Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(95)
Forma i typ
Książki
(94)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(88)
dostępne
(34)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(90)
Autor
Mann Malcolm
(6)
Taylore-Knowles Steve
(6)
Miller Judy L
(4)
Beatty Ken
(3)
McKenna Michael C
(3)
Walpole Sharon
(3)
Bamford Julian
(2)
Cohen Robert
(2)
Cohen Robert F
(2)
Day Richard R
(2)
Ganske Kathy
(2)
Lapp Diane
(2)
McGregor Tanny
(2)
Morrow Lesley Mandel
(2)
Moss Barbara 1950-
(2)
Piasecka Liliana
(2)
Struk Barbara
(2)
Alderson J. Charles
(1)
Allington Richard L
(1)
Anderson Holly (1949- )
(1)
Anderson Kimberly L
(1)
August Diane
(1)
Bean Rita M
(1)
Beers G. Kylene (1957- )
(1)
Bernhardt Elizabeth Buchter (1954- )
(1)
Block Cathy Collins
(1)
Calkins Lucy
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Clarke Mark A
(1)
Combs Martha
(1)
Cornoldi Cesare
(1)
Cummins Sunday
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
D'Silva Reginald Arthur
(1)
Daloiso Michele
(1)
Daniels Harvey (1947- )
(1)
Dobson Barbara K
(1)
Driggs Colleen
(1)
Dąbrowska Izabela
(1)
Ehlers Swantje
(1)
Engelhardt Diane
(1)
Fang Zhihui
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Fountas Irene C
(1)
Fu Danling
(1)
Gamble Nikki
(1)
Geva Esther
(1)
Grabe Wiliam
(1)
Greenall Simon
(1)
Grellet Francoise
(1)
Greve Susan M
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gunderson Lee (1942- )
(1)
Hadaway Nancy L
(1)
Hallet Elaine
(1)
Handzel Zofia
(1)
Harvey Stephanie
(1)
Heringer Hans Jürgen (1939- )
(1)
Hess Natalie
(1)
Hobsbaum Angela
(1)
Hudson Thom
(1)
Hulan Nancy
(1)
Jones Leo (1943- )
(1)
Jones Leo (1943- ). Progress to proficiency
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Koda Keiko (1954- )
(1)
Layne Vicky
(1)
Lemov Doug 1967-
(1)
Lukin Annabelle
(1)
Marsh Jackie
(1)
Matoush Marylou M
(1)
McCormack Rachel L
(1)
McGuinness Diane
(1)
McIntyre Ellen
(1)
Mesmer Heidi Anne E
(1)
Miller Debbie (1948- )
(1)
Nowicka Ewa
(1)
Nuttall Christine
(1)
Oakhill Jane
(1)
Odo Denis Murphy
(1)
Pahl Kate
(1)
Pakenham Kenneth J
(1)
Pamuła-Behrens Małgorzata
(1)
Pasquarelli Susan Lee
(1)
Philippakos Zoi A
(1)
Pinnell Gay Su
(1)
Potts John (1924- )
(1)
Pressley Michael
(1)
Ramirez Gloria
(1)
Reedy David 1954-
(1)
Riley Jeni
(1)
Robb Laura
(1)
Rokita Andrzej (1968- )
(1)
Rosow La Vergne
(1)
Rowsell Jennifer (1969- )
(1)
Scanlon Donna M
(1)
Schleppegrell Mary J
(1)
Schumm Jeanne Shay (1947- )
(1)
Sedgwick Fred
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(39)
Nowy Jork (stan) (USA)
(16)
Stany Zjednoczone
(13)
Wielka Brytania
(10)
Anglia
(4)
nieznany (us)
(4)
Kiribati
(3)
Kalifornia (USA)
(1)
Connecticut (USA)
(1)
nieznany (d)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Michigan (USA)
(1)
New Hampshire (USA)
(1)
Język
angielski
(53)
polski
(42)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
C2 poziom biegłości językowej
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(48)
CZYTANIE
(45)
Czytanie
(19)
Nauczanie języków obcych
(17)
Język angielski
(12)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(8)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(7)
Nauczanie
(7)
PISANIE
(7)
JĘZYKI
(5)
JĘZYK NIEMIECKI
(4)
Pisanie
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Nauka czytania
(3)
Reading (Elementary)
(3)
Reading (Primary)
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(2)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(2)
DZIECKO
(2)
English language
(2)
FCE (certyfikat językowy)
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
Individualized instruction
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
LITERATURA
(2)
Literacy
(2)
Media literacy
(2)
NAUCZANIE
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Reading comprehension
(2)
Reading teachers
(2)
Visual literacy
(2)
APARATY SŁUCHOWE
(1)
Bilingualism
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
CAE (certyfikat językowy)
(1)
DZIECKO GŁUCHE
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
First grade (Education)
(1)
IMPLANTY ŚLIMAKOWE
(1)
Individualized reading instruction
(1)
Interdisciplinary approach in education
(1)
JĘZYK FRANCUSKI
(1)
JĘZYK MIGOWY
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Język ojczysty
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
KOMPUTERY
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Language acquisition
(1)
Language arts
(1)
Language arts (Elementary)
(1)
Language arts (Primary)
(1)
Literatura
(1)
MOWA
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Metody nauczania
(1)
Mowa
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauka pisania
(1)
PSYCHOLINGWISTYKA
(1)
Reading
(1)
Rozumienie ze słuchu
(1)
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Sprawność językowa
(1)
SŁUCH
(1)
Słownictwo
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Uczniowie
(1)
nauka czytania
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Rosja
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
LITERATURA
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Problems, exercises
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(21)
Edukacja i pedagogika
(11)
Literaturoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
reading
(51)
English language
(36)
teaching
(24)
study and teaching
(19)
literacy
(15)
foreign speakers
(10)
reading comprehension
(10)
language arts
(7)
reading skills
(7)
EFL
(6)
English
(5)
learning
(5)
textbook
(5)
writing
(5)
FCE
(4)
czytanie
(4)
education
(4)
grammar
(4)
rhetoric
(4)
ELT
(3)
United States
(3)
academic reading
(3)
book
(3)
children
(3)
foreign language
(3)
language
(3)
literature
(3)
vocabulary
(3)
word recognition
(3)
B2
(2)
CAE
(2)
Great Britain
(2)
applied linguistics
(2)
bilingualism
(2)
dyslexia
(2)
early childhood education
(2)
elementary level
(2)
język obcy
(2)
linguistics
(2)
literary form
(2)
media literacy
(2)
native language
(2)
pisanie
(2)
reading specialist
(2)
second language acquisition
(2)
teaching approaches
(2)
use of English
(2)
visual literacy
(2)
youth
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
CPE
(1)
Certificate of Proficiency
(1)
ESL
(1)
English literature
(1)
Phonetic Difficulty Index
(1)
Simple View of Reading
(1)
best books
(1)
bilingual reader
(1)
canon (Literature)
(1)
case study
(1)
children's literature
(1)
classroom managment
(1)
communication skills
(1)
content area reading
(1)
criticism
(1)
decoding
(1)
dysleksja
(1)
education studies
(1)
education theory
(1)
educational psychology
(1)
edukacja
(1)
efficiency linguistic
(1)
elementary school
(1)
exam practice
(1)
exercises
(1)
group reading
(1)
history
(1)
interdisciplinary approach
(1)
język angielski
(1)
język polski
(1)
kindergarten
(1)
komputer
(1)
language acquisition
(1)
language disorder
(1)
language teaching
(1)
language testing
(1)
learning strategies
(1)
lesson plan
(1)
lesson planning
(1)
listening
(1)
methodology
(1)
metody nauczania
(1)
motywacja
(1)
multicultural education
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie wczesnoszkolne
(1)
ortography
(1)
periodical
(1)
phonetics
(1)
95 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
This practical, teacher-friendly book provides indispensable guidance for implementing research-based reading instruction that is responsive to students' diverse cultural and linguistic backgrounds. Structured around the big five core topics of an effective reading program - phonemic awareness, phonics, fluency, vocabulary, and comprehension - the book explains tried-and-true teaching strategies for fostering all students' achievement. Key topics include engaging diverse students in classroom discussion, involving families in learning, and assessing and teaching new literacies. Numerous classroom examples demonstrate a wide range of easy-to-implement lesson ideas and activities for students at different grade levels, including struggling learners. Issues specific to English language learners are woven throughout the chapters.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13931.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(The Cambridge Language Assessment Series)
Forma i typ
Słowo kluczowe: education reading
Assessing Reading gives the classroom teacher all they need to construct reading tests. First of all, it covers the question--what is reading. You might be surprised to learn that we don't really know what reading is. Next, the author introduces several theories on how to assess reading skills. The meat of the book, however, is the detailed examination of several testing methods. Using theories of reading, you will be able to more accurately assess the reading skills of your students. I recommend this for teachers who are teaching reading. This book will help you to understand some of the processes behind what your students are doing while reading.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3479.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: EFL teaching reading
Index s. 215-220
This lively collection of more than 100 classroom activities provides teachers with engaging ways to incorporate extensive reading into their classrooms. The creative and fun speaking, listening, role-play, reading, writing, and vocabulary activities, all linking reading to the rest of the curriculum, are suitable for students of all ages and levels. Teachers will find this handbook a valuable resource not just for reading courses, but for all types of language courses.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7907.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9198.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Education)
Forma i typ
Słowo kluczowe: EFL reading teaching
This original and engaging book makes the case that extensive reading provides essential practice in learning to read. This original and engaging book makes the case that extensive reading provides essential practice in learning to read. Extensive reading also develops a positive attitude toward reading so often missed in second language reading classrooms. The authors examine the cognitive and affective nature of reading. They also offer a wealth of practical suggestions for implementing extensive reading, including integrating it into the curriculum, establishing a library, selecting reading material, and record-keeping evaluation. It contains a wide variety of classroom activities to supplement individualized silent reading, and a valuable bibliography of the best books written for English language learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3625.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Lesen als Verstehen / Swantje Ehlers. - Berlin : Langenscheidt, [2002]. - 112 s. : il. ; 30 cm.
(Germanistische Fernstudieneinheit ; 2)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1914 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics in Action)
Teaching and Researching: Reading is designed to help language professionals understand the complex nature of reading. This volume builds connections from research on reading, to sound instructional practices and action research possibilities. Offering an overview of reading theory, it summarises the main ideas and issues in first and second language contexts and covers key research studies. Grabe and Stoller then explicitly link this research to teaching practice. In addition to providing erudite research analysis, this is a practical volume and the authors offer advice for practitioners and researchers including a 12-step procedure for conducting meaningful action research projects on reading-related topics, with 27 outlined models for teacher adaptation and use, and numerous figures which can used for both action research and classroom instruction. Learning aids are also featured in the text, including: - key concept boxes and glossary of key terms - quote boxes highlighting critical issues in the field - index of studies summarised by theme - index of model action research projects organised by theme - resource list of relevant journals, books and websites. Written in an accessible style, Teaching and Researching: Reading is a valuable resource for teacher trainers, practicing teachers, materials writers and researchers. William Grabe is Professor of English and Chair of the English Department at Northern Arizona University. He is currently President of the American Association for Applied Linguistics. Fredricka L. Stoller is Associate Professor of English at Northern Arizona University. She has coauthored two reading textbooks, developed reading curricula, and written teacher-training articles on reading instruction.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3292.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This is a handbook for language teachers who would like to develop their own reading materials or who wish to enrich a reading course. It offers a classification and description of exercises aimed at developing different reading skills. While the book is designed primarily for teachers of English as a second language, the exercises are equally appropriate for the teaching of other foreign languages and much of the book is relevant to the teaching of first-language reading skills. The question-types range from the familiar (for example, multiple-choice and open questions) to highly original exercises which require the integration of different skills and an active, creative response from the student. It encourages teachers to introduce variety into the teaching of reading and offers them a great deal of resource material to draw on.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.134.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pilgrims Longman Resource Books)
Forma i typ
Słowo kluczowe: English language teaching reading
Index.
Are you about to start a new story with your junior class? Or are you planning to read newspaper articles with your adult students, or maybe a play or a poem? Whatever the text, "Headstarts" provides an original lead-in. The author draws on her teaching experience to show how an interesting lead-in to a text-based lesson can unlock a treasury of linguistic usage and stimulate students' curiosity and motivation to learn. The one hundred original pre-text activities are designed to improve students' learning abilities and strengthen their linguistic confidence. They should also help improve students' motivation and confidence by bringing the text to life. The book features activities for use with almost any text, from short articles and poems to full-length novels and plays and is suitable for all levels and abilities. Many activities include little or no preparation and use a "recipe" format.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11281.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Improve Your Skills)
Na okł.: Macmillan practice online available.
Prepares pupils to affectively use English language to complete tasks. Part of the Improve your Skills series which aims to develop the skills, language and test techniques required to achieve success, this book comes 'With key'.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16639.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Improve Your Skills)
Na okł.: Macmillan practice online available.
Prepares pupils to affectively use English language to complete tasks. Part of the Improve your Skills series which aims to develop the skills, language and test techniques required to achieve success in the FCE, this book comes 'With key' and MPO for further online practice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21033.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16640.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching reading
A revised edition of Christine Nuttall's established text on the teaching of reading skills in a foreign language. It examines the skills required to read effectively and suggests classroom strategies for developing them. A new chapter on testing reading is provided by Charles Alderson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1731.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reading / Catherine Wallace. - Oxford : Oxford University Press, 1999. - XI, 161 s. : ryc., tab. ; 25 cm.
(Language Teaching : A Scheme for Teacher Education)
This book places reading firmly in its social context, discussing what it means to be a reader in the modern world. It contains many innovative ideas on how to approach reading in the language classroom, and presents a variety of text-related exercises and activities. The final section invites teachers to explore the attitudes of their own learners as readers, and to design reading activities for them.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3631.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fertigkeit Lesen / Gerard Westhoff. - Berlin : Langenscheidt, 1997. - 176 s. : rys. ; 30 cm.
(Germanistische Fernstudieneinheit ; 17)
Forma i typ
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1969 [Magazyn 1] (1 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst w j. niemieckim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5962 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reading reconsidered : a practical guide to rigorous literacy instruction / Doug Lemov, Colleen Driggs, Erica Woolway. - First Edition. - XXII, 416 pages : illustrations (some color) ; 24 cm + 1 computer optical disc (4 3/4 in.)
Includes index.
The world we are preparing our students to succeed in is one bound together by words and phrases. Our students learn their literature, history, math, science, or art via a firm foundation of strong reading skills. When we teach students to read with precision, rigor, and insight, we are truly handing over the key to the kingdom. Of all the subjects we teach reading is first among equals. Grounded in advice from effective classrooms nationwide, enhanced with more than 40 video clips, Reading Reconsidered takes you into the trenches with actionable guidance from real-life educators and instructional champions. The authors address the anxiety-inducing world of Common Core State Standards, distilling from those standards four key ideas that help hone teaching practices both generally and in preparation for assessments. This 'Core of the Core' comprises the first half of the book and instructs educators on how to teach students to: read harder texts, 'closely read' texts rigorously and intentionally, read nonfiction more effectively, and write more effectively in direct response to texts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17403.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7868 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11298.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11299.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Texte hören, lesen und verstehen / Gert Solmecke. - Wyd. 5. - Berlin : Langenscheidt, [1997]. - 112 s. : il. ; 21 cm.
(Fremdsprachenunterricht in Teorie und Praxis)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1921 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references (p. 251-263) and index.
A trusted resource for day-to-day guidance, professional development, and certification courses, this nuts-and-bolts text explains the varied roles and responsibilities of reading specialists in grades K-12. Rita Bean offers evidence-based best practices for working with struggling readers, supporting teachers, planning curricula, and collaborating with parents, community programs, and granting agencies. Useful features include discussion questions, self-reflective exercises, and lively examples and vignettes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15608.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej