Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(600)
Forma i typ
Książki
(598)
Publikacje naukowe
(59)
Publikacje dydaktyczne
(37)
Publikacje fachowe
(20)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(578)
dostępne
(541)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(222)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(344)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(580)
Autor
Grzywacz Jacek
(7)
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(5)
Bednarczyk Małgorzata
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(4)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(4)
Mucha-Szajek Ewa
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Siwiński Wiesław (1934- )
(4)
Sobiecki Roman (1954- )
(4)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(4)
Banaszyk Piotr
(3)
Baruk Jerzy
(3)
Blaik Piotr
(3)
Buko Jacek
(3)
Ciesielski Marek
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Gorynia Marian (1956- )
(3)
Gołembski Grzegorz
(3)
Gołębiowski Tomasz
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Karpuś Piotr
(3)
Kotowska Beata
(3)
Kowalczewski Wiesław
(3)
Kwieciński Mirosław
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Nowacki Robert
(3)
Podstawka Marian
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Reformat Beata
(3)
Rymarczyk Jan (1944- )
(3)
Skrzypek Jerzy
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tokarski Maciej
(3)
Uziębło Aldona (ekonomia)
(3)
Węcławski Jerzy (1953- )
(3)
Łobejko Stanisław
(3)
Łączak Andrzej
(3)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(2)
Batorski Jarema
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Bełz Grzegorz
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Borusiak Barbara
(2)
Brdulak Halina
(2)
Burżacka-Majcher Monika
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czyżewska Marta
(2)
Dec Paweł (ekonomia)
(2)
Domiter Małgorzata
(2)
Drelich-Skulska Bogusława
(2)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Glinka Beata
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Górska-Warsewicz Hanna
(2)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(2)
Halemba Piotr (1966- )
(2)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(2)
Jachna Tomasz (1950 - )
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Jamka Beata (1961- )
(2)
Janasz Władysław (1940- )
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kidyba Andrzej (1957- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Koliński Adam
(2)
Komorowski Jan
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kotapski Roman
(2)
Kowalak Robert
(2)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kołosowska Bożena (1956- )
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Lichniak Irena
(2)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(2)
Marciniak Stefan (1928- )
(2)
Marek Stanisław
(2)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
McCrary Stuart A
(2)
Michalczyk Wawrzyniec
(2)
Michalski Grzegorz (ekonomista)
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(321)
2000 - 2009
(242)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(77)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(600)
Język
polski
(599)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(36)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorcy
(4)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Maklerzy giełdowi
(2)
Pracownicy banków
(2)
Technikum
(2)
Urzędnicy
(2)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Logistycy
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(270)
ZARZĄDZANIE
(77)
INNOWACJE
(38)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(32)
TURYSTYKA
(31)
Przedsiębiorstwo
(25)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(19)
KADRY
(18)
Zarządzanie
(16)
MARKETING
(14)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(14)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(12)
Finanse przedsiębiorstwa
(11)
Innowacje
(11)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(11)
RACHUNKOWOŚĆ
(11)
GLOBALIZACJA
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(9)
USŁUGI
(9)
FINANSE
(8)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(8)
EKONOMIA
(7)
EKOROZWÓJ
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
OTOCZENIE FIRMY
(7)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(7)
CONTROLLING
(6)
GOSPODARKA
(6)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
MIKROEKONOMIA
(6)
POLSKA
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(6)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(6)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(6)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(6)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(6)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
BUDOWNICTWO
(5)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(5)
HOTELARSTWO
(5)
KONKURENCJA
(5)
PRAWO HANDLOWE
(5)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(5)
Turystyka
(5)
Analiza finansowa
(4)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(4)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(4)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
Organizacja
(4)
Otoczenie firmy
(4)
PRODUKCJA
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Transport
(4)
UPADŁOŚĆ
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(3)
BANKI
(3)
Ekonomia
(3)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(3)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(3)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KRYZYS GOSPODARCZY
(3)
Konkurencyjność
(3)
Logistyka
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(3)
MOTYWACJA PRACY
(3)
Mikroekonomia
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(3)
OUTSOURCING
(3)
Organizacje
(3)
PODATEK
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(3)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
RYNEK FINANSOWY
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
TRANSPORT
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
UNIA EUROPEJSKA
(3)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(3)
ANALIZA STRATEGICZNA
(2)
ANALIZA WARTOŚCI
(2)
BUDŻET
(2)
BUDŻETY TERENOWE
(2)
Big data
(2)
Temat: czas
2001-
(50)
1989-
(17)
2001-0
(15)
1901-2000
(8)
1989-2000
(5)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
EUROPA
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(1)
POLSKA
(1)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
POMORSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Świat
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(93)
Podręcznik
(65)
PODRĘCZNIKI
(27)
Monografia
(21)
Praca zbiorowa
(14)
Materiały pomocnicze
(10)
Opracowanie
(8)
Raport z badań
(4)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(3)
PORADNIKI
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODRĘCZNIK
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
INFORMATORY
(1)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(54)
Zarządzanie i marketing
(42)
Transport i logistyka
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(90)
przedsiębiorstwo turystyczne
(49)
konkurencyjność
(48)
finanse
(41)
innowacje
(40)
zarządzanie wiedzą
(40)
zarządzanie strategiczne
(38)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(34)
zarządzanie jakością
(30)
turystyka
(29)
innowacyjność przedsiębiorstw
(27)
marketing
(25)
globalizacja
(24)
zarządzanie ryzykiem
(24)
logistyka
(23)
strategia
(23)
analiza finansowa
(21)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(20)
kapitał ludzki
(19)
kapitał obrotowy
(18)
kultura organizacyjna
(18)
organizacja
(18)
otoczenie przedsiębiorstwa
(18)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(17)
przedsiębiorczość
(17)
płynność finansowa
(17)
restrukturyzacja
(17)
wartość przedsiębiorstwa
(17)
rynek finansowy
(16)
sprawozdanie finansowe
(16)
Unia Europejska
(15)
kapitał intelektualny
(15)
konsument
(15)
podatek
(15)
rynek
(15)
wycena
(15)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(14)
analiza SWOT
(13)
controlling
(13)
outsourcing
(13)
pieniądz
(13)
planowanie strategiczne
(13)
produkcja
(13)
przywództwo
(13)
rynek turystyczny
(13)
transport
(13)
łańcuch dostaw
(13)
analiza strategiczna
(12)
biznesplan
(12)
ekonomia
(12)
faktoring
(12)
gospodarka
(12)
inwestycje
(12)
rynek pracy
(12)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(12)
strategia marketingowa
(12)
finansowanie
(11)
innowacyjność
(11)
inwestycje zagraniczne
(11)
mikroekonomia
(11)
analiza ekonomiczna
(10)
działalność gospodarcza
(10)
finanse przedsiębiorstw
(10)
fuzja
(10)
planowanie
(10)
public relations
(10)
rozwój zrównoważony
(10)
zatrudnienie
(10)
hotelarstwo
(9)
planowanie finansowe
(9)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(9)
struktura organizacyjna
(9)
usługi turystyczne
(9)
banki
(8)
finanse publiczne
(8)
gospodarka rynkowa
(8)
gospodarka turystyczna
(8)
handel międzynarodowy
(8)
komunikacja marketingowa
(8)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(8)
leasing
(8)
marka
(8)
motywowanie pracowników
(8)
popyt
(8)
rozwój regionalny
(8)
rynek kapitałowy
(8)
zarządzanie marketingowe
(8)
biuro podróży
(7)
dystrybucja
(7)
e-biznes
(7)
etyka biznesu
(7)
giełda papierów wartościowych
(7)
inflacja
(7)
internacjonalizacja
(7)
inwestycje finansowe
(7)
klaster
(7)
konkurencja
(7)
ochrona środowiska
(7)
papiery wartościowe
(7)
600 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe : Seria Specjalna : Monografie)
Przedsiębiorstwo operuje w środowisku, które ze względu na swoją zmienną naturę, wymaga ciągłej weryfikacji i dopasowywania się. Jedną z wielu cech tego środowiska jest ścisłe powiązanie przedsiębiorstwa ze środowiskiem naturalnym. Przedsiębiorstwo funkcje w środowisku, od którego to bierze niezbędne surowce i energię, zapewniając w tym samym czasie swoje produkty, jak i ich negatywne skutki. Ograniczone możliwości środowiska naturalnego jeśli chodzi o zapewnienie surowców naturalnych i radzenie sobie z zanieczyszczeniem, są podstawą wprowadzenia zrównoważonego rozwoju. Autor niniejszej pracy porusza problem ochroną środowiska z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3796.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliogr. s. 211-217.
Współcześnie przedsiębiorstwa obarcza się odpowiedzialnością nie tylko za zanieczyszczanie środowiska, ale również za efekty społeczne, jak likwidacja miejsc pracy, brak poczucia bezpieczeństwa, różnice społeczne. Oczekuje się, że przedsiębiorstwa nie tylko będą dostarczać wyroby i usługi, ale też będą uczestniczyć w rozwiązywaniu problemów społecznych. Autorka pokazała w książce społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw wobec wymagań efektywności ekonomicznej i wzrostu konkurencyjności. Zostały więc przedstawione: orientacja społeczna przedsiębiorstw, rozwój i strategie społecznej odpowiedzialności, zarządzanie relacjami społecznymi przedsiębiorstwa, działalność społeczna. Książka jest przeznaczona dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8797.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10270.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewątpliwą zaletą niniejszej książki jest przejrzysta formuła prezentacji kolejnych metod służących analizie przedsiębiorstwa. Po omówieniu założeń metodologicznych autor wskazuje na praktyczny przykład zastosowania każdego z omówionych modeli w oparciu o rzeczywiste dane pochodzących ze sprawozdań finansowych (bilans oraz rachunek zysków i strat). W książce zostały ponadto omówione wybrane wskaźniki analizy finansowej, wraz ze wskazaniem ich optymalnego poziomu dla przedsiębiorstw niezagrożonych upadłością, a także przeciętnej wartości występującej w firmach postawionych w stan upadłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5179.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6381.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Prezentowane w książce metody i techniki zarządzania powinny być przydatne w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Ich wykorzystanie zaś powinno zaowocować wzrostem produktywności zasobów, a w rezultacie poprawą wyników ekonomicznych przedsiębiorstw. Książka uczy jak planować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi dla wspólnego dobra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1742.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-234.
Niniejsza publikacja ma stanowić materiał uzupełniający dla osób studiujących przedmiot: zarządzanie innowacjami. Materiał uzupełniający - to brzmi skromnie, ale jeśli którykolwiek autor, jakiegokolwiek podręcznika mającego za cel ułatwienie poznania i zrozumienia dowolnej, szybko rozwijającej się dziedziny wiedzy, a do takich należy zarządzanie, okaże dość realizmu, to będzie musiał przyznać, że prawie każdy tekst - poza pracami fundamentalnymi, omawiającymi zasady podstawowe, oraz teoretycznymi, ujmującymi rzecz modelowo, w momencie wydania staje się w pewnym stopniu nieaktualny; musi być więc uzupełniony o inne nowsze źródła informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3096 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3097.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4086.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
Książka stanowi kolejną próbę spojrzenia na problematykę monitorowania zmian w otoczeniu. Autorzy dowodzą, iż rola informacji strategicznej stanowi fundament podejmowanych decyzji w przedsiębiorstwie. Wiele uwagi poświęcono wykorzystaniu narzędzia wywiadu gospodarczego. Praca zawiera także analizę wybranych wątków licznych relacji przedsiębiorstwo-otoczenie w aspekcie zastosowań informacji. Osobną część podejmowanych rozważań stanowi bezpieczeństwo oraz prawne regulacje wykorzystania informacji, zarówno w teorii, jak i w podejmowanych działaniach w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6306.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka obejmuje prolematykę związaną z funkcjonoaniem przedsiębiorstwa w nowych warunkach. Autorzy przedstawili m.in. globalizacyjne aspekty konkurencyjności, kierunki polityki gospodarczej, strategię przedsiębiorstwa wobec globalizacji, rolę Internetu i wpływ technologii informatycznych na działanie przedsiębiorstwa, znaczenie marketingu w globalnych przedsiębiorstwach, zarządzanie zasobami ludzkimi w nowej sytuacji. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, ekonomii, międzynarodowych stosunków gospodarczych, politologii oraz wszystkich zainteresowanych problematyką globalizacji gospodarki światowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1667.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jedmocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pieć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5393 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6701.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6700.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja opracowana w ramach projektu "Inżynier budownictwa - zawód z przyszłością" realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej w partnerstwie z Przedsiębiorstwem Produkcyjno Usługowo Handlowym "RAPID" Spółka z o.o.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1305 [Magazyn 2], B.1307 [Magazyn 2], B.1306 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1304.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1303.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-[180].
W książce zaprezentowano instrumenty służące do analizy i rozwiązywania problemów występujących w logistyce. Omówiono między innymi instrumenty sterowania przepływami i zapasami w przedsiębiorstwie oraz w sieciach dostaw, instrumenty analityczne i decyzyjne stosowane w zarządzaniu logistycznym, a także podstawowe zagadnienia dotyczące systemów informatycznych. Walorami opracowania są trafny dobór zagadnień i przystępny język.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4694 [Magazyn 1], P.4693 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5082.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4686.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczne zdolności polskich przedsiębiorstw / Szymon Cyfert, Kazimierz Krzakiewicz. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 148 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 130-135.
Dynamiczne zdolności polskich przedsiębiorstw to publikacja z zakresu współczesnych teorii zarządzania, zarządzania strategicznego, zarządzania zmianą i zarządzania innowacyjnością przedsiębiorstwa. W książce omówiono: Istotę i naturę dynamicznych zdolności Proces kształtowania dynamicznych zdolności Badania nad zdolnościami dynamicznymi polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19581.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19580.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W gospodarce rynkowej sukces lub porażka przedsiębiorstwa są w dużej mierze uzależnione od właściwego doboru źródeł finansowania. Optymalizacja struktury kapitału w istotny sposób wpływa na wyniki finansowe przedsiębiorstwa, a dostęp do kapitału zaspokajającego potrzeby przedsiębiorstwa i koszt tego kapitału mogą stanowić ważne źródła przewagi konkurencyjnej. Problematyka zarządzania kapitałem łączy decyzje finansowe podejmowane w przedsiębiorstwie z decyzjami inwestycyjnymi podejmowanymi przez podmioty lokujące kapitał na rynkach finansowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4909 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5476.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5475.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-194.
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: "Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?". Autor przybliżył w książce: sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13353.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14358.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139-[141].
Optymalne planowanie, dobra organizacja, szybka informacja zwrotna oraz wykwalifikowani i zmotywowani pracownicy to czynniki przyczyniające się do sukcesu przedsiębiorstwa. Jednym z gwarantów właściwego działania tych elementów jest system controllingu, pozwalający na szybką reakcję i podjęcie lub zmianę dotychczasowych decyzji. W książce autorka prezentuje specyfikę funkcjonowania controllingu oraz organizowania jego struktur, rozpoczynając od przedstawienia teorii controllingu i narzędzi wspomagających realizację zadań w systemie. Następnie omawia model tworzenia centrów odpowiedzialności i budżetowania w ramach wewnętrznych struktur oraz możliwości oceny i kontroli pracy wewnętrznych komórek utworzonych w controllingu i ich powiązania z systemem motywacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14824.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15622.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem na temat biznesowych skutków regulacji w zakresie prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku? Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji? Jakie warunki muszą być spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5566.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7021.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 385-389, akty prawne s. 389-390.
Rozwój rynku kapitałowego w Polsce sprawia, że nasilają się procesy łączenia i przejmowania przesiębiorstw. Książka, jedna z pierwszych na polskim rynku, dostarcza kompendium wiedzy dotyczącej tych procesów, pokazując transakcje kupna i sprzedaży przedsiębiorstw oraz rynek kontroli; strategie w procesie nabycia przedsiębiorstwa; metody wyceny przedsiębiorstw; instytucjonalno-prawne ramy fuzji i przejęć; program konsolidowania i wzrostu wartości po nabyciu. Dzięki temu czytelnik może dobrze poznać te skomplikowane procesy, zrozumieć ich logikę i znaczenie. Książka, łącząc zagadnienia pochodzące z ekonomii, zarządzania, prawa, rachunkowości, finansów, stanowi doskonały podręcznik dla osób studiujących te dziedziny, ale może być również przydatna dla studentów dziennikarstwa, marketingu, bankowości oraz słuchaczy MBA i studiów podyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1958 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1957.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 297-303.
Restrukturyzację przedsiębiorstw najczęściej kojarzy się właśnie z zamiarem połączenia z innym przedsiębiorstwem, bądź przejęcia innego podmiotu. Wrażenie takie jest skutkiem znaczącego wzrostu liczby fuzji i przejęć począwszy od lat 90. XX wieku, w tym w szczególności tych najbardziej widocz­nych i kształtujących odczucie opinii publicznej, czyli fuzji i przejęć dokonywanych przez emitentów papierów wartościowych dopuszczonych do pu­blicznego obrotu lub przy ich udziale. Pomimo wielkiej popularności operacji fuzji i przejęć jednostek, pojawiają się w literaturze pewne poglądy dowodzące, że strategie przedsiębiorstw, pole­gające na wchodzeniu w nowe obszary działalności osłabiają ich kluczową działalność, natomiast restrukturyzacja przez podział może być korzystna zarówno dla działalności kluczowej, jak i działalności wydzielanej. Książka pomocna dla kadr zarządzających i służb finansowych przedsiębiorstw, departamentów kredytowych banków i działów analiz innych instytucji finansowych. Ważna dla przedsiębiorców, naukowców i studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14861.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15663.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka a konkurencyjność przedsiębiorstwa / Magdalena K. Gąsowska. - Warszawa : Difin, 2018. - 313 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 265-293.
Będące domeną logistyki zarządzanie strumieniami przepływów fizycznych i informacji w przedsiębiorstwie oraz między podmiotami gospodarującymi uczestniczącymi w dostarczaniu produktu do klienta w warunkach globalizacji i bezprecedensowego poziomu zmienności jest bardzo złożonym procesem, determinuje niezakłócone funkcjonowanie, wyniki działalności oraz konkurencyjność przedsiębiorstw. W książce przedstawiono w szerokim zakresie problematykę logistyki w procesie budowania konkurencyjności przedsiębiorstwa. Zaprezentowano w niej logistyczny model, pozwalający osiągnąć odpowiedni poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa w dynamicznym otoczeniu oraz wnioski z teoretycznych rozważań i prezentowanych badań empirycznych będące wkładem własnym autorki w rozwój nauk o zarządzaniu. Publikacja napisana została na podstawie studiów literatury z zakresu nauk o zarządzaniu, ekonomii i finansów w skali światowej, wyników badań wykonanych przez ośrodki naukowe i instytuty badawcze z różnych krajów oraz własnych badań empirycznych przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20813.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20812.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3879 [Magazyn 1], P.3885 [Magazyn 1], P.3880 [Magazyn 1], P.3877 [Magazyn 1], P.3881 [Magazyn 1], P.3876 [Magazyn 1], P.3884 [Magazyn 1], P.3878 [Magazyn 1], P.3883 [Magazyn 1], P.3882 [Magazyn 1] (10 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 16644.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16643.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej