Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Ehrlich Andrzej
(3)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kubisiak Paweł
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Barabasz Adela
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
DeCenzo David A
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Glinka Beata
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Komorowska Marta
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
McGee Rita
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Piotrowski Włodzimierz
(1)
Puciato Daniel
(1)
Puczyński Piotr
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Spector Bert
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(1)
Łobos Krzysztof
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(27)
sandawe
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(17)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
KADRY
(4)
ORGANIZACJE
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
ETNOGRAFIA
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
PRACOWNICY SAMORZĄDOWI
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SKAKLIK, JAN (1943- )
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
USŁUGI
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
PODRĘCZNIKI
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Słowo kluczowe
zarządzanie zmianą
(28)
zarządzanie
(14)
przywództwo
(9)
zarządzanie strategiczne
(9)
organizacja
(8)
motywowanie pracowników
(7)
struktura organizacyjna
(7)
kultura organizacyjna
(6)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(6)
planowanie
(5)
przedsiębiorstwo
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
zarządzanie jakością
(4)
benchmarking
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
konflikt
(3)
kontrola
(3)
kultura organizacji
(3)
podejmowanie decyzji
(3)
reengineering
(3)
zachowania organizacyjne
(3)
zarządzanie projektami
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
zmiana organizacyjna
(3)
Lean Management
(2)
analiza SWOT
(2)
controlling
(2)
informacja
(2)
kierowanie
(2)
kompetencje kierownicze
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
motywacja
(2)
negocjacje
(2)
organizacja oparta na wiedzy
(2)
organizacja ucząca się
(2)
organizacja wirtualna
(2)
outsourcing
(2)
praca
(2)
praca zespołowa
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
strategia
(2)
zarządzanie karierą
(2)
zarządzanie międzynarodowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie procesowe
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zespół pracowniczy
(2)
autorytet
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
bhp
(1)
biznes cyfrowy
(1)
biznes międzynarodowy
(1)
biznesplan
(1)
coaching
(1)
corporate governance
(1)
decyzje
(1)
decyzje kierownicze
(1)
diagnoza strategiczna
(1)
działalność operacyjna
(1)
e-biznes
(1)
e-handel
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
efektywność pracowników
(1)
efektywność pracy
(1)
emocje
(1)
ergonomia
(1)
etnografia
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka pracy
(1)
gender
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
grupa
(1)
innowacje
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
klasa kreatywna
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje przedsiębiorcze
(1)
komunikacja
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrakt psychologiczny
(1)
kontrola zarządcza
(1)
korporacja
(1)
korporacja międzynarodowa
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing cyfrowy
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing usług
(1)
menedżer
(1)
mentoring
(1)
metodyka myślenia sieciowego
(1)
mobbing
(1)
modele organizacji
(1)
molestowanie seksualne
(1)
motywowanie
(1)
myślenie sieciowe
(1)
nadzór właścicielski
(1)
oprogramowanie
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: zarządzanie zmianą
Na okładce: Poznaj teorię oraz praktykę metodyk zmiany i wdrażaj je tak, by działały na Twoją korzyść.
Zmiana jest stałym elementem naszego życia, ponieważ w życiu chodzi o ruch. O podejmowanie działania. Nie ma przy tym aktywności mądrzejszych i głupszych. Jest tylko wybór i są jego konsekwencje. Wybór kierunku kształcenia i drogi zawodowej. Decyzja o podjęciu kolejnego wymagającego zadania. Dobrowolna zmiana pracy. Każda kolejna decyzja o zaangażowaniu się w zmianę stanowi konsekwencję uprzednio podjętej i równocześnie jest wstępem do przyszłej. Tej, która delikatnie zarysowuje się na horyzoncie życia. Bo człowiek jest istotą, która gnuśnieje w spokoju. Ludzki umysł wciąż i wciąż poszukuje nowych wyzwań. Zmian, które zmuszą go do intensywnej pracy, a tym samym - dostarczą przyjemnych doznań. Skoro zmiana jest czymś, co permanentnie towarzyszy człowiekowi, staramy się nad nią zapanować, zarządzać nią. Aktualnie funkcjonujemy jednak w tak dynamicznie przekształcającym się świecie, w czasach tak niesamowitego postępu wszelkich dziedzin nauki i techniki, że doprawdy trudno za nimi nadążyć. Zarządzanie zmianą w szerokim kontekście staje się niemożliwe. A w skali mikro? W świecie własnej firmy albo własnego życia? Tu można się pokusić nie tyle o zarządzanie zmianą, ile raczej o prowadzenie organizacji/firmy/osoby drogą zmiany. O przyjmowanie przekształceń otoczenia w pozytywny sposób. O czerpanie z nich siły. Jak się tego nauczyć? Poznając teorię, ale przede wszystkim praktykę metodyk zmiany i wdrażając je dla siebie tak, by działały na naszą korzyść. Bo zmienność świata będzie tylko rosnąć, więc my sami także musimy w odpowiednim tempie ulegać transformacjom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21501.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21500.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5919 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], 7103.IX.13 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5922 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1], 7255.IX.13 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5473.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4907.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
O zmianie / [red. prowadzący Paweł Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 240 s. : il. ; 21 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 235-236.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on change, 2010.
Indeks.
Książka podpowiada, jak postępować w specyficznym dla organizacji okresie i skutecznie wprowadzać zmiany. Jedno jest bowiem pewne: tylko umiejętne zarządzanie zmianą może dziś zagwaratnować sukces. Czytelnik dowie się m.in.: kiedy zmiana jest niezbędna, a kiedy należy się z nią wstrzymać, w jaki sposób wprowadzać zmiany metodą perswazji oraz dlaczego impelentacja zmian jest konieczna w okresie rozwoju firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13579.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie.)
Tyt. oryg.: Implementing organizational change : theory into practice, 2012.
Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem. Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12730.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13770.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Na okł. podtyt.: zestaw narzędzi.
Tyt. oryg.: Organisational development and change : CIPD toolkit, 2008.
Bibliogr. s. 595-597.
Książka zawiera zestaw ponad stu narzędzi pozwalających na efektywne wprowadzanie zmian w organizacji i kierowanie jej rozwojem. Jest to komplet materiałów potrzebnych, aby opracować i wdrożyć projekt zmiany, a następnie nim odpowiednio zarządzać i ocenić efekty podjętych działań. Przedstawione w książce narzędzia dotyczą następujących zagadnień: rozwój organizacyjny, zarządzanie zmianą, proces zmian organizacyjnych, uzasadnienie biznesowe planowanych zmian i innowacji, tworzenie kultury innowacyjnej w organizacji, psychologia zmiany, ocena wprowadzenia zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13762.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(10 Idei HBR)
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads the essentials
Indeks.
Harvard Business Review przedstawia niezwykle praktyczne kompendium, zawierające przełomowe teksty z różnych obszarów zarządzania. Chcesz poznać skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu? Dowiedzieć się, jak efektywnie zarządzać sobą i innymi? Stosować sprawdzone narzędzia zarządzania zmianą? Wszystko to i wiele więcej znajdziesz w äO fundamentach zarządzaniaö. Dowiesz się także m.in.: Jakie 4 mity utrudniają pracę działu marketingu? Co robić, by wyróżnić się wśród konkurencji, która oferuje podobny produkt? Na jakie czynniki zwrócić szczególną uwagę, opracowując strategię biznesową? W jaki sposób rozpoznać własne zalety i jak je wykorzystać? Co robić, by stawić czoła gwałtownej zmianie? Jakie cechy decydują o doskonałości lidera? Jak je w sobie wykształcić?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13719.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-236. Indeks.
Książka wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarządzania. Autorzy celowo pomijają w niej powszechnie znane podejścia, które można byłoby już zaliczyć do historii nauk o zarządzaniu, akcentując jednocześnie nowoczesne aspekty problematyki. Praca zawiera szczegółowa charakterystykę różnorodnych metod i technik zarządzania, które zostały uporządkowane wokół dziesięciu wyodrębnionych nurtów badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13094.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14186.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przeprowadzanie zmian w organizacjach nie jest zjawiskiem prostym, o czym przekonał się niejeden (menedżer) przedsiębiorca. W czasach kiedy podmiotom gospodarczym przyszło funkcjonować w nader złożonym, a jednocześnie dynamicznym otoczeniu i coraz bardziej dających znać o sobie procesach umiędzynarodawiania, procesy przekształceń firm nabierają znaczenia szczególnego. Wyniki restrukturyzacji są zróżnicowane. Znaczna część organizacji skutecznie wykorzystuje okoliczności towarzyszące zmianom, co z kolei przekłada się korzystnie na dalsze losy firmy i pozycję na rynku. Nie do rzadkości należą jednak przypadki, że wynik zmian jest nieco inny. W tej sytuacji rodzą się pytania dlaczego jednym się powiodło, a drugim nie. Odpowiedź na powyższe pytanie i refleksję nie należy do łatwych. Wynika to z szeregu uwarunkowań. Przede wszystkim otoczenie każdej organizacji jest nieszablonowe. Inna jest też załoga, która realizuje konkretne zadania na drodze do osiągnięcia założonego celu. Inne są również osoby funkcyjne, od usytuowanych na samym szczycie struktury, na kierownikach niższego szczebla (operacyjnych) skończywszy. Taka odmienność daje znać o sobie na każdym kroku, w każdym momencie funkcjonowania i przekształceń przedsiębiorstw. Dostrzegana jest na styku między poszczególnymi pracownikami i w relacjach z przełożonymi. W tej sytuacji, pod koniec pierwszej dekady XXI wieku, za nader złożony należy uznać proces zmian. Wszyscy są zainteresowani tym, aby finał przekształceń całej firmy, czyjej elementów, był pozytywny - skutkował określonymi korzyściami. Na drodze do osiągnięcia takiego stanu rzeczy wielce pomocne są wyniki badań, prowadzone głównie przez ośrodki naukowo-dydaktyczne. Jak pokazuje rzeczywistość, nie zawsze jest to wystarczający i przekonywujący materiał dla przedsiębiorców. Ponadto zawsze mamy do czynienia ze wspomnianym zróżnicowaniem poszczególnych przedsiębiorstw, nawet jeśli działają w tej samej branży i regionie. Dlatego bardzo istotne jest konfrontowanie poglądów ludzi nauki i zarządzających organizacjami. Może mieć ono miejsce na różnych płaszczyznach. Mocno zaakcentowane jest również na łamach niniejszej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16986.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej