Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(129)
Forma i typ
Książki
(129)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(126)
dostępne
(114)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(40)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(73)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(126)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
Opolski Krzysztof
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Waters Donald (1949- )
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Wołejszo Jarosław
(2)
Zapłata Sławomir
(2)
Zimon Dominik
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Afonin Anatolij Alekseevič (1938- )
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barłowska Joanna Bogusława
(1)
Becht Adam
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Bugdol Marek
(1)
Campbell Laine
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fereniec Jan (1933-2002)
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajda Lesław
(1)
Galińska Barbara
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Haffer Rafał
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hawlena Joanna (1963- )
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Karniej Piotr
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kopania Joanna
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kubiński Wiktor
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Kwiatkowski Cezary (kultura fizyczna)
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(72)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(128)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(129)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Adwokaci
(1)
Logistycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Radcy prawni
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(53)
ZARZĄDZANIE
(27)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(21)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
INNOWACJE
(6)
Zarządzanie
(6)
TURYSTYKA
(5)
ADMINISTRACJA
(4)
KADRY
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
Służba zdrowia
(3)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NORMY ISO 9001
(2)
ORGANIZACJA
(2)
POLSKA
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Turystyka
(2)
USŁUGI
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Audyt
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
BHP
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Business Intelligence
(1)
Błędy medyczne
(1)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(1)
CHOROBY DZIECIĘCE
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
Decyzje
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HUTNICTWO
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Innowacje
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola techniczna
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja pracy
(1)
NAUCZANIE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
Normy
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Nowoczesność
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Ochrona danych
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
PŁACA
(1)
Ryzyko
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZPITALE
(1)
SZPITALE DZIECIĘCE
(1)
Szpitale
(1)
TECHNIKA
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
Towaroznawstwo
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
PODRĘCZNIKI
(11)
Podręcznik
(9)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(129)
zarządzanie
(29)
przedsiębiorstwo
(24)
TQM
(18)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(18)
zarządzanie projektami
(17)
zarządzanie wiedzą
(14)
jakość
(11)
organizacja
(10)
planowanie
(10)
przywództwo
(9)
reengineering
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
zarządzanie strategiczne
(9)
Lean Management
(7)
benchmarking
(7)
innowacje
(7)
kontrola
(7)
marketing
(7)
ISO 9000
(6)
jakość usług
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
administracja publiczna
(5)
logistyka
(5)
normy ISO 9000
(5)
outsourcing
(5)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(5)
struktura organizacyjna
(5)
szkolnictwo wyższe
(5)
służba zdrowia
(5)
usługi turystyczne
(5)
zarządzanie personelem
(5)
zarządzanie procesami
(5)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
audyt wewnętrzny
(4)
controlling
(4)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(4)
kultura organizacyjna
(4)
motywacja
(4)
organizacja wirtualna
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
przedsiębiorczość
(4)
public relations
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
usługi medyczne
(4)
zakład opieki zdrowotnej
(4)
zarządzanie finansami
(4)
zarządzanie innowacjami
(4)
zarządzanie logistyczne
(4)
zarządzanie produkcją
(4)
zarządzanie zmianą
(4)
ISO 9001
(3)
audyt
(3)
bhp
(3)
hotelarstwo
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
jakość kształcenia
(3)
klient
(3)
komputerowo wspomagane zarządzanie
(3)
konkurencyjność
(3)
kultura organizacji
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
menedżer
(3)
metodyka zarządzania projektami
(3)
motywowanie
(3)
motywowanie pracowników
(3)
normalizacja
(3)
podejście procesowe
(3)
prognozowanie
(3)
projekt innowacyjny
(3)
samorząd terytorialny
(3)
system opieki zdrowotnej
(3)
system zarządzania
(3)
transfer technologii
(3)
turystyka
(3)
zarządzanie czasem
(3)
zarządzanie procesowe
(3)
zarządzanie publiczne
(3)
zarządzanie relacjami
(3)
zarządzanie wartością
(3)
zarządzanie środowiskowe
(3)
zespół projektowy
(3)
łańcuch dostaw
(3)
ISO 14000
(2)
ISO 14001
(2)
agroturystyka
(2)
akredytacja
(2)
bezpieczeństwo żywnościowe
(2)
budżet projektu
(2)
cykl projektu
(2)
decyzje
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
etyka
(2)
etyka biznesu
(2)
gospodarka elektroniczna
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
instytucje publiczne
(2)
jakość produktu
(2)
kapitał ludzki
(2)
komunikacja
(2)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach i na stronach 181-189. Indeks.
Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Global Competitiveness Report, w którym gospodarka Polski została zakwalifikowana do przejściowego etapu rozwoju: ze stadium drugiego, stymulowanego efektywnością, do stadium trzeciego, stymulowanego innowacjami. Podkreśla się, że rewolucja przemysłowa 4.0 zakłóca gospodarkę i społeczeństwo, wymuszając ponowne zdefiniowanie sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy i współdziałamy ze sobą, oferując przy tym potencjał do skokowego rozwoju. W praktyce oznacza to zapotrzebowanie na nowe kompetencje o charakterze uniwersalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22489.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22488.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw / Cecil Bozarth, Robert B. Handfield ; przekład: Michał Lipa. - Wydanie V. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 476 stron : fotografie, ilustracje, wykresy, 27 cm.
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki musi spełnić, aby przebiegać w zadowalający sposób. Jeśli płynność łańcucha dostaw zostanie zachwiana, może dojść do poważnych konsekwencji dla całej organizacji. Z drugiej strony stosowanie technik i narzędzi zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw jest warunkiem rozwoju firmy. Menedżerowie dysponujący tymi umiejętnościami są cenionymi pracownikami. To piąte, uzupełnione wydanie podręcznika zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw, uwzględniające obecne wymagania rynku pracy oraz zmiany w otoczeniu biznesowym. Książka pozwala łatwo zrozumieć związek między potrzebami firmy, planowaniem jej rozwoju a technikami stosowanymi w zarządzaniu operacyjnym, zaopatrzeniu i logistyce. W spójny i wyczerpujący sposób przedstawia takie narzędzia jak metoda six sigma, DMAIC, diagramy Pareta, analiza progu rentowności, drzewa decyzyjne i wiele innych. Omawia też techniki prognozowania, w tym modele wygładzania wykładniczego, dostosowanie sezonowe, MAPE, MAD, MFE. Dużo miejsca poświęcono tu zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. Treść została zorganizowana tak, aby maksymalnie wspierać proces przyswajania wiedzy i jej zrozumienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18343.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20772.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20771.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 203-209.
Od wielu lat akcentuje się potrzebę doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, a popularne koncepcje dotyczą kompetencji pracowników, kapitału ludzkiego, potencjału społecznego i zmuszają organizacje do ulepszania i monitorowania rozwiązań w zakresie podnoszenia jakości zarządzania zasobami ludzkimi. Współczesny trend ZZL w organizacjach rozwija się w kierunku przekształcania zasobów ludzkich w kapitał, od którego zależy wartość organizacji. Kapitałem tym są ludzie trwale związani z organizacją i jej misją, posiadający umiejętność wspólpracy oraz kreatywne postawy i odpowiednie kwalifikacje. Właśnie te zagadnienia porusza niniejsza publikacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15109.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 267-277.
Jedną z perspektyw współczesnego pojmowania bezpieczeństwa jest jego obecność w codziennej aktywności człowieka. Każdy ma prawo odczuwać stan równowagi w domu, w miejscu pracy czy wypoczynku, wszędzie tam, gdzie przebywa i funkcjonuje. Owo prawo i potrzeba zarazem, determinują konieczność pogłębiania wiedzy i zdobywania umiejętności tego, jak przeciwdziałać, i jak reagować na wszelkiego rodzaju zdarzenia destabilizujące ład psychiczny i fizyczny. Treść prezentowanej monografii ułatwia badaczom, studentom, organizatorom i pasjonatom dostęp do informacji, a zarazem pomaga w zrozumieniu aktualnych problemów, jakie występują w zarządzaniu kryzysowym, w ciągle zmieniającym się środowisku. Celem powstania prezentowanej pozycji jest chęć rozbudzenia w Czytelniku twórczej i aktywnej postawy, wobec potencjalnej czy rzeczywistej sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17527 [Magazyn 1], P.17526 [Magazyn 1], P.17525 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18367.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18366.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy w sposób syntetyczny przedstawiają zagadnienia związane z jakością, historią problemu i podstawowe zasady kompleksowego zarzadzania jakością. Prezentują próbę połączenia doświadczeń japońskich z doświadczeniami europejskimi. Część o charakterze podręcznikowym uzupełniona jest opisem przypadków dwóch firm duńskich, ukazującym pełne systemowe podejście do budowy i wdrożenia polityki firmy, zmian strukturalnych i doskonalenia procesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3373.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia. strony 221-234.
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18570.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18569.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości / Adam Hamrol. - Dodruk poprawiony. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 538 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywiązuje się do działań operacyjnych, dotyczących procesów podstawowych, a zatem wchodzących w obszar inżynierii jakości, w nowym podręczniku mocno uwypuklona została problematyka inżynierii jakości. Od ostatniego wydania poprzedniego podręcznika radykalnej nowelizacji została poddana również norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część nowej publikacji. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia również takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowanie statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Ogromną wartość publikacji stanowią nowe rysunki, tabele, przykłady i zadania. Książka kierowana do studentów kierunków studiów technicznych, ekonomicznych i o zarządzaniu. Jest ona również znakomitym poradnikiem dla praktyków. Czytelnicy z pewnością docenią w książce to, że w przystępny sposób, poprzez ilustrowanie rozważań teoretycznych przykładami z praktyki, autor opisuje systemy, zasady, metody i narzędzia inżynierii jakości oraz zarządzania jakością. Daje wskazówki jak rozwiązywać problemy przy ich wprowadzaniu i stosowaniu. [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18358.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20859.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20858.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W książce omówiono wiele nowych metod i systemów wspomagających zarządzanie różnymi sferami działalności przedsiębiorstwa. Opracowane rozwiązania metodyczne i informatyczne obejmują cztery grupy zagadnień: wspomaganie decyzji logistycznych przedsiębiorstwa w zarządzaniu łańcuchem dostaw; metody i systemy komputerowe wspomagające planowanie produkcji; zarządzanie jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstwach produkcyjnych; operacyjne prognozowanie popytu na rynkach docelowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8808 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10282.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest adresowana w pierwszym rzędzie do pracowników naukowych zaintereoswanych problematyką zarządzania. Prezentuje wyniki analiz i badań nowych kierunków zarządzania oraz kształtowania współczesnych paradygmatów nauk o zarządzaniu prowadzonych przez wybitnych znawców problematyki. Może być przydatna także dla doktorantów oraz studentów piszących prace dyplomowe z tematyki zarządzania. Wskazując na nowe kierunki zmian w zarządzaniu współczesnymi organizacjami, powinna wspierać przygotowanie kadry kierowniczej do nowych standardów zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8823.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10317.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsultant zarządzania jakością / Jerzy Kowalczyk - Wydanie IV - Warszawa CeDeWu 2018 - 163 strony 24 cm
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opar­tego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Manage­ment, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp.Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsul­tantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sek­tora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.).Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17626 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18982.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18981.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systematyczny, niezależny i udokumentowany proces uzyskiwania dowodu oraz jego obiektywnej oceny w celu określenia stopnia spełnienia założonych kryteriów, potocznie zwany auditem, to jedno z podstawowych narzędzi dostarczania informacji o funkcjonowaniu systemu zarządzania jakością w firmie. Prowadzącymi audity, oprócz pełnomocnika, mogą być tylko najlepsi, najbardziej doświadczenie i odpowiednio przeszkoleni pracownicy. Jak ich wyszukać? Jak szkolić i jak prowadzić działania auditowe, aby niosły one pożytek dla firmy? Tego wszystkiego dowiesz się w tej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12770.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem autorów tej książki, klucz do zrozumienia istoty TQM stanowi akceptacja tezy, że jakość "tkwi w człowieku". Jest on jej głównym kreatorem i ostatecznym sędzią, występując w podwójnej roli - producenta i konsumenta. W tej swoistej filozofii zarządzania refleksja nad relacją między człowiekiem a środowiskiem, w którym żyje i pracuje, między poszczególnyumi ludźmi występującymi w różnych rolach społecznych czy wreszcie nad relacją człowieka w stosunku do samego siebie stanowi fundament budowli tworzącej TQM. Natomiast filary tej budowli - systemy zarządzania, narzędzia i techniki - pełnią funkcje służebne w realizacji głównego celu TQM, którym jest ciągły wzrost satysfakcji klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4937.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-223, netogr. s. 223-226, wykaz aktów prawnych s. 226-227.
Książka porusza problematykę oceny (sprawności, skuteczności i efektywności) systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkołach wyższych. Omawia metody i techniki oceny jakości kształcenia oraz wskazuje na uwarunkowania i bariery wdrażania TQM w szkole wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13807.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Project management for business, engineering, and technology : principles and practice, 2008.
Indeksy.
Publikacja stanowi praktyczny, aktualny i interesujący podręcznik. W książce szczegółowo omówiono wszystkie najważniejsze aspekty zarządzania nowoczesnymi projektami. Autorzy przedstawili metody planowania, organizacji i kontroli projektów, w tym tworzenie harmonogramów, budżetów i systemów kontroli, a także kwestie związane z kształceniem i szkoleniem kierowników projektów, dotyczące bardziej ludzkiej strony zarządzania projektami - roli przywódcy czy konfliktów w zespole projektowym. Dzięki licznym przykładom zarządzania projektami z zakresu inżynierii i nowoczesnych technologii książka ta jest cennym źródłem wiedzy biznesowej i menedżerskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11884.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13066.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-182.
Niniejsza książka ma na celu prezentację podstawowych metod zarządzania ryzykiem oraz zarządzania jakością, przy szczególnym uwzględnieniu specyfiki sektora usług zdrowotnych. Pierwszy rozdział książki prezentuje szeroki kontekst ekonomiczny i prawny działalności operatorów usług zdrowotnych oraz typowe rozwiązania organizacyjne w tej branży. Rozdział drugi skupia się na kwestiach zarządzania ryzykiem, zas trzeci na zarządzaniu jakością. We wszystkich trzech rozdziałach, poza teoretycznym wykładem przedstawiono także wyczerpujące analizy przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11506 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12737.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce zaprezentowano poglądy praktyków i teoretyków zarządzania jak nie ulec w walce konkurencyjnej w warunkach globalizacji, a także w sytuacji obecnego globalnego kryzysu ekonomicznego. Jak nie ulec, to znaczy jakie stosować instrumenty zarządzania i w jakich obszarach działalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10320.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Wiedza zawarta w książce może być zachętą nie tylko do skuteczniejszego opracowania i wdrożenia systemów zarządzania, ale także do ich dalszego doskonalenia, co jest podstawową dyrektywą wszelkich systemów zarządzania opartych na normach ISO i normach komplementarnych. Najpełniej idea ciągłego doskonalenia znalazła swój wyraz w normach ISO związanych z jakością, a konkretnie w "bliżniaczej" normie ISO 9004:2001 Wytyczne do doskonalenia systemu zarządzania jakością. W niniejszej publikacji zostały przedstawione wzorcowe dokumenty stosowane przy wprowadzaniu systemu zarządzania jakością, które przeszły "próbę ognia", czyli proces certyfikacji w wielu przedsiębiorstwach. Mogą one stanowić podstawę do opracowania i wdrożenia w każdej organizacji własnego systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4985.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-270.
W teorii jakości (kompleksowe zarządzanie jakością, TQM - Total Quality Management) problematyka zarządzania zasobami ludzkimi znajduje swoje uzasadnienie ze względu na rolę i znaczenie pracowników w kreowaniu rozwoju jakości i wartości produktów (wyrobów i usług) oraz wpływie na wyniki (finansowe i niefinansowe) osiągane przez przedsiębiorstwo. Doskonałość w zarządzaniu zasobami ludzkimi można rozpatrywać w ujęciu systemu, działań personalnych, struktury podsystemu personalnego czy relacji zachodzących pomiędzy podsystemem personalnym a pozostałymi elementami przedsiębiorstwa w ujęciu funkcjonalnym. Stopień dopasowania charakterystyk systemu zarządzania jakością oraz zatrudnionych pracowników do wykonywanych zadań i realizowanych działań stanowi odpowiedź na pytanie o zgodność potrzeb przedsiębiorstwa z wartością potencjału ludzkiego organizacji dla realizacji strategii. Książka wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym, bowiem kompleksowo łączy dwa obszary badawcze (…) systemowe zarządzanie jakością oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9935.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11571.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie w firmie / Donald Waters. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 199 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Wszelkie organizacje kładą obecnie nacisk na proces planowania. Jest to spowodowane w dużej mierze wzrostem międzynarodowej konkurencji, stale ulepszanymi procesani produkcyjnymi, większym naciskiem na jakość produktu i stale zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Obecnie firmy zdają sobie sprawę z faktu, że odniosą sukces tylko wtedy, gdy będą dostarczać produkty spełniające wymagania klientów. Niniejsza książka zajmuje się tematyką zarządzania operacyjnego; omawia ją całościowo biorąc pod uwagę także inne, niezbędne obszary działalności przedsiebiorstw. Zwracając uwagę na najważniejsze problemy, książka pokazuje menedżerom, jak mogą pomóc swoim firmom odnieść sukces w wymagającym środowisku biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4435.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Tyt. oryg.: Operations management
Bibliogr. przy rozdz.
W ostatnich latach zarządzanie operacyjne nabiera coraz większego znaczenia. Dzieje się tak z kilku powodów: wzrasta konkurencja międzynarodowa, doskonali się procesy produkcyjne, zwiększa się nacisk na jakość oraz zmieniają się oczekiwania klientów. Wzrasta więc waga znajomości tej problematyki w wykształceniu przyszłych menedżerów. I właśnie w nim bowiem menedżerskie ujęcie problemu. Wywody, dyskusje, przykłady wzięte z życia pokazują, jak idee i różne koncepcje znajdują zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podręcznika powodują, że może on być wykorzystywany nawet przez osoby, które nie miały dotąd styczności z tą problematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8858.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10418.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej