Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(140)
Forma i typ
Książki
(138)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(125)
dostępne
(109)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(43)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(74)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(126)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(7)
Ogonowska Agnieszka
(5)
Lepa Adam (1939- )
(4)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(4)
Hofman Iwona
(3)
Jakubowicz Karol (1941- )
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Roguska Agnieszka
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Bucholc Marta
(2)
Castells Manuel (1942- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Marody Mirosława (1947- )
(2)
McQuail Denis (1935- )
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Sadza Agata
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Tomaszkiewicz Teresa
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bell Allan
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bodenstein Jürgen H
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Branston Gill
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Burger Harald (1940- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Ceramella Nick
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Croteau David
(1)
Daun-Barausch Elke
(1)
Dehn Mechthild
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dovey Jon
(1)
Drzyzga Piotr
(1)
Durham Gigi Meenakshi
(1)
Dutton Brian (1952- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Ejsmont Marek
(1)
Fajfer-Kruczek Ilona
(1)
Ficek Ewa
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Filipiak Marian (1935- )
(1)
Fowler Roger (1938-1999)
(1)
Fras Janina
(1)
Frederking Volker (1958- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Giddings Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Grabowski Rafał Dominik (1966- )
(1)
Grant Iain
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Grünewald Dietrich
(1)
Guzek Krzysztof (1978- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hart Andrew
(1)
Hassan Robert
(1)
Hoffman Thomas
(1)
Holmes Sue
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Hoynes William
(1)
Jakubowski Witold (1963- )
(1)
Jasiewicz Justyna
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Josting Petra
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław
(1)
Kakareko Ksenia
(1)
Kellner Douglas M. (1943- )
(1)
Kelly Kieran
(1)
Klimski Tadeusz (1948- )
(1)
Kobylińska Zdzisława (1965- )
(1)
Konarska Katarzyna
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(80)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(122)
Kiribati
(7)
nieznany (d)
(4)
nieznany (us)
(3)
Kalifornia (USA)
(1)
Anglia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(136)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
Środki masowego przekazu
(23)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(17)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(17)
INTERNET
(13)
KULTURA MASOWA
(10)
EDUKACJA MEDIALNA
(9)
MULTIMEDIA
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
WYCHOWANIE
(5)
Dziennikarstwo
(4)
KULTURA
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
DZIENNIKARSTWO
(3)
JĘZYK NIEMIECKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
KOŚCIÓŁ KATOLICKI
(3)
Metody badawcze
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
CYBERKULTURA
(2)
DZIENNIKARZE
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
Historia
(2)
Internet
(2)
KOMPUTERY
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Medioznawstwo
(2)
NAŁÓG
(2)
PRZEKŁADY
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Prawo prasowe
(2)
REKLAMA
(2)
STANY ZJEDNOCZONE
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
DIGITALIZACJA
(1)
DYCZEWSKI, LEON (1936- )
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
EROTYZM
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
Edukacja regionalna
(1)
FILM
(1)
FILM REKLAMOWY
(1)
Film
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gry komputerowe
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
Image
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
KOMIKSY
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KOMUNIKACJA WERBALNA
(1)
KONWERGENCJA MEDIÓW
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
KULTURA AUDIOWIZUALNA
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kultura
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MCLUHAN, HERBERT MARSHALL (1911-1980)
(1)
Mediolingwistyka
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
PERSWAZJA
(1)
PISMO
(1)
PLURALIZM SPOŁECZNY
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORZĄDEK SPOŁECZNY
(1)
POSTAWY
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Polityka
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Publiczność
(1)
RADIOFONIA
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Rynek
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
SPOŻYCIE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Socjologia
(1)
Społeczności lokalne
(1)
TEKST
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(7)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(21)
Językoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
media
(29)
Internet
(17)
media masowe
(13)
środki masowego przekazu
(13)
mass media
(10)
prasa
(7)
społeczeństwo informacyjne
(7)
telewizja
(7)
dziennikarstwo
(6)
radio
(6)
culture
(5)
edukacja medialna
(5)
film
(5)
komunikacja
(4)
komunikacja społeczna
(4)
komunikowanie masowe
(4)
media elektroniczne
(4)
medioznawstwo
(4)
reklama
(4)
social aspects
(4)
Great Britain
(3)
Unia Europejska
(3)
United States
(3)
blog
(3)
druk
(3)
dyskurs medialny
(3)
dziennikarstwo obywatelskie
(3)
etyka
(3)
journalism
(3)
media lokalne
(3)
media publiczne
(3)
media społecznościowe
(3)
newspaper
(3)
wychowanie
(3)
English language
(2)
Web 2.0
(2)
Wikipedia
(2)
badania naukowe
(2)
cyberkultura
(2)
cyberprzestrzeń
(2)
cyfryzacja
(2)
dziennikarz
(2)
economy
(2)
education
(2)
edukacja
(2)
etyka dziennikarska
(2)
globalizacja
(2)
government
(2)
kompetencje informacyjne
(2)
komputer
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja polityczna
(2)
kultura masowa
(2)
language
(2)
lifestyle
(2)
multimedia
(2)
młodzież
(2)
nowe media
(2)
pismo
(2)
political aspects
(2)
polityka medialna
(2)
popular culture
(2)
prawo prasowe
(2)
psychologia mediów
(2)
reklama telewizyjna
(2)
serwis społecznościowy
(2)
sport
(2)
społeczeństwo sieci
(2)
system medialny
(2)
technologia
(2)
terroryzm
(2)
uzależnienie od Internetu
(2)
wolność słowa
(2)
Facebook
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
MySpace
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Open Access
(1)
Szwajcaria
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
administracja publiczna
(1)
agencja reklamowa
(1)
aparat fotograficzny
(1)
audience
(1)
bezpieczeństwo
(1)
biblioteka
(1)
biographical television programs
(1)
broadcast journalism
(1)
celebrities
(1)
civilization
(1)
cultural regulation
(1)
cyberagresja
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberslacking
(1)
czas wolny
(1)
140 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Uzależnienia : Fakty i Mity)
Tolle.pl Katalog tematyczny Rozwój osobisty Uzależnienia Media. Uzależnienia, fakty i mity autor: Joanna Chwaszcz, Małgorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS Książka koncentruje się na analizie psychologicznej mechanizmów oddziaływania mediów na człowieka oraz konsekwencjach ich nadużywania. Uzależnienie od środków masowego przekazu ma charakter psychiczny, a jego skutki ujawniają się we wszystkich sferach funkcjonowania człowieka. Książka przedstawia funkcje poszczególnych mediów i specyfikę ich oddziaływania, przybliża rolę środków masowego przekazu w kulturze, ukazuje istotę uzależnienia od mass mediów i kryteria diagnostyczne ułatwiające rozpoznanie go. Charakteryzuje fizyczne, psychiczne i społeczne szkody wywołane nadużywaniem mass mediów i uzależnieniem od nich, zawiera propozycje oddziaływań profilaktycznych skierowanych do nadawców i odbiorców przekazów medialnych oraz rozprawia się z mitami i błędnymi przekonaniami na temat roli mediów w życiu społecznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3625 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4327.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć zwykle o pejoratywnym znaczeniu. Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów, przenosząc problem tego zjawiska z obszaru mediów na osobę wystawioną na ich wpływ. Praca skupia się na tych wątkach, w których odbiorca przekazu jest niemal ubezwłasnowolniony. Książka jest zilustrowana omówieniami filmów reklamowych jako typowych przekazów zawierających figury perswazyjne, co stanowi w niniejszym tekście egzemplifikację realizowanych przez media reguł wpływu. Jest to bardzo istotna publikacja m.in. z tego względu, iż wskazuje na ważną rolę komunikacji medialnej w procesie wychowania. Książka może zainteresować zarówno osoby zawodowo zajmujące się kształceniem medialnym, jak i osoby interesujące się problematyką komunikacji masowej i jej oddziaływania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5593 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7052.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7051.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : "Difin", 2010. - 256 s. : il. ; 23 cm.
Marketing medialny to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10606.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10605.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie ; poz. 76)
Bibliogr. przy pracach.
Niezwykle ważnym polem badań jest funkcja nowych mediów w polityce i w kształtowaniu medialnego obrazu życia politycznego w kraju i za granicą; rola telewizji i internetu w kreowaniu postaw politycznych, zachowań obywatelskich i decyzji wyborczych. Warto także wspomnieć o zmieniającej się pozycji dziennikarstwa wobec nowych mediów, zauważyć fenomen dziennikarstwa obywatelskiego, blogosferę i kulturę "blo-gersów", zagadnienie autentyczności, atrakcyjności, reprezentatywności przekazu w kulturze newsa i powiększającego się obszaru działalności oddolnej. Tom ten obejmuje wybrane, ale i kluczowe zagadnienia związane z nowymi mediami. Referaty zostały zgrupowane w czterech działach tematycznych: "Współczesna rzeczywistość medialna: wybrane zjawiska", "Kultura partycypacji", "Na małym i dużym ekranie" oraz "Wokół komputera i internetu".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11169.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12192.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest próbą przyjrzenia się dotychczasowej edukacji z udziałem mediów oraz otwarcia się na nowe możliwości, obszary i formy edukacji medialnej z udziałem mediów lokalnych i globalnych, z wyjściem poza edukację formalną. Ma zachęcać do przemyśleń i inspiracji w zakresie prowadzenia edukacji medialnej i korzystania z jej dobrodziejstw, poszukując innych, czasem niekonwencjonalnych sposobów nabywania kompetencji medialnych. (fragment Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14316.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest zbiorem refleksji przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych, gdzie głównym przedmiotem zainteresowania stały się media w kontekście kulturowym i aksjologicznym. wielość zagadnień zarówno teoretycznych, jak mi badawczych, świadczy o istotnym miejscu mediów w kulturze wspólczesnej, w tym w procesie edukacyjnym. Celem było zwrócenie uwagi na aktualnie podejmowane rozważania teoretyczne i badawcze w obszarze mediów z ich implikacjami w odniesieniu do zagadnień wartości w edukacji oraz kulturowego znaczenia mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14317.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci komunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów: - wzrost medialnych interakcji, - kreacje nowych form widoczności medialnej, - pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych, - transformację tradycji, - własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie, - zmianę charakteru sfery publicznej. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło wiedzy dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4662 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5032.VI.11 [Czytelnia B], 5031.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 110-112.
Praca dotycząca przemocy medialnej ? przede wszystkim przemocy obrazu telewizyjnego. Autorka przedstawia zjawisko przemocy ikonicznej, odsłania mechanizmy jej skutecznego działania, a jednocześnie metody przeciwdziałania jej wpływowi poprzez projektowanie strategii edukacyjnych i podejmowanie określonych działań badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5062 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6161.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w edukacji / Janusz Gajda. - Wyd. 2. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2003. - 218, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Nie bez powodu Ministerstwo Edukacji Narodowej wprowadziło do szkół obowiązkowy przedmiot – edukację medialną. Dynamiczny rozwój masmediów i hipermediów ma dominujące znaczenie w dokonujących się kulturowo przemianach. Media te decydują o istocie i charakterze kultury popularnej, intensyfikują procesy globalizacji, ale i sprzyjają procesowi odwrotnemu – personalizacji produkcji i odbioru. W niebywałym zakresie upowszechniają kulturę, zaspokajają i kreują potrzeby, zainteresowania, upodobania i nie pozostają bez wpływu na stymulowanie i przewartościowywanie postaw twórczych. Podręcznik ten powinien być wykorzystany przez nauczycieli liceów, studentów kierunków humanistycznych oraz naukowców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2814.V.7 [Czytelnia B], 2815.V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Autor omawia funkcjonowanie rynku mediów, zwłaszcza telewizji i radia na świecie i w Polsce. Odwołując się do własnych doświadczeń, prezentuje dynamiczne zmiany tego rynku na tle wybranych zagadnień komunikacji społecznej, polityki państwa wobec mediów, uwzględnia także ogólne informacje dotyczące prasy, jej historii i roli społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4230 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4676.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Prezentowana publikacja jest owocem pracy wielu autorów, zawiera ich przemyślenia, refleksję wyrosłą na gruncie dociekań empirycznych i doświadczeń zbieranych przez lata w różnych środowiskach akademickich. Autorzy poruszyli m.in. problematykę pedagogicznej refleksji nad kulturą i językiem mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7055.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6987.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16451.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bringing together a range of core texts into one volume, this acclaimed anthology offers the definitive resource in culture, media, and communication. A fully revised new edition of the bestselling anthology in this dynamic and multidisciplinary field New contributions include essays from Althusser through to Henry Jenkins, and a completely new section on Globalization and Social Movements.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6095.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna leży w polu zainteresowań wszystkich dyscyplin humanistycznych. Kultura bowiem istnieje tylko dzięki porozumiewaniu się. Kultura jest komunikacją - jak powiedział Edward T. Hall. W perspektywie socjologicznej mieszczą się takie zagadnienia, jak: wzajemne powiązania między komunikowaniem, jego formami i treściami oraz stosunkami społecznymi, społeczne konsekwencje procesów komunikowania, społeczne uwarunkowania skuteczności perswazyjnej przekazów medialnych, wychowawcza i socjalizacyjna funkcja mediów, reklama jako specyficzna forma przekazu medialnego. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się zjawiskami związanymi z tą dziedziną społeczną. Dla studentów może stanowić wprowadzenie i zachętę do pogłębiania studiów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5285.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6568.VI.11 [Czytelnia B], 6569.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. okł.: Zarys historii i rozwoju mediów.
Przydatne kompendium wiedzy o mediach, polecane zwłaszcza studentom dziennikarstwa. Autor przedstawia najważniejsze wynalazki, udoskonalające komunikację medialną w szerokim kontekście historycznym i społecznym. Praca zawiera też zestawienie chronologiczne ważniejszych wydarzeń w historii mediów oraz tematy samodzielnego przemyślenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3306 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2115.VI.11 [Czytelnia B], P.2116.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Syntetyczny obraz dziejów prasy, radia i telewizji powstała z myślą o potrzebach dydaktycznych. Na wielu rodzajach studiów dziennikarskich odczuwa się brak zwięzłej, aktualnej prezentacji tyczącej tradycji zawodu, jego dorobku i specyfiki wynikającego z powikłanego biegu dziejów naszej historii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2817.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3964.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"The New Media Theory Reader" brings together key readings on new media – what it is, where it came from, how it affects our lives, and how it is managed. Using work from media studies, cultural history and cultural studies, economics, law, and politics, the essays encourage readers to pay close attention to the ‘new’ in new media, as well as considering it as a historical phenomenon. The Reader features a general introduction as well as an editors’ introduction to each thematic section, and a useful summary of each reading.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6863 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7662.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7661.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie)
Bibliogr. s. [275]-306. Indeks.
Wielu badaczy mediów uważa, że skoro tradycyjne media masowe jakoby schodzą ze sceny, warto zajmować się jedynie nowymi mediami, Internetem oraz nowymi technologiami. Ale media jeszcze nie zginęły: podlegają "internetyzacji", ale też "mediatyzują" Internet, okazując się niezbędnym dostawcą treści "internetowych". Autor poddaje szczegółowej analizie procesy konwergencji, mediamorfozy i remediacji, tworząc "nową ekologię mediów". Zajmuje się też przyszłością dziennikarstwa i demokracji, które za sprawą nowych mediów będą musiały przejść gruntowną metamorfozę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11943.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13113.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek często niezauważalnie dla siebie staje się bezwolnym elementem sztucznego świata reklamy, telewizji i Internetu. Olbrzymi wpływ mediów na życie często jednak nie jest uświadomiony a tradycyjna edukacja nie kładzie dostatecznego nacisku na to zagadnienie. Złożony charakter zależności, jakie powoduje tak silna obecność mediów w naszym życiu, wymaga nabycia umiejętności, których wcześniej nie potrzebowaliśmy. Dlatego powstała potrzeba wprowadzenia nowego przedmiotu - edukacji medialnej. W swojej książce Ogonowska nie poprzestaje na teorii. W Aneksie zamieszcza szczegółowy - a pierwszy w literaturze pedagogicznej - projekt kursu uniwersyteckiego, przygotowującego nauczycieli do uczenia nowego przedmiotu, pokazuje jak przy tym wykorzystać nowe technologie komunikacyjne także jako narzędzie poznawania. Autorka, choć nie daje prostej recepty jak odnaleźć się w takiej rzeczywistości, kładzie nacisk na uświadomienie sobie mechanizmów wpływu mediów, rozumienie tytułowej społecznej rzeczywistości. Umiejętność życia w niej dotyczy przecież każdego z nas. Bardzo bogata bibliografia przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3514 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4270.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Byron Reevs i Clifford Nass, amerykańscy informatycy od technologii komunikacyjnych, postanowili zbadać - wykorzystując metody psychologii społecznej i socjologii - jak ludzie reagują na media. Otóż okazało się, że uczestnicy eksperymentu bardzo się starali, aby nie zrobić komputerowi przykrości, czuli się fizycznie zagrożeni przez coś, co było tylko wizerunkiem, przypisywali kreskówkom bogatą osobowość bądź reagowali na głosy w komputerze zgodnie ze stereotypami płci. Zachowania te potwierdziły ciekawą i nowatorską tezę autorów: wbrew intuicyjnym wyobrażeniom nasze interakcje z komputerami, telewizją i nowymi mediami są z zasady społeczne i naturalne, tak jak interakcje z innymi ludźmi. Stawianie znaku równości między mediami a realnym życiem nie wynika bynajmniej z niewiedzy lub młodego wieku, lecz jest zjawiskiem powszechnym i niezależnym od naszej świadomości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3515 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4271.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej