Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(192)
Forma i typ
Książki
(189)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(197)
tylko na miejscu
(183)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(81)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(120)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(183)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Karwińska Anna
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Baran-Zgłobicka Bogusława
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Böhm Aleksander (1943- )
(2)
Cegłowski Bartłomiej
(2)
Cymerman Ryszard (1947- )
(2)
Czornik Małgorzata
(2)
Fijałkowski Tadeusz (prawnik)
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(2)
Kasperek Marek
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalska-Napora Ewa
(2)
Mruk Henryk
(2)
Niewiadomski Zygmunt
(2)
Nowak Maciej Jacek
(2)
Pawlikowska-Piechotka Anna
(2)
Podgórski Błażej
(2)
Podstawka Marian
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rudawska Iga
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sierpińska Maria (1950- )
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Suchar Marek
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Śleszyński Przemysław
(2)
Alexander Christopher (1936- )
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Armstrong Gary
(1)
Barska Anetta
(1)
Belof Magdalena
(1)
Berkun Scott
(1)
Bernacki Andrzej (1930- )
(1)
Bielska Anna (geodezja)
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojańczyk Mirosław
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Brzezicki Tomasz
(1)
Brzosko-Sermak Agnieszka
(1)
Brzozowska Krystyna (1952- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bródka Sylwia
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chmielewski Jan Maciej (1914- )
(1)
Chmielewski Tadeusz Jan (1950- )
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Chądzyński Jacek
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czekaj Jan (1950- )
(1)
DeCenzo David A
(1)
Derek Marta
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dresler Zbigniew
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Feltynowski Marcin
(1)
Fereniec Jan (1933-2002)
(1)
Fijałkowska Marlena
(1)
Fijałkowska-Kopyrska Marlena
(1)
Forczek-Brataniec Urszula
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gaczek Wanda Maria
(1)
Gajda Robert
(1)
Galar Zbigniew
(1)
Gawroński Krzysztof (1950- )
(1)
Gierula Anna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gorzym-Wilkowski Waldemar
(1)
Gołden Marian
(1)
Gołębiowski Piotr (transport)
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Grocki Romuald
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Grzegorczyk Anna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Halamska Maria
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Harasimowicz Aldona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(104)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(192)
Język
polski
(192)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(30)
ZARZĄDZANIE
(25)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(13)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(10)
MARKETING
(9)
KADRY
(8)
GOSPODARKA TERENOWA
(6)
KRAJOBRAZ
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(6)
PLANOWANIE REGIONALNE
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
URBANISTYKA
(5)
Marketing
(4)
ORGANIZACJA
(4)
PRZESTRZEŃ
(4)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(4)
ROZWÓJ REGIONALNY
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
WIEŚ
(4)
BANKI
(3)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(3)
BUDOWNICTWO
(3)
EKOROZWÓJ
(3)
MIASTA
(3)
PORADNIKI
(3)
ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU
(2)
DROGI
(2)
FINANSE
(2)
KARIERA
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(2)
PLANOWANIE TERENOWE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
PRODUKCJA
(2)
RACHUNKOWOŚĆ
(2)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(2)
REGIONY (adm.)
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Strategia rozwoju
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
ARCHITEKTURA
(1)
ARCHITEKTURA POLSKA
(1)
ARKUSZE KALKULACYJNE
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
Architektura krajobrazu
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE
(1)
BUDŻET
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
BUDŻETY TERENOWE
(1)
Badania marketingowe
(1)
CONTROLLING
(1)
Controlling
(1)
DECYZJE
(1)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU
(1)
DZIECKO
(1)
Dobre praktyki
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKONOMETRIA
(1)
EKONOMIA
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
GEOGRAFIA
(1)
GINEKOLOGIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Geodezja
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HUTNICTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
Jakość produktu
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRAJE ROZWIJAJĄCE SIĘ
(1)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(1)
Kataster nieruchomości
(1)
Krajobraz
(1)
LOTNISKA
(1)
Less
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
METROPOLIE (urban.)
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Metodologia
(1)
NAUCZANIE
(1)
NEGOCJACJE
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy
(1)
OBRONA TERYTORIUM KRAJU
(1)
Temat: czas
2001-0
(8)
1989-
(4)
2001-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1918-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie)
(1)
MAZOWSZE
(1)
Polska
(1)
WARSZAWA
(1)
ŚWIĘTOKRZYSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(38)
Podręcznik
(22)
PODRĘCZNIKI
(14)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
PORADNIKI
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
Praca zbiorowa
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Architektura i budownictwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
planowanie przestrzenne
(61)
planowanie
(44)
planowanie strategiczne
(38)
przedsiębiorstwo
(30)
zarządzanie
(29)
planowanie finansowe
(20)
zarządzanie strategiczne
(20)
kontrola
(19)
marketing
(19)
planowanie marketingowe
(16)
organizacja
(14)
przywództwo
(14)
gospodarka przestrzenna
(13)
zagospodarowanie przestrzenne
(13)
finanse
(12)
strategia
(12)
zarządzanie jakością
(11)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(11)
badania marketingowe
(10)
motywowanie pracowników
(10)
strategia marketingowa
(10)
analiza SWOT
(9)
komunikacja marketingowa
(9)
rozwój regionalny
(9)
analiza finansowa
(8)
konkurencyjność
(8)
motywacja
(8)
promocja
(8)
reklama
(8)
urbanistyka
(8)
zarządzanie marketingowe
(8)
zarządzanie projektami
(8)
podejmowanie decyzji
(7)
struktura organizacyjna
(7)
analiza strategiczna
(6)
komunikacja interpersonalna
(6)
krajobraz
(6)
leasing
(6)
polityka przestrzenna
(6)
produkt
(6)
przedsiębiorczość
(6)
rozwój lokalny
(6)
architektura
(5)
dystrybucja
(5)
kapitał obrotowy
(5)
kultura organizacyjna
(5)
marketing usług
(5)
menedżer
(5)
miasto
(5)
motywowanie
(5)
planowanie karier
(5)
public relations
(5)
region
(5)
samorząd terytorialny
(5)
sprawozdanie finansowe
(5)
zarządzanie zmianą
(5)
środowisko przyrodnicze
(5)
budżet
(4)
controlling
(4)
inwestycje
(4)
inwestycje finansowe
(4)
kierowanie
(4)
konsument
(4)
kontrola strategiczna
(4)
krajobraz kulturowy
(4)
kredyt
(4)
logistyka
(4)
misja firmy
(4)
negocjacje
(4)
ocena pracowników
(4)
pieniądz
(4)
podatek
(4)
polityka regionalna
(4)
reengineering
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
segmentacja rynku
(4)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(4)
wizja firmy
(4)
wycena
(4)
zarządzanie kryzysowe
(4)
zarządzanie ryzykiem
(4)
zarządzanie wiedzą
(4)
ład przestrzenny
(4)
Polska
(3)
architektura krajobrazu
(3)
benchmarking
(3)
bezpieczeństwo narodowe
(3)
bhp
(3)
biznesplan
(3)
budżetowanie
(3)
cena
(3)
coaching
(3)
dywidendy
(3)
faktoring
(3)
kapitał
(3)
klient
(3)
konflikt
(3)
kraje UE
(3)
kultura organizacji
(3)
192 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 124-[128].
W książce omówiono najważniejsze zagadnienia związane z terenami zieleni miejskiej. Celem opracowania jest zapoznanie studentów z zagadnieniami łączącymi się ściśle z kształtowaniem środowiska przyrodniczego w warunkach miejsko-przemysłowych. Dotyczy to również zagadnień dotąd niedostatecznie uwzględnianych w literaturze zawodowej, jak np. rola terenów najbardziej środowiskotwórczych w warunkach miejsko-przemysłowych, naturalna odporność roślin na różne rodzaje skażeń oraz dobór drzew i krzewów dla różnych stref skażenia. Pominięto natomiast zagadnienia dotyczące historii ogrodów, projektowania zieleni, prowadzenia dokumentacji technicznej oraz zagadnień związanych z architekturą parkową, gdyż nie są one istotne w temacie ochrony środowiska w kontekście kształtowania terenów zieleni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12465.XVII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczne zarządzanie finansami firmy / Robert Machała. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 521 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Niniejsza publikacja w sposób kompleksowy, a jednocześnie szczegółowy przedstawia wszystkie aspekty zarządzania finansami. Z jednej strony łączy ona w sobie metody stosowane w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw z aspektami rachunkowości, z drugiej - łączy standardy światowe w dziedzinie zarządzania finansami przedsiębiorstw z polskimi realiami, zarówno jeśli chodzi o prawo, jak i stan polskiego rynku finansowego. Książka może być wykorzystywana w dydaktyce szkół wyższych, ale też w dużym stopniu ma charakter poradnika dla dyrektorów finansowych firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4441 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3620.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 357-361.
Podręcznik prezentuje szerokie spektrum problemów z zakresu ekonomii, regionalistyki, komunikacji interpersonalnej. Treści zawarte w podręczniku wprowadzają w świat wiedzy o ekonomii, gospodarce polskiej i światowej, rynku pracy, przedsiębiorstwie, podatkach i ubezpieczeniach, bankowości i roli pieniądza. Wdrażają czytelników do samodzielności, pomagają w ocenie własnych predyspozycji i w podejmowaniu decyzji dotyczących kariery zawodowej, przygotowania do aktywności zawodowej, zakładania i prowadzenia własnej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13847.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-272.
Podręcznik przedstawia opis systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, które odnoszą sukcesy rynkowe i świadomie przyznają, że jest to możliwe dzięki właściwemu wykorzystaniu na rzecz jakości i zmian ich potencjału społecznego. Podano w nim podejścia, zasady, metody i techniki umożliwiające motywowanie i rozwój personelu oraz przykłady ich wykorzystywania w firmach międzynarodowych. Dokonano próby syntezy założeń zarządzania globalnego i zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach znajdujących się w ruchu i radzących sobie z wyzwaniami współczesnego świata. Wydanie drugie podręcznika zostało poszerzone i uzupełnione o współczesne trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzanie zasobami ludzkimi w Wieku Internetu oraz pomiar kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12114 [Magazyn 1], P.12113.IX.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11324.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12477.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2016 r., (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia strony: 595-[605].
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.28.IX.16.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, zarządzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12151.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13275.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17283.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17282.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. II). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.74.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. nauk. Henryk Mruk. - Wydanie 2 zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1999. - 349, [2] strony : rysunki, tabele ; 25 cm.
Podręcznik omawia podstawowe reguły marketingowe, które charakteryzują się wysoką użytecznością praktyczną. Niezależnie od omawianych klasyfikacji, objaśnianych pojęć czy przedstawianych metod oraz instrumentów marketingowych, prezentowane są przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Zawarte w podręczniku rozważania bazują na doświadczeniach praktycznych zespołu autorskiego, literaturze przedmiotu, a także bezpośrednich kontaktach z różnymi ośrodkami naukowymi na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 541.IX.16 [Magazyn 2], P.1749.IX.16 [Magazyn 1], P.833.IX.16 [Magazyn 1], P.832.IX.16 [Magazyn 1], P.1750.IX.16 [Magazyn 1], P.1747.IX.16 [Magazyn 1], P.831.IX.16 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1748.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 540.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Samorządowa)
Książka z jednej strony objaśnia podstawowe zmiany wprowadzone przepisami nowej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z drugiej zawiera tekst samej ustawy oraz teksty aktów wykonawczych. Te ostatnie nie są niestety kompletne, utrzymuje się bowiem tendencja do uchwalania ustaw bez równolegle opracowanych projektów aktów wykonawczych. zamieszczone w opracowaniu akty wykonawcze mają decydujące znaczenie dla praktyki planistycznej, stanowiąc z przepisami ustawy zespół norm umożliwiających podejmowanie działań kształtujących racjonalne gospodarowanie przestrzenią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3022 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4062.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsze tego typu opracowanie w nowym kształcie gospodarki przestrzennej, kreowanym ustawą z 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Podręcznik, przeznaczony przede wszystkim dla studentów prawa i administracji, ze względu na treść i przystępność wykładu może z powodzeniem służyć studentom innych kierunków i szkół, w których jest wykładane planowanie przestrzenne (gospodarka przestrzenna, architektura i urbanistyka, geografia, zarządzanie itp.). Odniesienia do praktyki krajowej i zagranicznej oraz orzecznictwa sądowego, wzbogacające wykład, czynią opracowanie przydatnym także w praktyce. Autor akcentuje rolę gminy, charakteryzuje instrumenty prawne polityki przestrzennej państwa, podejmuje próbę wyznaczenia planowaniu regionalnemu roli zwornika między planowaniem gmin i polityką przestrzenną państwa. Poddaje ocenie polskie rozwiązania planistyczne na tle rozwiązań innych państw europejskich i działań integracyjnych w ramach Unii Europejskiej. Indeks rzeczowy i marginalia ułatwiają korzystanie z podręcznika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1202 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1203.XIII.5 [Czytelnia C], 2445.XIII.5 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Publikacja została opracowana przy wykorzystaniu wyników badań statystyki publicznej.Składa sie ona z części opisowo-analitycznej oraz załączonych w formie elektronicznej tablic statystycznych. W części opisowo-analitycznej pracy dokonano diagnozy rozwoju budownictwa w gminach sąsiadujących z powiatami grodzkimi Lubelszczyzny, ze szczególnym uwzględnieniem budownictwa mieszkaniowego na terenie gmin z nimi sąsiadujących. Część tabelaryczna zawiera tablice przeglądowe prezentujące dla lat 2006-2010 wybrane dane dotyczące budownictwa w badanych gminach podmiejskich Lublina, Białej Podlaskiej, Chełma i Zamościa oraz podstawowych charakterystyk demograficznych i społeczno-ekonomicznych tych miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13210.I.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 143-148.
Celem monografii jest określenie roli, jaką w procesie rozwoju regionalnego pełni plan zagospodarowania przestrzennego województwa, zwłaszcza w kontekście realizacji inwestycji drogowych celu publicznego o znaczeniu ponadlokalnym. W pracy dokonano również szerokiej analizy tego, w jakiej obecnie formule są określone inwestycje w wybranych planach zagospodarowania przestrzennego województw i jak to się ma do efektywności zarządzania procesem inwestycyjnym. W oparciu o przeprowadzone badania zostały również wysunięte wnioski - przede wszystkim dotyczące proponowanych zmian w prawie. Intencją autorów było zaproponowanie rozwiązań usprawniających proces inwestycyjny i porządkujących zauważone niedociągnięcia obecnego systemu związanego z polityką przestrzenną. Nie budzi wątpliwości fakt, że cały system instytucjonalny związany z zagospodarowaniem przestrzennym powinien być analizowany interdyscyplinarne: przy uwzględnieniu kwestii z zakresu zarządzania, ekonomii, gospodarki przestrzennej oraz prawa. Dopiero wyczerpująca analiza wskazanych kwestii, przeprowadzona z różnych punktów widzenia, może zapewnić pełną diagnozy problemów i koniecznych działań związanych z poprawą całego systemu. Do powyższego założenia dostosowano rozdziały niniejszej monografii. W rozdziale pierwszym zaprezentowano definicję rozwoju regionalnego, jego uwarunkowań oraz czynników. Dokonano również przeglądu najważniejszych teorii rozwoju regionalnego. W rozdziale drugim zaprezentowano najistotniejsze instrumenty zarządzania rozwojem regionalnym, a w rozdziale trzecim - instrumenty polityki przestrzennej. W rozdziale czwartym skupiono się na planie zagospodarowania przestrzennego województwa, jego funkcjach oraz roli w kontekście wdrażania do systemu gospodarki przestrzennej inwestycji celu publicznego o zakresie ponadlokalnym. W rozdziale piątym przedstawiono wyniki badań związane z aktualnym poziomem inwestycji drogowych w kraju oraz dokonano analizy zapisów wybranych planów zagospodarowania przestrzennego województw w kontekście wdrażania inwestycji drogowych o znaczeniu regionalnym lub krajowym. W rozdziale szóstym z kolei, w oparciu o wysunięte wcześniej wnioski i konkluzje, zdiagnozowano główne problemy związane z obecnym funkcjonowaniem systemu polityki przestrzennej oraz złożono propozycje zmian w tym zakresie. W intencji autorów zmiany te powinny stanowić podstawę do dalszych dyskusji (które w obecnym stanie taktycznym i prawnym wydają się niezbędne). Należy wyrazić nadzieję, że niniejsza publikacja zostanie odebrana jako głos w dyskusji nad konieczną reformą systemu planowania przestrzennego w Polsce oraz ważnym zadaniem, jakim jest usprawnienie systemu zarządzania procesem inwestycyjnym. ( Z wprowadzenia )
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12677 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 131-142.
Książka stanowi charakterystykę polityki przestrzennej w polskich obszarach metropolitalnych, których centra stanowią metropolie o zasięgu krajowym. Autor dokonał ponadto szczegółowego przeglądu literatury przedmiotu, proponując w wielu przypadkach własne rozwiązania poszczególnych zagadnień. Niewątpliwie, pomocne było spojrzenie z punktu widzenia różnych dziedzin nauki. Istotnym walorem pracy jest objęcie analizą nie tylko samych metropolii, ale także stref zewnętrznych obszarów metropolitalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14209.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15040.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 145-158.
Publikacja poświęcona jest zmianom w systemie planowania społeczno-gospodarczego i przestrzennego, które pojawią się w najbliższej dekadzie w Polsce. Zmiany te, uwarunkowane są przeobrażeniami cywilizacyjnymi, związanymi z rozwojem technologicznym i globalizacją. Ważną rolę odgrywa przy tym krytyczna refleksja dotycząca skuteczności wdrażania polityki spójności w Unii Europejskiej. W konsekwencji, na szczeblu unijnym i krajowym pojawiły się wytyczne i regulacje, tworzące nowy paradygmat polityki regionalnej. Nowe rozumienie tejże polityki odchodzi od prymatu działań wyrów­nawczych pomiędzy regionami i kładzie nacisk na zwiększenie zdolności konkurencyjnych terytoriów. Rośnie przy tym rola miejsc traktowanych jako tzw. obszary funkcjonalno-przestrzenne, a maleje siła sprawcza administracji publicznej. Nowy paradygmat polityki regionalnej wymaga też innego spojrzenia na planowanie rozwoju. W publikacji autor, na podstawie własnej interpretacji uwarunkowań nowej polityki regionalnej, analizuje istniejące syste­my planowania regionalnego i lokalnego w Polsce oraz tworzy modelowe rozwiązania, które antycypują pojawienie się nowego paradygmatu planowa­nia terytorialnego. Ten przyszły zbiór pojęć i teorii tworzących rzeczywistość planowania, trudny jeszcze dziś do kompleksowego opisania, opierać się będzie na innych, niż dzisiejsze, choć ujawniających się z wolna, relacjach organizacyjnych, w których - obok publicznego systemu planowania - klu­czową rolę odegrają hybrydowe partnerstwa publiczno-prywatno-społeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15134 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16155.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16154.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie systemu gospodarki rynkowej zmienia istotnie zasady prowadzenia gospodarki przestrzennej. Podręcznik ten wskazuje zakres i kierunki zmian we współczesnym podejściu do spraw zagospodarowania przestrzennego. Jego podstawowym zadaniem jest przekazanie nie tylko ogólnych informacji teoretycznych, lecz przede wszystkim ukazanie przykładów praktycznych implementacji działań i instrumentów marketingowych w strategiach rozwoju różnych jednostek terytorialnych. Prezentowane przykłady dotyczą wprawdzie głównie regionu jeleniogórskiego, lecz większość ukazanych rozwiązań może mieć wymiar uniwersalny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3567.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 127-134.
Książka ma charakter przewodnika po głównych zagadnieniach z zakresu gospodarki przestrzennej. Książke podzielono na siedem rozdziałów. Pierwszy z nich omawia podstawowe pojęcia, do których zaliczono przestrzeń, ład przestrzenny, gospodarkę i politykę przestrzenną oraz planowanie przestrzenne. Kolejne trzy rozdziały obejmują uwarunkowania formalno-prawne, przyrodnicze i społeczno-kulturowe gospodarki przestrzennej. Następne rozdziały poświęcono odniesieniom teoretycznym w gospodarce przestrzennej i procesom zachodzącym w przestrzeni społeczno-gospodarczej. Opracowanie kończy rozdział zawierający wybrane metody badań stosowane w gospodarce przestrzennej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14986.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15821.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 515-526. Indeks.
Podręcznik wprowadza w podstawowe zagadnienia zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym przedsiębiorstwie. W przystępny sposób scharakteryzowano w nim system zarządzania zasobami ludzkimi, głównie pod kątem takich funkcji, jak: analiza pracy, wartościowanie pracy, planowanie zasobów ludzkich, analiza zasobów ludzkich, dobór, kształcenie i szkolenie, ocenianie, wynagradzanie, rozwój indywidualny, kształtowanie warunków pracy, zbiorowe stosunki pracy wraz z partycypacją pracowniczą, zwalnianie i system informacji personalnej. Książka powstała na bazie studiów oraz doświadczeń dydaktycznych i doradczych autora. Jej zaletą jest prezentacja problematyki zasobów ludzkich i zarządzania nimi w kontekście obowiązujących w Polsce uregulowań prawnych oraz rynku pracy. Ważny atut stanowi także praktyczne ujęcie - systemy, procesy, procedury i narzędzia rozpatrywane są pod kątem ich użyteczności w rzeczywistych warunkach firm o różnej wielkości i charakterze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12002 [Magazyn 1], P.11630.IX.4 [Magazyn 1], P.11999 [Magazyn 1], P.12000 [Magazyn 1], P.12001 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11629.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12837.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 335-[348].
Prezentowane opracowanie jest pierwszą od dłuższego czasu na polskim rynku książką, w której omówiono kompleksowo, także w przekroju historycznym, zagadnienia związane z aspektami zrównoważonego planowania przestrzeni turystycznej w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12945.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14075.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej