Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(129)
Forma i typ
Książki
(129)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(126)
dostępne
(115)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(40)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(73)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(126)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
Opolski Krzysztof
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Waters Donald (1949- )
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Wołejszo Jarosław
(2)
Zapłata Sławomir
(2)
Zimon Dominik
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Afonin Anatolij Alekseevič (1938- )
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barłowska Joanna Bogusława
(1)
Becht Adam
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Bugdol Marek
(1)
Campbell Laine
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fereniec Jan (1933-2002)
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajda Lesław
(1)
Galińska Barbara
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Haffer Rafał
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hawlena Joanna (1963- )
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Karniej Piotr
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kopania Joanna
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kubiński Wiktor
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Kwiatkowski Cezary (kultura fizyczna)
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(72)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(128)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(129)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Adwokaci
(1)
Logistycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Radcy prawni
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(53)
ZARZĄDZANIE
(27)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(21)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
INNOWACJE
(6)
Zarządzanie
(6)
TURYSTYKA
(5)
ADMINISTRACJA
(4)
KADRY
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
Służba zdrowia
(3)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NORMY ISO 9001
(2)
ORGANIZACJA
(2)
POLSKA
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Turystyka
(2)
USŁUGI
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Audyt
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
BHP
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Business Intelligence
(1)
Błędy medyczne
(1)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(1)
CHOROBY DZIECIĘCE
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
Decyzje
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HUTNICTWO
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Innowacje
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola techniczna
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja pracy
(1)
NAUCZANIE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
Normy
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Nowoczesność
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Ochrona danych
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
PŁACA
(1)
Ryzyko
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZPITALE
(1)
SZPITALE DZIECIĘCE
(1)
Szpitale
(1)
TECHNIKA
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
Towaroznawstwo
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
PODRĘCZNIKI
(11)
Podręcznik
(9)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(129)
zarządzanie
(29)
przedsiębiorstwo
(24)
TQM
(18)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(18)
zarządzanie projektami
(17)
zarządzanie wiedzą
(14)
jakość
(11)
organizacja
(10)
planowanie
(10)
przywództwo
(9)
reengineering
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
zarządzanie strategiczne
(9)
Lean Management
(7)
benchmarking
(7)
innowacje
(7)
kontrola
(7)
marketing
(7)
ISO 9000
(6)
jakość usług
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
administracja publiczna
(5)
logistyka
(5)
normy ISO 9000
(5)
outsourcing
(5)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(5)
struktura organizacyjna
(5)
szkolnictwo wyższe
(5)
służba zdrowia
(5)
usługi turystyczne
(5)
zarządzanie personelem
(5)
zarządzanie procesami
(5)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
audyt wewnętrzny
(4)
controlling
(4)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(4)
kultura organizacyjna
(4)
motywacja
(4)
organizacja wirtualna
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
przedsiębiorczość
(4)
public relations
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
usługi medyczne
(4)
zakład opieki zdrowotnej
(4)
zarządzanie finansami
(4)
zarządzanie innowacjami
(4)
zarządzanie logistyczne
(4)
zarządzanie produkcją
(4)
zarządzanie zmianą
(4)
ISO 9001
(3)
audyt
(3)
bhp
(3)
hotelarstwo
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
jakość kształcenia
(3)
klient
(3)
komputerowo wspomagane zarządzanie
(3)
konkurencyjność
(3)
kultura organizacji
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
menedżer
(3)
metodyka zarządzania projektami
(3)
motywowanie
(3)
motywowanie pracowników
(3)
normalizacja
(3)
podejście procesowe
(3)
prognozowanie
(3)
projekt innowacyjny
(3)
samorząd terytorialny
(3)
system opieki zdrowotnej
(3)
system zarządzania
(3)
transfer technologii
(3)
turystyka
(3)
zarządzanie czasem
(3)
zarządzanie procesowe
(3)
zarządzanie publiczne
(3)
zarządzanie relacjami
(3)
zarządzanie wartością
(3)
zarządzanie środowiskowe
(3)
zespół projektowy
(3)
łańcuch dostaw
(3)
ISO 14000
(2)
ISO 14001
(2)
agroturystyka
(2)
akredytacja
(2)
bezpieczeństwo żywnościowe
(2)
budżet projektu
(2)
cykl projektu
(2)
decyzje
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
etyka
(2)
etyka biznesu
(2)
gospodarka elektroniczna
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
instytucje publiczne
(2)
jakość produktu
(2)
kapitał ludzki
(2)
komunikacja
(2)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-318
Autor książki zapoznaje Czytelników z problemami teorii zarządzania i ich praktyczną użytecznością, ze współczesnymi metodami i technikami wspomagającymi procesy decyzyjne oraz z nowoczesnymi strukturami organizacyjnymi i mechanizmami w nich działającymi. Spójność wykładu, usystematyzowanie informacji, odniesienie do praktyki i zmiennego otoczenia, a także powiązanie z programami nauczania w krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych są zaletami tego podręcznika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11262 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5485.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6881.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy rozdz.
"Administracja publiczna w dużym stopniu wpływa na sukces władzy wykonawczej w państwie. Zarówno całe struktury administracji publicznej, jak i jej poszczególne jednostki przyczyniają się do powodzenia lub porażki w rządzeniu i dlatego istotne jest zrozumienie sposobów wykonywania przez administrację swoich zadań. Musimy również zdawać sobie sprawę, jakimi narzędziami dysponuje rząd i administracja publiczna oraz jak rząd interweniuje, by podnieść poziom życia swoich obywateli. Co więcej - ważne jest zwrócenie uwagi na to, w jaki sposób zapewnić skuteczne funkcjonowanie administracji publicznej w demokracji, by mogła ona w sposób odpowiedzialny i etyczny świadczyć swoje usługi. Poszczególne fragmenty podręcznika są bardzo przydatne w analizowaniu współczesnej polskiej administracji publicznej. (...) Może on być przykładem, jak łączyć specyficzne sprawy państwowe z bardziej ogólnym, analitycznym wymiarem administracji publicznej i zarządzania publicznego." (B. Guy Peters)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12483 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12482.X.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13627.X.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 22/2013)
Bibliogr. przy pracach.
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym poświęcona jest ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gosodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14490.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują: klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową), neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania, uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania, koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma), ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering), koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM), koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa i wirtualna), koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing), koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10884.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 392. Indeks
Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Autorzy prezentują obecny stan wiedzy na temat zarządzania w przedsiębiorstwach usługowych, zwracając szczególną uwagę na specyfikę tego sektora gospodarki. Nowatorski, uniwersalny sposób ujęcia tematu umożliwia wykorzystanie zawartych w książce treści do analizy i oceny zjawisk zachodzących w każdym przedsiębiorstwie usługowym, bez względu na branżę. Książka zawiera bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6935.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7726.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 531-546 i przy pracach.
Publikacja koncentruje się na zagadnieniach: - środowiska i uwarunkowaniach przedsiębiorstwa, - procesów w zarządzaniu przedsiębiorstwem, - systemów zarządzania w przedsiębiorstwie, - zasobów przedsiębiorstwa. Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Nogalskiego, Uniwersytet Gdański: (...) książka ma charakter podręcznika. Może stanowić solidne wsparcie służące zrozumieniu podstaw i charakterystyki przebiegu procesów zarządzania zachodzących w specyficznej organizacji, jaką jest przedsiębiorstwo, oraz ugruntowaniu wiedzy studentów w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10313.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejszy podręcznik adresowany jest do wszystkich pragnących poznać praktyczne zarządzanie organizacjami. W publikacji omówiono nastepujące zagadnienia: proces i funkcje zarządzania, kierowanie procesem zarządzania, organizacja i jej otoczenie, struktura społeczna organizacji, nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie strategiczne, zarządzanie zmianami, tworzenie wiedzy i zarządzanie innowacjami w organizacji, zarządzanie międzynarodowe, etyka w biznesie, zarządzanie operacyjne, nadzór właścicielski w zarządzaniu spółką kapitałową oraz współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem. Podręcznik jest bogato ilustrowany rysunkami, tablicami oraz przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11514.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12747.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej