Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(12)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(3)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(2)
Bartnik Ewa
(1)
Bielański Adam (1912-2016)
(1)
Bąbel Przemysław (1977- )
(1)
Golik Paweł
(1)
Kamień Joanna
(1)
Klimczyk Joanna
(1)
Koszmider Maria
(1)
Mepham Ben (1940- )
(1)
Olczak-Baran Katarzyna
(1)
Ostaszewski Paweł (1963- )
(1)
Schrade Ulrich (1943-2009)
(1)
Suchowierska-Stephany Monika
(1)
Szczepańska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Świrko-Pilipczuk Janina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
NAUCZANIE
(7)
BIOETYKA
(1)
Chemia nieorganiczna
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Nauczanie
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
Psychoterapia
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
PORADNIKI
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Chemia
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
cele kształcenia
(8)
zasady nauczania
(8)
dydaktyka
(6)
kształcenie
(6)
metody nauczania
(6)
niepowodzenia szkolne
(6)
formy kształcenia
(5)
nauczyciel
(3)
proces kształcenia
(3)
samokształcenie
(3)
treści kształcenia
(3)
środki dydaktyczne
(3)
środki kształcenia
(3)
kształcenie wielostronne
(2)
lekcja
(2)
metody uczenia się
(2)
nierówności edukacyjne
(2)
praca dydaktyczna
(2)
program nauczania
(2)
szkolny system oceniania
(2)
szkoła
(2)
uczenie się
(2)
uczeń
(2)
zasady etyczne
(2)
administracja publiczna
(1)
autyzm
(1)
behawioryzm
(1)
bibliografia załącznikowa
(1)
bieda
(1)
bioetyka
(1)
biotechnologia
(1)
bogactwo
(1)
budowa cząsteczki
(1)
cele nauczania
(1)
chemia
(1)
ciało stałe
(1)
cytowania
(1)
deontologia
(1)
doświadczenia na zwierzętach
(1)
dydaktyka mediów
(1)
dyskusja
(1)
etyka
(1)
jądro atomowe
(1)
kontrola urodzeń
(1)
kształcenie akademickie
(1)
kwasy
(1)
macierz etyczna
(1)
masa atomowa
(1)
masa cząsteczkowa
(1)
metody aktywizujące
(1)
motywacja
(1)
nauczanie
(1)
nauka domowa
(1)
nauki biologiczne
(1)
ocena
(1)
ocenianie
(1)
pedagogika
(1)
planowanie dydaktyczne
(1)
podręcznik
(1)
pomiar kształcenia
(1)
praca domowa
(1)
prace naukowe
(1)
prawo naturalne
(1)
przypisy
(1)
psychologia nauczania
(1)
redukcja
(1)
równowaga ekologiczna
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
szkoła wyższa
(1)
termochemia
(1)
testy
(1)
tok lekcji
(1)
trudności w uczeniu się
(1)
uczeń zdolny
(1)
utlenianie
(1)
utylitaryzm
(1)
wartości kształcenia
(1)
zachowania trudne
(1)
zachowania werbalne
(1)
zajęcia pozalekcyjne
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zasady
(1)
zasady doskonałości
(1)
zasady pisowni
(1)
związki koordynacyjne
(1)
żywność modyfikowana genetycznie
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy chemii nieorganicznej. [T.] 1 / Adam Bielański. - Wydanie 6. zaktualizowane i uzupełnione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - IX, [1], 532, 14, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
U góry okładki: Nowe wydanie.
Indeks.
Nowe wydanie znanego i cenionego przez studentów oraz wykładowców podręcznika akademickiego. Autor uaktualnił i uzupełnił wiadomości, uwzględniając postępy chemii nieorganicznej i naukowe podstawy nowych jej zastosowań. Zastosował zgodną z obecnie obowiązującymi normami IUPAC nomenklaturę związków chemicznych. Wszystkie wprowadzone zmiany dotyczą bardzo ważnych i najintensywniej rozwijających się obszarów wiedzy z zakresu chemii nieorganicznej. Na szczególną uwagę w tym wydaniu zasługuje: wprowadzenie nowych rozdziałów dotyczących m.in. pierwiastków chemicznych w skorupie ziemskiej i w kosmosie; ogniw paliwowych; syntezy poliwodorotlenków i polikwasów, omówienie metody zol–żel w syntezie nieorganicznej, wzmianka o nanotechnologiach, uzupełnienie wiadomości o elektroujemności, wprowadzenie dodatkowych informacji z zakresu gospodarki wodorowej, syntezy wodoru w fotoogniwach z elektrodami z półprzewodzących tlenków, aktualizacja zagadnień dotyczących węglowców i aktynowców, rozbudowanie treści dotyczących nowoczesnych technologii i zastosowań chemii nieorganicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19102.XVIII.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19101.XVIII.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 487-493.
Jest to podręcznik, który ujmuje podstawowe i najważniejsze umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole ogólnokształcącej. Bardzo liczne przypisy umożliwiają Czytelnikowi samodzielną weryfikację przedstawionych poglądów i twierdzeń, a pragnącym pogłębić problematykę - sięgnąć do odpowiedniej literatury. Książka składa się z 14 rozdziałów podporządkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej (cele, treści, procesy, zasady, metody, formy i środki). W każdym z nich, po przedstawieniu stanu wiedzy dydaktycznej, omówiono zagadnienia, poszerzając wiedzę i praktyki kształcenia ogólnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12994 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5248.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6461.V.4 [Czytelnia B], 6460.V.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy dydaktyki / Franciszek Bereźnicki. - Wyd. 3. - Kraków : " Impuls", 2011. - 466 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 459-466.
Jest to podręcznik, który ujmuje podstawowe i najważniejsze umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela w szkole ogólnokształcącej. Bardzo liczne przypisy umożliwiają Czytelnikowi samodzielną weryfikację przedstawionych poglądów i twierdzeń, a pragnącym pogłębić problematykę - sięgnąć do odpowiedniej literatury. Książka składa się z 14 rozdziałów podporządkowanych strukturze wiedzy dydaktycznej (cele, treści, procesy, zasady, metody, formy i środki). W każdym z nich, po przedstawieniu stanu wiedzy dydaktycznej, omówiono zagadnienia, poszerzając wiedzę i praktyki kształcenia ogólnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13122.V.4 [Wypożyczalnia B], P.13121.V.4 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14208.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-289.
W książce autor określa wartości i definiuje cele edukacji w szkolnictwie ogólnokształcącym. Istotną sprawą jest respektowanie zasady podmiotowości ucznia i jego wielostronnej aktywności w procesie uczenia sie i nauczania. Nie mniej ważnym zagadnieniem jest samodzielne uczenie się, którego podstawą jest znajomość metod uczenia się. W związku z tym jawi się potrzeba opracowania teorii kształcenia dotyczącej prawidłowości rządzących procesem nauczania i uczenia się w szkolnictwie ogólnokształcącym. Książka ujmuje również podstawowe umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11181.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12224.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-194. Indeks.
Autorzy piszą książki dla swoich czytelników, tymczasem niniejsza książka jest skierowana do autorów i dla nich przeznaczona. Jej adresatami są autorzy prac naukowych – zarówno tych, które są składane do wydawnictw celem publikacji, jak i prac dyplomowych, mających za zadanie podsumować lata nauki studentów różnych stopni studiów. Problemy, z jakimi stykają się piszący te prace, są bowiem podobne i stale powracają te same pytania. Książka ma charakter miniporadnika, ponieważ z jednej strony zawiera normy ogólne, z drugiej zaś Autorka szczegółowo omówiła w niej te zagadnienia, które zwykle budzą najwięcej wątpliwości u piszących. Celem tej publikacji jest zatem podanie w sposób jak najbardziej przystępny wiedzy na temat redakcji tekstu naukowego, która dotyczy zarówno kompozycji książki, opracowania językowo-stylistycznego tekstu, interpunkcji, wybranych zagadnień z zakresu ortografii, jak i konstrukcji przypisów, literatury, zasad sporządzania wszelkich dodatków, jak indeksy, tabele itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15867.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-184.
Materiały stanowią narzędzie do samodzielnej pracy studentów ujęte w formie Kart pracy umożliwiających aktywny udział w zajęciach - konserwatoriach bądź ćwiczeniach audytoryjnych. Treść tych zajęć wiąże się z podstawowymi tematami wykładów realizowanych z zakresu dydaktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13107 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13106.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14196.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dydaktyka / Czesław Kupisiewicz. - Wyd. 13. zm. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012. - 356 s. ; 21 cm.
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Na s. tyt.: Podręcznik częściowo programowany. Poprz. wyd. pt.: Podstawy dydaktyki ogólnej.
Bibliogr. s. 331-337, 346-356 i przy rozdz. Indeksy.
"Podręcznik autorstwa jednego z klasyków wspólczesnej pedagogiki jest całościowym wykładem podstaw tej dyscypliny nauk pedagogicznych. Autor przedstawia rodowód i przemiany dydaktyki, kreśli obraz dydaktyki jako nauki oraz charakteryzuje poszczególne składniki systemu dydaktycznego, zwracając uwagę na wzajemne powiązania tych składników i ich wewnętrzne zróżnicowanie. Wykładowi zagadnień typowych dla dydaktyki towarzyszą próby określenia problemów współczesnej teorii i praktyki kształcenia oraz swoistego bilansu dokonań i spraw wymagających rozważenia i lepszych niż dotąd rozwiązań. Na podkreślenie zasługuje także struktura podręcznika, w którym uzupełniają się warstwa podstawowego wykładu, bloki treści rozszerzających ten wykład, bloki problemowe i uogólniające, a także sprawdziany i bibliografie. Tak skonstruowany podręcznik niewątpliwie ułatwia studiowanie, pozwala poznać i, co ważniejsze, zrozumieć podstawy dydaktyki. (z recenzji prof. dr hab. Tadeusza Lewowickiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12224.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13340.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Dydaktyka / Czesław Kupisiewicz. - Wydanie 13. zmienione - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013. - 356 stron ; 21 cm.
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 331-337, 346-356 i przy rozdziałach. Indeksy.
"Podręcznik autorstwa jednego z klasyków wspólczesnej pedagogiki jest całościowym wykładem podstaw tej dyscypliny nauk pedagogicznych. Autor przedstawia rodowód i przemiany dydaktyki, kreśli obraz dydaktyki jako nauki oraz charakteryzuje poszczególne składniki systemu dydaktycznego, zwracając uwagę na wzajemne powiązania tych składników i ich wewnętrzne zróżnicowanie. Wykładowi zagadnień typowych dla dydaktyki towarzyszą próby określenia problemów współczesnej teorii i praktyki kształcenia oraz swoistego bilansu dokonań i spraw wymagających rozważenia i lepszych niż dotąd rozwiązań. Na podkreślenie zasługuje także struktura podręcznika, w którym uzupełniają się warstwa podstawowego wykładu, bloki treści rozszerzających ten wykład, bloki problemowe i uogólniające, a także sprawdziany i bibliografie. Tak skonstruowany podręcznik niewątpliwie ułatwia studiowanie, pozwala poznać i, co ważniejsze, zrozumieć podstawy dydaktyki. (z recenzji prof. dr hab. Tadeusza Lewowickiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.46.V.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Bioethics,
Indeksy.
Zagadnienia dotyczące bioetyki budzą w ostatnich latach coraz większe zainteresowanie opinii publicznej. Debata nad tymi zagadnieniami obejmuje tematy związane z modyfikacją genetyczną (GMO), klonowaniem zwierząt czy "projektowaniem dzieci". Gdy opinia publiczna żywi się spekulacjami mediów, czy możemy być pewni, że decyzje dotyczące zasadniczych zagadnień bioetycznych są podejmowane w racjonalny i obiektywny sposób? Część otwierająca książkę zapoznaje studentów z istotą bioetyki oraz teorii etycznej. W dalszych partiach tekstu autor wprowadza czytelnika w szeroki zakres zagadnień bioetycznych odnoszących się do ludzi, zwierząt, roślin oraz środowiska. Końcowe rozdziały to przegląd zagadnień związanych ze stosowaniem bioetyki w praktyce. Książka prezentuje różne punkty widzenia w sposób bezstronny, sprzyjający debacie i dyskusji. Najobszerniejszy, najbardziej wyważony spośród dostępnych, akademicki podręcznik do bioetyki, proponujący studentom jasne, obiektywne wprowadzenie do tego przedmiotu. Poszczególne rozdziały zawierają wiele przydatnych rozwiązań obejmujących tematy do dyskusji i ćwiczenia sprzyjające opanowaniu wiedzy przez studenta. Zwięzły tekst napisany jednolitym, jasnym językiem przez doświadczonego autora, opatrzony wygodnymi odnośnikami ułatwiającymi studentom wyrabianie sobie pełniejszego obrazu tego tak zróżnicowanego przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7327.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8280.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 104-106 oraz przy tematach.
Publikacja przygotowana do programu ćwiczeń z przedmiotu "Dydaktyka ogólna". Materiał zawiera 12 tematów, z których każdy został podzielony na mniejsze podtematy, co umożliwia podział grupy ćwiczeniowej na zespoły. Zaproponowany układ treści obliguje grupę do pacy i współpracy. Każdy z podtematów zawiera pytania kontrolne, umożliwiające wspólne podsumowanie zajęć, a także zagadnienia do samodzielnego opracowania. Zakładanym efektem ćwiczeń jest umiejętność dyskusji i łączenia treści ćwiczeń przez studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13807 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13805.V.4 [Wypożyczalnia B], P.13806.V.4 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14769.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy częściach.
Niniejsze opracowanie z pedagogiki szkoły wyższej jest pracą zbiorową, przygotowaną przez trzech niezależnych autorów. Książka składa się z trzech części. Częśc I to rozważania o stanie i kondycji myśli i praktyki edukacyjnej w świecie współczesnym. Część II poświęcona jest dydaktyce szkoły wyższej, omawia cele ogólne, kierunkowe i przedmiotowe studiów wyższych. Przedstawia podstawowe zasady nauczania i formułuje wskazówki techniczne prowadzenia zajęć oraz omawia niższe i wyższe formy nauczania na studiach wyższych. Część III poświęcona jest psychologii nauczania, mianowicie uczeniu się dorosłych, motywowaniu do uczenia się oraz znaczeniu kar i nagród w systemie nauczania-uczenia się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13357 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13356.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12390.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 257-278. Indeksy.
Autyzm jest jednym z najpoważniejszych i najczęściej diagnozowanych zaburzeń rozwojowych. Z niemal 100 rodzajów oferowanych terapii do najefektywniejszych należy stosowana analiza zachowania. Jej skuteczność potwierdza 50 lat badań naukowych i doświadczeń praktycznych. Autorzy omawiają zagadnienia teoretyczne dotyczące autyzmu i stosowanej analizy zachowania, podstawowe założenia radykalnego behawioryzmu, oceny behawioralnej i pomiaru zachowań. Opisują także metody nauczania osób z autyzmem i rozwijania u nich pożądanych zachowań. Podają wiele zaleceń praktycznych dotyczących korzystania ze strategii proaktywnych w pracy z dziećmi z autyzmem, motywowania ich do nauki, treningu różnicowania i redukowania zachowań niepożądanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17937 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19454.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19453.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 267-279. Indeks.
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie w perspektywie zarządczej teoretycznych i praktycznych podstaw różnych klasyfikacji zasad zarządzania jakością oraz uporządkowanej ich charakterystyki. Cel został sformułowany na podstawie wieloletniego doświadczenia autorki w projektowaniu oraz wdrażaniu zarówno systemu, jak i koncepcji zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach, z którego wynika między innymi, że opracowanie koncepcji zarządzania jakością w organizacji jest determinowane przyjętymi zasadami, a przede wszystkim ich rozumieniem. Stanowi to o różnicy między koncepcjami zarządzania jakością w organizacjach. Cel uzasadniony jest również potrzebami dydaktycznymi wynikającymi z programu kształcenia studentów na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17774 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19013.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19012.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej