Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(85)
Forma i typ
Książki
(85)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(78)
dostępne
(73)
wypożyczone
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(25)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(56)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(78)
Autor
Ehrlich Andrzej
(4)
Kubisiak Paweł
(4)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Mazurkiewicz Grzegorz
(2)
Piotrowski Włodzimierz
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamowski Janusz Włodzimierz (1952- )
(1)
Akert Robin M
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bekier Adam
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Brown Brené
(1)
Brzezińska Anna Weronika (1977- )
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Bugdol Marek
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Chmura Joanna (psycholog)
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Cox Charles
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarniawska Barbara (1948- )
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
DeCenzo David A
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Eaton David
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gitling Maciej
(1)
Glinka Beata
(1)
Gospodarek Tadeusz (informatyka)
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Gębska Agata
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hajdukiewicz Agnieszka
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Hulewska Aleksandra (1974- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jakubowski Wojciech J. (1967- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kaluzny Arnold D
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Krajewska-Bińczyk Elżbieta
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
Lany Magdalena
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Makin Peter
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matuszyńska Barbara
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mesjasz Czesław
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mojs Ewa
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nawrot Bogumiła
(1)
Nowak Andrzej (1953- )
(1)
O'Connor Joseph
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(84)
sandawe
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(44)
KADRY
(21)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(15)
PRZYWÓDZTWO
(15)
ORGANIZACJA
(6)
PRACA
(5)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
MENEDŻEROWIE
(3)
ORGANIZACJE
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
ZACHOWANIE
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
DYREKTORZY SZKÓŁ
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
Przywództwo
(2)
SAMOREALIZACJA
(2)
SUKCES
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Biblioteki
(1)
DECYZJE
(1)
EDUKACJA REGIONALNA
(1)
EKONOMIA SPOŁECZNA
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Innowacje
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KULTURA
(1)
LIDERZY LOKALNI
(1)
MENTORING
(1)
NAUKI POLITYCZNE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
Odwaga
(1)
Organizacje
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PORADNIKI
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
Psychologia społeczna
(1)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(1)
RYZYKO
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPOŁECZNOŚĆ LOKALNA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Styl kierowania
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(25)
PODRĘCZNIKI
(4)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
przywództwo
(85)
zarządzanie
(35)
organizacja
(20)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(20)
motywowanie pracowników
(17)
komunikacja interpersonalna
(14)
kultura organizacyjna
(14)
menedżer
(13)
przedsiębiorstwo
(13)
zarządzanie strategiczne
(13)
struktura organizacyjna
(12)
motywacja
(11)
podejmowanie decyzji
(11)
kierowanie
(10)
kontrola
(10)
planowanie
(9)
zarządzanie jakością
(9)
zarządzanie zmianą
(9)
przedsiębiorczość
(8)
strategia
(8)
zarządzanie wiedzą
(8)
konflikt
(7)
kultura organizacji
(7)
negocjacje
(7)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(7)
zarządzanie personelem
(7)
praca
(6)
komunikacja
(5)
ocena pracowników
(5)
rekrutacja pracowników
(5)
szkolenie pracowników
(5)
zachowania organizacyjne
(5)
benchmarking
(4)
globalizacja
(4)
kariera zawodowa
(4)
kompetencje kierownicze
(4)
organizacja ucząca się
(4)
planowanie strategiczne
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
stres
(4)
szkolenie
(4)
TQM
(3)
coaching
(3)
controlling
(3)
etyka biznesu
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
jakość
(3)
kadra kierownicza
(3)
konkurencyjność
(3)
lider
(3)
mobbing
(3)
obsługa klienta
(3)
organizacja wirtualna
(3)
osobowość
(3)
otoczenie przedsiębiorstwa
(3)
outsourcing
(3)
praca zespołowa
(3)
pracownik
(3)
prognozowanie
(3)
reengineering
(3)
wynagrodzenie
(3)
władza
(3)
zarządzanie projektami
(3)
zespół pracowniczy
(3)
zmiana organizacyjna
(3)
CRM
(2)
analiza SWOT
(2)
autorytet
(2)
decyzje
(2)
dokształcanie
(2)
e-biznes
(2)
emocje
(2)
etyka
(2)
grupa
(2)
grupa społeczna
(2)
innowacyjność
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
kapitał społeczny
(2)
kompetencje
(2)
kompetencje menedżerskie
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
kultura
(2)
marketing
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
mentoring
(2)
modele biznesowe
(2)
motywowanie
(2)
nadzór właścicielski
(2)
organizacja nonprofit
(2)
otoczenie organizacji
(2)
oświata
(2)
postawa
(2)
pracoholizm
(2)
przedsiębiorczość społeczna
(2)
psychologia
(2)
public relations
(2)
samoocena
(2)
satysfakcja zawodowa
(2)
struktura społeczna
(2)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie - Prace Zbiorowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Bibliogr. s. [227]-240 i przy rozdz.
Książka wnosi interesujące egemplifikacje idei „long life learning”, bez której trudno wyobrazić sobie społeczeństwo niedalekiej przyszłości. Publikacja prezentuje zachęcającą do dyskusji płaszczyznę współdziałania psychologii i etnologii w odniesieniu do konkretnych praktycznych zagadnień, poszerzając dotychczas istniejące przejawy współpracy obu dyscyplin. Kluczowe zagadnienia regionu, społeczności i kultury zostały przedstawione w kontekście aktywizowania ludzi – członków lokalnych środowisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12256.VI.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-256.
Publikacja przedstawia odpowiedzi na fundamentalne pytania, będące elementem codziennej pracy każdego managera: Jak podejmować decyzje? Jak uruchamiać wiedzę? Jak redukować niepewność? Jak stworzyć wartość? Jak pracować z ludźmi? Jest to pierwsza pozycja na rynku, traktująca o temacie z punktu widzenia różnych dziedzin wiedzy, oferując propozycje budowania miar dla problemów nauk społecznych wynikających z różnych wariantów analiz wielokryterialnych. Zawiera szereg przykładów praktycznych, procedur użycia analiz biznesowych i sposobów ich wykonania. Porusza problemy użyteczności systemów informatycznych, ocen pracochłonności wykonania oprogramowania, struktury studium wykonalności projektów, analizy interesariuszy i wielu innych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji oraz ograniczanie niepewności i ryzyka. Książka napisana jest przystępnym językiem, a poruszane kwestie mają charakter uniwersalny, co powoduje, że przekazywana wiedza nie prędko ulegnie dezaktualizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14003.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14877.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 218-233.
W książce omówiono aspekty psychologiczne funkcjonowania organizacji, przedstawiając jednocześnie trudności i problemy w obszarze stosunków międzyludzkich występujące we współczesnych organizacjach. Zaproponowano też szereg wskazówek praktycznych, mogących ułatwić menedżerom skuteczne zarządzanie i efektywne rozwiązywanie problemów interpersonalnych w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7397.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8374.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Książka jest przykładem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy sposób postępowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiejętnościach (kompetencjach) coacha (np. umiejętność słuchania, zadawania pytań, udzielania informacji zwrotnych, jasnego określania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formułują założenia, budują model działania i z tego modelu wywodzą szczegółowe procedury. Dzięki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczególnych etapów postępowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, że wbrew obiegowym opiniom nie każdy może być trenerem, co ma duże znaczenie w dobie budowania tożsamości tego zawodu. Książka zawiera liczne przykłady oraz spis popularnych narzędzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co ułatwi osobom pracującym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy własnych programów i sesji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11350.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-217.
Książka zawiera prezentację najważniejszych klasycznych oraz współczesnych koncepcji i modeli kompetencji pracowniczych w zarządzaniu oraz metodyczne podstawy badania kompetencji pracowniczych. W świetle przeprowadzonych rozważań ukazano kapitał intelektualny i samoorganizację, jako odniesienie do zasobów i organizacji pracy współczesnego przedsiębiorstwa. W książce dokonano prezentacji ewolucji roli czynnika ludzkiego organizacji oraz charakterystyki kluczowych obszarów problemowych dotyczących kierowania pracownikami we współczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11205.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12276.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono przegląd i analizę najważniejszych problemów zarządzania współczesnymi organizacjami biznesowymi i administracyjnymi. Omówiono kierunki i tendencje rozwoju nauk o zarządzaniu, instrumenty wspomagające zarządzanie i podejmowanie decyzji, zarządzanie zasobami ludzkimi ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji menedżerskich i etyki w biznesie, zarządzanie jakością oraz działalność inwestycyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7404.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8384.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 361-372. Indeks.
Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę do rozwiązania realnych problemów związanych z zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18732.IX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22947.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22946.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku pokazano zachowania jednostek i grup społecznych w organizacjach oraz wyjaśniono, jak przewidywać te zachowania i je kontrolować. Autorka pokazała m. in. mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, grupy i zespoły w organizacji, koncepcje efektywnego kierowania, przywództwo w organizacji, komunikowanie sie w organizacji, efektywność organizacji w zmiennym otoczeniu, kulturę organizacyjną. Podręcznik wzbogacają liczne praktyczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12511.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Książka adresowana jest do szerokiego kręgu Czytelników. Studia przypadków i ćwiczenia powinny zachęcić kierowników do wykorzystania książki w celu analizy, zrozumienia i doskonalenia umiejętności. Jednak głównym odbiorcą książki będą ci, którzy podjęli studia nad zarządzaniem, obejmujące psychologię organizacji lub zachowania ludzi w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2963.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Essentials of health care management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ta została napisana z myślą o studentach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną. Chociaż opiera się ona na najnowocześniejszych teoriach organizacji i badaniach, to główny nacisk położony został na aspekt praktyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10301 [Magazyn 1], P.10302 [Magazyn 1], P.10303 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11828.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11909.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13085.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-280 i przy rozdz.
Autor prezentuje szerokie spektrum zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami pracy w organizacji. Można tu znaleźć wiedzę, która powinna być wdrażana do praktyki zarządzania. W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji, a także ocena pracy pracowników, przywództwo i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2674.IX.4.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 484-516 i przy rozdz.
Książka przedstawia najważniejsze problemy współczesnej psychologii pracy i organizacji z punktu widzenia prawa pracy obowiązującego w Unii Europejskiej. Poszczególne rozdziały omawiają kwestie analizy pracy i tworzenia jej struktury, selekcję i szkolenie pracowników, oceny pracownicze, stres i wprowadzanie zmian w organizacji. Szczególną uwagę poświęcono kwestii kierowania i zarządzania, motywowania oraz zespołom organizacyjnym. Ciekawie omówiono także zarządzanie różnorodnością oraz praktyki dyskryminacyjne w środowisku pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9841.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11384.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Człowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarządzania. Zaczyna być postrzegany w kategoriach kapitału ludzkiego, mogącego przynosić wielką wartość dodaną organizacji. Głównym celem publikacji jest prezentacja poglądów różnych środowisk naukowych na zarządzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemyślenia roli i miejsca człowieka w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12156.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Nowoczesny podręcznik do zarządzania dla wszystkich, którzy chcą być "menedżerami jutra", przygotowanymi do podejmowania współczesnych wyzwań związanych ze zmiennością otoczenia, globalizacją, zarządzaniem wiedzą, budowaniem potencjału społecznego, zarządzaniem międzykulturowym. Książka napisana jest przystępnym językiem, bogato ilustrowana rysunkami i przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11511.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12745.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 94.)
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zarządzanie jakością to podstawowe podejście w pracy współczesnych bibliotek. Choć znane jest już od wielu lat, ciągle ewoluuje. Pojawiają się nowe założenia, metody badań oraz praktyczne narzędzia wspierające wysoką jakość pracy instytucji bibliotecznych. W książce zaprezentowano wieloaspektowe ujęcie zarządzania jakością, prezentowane zarówno przez bibliologów, jak i praktyków bibliotekarzy, na co dzień zmagających się z koniecznością realizacji usług na najwyższym poziomie. Zaprezentowane artykuły zostały zgrupowane w trzech głównych zrębach: 1. Rekomendacje (prezentacja najnowszych trendów, zagadnienia teoretyczne i terminologiczne); 2. Analizy (wyniki badań jakościowych i ilościowych); 3. Studia przypadków (doświadczenia bibliotek w zakresie projektowania, wdrażania i ewaluacji systemów jakości). Różnorodność tematów sprawia, że oddawany do rąk Czytelnika tom, może stanowić interesującą lekturę zarówno dla teoretyków bibliologii, bibliotekarzy bibliotek różnych typów oraz studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej, dopiero pozyskujących wiedzę z zakresu jakości usług bibliotecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17257.I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 141-146.
"Przedstawiona w książce tematyka zawiera elementy, które niewątpliwie stanowią istotny zasób dla prawidłowego funkcjonowania organizacji. Uwzględniony został ten czynnik, który buduje i dzięki któremu działa organizacja, a mianowicie aspekt społeczny, czyli ludzie w niej pracujący. Nie bez znaczenia jest także aspekt ekologiczny zapewniający jakość życia każdego człowieka, zarówno pracownika organizacji, jak i ludzi żyjących w otoczeniu organizacji." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13827.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku zostały przedstawione zachowania jednostek i grup społecznych w organizacjach oraz metody przewidywania i kontrolowania tych zachowań. Autorka omówiła: istotę zachowań organizacyjnych, indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, współpracę w grupie, zespoły w organizacji, koncepcje efektywnego kierowania, przywództwo w organizacji, komunikowanie się w organizacji, efektywność organizacji a przeprowadzanie zmian, kulturę organizacyjną. Podręcznik wzbogacają liczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13865 [Magazyn 1], P.13864 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Niniejszy podręcznik oferuje praktyczne podejście do zarządzania, które pozwala zrozumieć składowe tego procesu (planowanie i podejmowanie decyzji, organizowanie, przewodzenie, kontrolowanie) oraz wykorzystać je w codziennych wyzwaniach. Książka jest przeznaczona dla studentów, początkujących menedżerów oraz wszystkich, którzy rozpoczynają swoją drogę w świecie zarządzania organizacjami. To niezbędne narzędzie dla tych, którzy dążą do sukcesu i wybitności w roli lidera. Autorami poszczególnych rozdziałów są doświadczeni eksperci w dziedzinie zarządzania - wieloletni nauczyciele akademiccy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18740.IX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23004.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23003.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 455-473.
Książka przedstawia przydatność zasad zarządzania jakością w ocenie praktyki zarządzania. W części pierwszej zostały przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarządzania jakościąz uwzględnieniem podstaw ich rozwoju, wspólczesnych podejść i modeli. Część druga została poświęcona rozwojowi zasad zarządzania jakością. Część trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarządzania jakością. Część czwarta jest autorską propozycją oceny realizacji zasad zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14134.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14995.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej