Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(140)
Forma i typ
Książki
(138)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(125)
dostępne
(109)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(43)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(74)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(126)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(7)
Ogonowska Agnieszka
(5)
Lepa Adam (1939- )
(4)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(4)
Hofman Iwona
(3)
Jakubowicz Karol (1941- )
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Roguska Agnieszka
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Bucholc Marta
(2)
Castells Manuel (1942- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Marody Mirosława (1947- )
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Sadza Agata
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Tomaszkiewicz Teresa
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bell Allan
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bodenstein Jürgen H
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Branston Gill
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Burger Harald (1940- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Ceramella Nick
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Croteau David
(1)
Daun-Barausch Elke
(1)
Dehn Mechthild
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Durham Gigi Meenakshi
(1)
Dutton Brian (1952- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Ejsmont Marek
(1)
Fajfer-Kruczek Ilona
(1)
Ficek Ewa
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fowler Roger (1938-1999)
(1)
Fras Janina
(1)
Frederking Volker (1958- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Giddings Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Grabowski Rafał Dominik (1966- )
(1)
Grant Iain
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Grünewald Dietrich
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hart Andrew
(1)
Hassan Robert
(1)
Hoffman Thomas
(1)
Holmes Sue
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hoynes William
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Josting Petra
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kellner Douglas M. (1943- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Klimski Tadeusz (1948- )
(1)
Kobylińska Zdzisława (1965- )
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(80)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(122)
Kiribati
(7)
nieznany (d)
(4)
nieznany (us)
(3)
Kalifornia (USA)
(1)
Anglia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(136)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
Środki masowego przekazu
(23)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(17)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(17)
INTERNET
(13)
KULTURA MASOWA
(10)
EDUKACJA MEDIALNA
(9)
MULTIMEDIA
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
WYCHOWANIE
(5)
Dziennikarstwo
(4)
KULTURA
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
DZIENNIKARSTWO
(3)
JĘZYK NIEMIECKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
KOŚCIÓŁ KATOLICKI
(3)
Metody badawcze
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CYBERKULTURA
(2)
DZIENNIKARZE
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
Historia
(2)
Internet
(2)
KOMPUTERY
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Medioznawstwo
(2)
NAŁÓG
(2)
PRZEKŁADY
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Prawo prasowe
(2)
REKLAMA
(2)
STANY ZJEDNOCZONE
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
DIGITALIZACJA
(1)
DYCZEWSKI, LEON (1936- )
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
EROTYZM
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
Edukacja regionalna
(1)
FILM
(1)
FILM REKLAMOWY
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gry komputerowe
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
Image
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
KOMIKSY
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KOMUNIKACJA WERBALNA
(1)
KONWERGENCJA MEDIÓW
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
KULTURA AUDIOWIZUALNA
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kultura
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MCLUHAN, HERBERT MARSHALL (1911-1980)
(1)
Mediolingwistyka
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
PERSWAZJA
(1)
PISMO
(1)
PLURALIZM SPOŁECZNY
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORZĄDEK SPOŁECZNY
(1)
POSTAWY
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Polityka
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Publiczność
(1)
RADIOFONIA
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Rynek
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
SPOŻYCIE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Socjologia
(1)
Społeczności lokalne
(1)
TEKST
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(7)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(21)
Językoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
media
(29)
Internet
(17)
media masowe
(13)
środki masowego przekazu
(13)
mass media
(10)
prasa
(7)
społeczeństwo informacyjne
(7)
telewizja
(7)
dziennikarstwo
(6)
radio
(6)
culture
(5)
edukacja medialna
(5)
film
(5)
komunikacja
(4)
komunikacja społeczna
(4)
komunikowanie masowe
(4)
media elektroniczne
(4)
medioznawstwo
(4)
reklama
(4)
social aspects
(4)
Great Britain
(3)
Unia Europejska
(3)
United States
(3)
blog
(3)
druk
(3)
dyskurs medialny
(3)
dziennikarstwo obywatelskie
(3)
etyka
(3)
journalism
(3)
media lokalne
(3)
media publiczne
(3)
media społecznościowe
(3)
newspaper
(3)
wychowanie
(3)
English language
(2)
Web 2.0
(2)
Wikipedia
(2)
badania naukowe
(2)
cyberkultura
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
cyfryzacja
(2)
dziennikarz
(2)
economy
(2)
education
(2)
edukacja
(2)
etyka dziennikarska
(2)
globalizacja
(2)
government
(2)
kompetencje informacyjne
(2)
komputer
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja polityczna
(2)
kultura masowa
(2)
language
(2)
lifestyle
(2)
multimedia
(2)
młodzież
(2)
nowe media
(2)
pismo
(2)
political aspects
(2)
polityka medialna
(2)
popular culture
(2)
prawo prasowe
(2)
psychologia mediów
(2)
reklama telewizyjna
(2)
serwis społecznościowy
(2)
sport
(2)
społeczeństwo sieci
(2)
system medialny
(2)
technologia
(2)
terroryzm
(2)
uzależnienie od Internetu
(2)
wolność słowa
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
MySpace
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Open Access
(1)
Szwajcaria
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
administracja publiczna
(1)
agencja reklamowa
(1)
aparat fotograficzny
(1)
audience
(1)
bezpieczeństwo
(1)
biblioteka
(1)
biographical television programs
(1)
broadcast journalism
(1)
celebrities
(1)
civilization
(1)
cultural regulation
(1)
cyberagresja
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberslacking
(1)
czas wolny
(1)
140 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja dla zrównoważonego rozwoju ; t. 3)
Na grzb. wyłącznie tyt. całości. Materiały z konf., październik 2009, Piechowice.
Bibliogr. przy ref.
W tomie III zaprezentowano fakty i poglądy dotyczące wybranych zagadnień związanych z edukacją dla zrównoważonego rozwoju społecznego. Przedstawiono istotę ładu społecznego oraz podstawy aksjologiczne edukacji - problemy aksjologii rozwoju w programach kształcenia, problem "rozmytej" aksjologii w systemach edukacyjnych oraz niełatwe dylematy związane z konfrontacją rozszerzonej wizji edukacji dla zrównoważonego rozwoju z egocentryczną rzeczywistością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11851.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 273-304. Indeks.
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej". prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17987 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19535.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19534.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19562.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19561.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media a postawy / Adam Lepa. - Wyd. 2 uzup. - Łódź : Archidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkie, 2003. - 142, [1] s. ; 20 cm.
Książka ukazuje rolę postaw w odbiorze mediów oraz w ich funkcjonowaniu. Oznacza to, że w refleksji nad mediami uwzględnia się najważniejsze postawy, które albo warunkują stosunek odbiorcy do prasy, radia, filmu i telewizji, albo też decydują o tym, jak mają wykonywać swoją prace nadawcy (dziennikarze, wydawcy, dysponenci).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2010 [Magazyn 1], 3230 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2009.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 229-247.
Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz rozwoju kultury i edukacji. Media lokalne i media globalne wspólnie tworzą środowisko medialne, jednak kwestia wizerunku i oddziaływania tych pierwszych w publikacjach naukowych w kontekście edukacyjnym jest podejmowana bardzo rzadko, stąd próba ich wydobycia z medialnej masowości. (fragment Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22426.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14318.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla każdego rozsądnie postrzegającego współczesny świat dziennikarza, polityka, medioznawcy, czy po prostu człowieka, jest rzeczą bezdyskusyjną, że media są coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa. Co więcej, odgrywają one coraz poważniejszą rolę w życiu politycznym, dla wielu odbiorców są głównym źródłem wiedzy o kraju i świecie i w dużym stopniu wpływają na ludzką świadomość, sposób myślenia, opinie, oceny, postawy i zachowania. Dlatego tak ważne jest, aby medialny przekaz był rzetelny i obiektywny, gdyż tylko wtedy odbiorcy mogą mieć do dziennikarzy zaufanie, a dziennikarze mogą odczuwać satysfakcję, że na to zaufanie rzeczywiście zapracowali. Przypuszczam, że recenzowana praca zainteresuje stosunkowo szeroki krąg odbiorców, począwszy od politologów, medioznawców, socjologów, kulturoznawców aż po praktyków życia politycznego, dziennikarzy, nauczycieli czy po prostu osoby zainteresowane zmieniającą się rzeczywistością, funkcjonowaniem mediów i pracą dziennikarzy. Dlatego też z pełnym przekonaniem rekomenduję wydanie tej książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15518.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding new media / Eugenia Siapera. - Second edition. - XIII, 322 pages : illustrations ; 25 cm.
Includes bibliographical references (pages 277-310) and index.
The new media landscape touches every aspect of our social, political and cultural lives. It is more important than ever, therefore, that we are able to understand and explain the complexity of our digital world. Understanding New Media gives students the tools and the knowledge they need to make sense of the relationship between technologies, media and society. This best-selling student introduction: Makes complex ideas accessible, clearly explaining the key thinkers, theories and research students need to understand. Brings theory to life with a range of new case studies, from selfies or trolling, to the app economy and algorithms in social media. Gets students started on projects and essays with guided research activities, showing them how to successfully put learning into practice. Provides guided further reading, helping students to navigate the literature and extend their studies beyond the chapter.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19027.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 19026.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika medialna / redakcja naukowa Bronisław Siemieniecki. - Wydanie nowe, wydanie drugie. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2021. - 398, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
Prezentowane w podręczniku treści obejmują jeden z najważniejszych obszarów funkcjonowania człowieka, jakim jest komunikacja w wymiarze jednostkowym i społecznym. Wzrastające znaczenie trafnego wyboru informacji we współczesnej cywilizacji wpływa w istotny sposób na podejmowanie wszelkich decyzji. Aby były one właściwe i przynosiły człowiekowi korzyści, potrzebna jest wiedza o działaniu nowych mediów, dokonywanych za ich pomocą manipulacjach, stosowanych zabiegach w obszarze inżynierii i ewolucji społecznej, wpływającej na ograniczanie, a często też eliminowanie zagrożeń nękających ludzkość od pradziejów. Wiedza o mechanizmach występujących w relacjach człowiek–media–człowiek ma zasadnicze znaczenie dla społeczeństwa funkcjonującego w ramach demokratycznego państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22293.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22292.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang.
Proponowana Czytelnikom monografia, powstała dzięki zaangażowaniu wieloautorskiego zespołu współpracowników, poświęcona jest wielu kwestiom szczegółowym, poddanym naukowej obserwacji badaczy reprezentujących odrębne szkoły naukowego myślenia, stosujących różne metodologie, przy wspólnym obiekcie, jakim stał się Internet, nowe media oraz zagadnienia związane ze współczesnym dziennikarstwem i komunikacją społeczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10918.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera publikowane teksty i referaty aut. z lat 2008-2009.
Bibliogr. s. 223-231, netogr. s. 232-237.
Publikacja Magdaleny Szpunar uważam za ciekawą i wartościową. Dostarcza ona wiedzy o medioznawczych i socjologicznych kontekstach nowych mediów, a poszczególne teksty są rzetelnie wykonanymi analizami wybranych wątków i rozwinięciem konkretnych problemów badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9950.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11587.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia zawiera wskazanie i analizę wybranych zagadnień komunikacyjnych przejawiających się w szerokorozumianym obszarze bezpieczeństwa. Odnosząc się do współpracy międzynarodowej, czynnika komunikacji masowej, specyfiki funkcjonowania konkretnych jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, po istotę współpracy dowódcy z podwładnymi na szczeblu taktycznym, poruszono elementy związane z ustrukturyzowaną i przemyślaną strategią porozumiewania się podmiotów. Tworząc karty monografii bazowano na przemyśleniach i doświadczeniu autorów poszczególnych rozdziałów, opierając się na wnioskach uzyskanych w ramach teoretycznych i empirycznych dociekań badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19909.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Mass Mediów / red. Anna Nowakowska)
Autorzy niniejszego opracowania przyglądają się wielu nowym zjawiskom i przeobrażeniom zachodzącym we współczesnej kulturze, wywołanym przede wszystkim pojawieniem się wszelkiego rodzaju cybermediów z fenomenem internetu na czele. Anna Białowąs stawia w swoim tekście pytanie, czy przypadkiem przypisywanie internetowi roli wiedzotwórczej nie jest mitem oraz zestawia idee postmodernizmu z założeniami pedagogiki klasycznej, przyglądając się bacznie osobliwemu wytworowi cywilizacji współczesnej, jakim jest tzw. homo mediens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6044 [Magazyn 1], P.6043 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7297.VI.11 [Czytelnia B], 7298.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Z prac Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk)
Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media. Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i reguły komunikacji społecznej, które pociągają za sobą nowe rozumienie świata, a także kształtowanie się nowej percepcji i nowych form kontaktu z odbiorcami. Autorka wychwyciła wszystkie węzłowe punkty dwudziestowiecznej refleksji nad mediami, a zaprezentowane stanowiska, często polemiczne względem siebie, także czytelnika wciągają w dialog. W uniwersyteckiej problematyce brak odpowiednich materiałów dotyczących tej problematyki - antologii, monografii. Książka ta wypełnia tę lukę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3428 [Magazyn 1], P.3427 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4227.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony: 274-338.
Publikacja analizuje prawa lokalnego rynku mediów pod kątem społecznym, czysto ludzkim, a także prasoznawczym. Omawia lokalne tytuły i ich wpływ na życie mieszkańców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22428.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22427.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Zeszyt Wydziałowy / Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ; z. nr 2)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 126-127.
Praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie. Poradnik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa i medioznawców, może być jednak przydatny także adeptom innych kierunków humanistycznych – socjologii, kulturoznawstwa, historii, nauk politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.8.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The book is an up-to-date introduction to the United states of America and her people. At an intermediate to advanced level of language difficulty, it provides an integrative view of American society, history, economics, politics, media, and culture.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11119 [Magazyn 2], P.9461 [Magazyn 1], P.9711 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6000 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
British cultural studies : an introduction / Graeme Turner. - 2nd ed. - London, New York : Routledge, 1996. - VI, [1], 258 s. ; 22 cm.
"British Cultural Studies" is a comprehensive introduction to the British tradition of cultural studies. Graeme Turner offers an accessible overview to the central themes that have informed British cultural studies; language, semiotics, Marxism and ideology, individualism and subjectivity and discourse. Presenting a history of British cultural studies and focusing on the work of such pioneers as Raymond Williams, Richard Hoggart, E.P. Thompson, Stuart Hall and the Birmingham Centre for Contemporary Cultural Studies, the second edition is fully revised to include new issues in cultural studies and to update key debates and references. New sections include: The influence of postmodernism, The politics of pleasure identified with the 'New Revisionism', Foucault and discourse, The politics of cultural studies, Gender and Race in the history of British Cultural Studies. A fully updated and comprehensive bibliography.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11193.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ta rozszerzy wiedzę na temat faktycznego znaczenia środków masowego przekazu dla informowania społeczeństwa o edukacji wyższej i promocji uczelni w Polsce. Ważne także wydaje się zapoczątkowanie dyskusji o formach współpracy między sektorem środków masowego przekazu a wyższymi uczelniami. Zdecydowana większość prezentowanych tekstów opiera się na własnym doświadczeniu w tej dziedzinie, które dotyczy: l zastosowania systemów teleinformatycznych, a w szczególności sporządzania witryny WWW oraz jej treści, aktualizacji i znaczenia promocyjnego; wykorzystania Internetu do zarządzania procesem dydaktycznym i administracją uczelni; wykorzystania systemów internetowych w nauczaniu na odległość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3826.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Celem opracowania jest inspirowanie do refleksji nad związkami pomiędzy różnymi wymiarami funkcjonowania rodziny a oddziaływaniem mediów na jednostkę i jej styl życia. W książce została przedstawiona wieloaspektowa analiza rodziny w kategoriach twórcy i odbiorcy treści medialnych. Autorzy szukają w niej odpowiedzi na pytania: Czy media zmieniały rodzinę? Jak, w jaki sposób, dlaczego i po co?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12958.VI.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14087.VI.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej