PLANOWANIE TERENOWE
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Domański Tomasz
(1)
Drobniak Adam
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Frenkiel Wacław
(1)
Niewiadomski Zygmunt
(1)
Noworól Aleksander
(1)
Parysek Jerzy Jan (1941- )
(1)
Stryjakiewicz Tadeusz (1954- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
PLANOWANIE TERENOWE
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Słowo kluczowe
gmina
(2)
polityka regionalna
(2)
zagospodarowanie przestrzenne
(2)
akt prawny
(1)
akt wykonawczy
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
innowacyjność regionów
(1)
konkurencyjność
(1)
marketing
(1)
nieruchomości
(1)
ocena projektów
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
planowanie terytorialne
(1)
projekt
(1)
region metropolitalny
(1)
regionalizacja gospodarcza
(1)
rozwój
(1)
rozwój regionalny
(1)
rozwój społeczno-ekonomiczny
(1)
rozwój terytorialny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
urbanistyka
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie projektami
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: gmina rozwój zarządzanie
Głównym celem podręcznika jest prezentacja roli strategicznego planowania rozwoju w strukturze procesu zarządzania gminą oraz wyjaśnienie, w jaki sposób lokalna administracja samorządowa może wpływać na tempo rozwoju lokalnej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3563 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3562.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Region - Polityka - Promocja)
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce. Rozdział pierwszy z uwagi na całościowe podejście do marketingu w zarządzaniu gminą - jest wprowadzeniem do rozdziałów następnych. Przedmiotem rozdziału drugiego są zagadnienia z zakresu marketingu urbanistycznego, a zwłaszcza związki występujące między zarządzaniem miasta oraz warsztatem planowania i projektowania urbanistycznego. W rozdziale trzecim skoncentrowano się na marketingu w gospodarce nieruchomościami. Rozdział czwarty dotyczy marketingu wewnętrznego w gminie. Dla czytelników zainteresowanych pogłębieniem przedstaionej problematyki na końcu każdego rozdziału zamieszczono wykaz literatury przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2540.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Praca ukazuje możliwości, jakie drzemią w koncepcji i metodyce zorientowanego na cele planowania projektów, a także wskazuje i uzasadnia korzyści jakie oferować może jej zastosowanie w procesie zarządzania rozwojem lokalnym. Jest także próbą refleksji nad specyficznymi, na swój sposób niepowtarzalnymi, atrybutami procesu planowania projektów rozwoju lokalnego, projektów o specyficznych społecznych funkcjach i orientacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4588.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Samorządowa)
Książka z jednej strony objaśnia podstawowe zmiany wprowadzone przepisami nowej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z drugiej zawiera tekst samej ustawy oraz teksty aktów wykonawczych. Te ostatnie nie są niestety kompletne, utrzymuje się bowiem tendencja do uchwalania ustaw bez równolegle opracowanych projektów aktów wykonawczych. zamieszczone w opracowaniu akty wykonawcze mają decydujące znaczenie dla praktyki planistycznej, stanowiąc z przepisami ustawy zespół norm umożliwiających podejmowanie działań kształtujących racjonalne gospodarowanie przestrzenią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3022 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4062.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 145-158.
Publikacja poświęcona jest zmianom w systemie planowania społeczno-gospodarczego i przestrzennego, które pojawią się w najbliższej dekadzie w Polsce. Zmiany te, uwarunkowane są przeobrażeniami cywilizacyjnymi, związanymi z rozwojem technologicznym i globalizacją. Ważną rolę odgrywa przy tym krytyczna refleksja dotycząca skuteczności wdrażania polityki spójności w Unii Europejskiej. W konsekwencji, na szczeblu unijnym i krajowym pojawiły się wytyczne i regulacje, tworzące nowy paradygmat polityki regionalnej. Nowe rozumienie tejże polityki odchodzi od prymatu działań wyrów­nawczych pomiędzy regionami i kładzie nacisk na zwiększenie zdolności konkurencyjnych terytoriów. Rośnie przy tym rola miejsc traktowanych jako tzw. obszary funkcjonalno-przestrzenne, a maleje siła sprawcza administracji publicznej. Nowy paradygmat polityki regionalnej wymaga też innego spojrzenia na planowanie rozwoju. W publikacji autor, na podstawie własnej interpretacji uwarunkowań nowej polityki regionalnej, analizuje istniejące syste­my planowania regionalnego i lokalnego w Polsce oraz tworzy modelowe rozwiązania, które antycypują pojawienie się nowego paradygmatu planowa­nia terytorialnego. Ten przyszły zbiór pojęć i teorii tworzących rzeczywistość planowania, trudny jeszcze dziś do kompleksowego opisania, opierać się będzie na innych, niż dzisiejsze, choć ujawniających się z wolna, relacjach organizacyjnych, w których - obok publicznego systemu planowania - klu­czową rolę odegrają hybrydowe partnerstwa publiczno-prywatno-społeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15134 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16155.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16154.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka dotyczy szeroko rozumianej problematyki rozwoju regionalnego. Poszczególne artykuły omawiają m.in. podstawowe pojęcia i zagadnienia związane z rozwojem społeczno-ekonomicznym, zarys teorii zagospodarowania przestrzennego, wybrane konceptualizacje miasta, przemiany regionów miejsko-wiejskich, rolę kreatywności i wiedzy w rozwoju regionalnym, budowanie i funkcjonowanie gospodarki opartej na wiedzy, problemy polityki regionalnej Polski po przystąpieniu do UE, wskaźniki rozwoju zrównoważonego, czynniki rozwoju i konkurencyjności regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15051.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej