Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(600)
Forma i typ
Książki
(598)
Publikacje naukowe
(59)
Publikacje dydaktyczne
(37)
Publikacje fachowe
(20)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(578)
dostępne
(541)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(222)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(344)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(580)
Autor
Grzywacz Jacek
(7)
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(5)
Bednarczyk Małgorzata
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(4)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(4)
Mucha-Szajek Ewa
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Siwiński Wiesław (1934- )
(4)
Sobiecki Roman (1954- )
(4)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(4)
Banaszyk Piotr
(3)
Baruk Jerzy
(3)
Blaik Piotr
(3)
Buko Jacek
(3)
Ciesielski Marek
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Gorynia Marian (1956- )
(3)
Gołembski Grzegorz
(3)
Gołębiowski Tomasz
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Karpuś Piotr
(3)
Kotowska Beata
(3)
Kowalczewski Wiesław
(3)
Kwieciński Mirosław
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Nowacki Robert
(3)
Podstawka Marian
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Reformat Beata
(3)
Rymarczyk Jan (1944- )
(3)
Skrzypek Jerzy
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tokarski Maciej
(3)
Uziębło Aldona (ekonomia)
(3)
Węcławski Jerzy (1953- )
(3)
Łobejko Stanisław
(3)
Łączak Andrzej
(3)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(2)
Batorski Jarema
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Bełz Grzegorz
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Borusiak Barbara
(2)
Brdulak Halina
(2)
Burżacka-Majcher Monika
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czyżewska Marta
(2)
Dec Paweł (ekonomia)
(2)
Domiter Małgorzata
(2)
Drelich-Skulska Bogusława
(2)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Glinka Beata
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Górska-Warsewicz Hanna
(2)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(2)
Halemba Piotr (1966- )
(2)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(2)
Jachna Tomasz (1950 - )
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Jamka Beata (1961- )
(2)
Janasz Władysław (1940- )
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kidyba Andrzej (1957- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Koliński Adam
(2)
Komorowski Jan
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kotapski Roman
(2)
Kowalak Robert
(2)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kołosowska Bożena (1956- )
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Lichniak Irena
(2)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(2)
Marciniak Stefan (1928- )
(2)
Marek Stanisław
(2)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
McCrary Stuart A
(2)
Michalczyk Wawrzyniec
(2)
Michalski Grzegorz (ekonomista)
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(321)
2000 - 2009
(242)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(77)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(600)
Język
polski
(599)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(36)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorcy
(4)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Maklerzy giełdowi
(2)
Pracownicy banków
(2)
Technikum
(2)
Urzędnicy
(2)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Logistycy
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(270)
ZARZĄDZANIE
(77)
INNOWACJE
(38)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(32)
TURYSTYKA
(31)
Przedsiębiorstwo
(25)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(19)
KADRY
(18)
Zarządzanie
(16)
MARKETING
(14)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(14)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(12)
Finanse przedsiębiorstwa
(11)
Innowacje
(11)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(11)
RACHUNKOWOŚĆ
(11)
GLOBALIZACJA
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(9)
USŁUGI
(9)
FINANSE
(8)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(8)
EKONOMIA
(7)
EKOROZWÓJ
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
OTOCZENIE FIRMY
(7)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(7)
CONTROLLING
(6)
GOSPODARKA
(6)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
MIKROEKONOMIA
(6)
POLSKA
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(6)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(6)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(6)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(6)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(6)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
BUDOWNICTWO
(5)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(5)
HOTELARSTWO
(5)
KONKURENCJA
(5)
PRAWO HANDLOWE
(5)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(5)
Turystyka
(5)
Analiza finansowa
(4)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(4)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(4)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
Organizacja
(4)
Otoczenie firmy
(4)
PRODUKCJA
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Transport
(4)
UPADŁOŚĆ
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(3)
BANKI
(3)
Ekonomia
(3)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(3)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(3)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KRYZYS GOSPODARCZY
(3)
Konkurencyjność
(3)
Logistyka
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(3)
MOTYWACJA PRACY
(3)
Mikroekonomia
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(3)
OUTSOURCING
(3)
Organizacje
(3)
PODATEK
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(3)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
RYNEK FINANSOWY
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
TRANSPORT
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
UNIA EUROPEJSKA
(3)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(3)
ANALIZA STRATEGICZNA
(2)
ANALIZA WARTOŚCI
(2)
BUDŻET
(2)
BUDŻETY TERENOWE
(2)
Big data
(2)
Temat: czas
2001-
(50)
1989-
(17)
2001-0
(15)
1901-2000
(8)
1989-2000
(5)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
EUROPA
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(1)
POLSKA
(1)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
POMORSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Świat
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(93)
Podręcznik
(65)
PODRĘCZNIKI
(27)
Monografia
(21)
Praca zbiorowa
(14)
Materiały pomocnicze
(10)
Opracowanie
(8)
Raport z badań
(4)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(3)
PORADNIKI
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODRĘCZNIK
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
INFORMATORY
(1)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(54)
Zarządzanie i marketing
(42)
Transport i logistyka
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(90)
przedsiębiorstwo turystyczne
(49)
konkurencyjność
(48)
finanse
(41)
innowacje
(40)
zarządzanie wiedzą
(40)
zarządzanie strategiczne
(38)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(34)
zarządzanie jakością
(30)
turystyka
(29)
innowacyjność przedsiębiorstw
(27)
marketing
(25)
globalizacja
(24)
zarządzanie ryzykiem
(24)
logistyka
(23)
strategia
(23)
analiza finansowa
(21)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(20)
kapitał ludzki
(19)
kapitał obrotowy
(18)
kultura organizacyjna
(18)
organizacja
(18)
otoczenie przedsiębiorstwa
(18)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(17)
przedsiębiorczość
(17)
płynność finansowa
(17)
restrukturyzacja
(17)
wartość przedsiębiorstwa
(17)
rynek finansowy
(16)
sprawozdanie finansowe
(16)
Unia Europejska
(15)
kapitał intelektualny
(15)
konsument
(15)
podatek
(15)
rynek
(15)
wycena
(15)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(14)
analiza SWOT
(13)
controlling
(13)
outsourcing
(13)
pieniądz
(13)
planowanie strategiczne
(13)
produkcja
(13)
przywództwo
(13)
rynek turystyczny
(13)
transport
(13)
łańcuch dostaw
(13)
analiza strategiczna
(12)
biznesplan
(12)
ekonomia
(12)
faktoring
(12)
gospodarka
(12)
inwestycje
(12)
rynek pracy
(12)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(12)
strategia marketingowa
(12)
finansowanie
(11)
innowacyjność
(11)
inwestycje zagraniczne
(11)
mikroekonomia
(11)
analiza ekonomiczna
(10)
działalność gospodarcza
(10)
finanse przedsiębiorstw
(10)
fuzja
(10)
planowanie
(10)
public relations
(10)
rozwój zrównoważony
(10)
zatrudnienie
(10)
hotelarstwo
(9)
planowanie finansowe
(9)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(9)
struktura organizacyjna
(9)
usługi turystyczne
(9)
banki
(8)
finanse publiczne
(8)
gospodarka rynkowa
(8)
gospodarka turystyczna
(8)
handel międzynarodowy
(8)
komunikacja marketingowa
(8)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(8)
leasing
(8)
marka
(8)
motywowanie pracowników
(8)
popyt
(8)
rozwój regionalny
(8)
rynek kapitałowy
(8)
zarządzanie marketingowe
(8)
biuro podróży
(7)
dystrybucja
(7)
e-biznes
(7)
etyka biznesu
(7)
giełda papierów wartościowych
(7)
inflacja
(7)
internacjonalizacja
(7)
inwestycje finansowe
(7)
klaster
(7)
konkurencja
(7)
ochrona środowiska
(7)
papiery wartościowe
(7)
600 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera następujący główny spis treści: Rozdział I : Zarządzanie strategiczne- strukturalne i metodologiczna ramy strategii. Rozdział II : Strategie w przekroju procesów decyzyjnych przedsiębiorstwa. Rozdział III : Konceptualne podstawy strategii przedsiębiorstwa. Rozdział IV : Przedsiębiorstwo jako podmiot procesu transformacji gospodarczej. Rozdział V : Model strategii przedsiębiorstwa i kierunek jej zmian. Rozdział VI : Strategiczne implikacje otoczenia przedsiębiorstw- wybrane zagadnienia. Rozdział VII: Z warsztatu analizy strategicznej- problemy i doświadczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3550 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3549.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to drugie, zmienione wydanie cenionego i poszukiwanego podręcznika. Autor w sposób przystępny i zwięzły przedstawił najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem skutecznej strategii firmy, poczynając od istoty strategii i jej wpływu na osiąganie sukcesów przez strategiczną analizę firmy i rynku, na którym ona działa, aż do metod tworzenia skutecznych strategii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1127 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1129.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1128.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia organizacji stanowi nowatorskie ujęcie problematyki strategicznych wyborów, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy oraz omówił procedury budowy i wdrożenia strategii w warunkach, w jakich obecnie działają firmy światowe i polskie. Książka jest onbowiązkową lekturą i przewodnikiem zarówno dla menedżerów i doradców, jak i dla studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2344.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 321.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-158.
Książka napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to się opłaci? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8344.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9712.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 641-665 i przy rozdz. Indeks.
Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Przedstawiono różne ujęcia i rodzaje kategorii wartości - od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne. Zaprezentowano wszechstronnie wszystkie stosowane współcześnie metody wyceny od wyceny przedsiębiorstwa na podstawie bilansu według MSR/MSSF, po wycenę przedsiębiorstwa na rynkach kapitałowych, z uwzględnieniem analizy fundamentalnej i kalkulacji kosztu kapitału, wycenę oczekiwań inwestorów, ryzyka przedsiębiorstwa, metodą zdyskontowanych przepływów pieniężnych, zdyskontowanych dywidend, wycenę metodą APV, metodą zdyskontowanych zysków ekonomicznych, metodą porównawczą i za pomocą opcji rzeczywistych. Uwzględniono także specyfikę wyceny różnego rodzaju biznesów, jak również nowych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Wszystkie obszary wyceny przedsiębiorstwa zostały przedstawione w połączeniu z konkretnymi przykładami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13484 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11609.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12820.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : "Poltext", [dr. 2011], cop. 2001. - 284 s. : il. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie.)
Data dr. ustalona na podstwie rozmowy z wydawcą.
Na s. red. cop. 2001.
Bibliogr.
Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14557 [Magazyn 1], P.14559 [Magazyn 1], P.14604 [Magazyn 1], P.14597 [Magazyn 1], P.14558 [Magazyn 1], P.14603 [Magazyn 1], P.14563 [Magazyn 1], P.14593 [Magazyn 1], P.14595 [Magazyn 1], P.14564 [Magazyn 1], P.14531 [Magazyn 1], P.14574 [Magazyn 1], P.14555 [Magazyn 1], P.14576 [Magazyn 1], P.14533 [Magazyn 1], P.14594 [Magazyn 1], P.14552 [Magazyn 1], P.14542 [Magazyn 1], P.14572 [Magazyn 1], P.14592 [Magazyn 1], P.14598 [Magazyn 1], P.14535 [Magazyn 1], P.14554 [Magazyn 1], P.14590 [Magazyn 1], P.14585 [Magazyn 1], P.14583 [Magazyn 1], P.14532 [Magazyn 1], P.14538 [Magazyn 1], P.14565 [Magazyn 1], P.14560 [Magazyn 1], P.13412 [Magazyn 1], P.14588 [Magazyn 1], P.14600 [Magazyn 1], P.14579 [Magazyn 1], P.14539 [Magazyn 1], P.14537 [Magazyn 1], P.14570 [Magazyn 1], P.14580 [Magazyn 1], P.14581 [Magazyn 1], P.14549 [Magazyn 1], P.14536 [Magazyn 1], P.14575 [Magazyn 1], P.14566 [Magazyn 1], P.14548 [Magazyn 1], P.14571 [Magazyn 1], P.14547 [Magazyn 1], P.14584 [Magazyn 1], P.14568 [Magazyn 1], P.14541 [Magazyn 1], P.14544 [Magazyn 1], P.14553 [Magazyn 1], P.14567 [Magazyn 1], P.14569 [Magazyn 1], P.14599 [Magazyn 1], P.14540 [Magazyn 1], P.14556 [Magazyn 1], P.14596 [Magazyn 1], P.14561 [Magazyn 1], P.14551 [Magazyn 1], P.14602 [Magazyn 1], P.14582 [Magazyn 1], P.14543 [Magazyn 1], P.14578 [Magazyn 1], P.14546 [Magazyn 1], P.14545 [Magazyn 1], P.14591 [Magazyn 1], P.14562 [Magazyn 1], P.14573 [Magazyn 1], P.14586 [Magazyn 1], P.14589 [Magazyn 1], P.14534 [Magazyn 1], P.14587 [Magazyn 1], P.14601 [Magazyn 1], P.14550 [Magazyn 1], P.14577 [Magazyn 1] (75 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2003. - 284 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Forma i typ
Słowo kluczowe: biznesplan przedsiębiorstwo
Książka w przystępny, a jednocześnie w kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy i techniki przygotowywania biznesplanów. Autor bazując na bogatych doświadczeniach wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie. Publikacja skierowana jest do tych wszystkich, którzy stoją przed zadaniem przygotowania biznesplanu, wszechstronnej jego oceny oraz podjęcia na tej podstawie ważnych decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1511 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2934.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Należy z uznaniem przyjąć niniejszą monografię poświęconą faktoringowi. Autorka przedstawia w książce istotę i różnorodne formy faktoringu, jego rolę i funkcje w umacnianiu pozycji przedsiębiorstwa na rynku i wzroście jego konkurencyjności. Na podstawie przeprowadzonych badań Autorka sformułowała uargumentowane stanowisko, ze warunkiem należytego rozwoju faktoringu w Polsce jest przezwyciężenie przeszkód hamujących ten rozwój, występujących przede wszystkim po stronie instytucji faktoringowych, ale także po stronie przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5397.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6706.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5273 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6335.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6334.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Risk issues and crisis management : a casebook of best practice" 2002
Bibliogr. s. 225-[226]
Nawet w najlepiej zarządzanych firmach i instytucjach zdarzają się sytuacje kryzysowe, które negatywnie wpływają na ich wizerunek i wartość rynkową. W książce autorzy wyjaśniają, jak należy się przygotować do takich sytuacji oraz minimalizować negatywne skutki kryzysów. W tym celu omawiają wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania kryzysem, kładąc główny nacisk na aspekt komunikowania się firmy z otoczeniem oraz techniki przewidywania sytuacji kryzysowych i zarządzania nimi. Swoje rozważania wzbogacają licznymi przykładami i studiami przypadków. Polskie tłumaczenie zostało rozszerzone o omówienie dwóch sytuacji kryzysowych z kraju, co pozwala przybliżyć lokalne realia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8685.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10138.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Re-energizing the corporation : how leaders make change happen, 2008.
Nowa energia w korporacji to propozycja dla liderów, którzy wiedzą, że zmiany są koniecznością. Pokazuje, jak dodawać energii menedżerom i ich zespołom podczas wprowadzania nowych rozwiązań w firmie, oraz podkreśla, jak ważne jest dobre przywództwo w każdym biznesie. Książka opiera się na praktyce autorów mających bogate doświadczenie w pracy doradczej i szkoleniowej, w środowisku różnych korporacji. Książka zawiera ciekawe pomysły, sugestie, opisy dobrych i złych doświadczeń oraz wiele przykładów radzenia sobie z wprowadzaniem zmian w kontekście codziennego funkcjonowania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10395.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 178)
Na grzb. odmienny tyt. serii: Prace Naukowe UE. Materiały konferencyjne.
Bibliogr. przy ref.
Publikacja w treści 10 zamieszczonych w niej artykułach zawiera określenie istoty systemu zarządzania przedsiębiorstwem oraz szczegółową prezentację jego składowych, tj. wartości i celów, struktur i regulacji, metod i praktyk zarządzania oraz mechanizmów regulacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12880.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 227-231.
Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono : - istotę zarządzania wartością przedsiębiorstwa, - źródła informacji na potrzeby tego zarządzania, - mierniki wartości przedsiębiorstwa, - tworzenie modeli do badania determinant wartości przedsiębiorstwa, - ocenę przydatności modeli, - niefinansowe czynniki tworzenia wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8804.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10277.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 125-127.
Zarządzanie logistyczne należy traktować jako określone podejście do problematyki logistyki. Skrypt zawiera wiele nowych i złożonych problemów logistyki. Przeznaczony jest dla studentów kierunku "zarządzanie i marketing" funkcjonującego w różnych typach polskich uczelni, a szczególnie w specjalności "logistyka".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5299 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6586.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oddawane do rąk Czytelników dwa tomy monografii pod wspólnym tytułem "Zarządzanie finansami we współczesnych przedsiębiorstwach" powstały jako praca zbiorowa kilkudziesięciu Autorów, wywodzących się zarówno z różnych środowisk naukowych, jak i z praktyki gospodarczej. Celem poszczególnych opracowań było ukazanie, czym należy aktualnie zajmować się w kierowaniu współczesną organizacją biznesową, co jest istotne w zapewnieniu przedsiębiorstwom przetrwania, a później, dynamicznego ich rozwoju. Tom drugi, zatytułowany "Finansowanie i działalność inwestycyjna przedsiębiorstw", skupia uwagę na fundamentalnych narzędziach zarządzania finansowego, mających swój długoterminowy wpływ na rozwój przedsiębiorstw i efektywność ich funkcjonowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8183.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9522.VIII.4.4 [Czytelnia C], 9521.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-196. Indeks.
Autorka swoją książką realizuje trzy ważne cele, mianowicie: cel poznawczy, metodyczny i praktyczny. Ten pierwszy wyraża się w dokonanej próbie systematyzacji pojęć oraz klasyfikacji kapitału intelektualnego. Drugi wyraża się w empirycznej weryfikacji metod KCE i VAIC, służących do pomiaru i oceny kapitału intelektualnego. Trzeci sprowadza się do oceny efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa przez pryzmat tworzenia wartości dodanej z zainwestowanego kapitału intelektualnego i fizycznego oraz określenia zależności między kapitałem intelektualnym a wartością rynkową przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10361.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem autorów pracy jest przedstawienie zarządzania strategicznego na przykładach. Taki układ książki powoduje, że stanowi ona doskonałe uzupełnienie podręczników z tej dziedziny o faktyczne przejawy oddziaływania warunków zewnętrznych i wewnętrznych na wybory strategiczne. Przedmiotem case study, które dotyczą wyłącznie polskich przedsiębiorstw, są zagadnienia tworzące składowe procesu zarządzania strategicznego. Ich analiza umożliwia zastosowanie metod analizy strategicznej do rozwiązywania różnego rodzaju problemów praktycznych w zakresie planowania, a także ułatwia zrozumienie implementacji strategii oraz narzędzi i funkcji kontroli strategicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8529 [Magazyn 1], P.8528 [Magazyn 1], P.8527 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9951.IX.6 [Wypożyczalnia C], P.8526.IX.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9950.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 248.)
Bibliogr. s. 249-264.
Przedmiotem zainteresowania autora są różne obszary marketingowego zarządzania ceną, zarówno w przedsiębiorstwach, jak i wśród nabywców dóbr oraz usług. Autor reprezentuje tu podejście holistyczne, co oznacza, że proces ten tworzy pewną złożoną całość, podlegającą pewnym prawidłowościom, której nie można sprowadzać tylko do sumy ich części składowych. Ostateczne decyzje cenowe są efektem wielu działań podejmowanych, z uwzględnieniem różnych uwarunkowań, przez ośrodki decyzyjne wewnątrz przedsiębiorstwa, które nie zawsze efektywnie ze sobą współpracują. Podstawowym celem pracy jest przedstawienie różnych aspektów procesu marketingowego zarządzania cenami składającego się z decyzji strategicznych i operacyjnych wraz z jego uwarunkowaniami i skutkami. W warstwie teoretycznej celem jest również uporządkowanie rozproszonej wiedzy z zakresu podejmowania decyzji cenowych w wybranych obszarach. Cel empiryczny natomiast to identyfikacja i ocena obszarów decyzji cenowych na podstawie badań polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15396.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wolters Kluwer Polska ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 193-203. Indeks.
Skuteczność systemu zarządzania jakością ISO 9001 uwarunkowana jest czynnikami występującymi zarówno w organizacji, jak i w jej otoczeniu. Dla przedsiębiorstwa najważniejsze są uwarunkowania wewnętrzne, czyli czynniki, którymi można zarządzać poprzez podejmowane w organizacji decyzje. Identyfi kacja tych czynników, określenie stopnia ich ważności oraz ocena oddziaływania na poszczególne rezultaty systemu zarządzania jakością, w istotny sposób przyczyniają się do doskonalenia skuteczności tego systemu i racjonalizacji podejmowanych decyzji gospodarczych. Autor w sposób szczegółowy i z praktycznego punktu widzenia przedstawił: - rolę zarządzania jakością w zarządzaniu organizacją, - zagadnienia skuteczności systemu zarządzania jakością, - wewnętrzne czynniki wpływające na skuteczność znormalizowanego systemu zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10996 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8224.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9569.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 191-194.
W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym przede wszystkim dzięki swoim pracownikom. To ludzie bowiem nadają sens działalności przedsiębiorstwa. To oni silni wiedzą dostrzegają szansę tkwiącą w wartościach i symbolach integrujących. Nic więc dziwnego, że zarządzanie przez kulturę przez wielu teoretyków i praktyków jest uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu. Twierdzą oni, że jest to źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiostw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8856.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10412.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej