Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(22)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gitling Maciej
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Jeston John
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Maleyeff John 1955-
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Rącka Izabela
(1)
Smans Philippe
(1)
Smutek Halina
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Turyna Jan
(1)
Zawadzki Janusz (politologia)
(1)
Zimniewicz Kazimierz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Anglia
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(24)
angielski
(2)
Temat
ZARZĄDZANIE
(18)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(8)
KADRY
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
BENCHMARKING
(2)
Zarządzanie
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
Biznesplan
(1)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(1)
DECYZJE
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PŁACA
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PODRĘCZNIKI
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
reengineering
(26)
zarządzanie
(16)
benchmarking
(15)
Lean Management
(14)
outsourcing
(10)
zarządzanie jakością
(9)
zarządzanie wiedzą
(9)
organizacja
(7)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(6)
TQM
(5)
kierowanie
(5)
organizacja wirtualna
(5)
przedsiębiorstwo
(4)
zarządzanie czasem
(4)
zarządzanie strategiczne
(4)
innowacje
(3)
kultura organizacji
(3)
motywacja
(3)
organizacja oparta na wiedzy
(3)
planowanie
(3)
przedsiębiorczość
(3)
przywództwo
(3)
time based management
(3)
zarządzanie przez wartości
(3)
zarządzanie zmianą
(3)
ISO 9000
(2)
controlling
(2)
decyzje
(2)
kontrola
(2)
management
(2)
marketing
(2)
organizacja ucząca się
(2)
otoczenie organizacji
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
proces decyzyjny
(2)
strategia
(2)
struktura organizacyjna
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie procesami
(2)
Business Intelligence
(1)
ISO 9001
(1)
Six Sigma
(1)
TBM
(1)
audyt
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
autorytet
(1)
brainstorming
(1)
business planning
(1)
decyzyjne systemy zarządzania
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
etyka
(1)
etyka biznesu
(1)
evaluation
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
informacja
(1)
insourcing
(1)
jakość
(1)
jakość produktu
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konflikt
(1)
konflikt społeczny
(1)
konkurencyjność
(1)
konsulting
(1)
korporacja
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing relacji
(1)
metodyka myślenia sieciowego
(1)
modele organizacji
(1)
motywowanie
(1)
myślenie sieciowe
(1)
nadzór właścicielski
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
negocjacje
(1)
normy ISO 9000
(1)
offshoring
(1)
organizacja sieciowa
(1)
organizacje publiczne
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outplacement
(1)
plan strategiczny
(1)
planowanie strategiczne
(1)
podejście procesowe
(1)
praca zespołowa
(1)
proces logistyczny
(1)
proces pracy
(1)
przedsiębiorca
(1)
przedsiębiorstwo sieciowe
(1)
rachunek kosztów
(1)
rachunkowość
(1)
relacje międzyorganizacyjne
(1)
relacje społeczne
(1)
rynek
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
spółka kapitałowa
(1)
struktura społeczna organizacji
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: Benchmarking for people managers.
Bibliogr. s. 227-231. Indeks.
Książka wprowadza czytelnika w zagadnienia związane z projektowaniem i realizacją procesu benchmarkingu w zakresie usprawniania zarządzania personelem. Poruszone w niej zostały następujące kwestie: istota i zakres stosowania benchmarkingu, znaczenie działu zasobów ludzkich w przeprowadzaniu procesu benchmarkingu, wpływ kultury i wartości organizacyjnych na projektowanie procesu benchmarkingu, tworzenie programu pilotażowego, zaangażowanie konsultantów zewnętrznych w proces analizy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6352.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Providing clear guidance for anyone servicing internal or external customers, this book offers a framework for analyzing and managing quality using a comprehensive closed-loop approach. This book cuts through the complexities of the mantra ‘better, cheaper, faster’ (BCF) and offers procedures for the evaluation of customer needs, the determination of performance metrics, and the design of effective customer satisfaction surveys. It details basic statistical techniques and packages the framework, procedures, and methods into a management construct that includes external quality certification systems and internal performance management systems. Importantly, the book also describes how these systems can be implemented in a virtual workplace. This quality management book will be essential to service-oriented firms (financial, government, healthcare, hospitality, etc.), as well as any firm with internal customer service processes such as human resource management, purchasing, and accounting. Professionals at all levels, corporate trainers, and students will welcome this book’s common set of principles and tools, accompanied by many case studies that illustrate how they are applied in various environments.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21544.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-245.
Książka poświęcona jest zarządzaniu zmianami w przedsiębiorstwie. Autor przyjął jako punkt wyjścia stwierdzenie, że możliwości utrzymania, a następnie poprawy konkurencyjności uzależnione są od zdolności prowadzenia przez przedsiębiorstwo działań restrukturyzacyjnych, wspieranych wdrażaniem nowoczesnych technologii, zwłaszcza technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Charakter zmian otoczenia, w jakim funkcjonują przedsiębiorstwa powoduje z kolei, iż działania te będą miały charakter zmian ciągłych. Wśród wielu korzyści takiego podejścia Autor na czołowym miejscu stawia "nabycie przez firmę cech organizacji szczupłej, zwinnej i elastycznej oraz osiągnięcie poziomu rozwoju organizacji inteligentnej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10308.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-211.
W pracy podjęta została próba zarysowania teoretyczno-metodologicznych aspektów logistycznego łańcucha tworzenia wartości oraz wstępnej identyfikacji jego struktury, w szczególności tworzących tę strukturę procesów logistycznych oraz potencjałów efektów i wartości dodanej. Intencją autorów jest ukazanie kluczowej roli zintegrowanych logistycznych procesów tworzenia wartości realizowanych w ramach przedsiębiorstwa i w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami. Zasadnicze znaczenie ma w tym względzie logistyczny łańcuch tworzenia wartości, umożliwiający rozpoznanie, wytworzenie i dostarczenie właściwej wartości dodanej dla klientów i dla przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9792.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
This book has helped leaders and BPM practitioners successfully implement BPM projects, enabling them to add impactful and measurable value to their organizations. The book offers a unique emphasis on BPM\'s interrelationship with organizational management, culture, and leadership.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21510.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej