Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(68)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(64)
dostępne
(58)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(27)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(33)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(64)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Armstrong Gary
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Aluchna Maria
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Brady Regina
(1)
Bussey Cathy
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Davis Anthony
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Farrall Cate
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gregory Anne
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kerin Roger A
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lindsley Marianne
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Mizerski Richard
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nawrocka Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Neymann Monika
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Pabian Arnold
(1)
Parchomiuk Jerzy
(1)
Patten Dave
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk (1938- )
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Rudelius William
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smektała Tymon
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(67)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(67)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
PUBLIC RELATIONS
(32)
MARKETING
(8)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Marketing
(5)
PODRĘCZNIKI
(3)
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
REKLAMA
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
INNOWACJE
(2)
INTERNET
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BANKI
(1)
BLOGI
(1)
Decyzje
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
Innowacje
(1)
Język angielski
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Motywacja pracy
(1)
ORGANIZACJA
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
Otoczenie firmy
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
ROZTOCZE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Zarządzanie
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(7)
PORADNIKI
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
public relations
(68)
reklama
(22)
marketing
(19)
sponsoring
(11)
komunikacja marketingowa
(10)
marka
(10)
promocja
(10)
wizerunek
(10)
badania marketingowe
(9)
komunikacja
(9)
produkt
(9)
przedsiębiorstwo
(9)
cena
(8)
marketing bezpośredni
(8)
Internet
(6)
etyka
(6)
konsument
(6)
strategia marketingowa
(6)
komunikacja społeczna
(5)
lobbing
(5)
media
(5)
reklama internetowa
(5)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(5)
sytuacja kryzysowa
(5)
zarządzanie
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
sprzedaż osobista
(4)
wizerunek firmy
(4)
zarządzanie jakością
(4)
dystrybucja
(3)
e-marketing
(3)
human relations
(3)
instytucje publiczne
(3)
investor relations
(3)
komunikacja wewnętrzna
(3)
kultura organizacyjna
(3)
media relations
(3)
merchandising
(3)
plan marketingowy
(3)
planowanie marketingowe
(3)
segmentacja rynku
(3)
turystyka
(3)
Intranet
(2)
administracja publiczna
(2)
branding
(2)
cykl życia produktu
(2)
e-commerce
(2)
etyka biznesu
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
informacja publiczna
(2)
innowacje
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
internal relations
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
kanały marketingowe
(2)
komunikacja elektroniczna
(2)
konkurencyjność
(2)
logistyka
(2)
marketing zrównoważony
(2)
media masowe
(2)
media społecznościowe
(2)
negocjacje
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie strategiczne
(2)
portal społecznościowy
(2)
przywództwo
(2)
sprzedaż
(2)
strategia
(2)
targi
(2)
usługi
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
CRM
(1)
Facebook
(1)
agencja reklamowa
(1)
akwizycja
(1)
analiza SWOT
(1)
architektura
(1)
autoprezentacja
(1)
benchmarking
(1)
blog
(1)
bogactwo
(1)
budżet
(1)
business communication
(1)
czarny PR
(1)
direct mail
(1)
dobro osobiste
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
e-zarządzanie
(1)
efektywność
(1)
ekorozwój
(1)
ekstranet
(1)
faktoring
(1)
fundusze UE
(1)
grafika
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
impreza firmowa
(1)
instytucje samorządowe
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 231-242 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy książki - na podstawie własnych badań - przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. Publikacja składa się z części teoretycznej, uwzględniającej specyfikę public relations jednostek samorządu terytorialnego, oraz z części empirycznej, zawierającej raport z przeprowadzonych badań. Ostatni rozdział poświęcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12769.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13355.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 2. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2002. - 247, [1] s. : schem., tab. ; 24 cm.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4433.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju jedna z części książki jest poświęcona tej tematyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13849.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14808.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Indeksy.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18817.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18816.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-183.
Praca ta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gospodarki, jako wynik badań naukowych prowadzonych w Katedrze Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku Filia w Ełku. Cel, jakim jest wskazanie przedsiębiorcom i menedżerom mechanizmów możliwości rozwoju drogą przedsiębiorczości i innowacyjności wynika z misji wyższej uczelni. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem stały się wspólnym mianownikiem dociekań badaczy reprezentujących różne zainteresowania poznawcze. Pozwoliło to na kompleksowe ujęcie problematyki stosowania innowacyjnych metod i technik w zarządzaniu różnorodnymi procesami i zasobami przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10579.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.75.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8904 [Magazyn 1], 10456.IX.16 [Magazyn 1], P.8903.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8905.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10455.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału. Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13848 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek co do wykorzystania wiedzy z tego zakresu w życiu gospodarczym. Pozwala to Czytelnikowi na dogłębne zrozumienie zagadnienia, zaczynając od indywidualnych decyzji menedżerów oraz innych grup interesariuszy firm i organizacji gospodarczych, a kończąc na zasadach zalecanych do stosowania w biznesie międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12216.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13334.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.74.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17283.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prowadzi Czytelnika przez najważniejsze problemy związane z marketingiem. Napisana jest prostym językiem, w konwersacyjnym stylu. Dzięki interaktywnemu podejściu wciąga Czytelnika w nauczanie marketingu. Szeroko integruje tradycyjne i współczesne problemy z zakresu marketingu i zarządzania, wyczerpująco omawia aktualne zagadnienia marketingowe na podstawie polskich przykładów, ilustracji i ćwiczeń, dając równocześnie szeroką perspektywę porównawczą na przykładach gospodarek całego świata. Omawia liczne sytuacje, w których osoby podejmujące decyzje marketingowe wykorzystują koncepcje teoretyczne. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców związanych z marketingiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2907 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2338.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2005. - XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
"Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3935 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3934.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej