Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(210)
Forma i typ
Książki
(206)
Publikacje naukowe
(11)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Druki ulotne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(208)
tylko na miejscu
(194)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(96)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(121)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(194)
Autor
Mruk Henryk
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(3)
Dawidczyk Andrzej
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Pająk Kazimierz (1953- )
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Barska Anetta
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Danilkiewicz Andrzej
(2)
Dec-Kisiel Katarzyna
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Golińska Agata
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gryz Jarosław
(2)
Jakubczak Ryszard (1951- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kawałko Bogdan
(2)
Kogut-Jaworska Magdalena
(2)
Koziej Stanisław (1943- )
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Krupski Rafał
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Ostroga Jacek
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Skwarek Dorota
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Szewczuk Adam (1945-2011)
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Wilczewska Anna
(2)
Wyrwa Joanna
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zelek Aneta
(2)
Zielińska Magdalena
(2)
Zioło Magdalena
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Acharya Amitav (1962- )
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamowski Janusz Włodzimierz (1952- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Balcerowicz Bolesław (1943- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bigos Paulina
(1)
Biliński Witold
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowiec Jan (1952- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Bąk Henryk
(1)
Bąk Tadeusz Władysław (1960- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chojnacka Ewa (ekonomia)
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Datko Marek
(1)
Dej Magdalena
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dworak Janusz
(1)
Elkin Paul M
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fic Maria
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(104)
2000 - 2009
(95)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(210)
Język
polski
(209)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Nauczyciele
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rolnicy
(1)
Spedytorzy
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(33)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(28)
MARKETING
(23)
ZARZĄDZANIE
(18)
MARKETING STRATEGICZNY
(11)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(10)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(8)
UNIA EUROPEJSKA
(8)
BEZPIECZEŃSTWO MIĘDZYNARODOWE
(6)
GOSPODARKA TERENOWA
(5)
KADRY
(5)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(5)
INNOWACJE
(4)
KONKURENCJA
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
Marketing
(4)
NATO
(4)
Rozwój regionalny
(4)
TURYSTYKA
(4)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Innowacje
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
ORGANIZACJA
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
ROZWÓJ REGIONALNY
(3)
USŁUGI
(3)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
POLITYKA SPOŁECZNA
(2)
POLSKA
(2)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(2)
RYNEK FINANSOWY
(2)
Rewitalizacja
(2)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(2)
SYSTEM OBRONNY PAŃSTWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strategia
(2)
Transport
(2)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
Absorpcja
(1)
BANKI
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biznesplan
(1)
Branża TSL
(1)
CONTROLLING
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(6)
1989-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(2)
CHINY
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Słowacja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(39)
Podręcznik
(23)
PODRĘCZNIKI
(9)
Opracowanie
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PORADNIKI
(3)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
strategia
(82)
strategia marketingowa
(54)
przedsiębiorstwo
(44)
marketing
(34)
strategia rozwoju
(30)
zarządzanie
(23)
zarządzanie strategiczne
(22)
badania marketingowe
(15)
bezpieczeństwo narodowe
(15)
konkurencyjność
(15)
promocja
(15)
komunikacja marketingowa
(14)
produkt
(13)
reklama
(13)
marka
(12)
strategia bezpieczeństwa narodowego
(12)
zarządzanie marketingowe
(12)
Strategia Lizbońska
(11)
analiza SWOT
(11)
planowanie strategiczne
(11)
rozwój lokalny
(11)
cena
(10)
dystrybucja
(10)
organizacja
(10)
Unia Europejska
(9)
konsument
(9)
motywowanie pracowników
(9)
plan marketingowy
(9)
planowanie marketingowe
(9)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(9)
przywództwo
(8)
public relations
(8)
strategia finansowa
(8)
segmentacja rynku
(7)
analiza strategiczna
(6)
cykl życia produktu
(6)
innowacje
(6)
logistyka
(6)
marketing-mix
(6)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(6)
misja firmy
(6)
polityka bezpieczeństwa
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
wizja firmy
(6)
NATO
(5)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(5)
bezpieczeństwo międzynarodowe
(5)
firma
(5)
globalizacja
(5)
innowacyjność
(5)
konkurencja
(5)
kontrola
(5)
kultura organizacyjna
(5)
marketing terytorialny
(5)
negocjacje
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
outsourcing
(5)
przedsiębiorczość
(5)
rozwój regionalny
(5)
samorząd terytorialny
(5)
struktura organizacyjna
(5)
turystyka
(5)
usługi
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
zarządzanie ryzykiem
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
bezpieczeństwo ekologiczne
(4)
bezpieczeństwo publiczne
(4)
bezpieczeństwo społeczne
(4)
biznesplan
(4)
etyka biznesu
(4)
finanse
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
internacjonalizacja
(4)
klaster
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
konflikt
(4)
marketing bezpośredni
(4)
marketing międzynarodowy
(4)
marketing strategiczny
(4)
marketing usług
(4)
modele biznesowe
(4)
planowanie
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
polityka gospodarcza
(4)
produkt turystyczny
(4)
region turystyczny
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
rynek
(4)
siły zbrojne
(4)
strategia obronności
(4)
województwo lubelskie
(4)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Internet
(3)
Polska
(3)
benchmarking
(3)
controlling
(3)
finansowanie
(3)
gmina
(3)
handel detaliczny
(3)
210 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W monografii podjęto się zadania ściślejszego określenia miejsca i roli logistyki w całokształcie zagadnień zarządzania. Oznacza to rozpatrywanie relacji między logistyką, a takimi kluczowymi pojęciami, jak: koncepcja zarządzania, strategia i sieć gospodarcza. Podjęto także rozważania nad problemami formułowania koncepcji sieci logistycznej i analizy strategicznej w logistyce. Na końcu książki umieszczono słowniczek, który ułatwi Czytelnikowi zrozumienie stosowanych pojęć i skrótów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3789.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
This publication is an outcome of over two years' work conducted by the Marshal Office of the Lubelskie Voivoidship in Lublin. It was prepared in collaboration with, and with valuable assistance from, city, municipal and districts governments, academics and researchers, representatives of the business sector and non-govermental organisations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1314.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Bibliogr. s. 109-114.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygn.
Strategia Rozwoju Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 jest dokumentem programowym, który określa wizję oraz cele i kierunki rozwoju regionu. Dokument został opracowany w oparciu o liczne analizy i diagnozy tematyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16726.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16030.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [516]-524.
Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mają w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono uwagę na: strategię sponsorowania (budowa wizerunku, formy promocji i komunikowania), nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12268.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13392.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bezpieczeństwo)
Bibliografia na stronach 131-132.
W publikacji przedstawiono strategiczne problemy bezpieczeństwa państwa w nadchodzącej, trudno przewidywalnej przyszłości, projekcje i prognozy zmian w jego systemowym otoczeniu. Omówiono w niej wizje funkcjonowania państwa w złożonych, odmiennych od dotychczasowych warunkach, a także koncepcje działania i wybory strategiczne. Dokonano strategicznych przeglądów bezpieczeństwa, obronności i wojskowości jako narzędzi planowania strategicznego – wymiar narodowy i w odniesieniu do reprezentatywnych w tej mierze krajów świata. Książka przedstawia istniejący stan bezpieczeństwa, a także propozycje funkcjonowania systemu strategii w państwie wraz z zależnościami funkcjonalnymi, na tle identyfikowanych problemów przyszłości. Dodatkowo wskazano propozycje zmian w zakresie opracowywania przeglądów, strategii, struktur ze względu na stosowane metody, techniki i narzędzia badawcze, a zatem wizję nowej metodologii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18714.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18713.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Książka koncentruje się na geostrategicznych uwarunkowaniach bezpieczeństwa RP w XXI wieku. Opisuje perspektywy rozwoju światowego ładu, kształtowania się relacji międzypaństwowych i międzyorganizacyjnych, problemy wojny i konfliktów zbrojnych w XXI wieku oraz zagrożenia dla Polski wynikające z obserwowanej dynamiki współczesnego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14077.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14946.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa)
Bibliografia, netografia na stronach 117-122.
W publikacji zostały omówione metody i instrumenty rozwoju lokalnego, takie jak LEADER, Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność oraz innowacje społeczne. Jej autorzy są członkami interdyscyplinarnego zespołu badawczego, w skład którego wchodzą socjolog (pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego z bogatym doświadczeniem praktycznym w zakresie współpracy z lokalnymi grupami działania) i geografowie (pracownicy Instytutu Rozwoju Miast w Krakowie, specjalizujących się m.in. w tematyce projektów rewitalizacji, na co dzień współpracujący z przedstawicielami samorządów różnego szczebla). W ciekawy i przystępny sposób zaprezentowali oni istotę i problemy związane z wdrażaniem wskazanych metod i instrumentów, poświęcając wiele uwagi praktycznym przykładom rewitalizacji i innowacji społecznych (stosunkowo słabo znanym w Polsce). Walorem książki są praktyczne rekomendacje dotyczące przeprowadzania rewitalizacji miast, a także wdrażania innowacji społecznych w różnych układach lokalnych, sformułowane w odniesieniu do poszczególnych zasad Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność, który w obecnej perspektywie programowania jest jednym z najważniejszych instrumentów rozwoju lokalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19603.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19602.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-207
W książce omówiono rozwój systemów informacyjnych organizacji. Scharakteryzowano bazy danych, systemy wspomagania decyzji, systemy eksperckie, komputerową integrację przedsiębiorstwa, zastosowanie Internetu w działalności przedsiębiorstwa, w tym w zarządzaniu marketingiem, co stanowi istotę organizacji wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14668 [Magazyn 1], P.14662 [Magazyn 1], P.14667 [Magazyn 1], P.14669 [Magazyn 1], P.14665 [Magazyn 1], P.14666 [Magazyn 1], P.14661 [Magazyn 1], P.14664 [Magazyn 1], P.14663 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14660.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15474.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-228.
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13401.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14384.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-180. Indeks.
Podstawowym celem książki jest zaprezentowanie wszystkich istotnych czynników, wpływających na decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie w zakresie wyboru źródeł finansowania w podziale na: źródła wewnętrzne i zewnętrzne ; finansowanie długoterminowe i krótkoterminowe ; finansowanie ze źródeł krajowych lub pochodzących z zagranicych; finansowanie kapitałem własnym, obcym lub hybrydowym. W efekcie tych decyzji kształtowana jest strategia finansowania przedsiębiorstwa. Istotą książki jest wszechstronna, pogłębiona analiza decyzji przedsiębiorstwa w zakresie pozyskiwania źródeł finansowania, wyboru instrumentów finansowych oraz kstzałtowania struktury kapitału zainwestowanego w przedsiębiorstwie. W obecnym wydaniu książki wprowadzono wiele uzupełnień, uwzględniających wpływ procesów zachodzących na rynkach finansowych - pojawiania się nowych instrumentów finansowych, wzrostu znaczenia niektórych grup inwestorów - na warunki pozyskiwania źródeł finansowania przez przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11567.VIII.4.4 [Magazyn 1], 12807.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.11569 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11568.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12400.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3264 [Magazyn 2], 3263.IX.16.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Polska jako nowy kraj członkowski Unii Europejskiej musi zbudować nowoczesną politykę regionalną. Szczególnie ważne są zagadnienia programowania rozwoju regionalnego, w tym przygotowania strategii rozwoju regionalnego. W książce, w czterech rozdziałach opisano: niektóre problemy wspólnej polityki Unii Europejskiej w aspekcie rozwoju lokalnego i regionalnego, wpływ administracji na rozwój lokalny, problem aktywizacji rozwoju lokalnego oraz rolę małych i średnich przedsiębiorstw w kreowaniu rozwoju lokalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4053.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest pomoc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić swój biznesplan bez większego trudu i w krótkim czasie. Przedstawia elementy, które muszą znaleźć się w każdym biznesplanie - od określenia celów i opisania strategii rynkowej po stworzenie planu wdrożenia i przygotowanie prezentacji, która przyciągnie uwagę inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4941.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podręcznik przedstawia, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują przykłady i analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw całego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja przedstawia kompetencje Unii Europejskiej w zakresie polityki społecznej oraz najnowsze przeobrażenia europejskich państw opiekuńczych z punktu widzenia demograficznych wyzwań i zmian zachodzących na rynkach pracy krajów członkowskich. Kompleksowo omawia problematykę unijnego rynku pracy, która jest szczególnie aktualna w kontekście otwierania się rynków pracy "starych" krajów członkowskich dla pracowników z nowych krajów członkowskich. Walorem tej książki jest przedstawienie i porównanie ze sobą ustaleń dotyczących polityki społecznej zawartych w Strategii Lizbońskiej i Nowej strategii UE "Europa 2020" oraz nakreślenie perspektyw i kierunków europeizacji polityki społecznej. (z recenzji prof. dr hab. Adama Gwiazdy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11288.VII.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12398.VII.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18731.IX.16.3 [Magazyn 1], P.18730.IX.16.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22945.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22944.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
Bibliogr. s. 328-334. Indeks.
Podręcznik akademicki przeznaczony do studiowania ekonomii integracji europejskiej na kierunkach studiów: ekonomii, europeistyki, stosunków międzynarodowych. Obejmuje usystematyzowany wykład problemów integracyjnych, przedstawionych gruntownie, analitycznie i w przystępny sposób. Czytelnik znajdzie tu liczne przykłady, dane statystyczne i problemy rzeczywistości integracyjnej od początku jej funkcjonowania aż do dzisiaj. Otrzyma więc zarówno wiedzę historyczną ilustrującą dynamikę integracyjną, jak też najnowszą wiedzę o stanie integracji w pierwszej dekadzie XXI w.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4529.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 261-276. Indeks.
Książka poświęcona jest teorii bezpieczeństwa państwa, jej charakterowi oraz funkcji. Składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera rozważania o związku między władzą a bezpieczeństwem państwa. Rozdział drugi dotyczy problematyki paradygmatu bezpieczeństwa państwa. Rozdział trzeci obejmuje zagadnienia związane z polityką bezpieczeństwa państwa. Rozdział czwarty odnosi się do strategii bezpieczeństwa państwa. Rozdział piąty dotyczy związków między władzą, polityką, strategią bezpieczeństwa państwa, a jego obroną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14089.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14958.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Stanisław Koziej Poleca)
Bibliografia strony: 403-421. Indeks.
Bezpieczeństwo jest jednym z najważniejszych determinantów działania państwa w XXI stuleciu. W książce opisano sposoby i kierunki myślenia o tym zagadnieniu, a także wyjaśniono kwestie związane z zarządzaniem bezpieczeństwem narodowym. W pracy przedstawiono specyficzne uwarunkowania realizacji Strategii Bezpieczeństwa Narodowego RP, ukazano jej funkcje oraz konsekwencje decyzji podejmowanych przez państwo. Strategia jako instrument polityki obejmuje różnorodne działania, dlatego wiele uwagi poświęcono specyficznym uwarunkowaniom określającym środowisko państwa, a tym samym kształtującym jest strategię bezpieczeństwa. Autorom udało się przedstawić sprawy niezwykle trudne, ale ważne w swojej istocie, w sposób przystępny i zrozumiały dla każdego odbiorcy. Praca prezentuje aktualny stan wiedzy o polskiej strategii bezpieczeństwa narodowego, co stanowi jej niezaprzeczalny walor.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18538.X.6 [Magazyn 1], P.18537.X.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13495.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14452.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej