
Wolnicz-Pawłowska Ewa (1947- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Wielka Brytania
(2)
Anglia
(1)
Język
polski
(19)
angielski
(4)
Temat
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(21)
DZIECKO
(5)
CZYTANIE
(4)
PISANIE
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
JĘZYKI
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
PORADNIKI
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Czytanie
(1)
DIAGNOZA
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
DZIECKO z ZABURZENIAMI MOWY
(1)
Dwujęzyczność
(1)
KOMPUTERY
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
LOGOPEDIA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PAMIĘĆ
(1)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(1)
POMOCE TECHNICZNE dla NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
Pisanie
(1)
Reading
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading disability
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
ZESPÓŁ ADHD
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
dysleksja
(5)
dyslexia
(5)
literacy
(2)
nauczanie
(2)
ADHD
(1)
ELT
(1)
English
(1)
English language
(1)
SpLD
(1)
communication skills
(1)
dysgrafia
(1)
dzieci
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
foreign language
(1)
język obcy
(1)
language teaching
(1)
language testing
(1)
learning difficulty
(1)
logopedia
(1)
reading comprehension
(1)
teaching
(1)
technologia informacyjna
(1)
terapia pedagogiczna
(1)
trudności w czytaniu
(1)
trudności w pisaniu
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
zaburzenia mowy
(1)
zaburzenia pamięci
(1)
zaburzenia rozwoju
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ronald D. Davis, podobnie jak inni dyslektycy, został obdarzony niezwykłymi zdolnościami twórczymi i wyobraźnią. Dorastał, nie mogąc zrozumieć, dlaczego jednak nie potrafi normalnie funkcjonować w szkole, a nauczyciele uważali go za "opóźnionego". Przeżywając liczne porażki i niepowodzenia, został w końcu inżynierem, biznesmenem i rzeźbiarzem. Mając trzydzieści osiem lat, dokonał zaskakującego odkrycia, które pozwoliło mu po raz pierwszy przeczytać całą książkę w ciągu kilku godzin. Odkrycie to zainspirowało Davisa do stworzenia rewelacyjnych metod, które prosto i jasno przedstawił w niniejszej książce, tak że każdy nauczyciel, rodzic, terapeuta czy dyslektyk może je zastosować, z powodzeniem przezwyciężając trudności, jakie sprawia dysleksja."Co łączy Cher, Leonarda da Vinci, Whoopi Goldberg i Walta Disneya? Dysleksja. Można by pomyśleć, że jednak osiągnęli sukces, pomimo swojego defektu. Ronald D. Davis twierdzi, że osiągnęli sukces właśnie dzięki dysleksji. Metody Davisa przynoszą poprawę u 97 procent osób uczestniczących w zajęciach korygowania dysleksji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2537 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2536.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3783.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia problemy związane z diagnozowaniem dysleksji. Adresowana jest przede wszystkim do praktyków - psychologów, pedagogów i logopedów, którzy profesjonalnie zajmują się diagnozą tego zaburzenia i innych trudności szkolnych. Prezentowana tu wiedza i rozważania praktyczne mogą być interesujące także dla nauczycieli i rodziców dzieci z problemami w uczeniu się. Wiele przydatnych i aktualnych, a wręcz najnowszych informacji znajdą tu studenci psychologii i pedagogiki oraz wszystkich specjalności pedagogicznych, a także studenci studiów podyplomowych związanych z pomocą psychologiczną i terapią pedagogiczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8412.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9814.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Bibliografia na stronach 223-240.
This book provides specific support to teachers who need to accommodate learners with dyslexia in their ELT classrooms - guiding them through the main steps of the process with clear explanations, suggestions, and practical tools.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17771.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyslalia w Polskiej Teorii i Praktyce Logopedycznej = La Dyslalie Dans la Théorie et la Pratique Logopédiques Polonaises ; t. 2)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Drugi tom serii "Dyslalia w polskiej teorii i praktyce logopedycznej". Książka składa się z szeregu artykułów różnych autorów, ale wszystkie dotyczą zagadnienia dzieci zagrożonych zaburzeniami mowy i ryzykiem dysleksji. Szczególnie logopedzi i pedagodzy znajdą tu pomoc w swojej pracy oraz materiały do diagnozy i terapii dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13816.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza książka napisana została zarówno z myślą o nauczycielach, jak i rodzicach. Celem jej jest ukazanie możliwości wykorzystania komputera jako narzędzia w procesie eliminowania zaburzeń rozwojowych, w tym funkcji wzroku, słuchu oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej. W książce zaprezentowane zostały różne programy, które mogą być wykorzystane zarówno w pracy wyrównawczej z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania, jak i dziećmi wykazującymi symptomy deficytów w obszarze sprawności intelektualnej. Książka ta jest również drogowskazem dla tych rodziców i wychowawców, którzy zechcą doskonalić rozwój twórczy swoich dzieci z wykorzystaniem jeszcze jednego, najbardziej nowoczesnego i wszechstronnego narzędzia jakim jest komputer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2261.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej