Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(47)
Forma i typ
Książki
(47)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
tylko na miejscu
(39)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(16)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(41)
Autor
Richards Jack C. (1943- )
(7)
Lightbown Patsy M
(5)
Spada Nina
(5)
Larsen-Freeman Diane
(4)
Renandya Willy A
(3)
Rodgers Theodore S
(3)
Brewster Jean
(2)
Ellis Gail
(2)
Gass Susan M
(2)
Mackey Alison
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Alasuutari Pertti
(1)
Anderson Marti
(1)
Baines Ed 1969-
(1)
Bell Judith
(1)
Berdondini Lucia
(1)
Blatchford Peter
(1)
Burnham Peter (1959- )
(1)
Celce-Murcia Marianne
(1)
Chowne Anne
(1)
Davies Geoff
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Duff Alan
(1)
Ellis Rod
(1)
Fitzgerald Lauren
(1)
Gilland Lutz Karin
(1)
Gower Roger (1942- )
(1)
Grant Wyn
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Hay Colin (1968- )
(1)
Hedge Tricia
(1)
Hiebert Elfrieda H
(1)
Hudson Thom
(1)
Ianetta Melissa
(1)
Jarvis Jennifer
(1)
Kennedy Chris
(1)
Kutnick Peter
(1)
Laroy Clement (1943- )
(1)
Layton-Henry Zig
(1)
Maley Alan
(1)
Marsh David (1946- )
(1)
Ota Cathy
(1)
Phillips Diane
(1)
Porter Ladousse Gillian
(1)
Stoker Gerry
(1)
Stokes Jane
(1)
Taylor Linda
(1)
Thornbury Scott (1950- )
(1)
Walters Steve
(1)
Wilden Shaun
(1)
Woodward Tessa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(28)
Kiribati
(9)
Anglia
(4)
Wielka Brytania
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(37)
angielski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(25)
Nauczanie języków obcych
(9)
Język angielski
(4)
JĘZYKI
(3)
Metody nauczania
(3)
NAUKI POLITYCZNE
(3)
Badania naukowe
(2)
CZYTANIE
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
ETNOGRAFIA
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
Językoznawstwo
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Literacy
(1)
M-learning
(1)
Metodologia
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele języków
(1)
POLITYKA
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zespołowa
(1)
Reading
(1)
Tutoring
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Językoznawstwo
(10)
Kultura i sztuka
(1)
Słowo kluczowe
methodology
(26)
teaching
(26)
methods of teaching
(18)
English language
(15)
ELT
(10)
language
(7)
learning
(6)
second language learning
(5)
study
(5)
foreign speakers
(4)
study and teaching
(4)
EFL
(3)
method
(3)
political science
(3)
research
(3)
applied linguistics
(2)
culture
(2)
education
(2)
language teaching
(2)
linguistics
(2)
observation
(2)
reading
(2)
story
(2)
teacher's book
(2)
CELTA
(1)
ESL
(1)
QR code
(1)
SLA
(1)
TESOL
(1)
animation
(1)
applied statistics
(1)
audio recording
(1)
communication
(1)
communicative method
(1)
data analysis
(1)
data collection
(1)
design
(1)
digital literacy
(1)
digital storytelling
(1)
drama (ped.)
(1)
educational games
(1)
ethnology
(1)
feedback
(1)
group work
(1)
handbook
(1)
language skills
(1)
language teacher
(1)
lessons plan
(1)
linguistic method
(1)
managing the class
(1)
mass media
(1)
mobile learning
(1)
multimedia
(1)
multimodal approach
(1)
natural method
(1)
photo
(1)
politics
(1)
primary school
(1)
pronunciation
(1)
qualitative research
(1)
reasearch
(1)
research method
(1)
resources
(1)
role play
(1)
second language acquisition
(1)
textbook
(1)
theory
(1)
training activity
(1)
tutoring
(1)
video
(1)
vocabulary
(1)
writing
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Fourth edition - Oxford : Oxford University Press, 2013. - IX, 256 s. : il. ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Now in its 4th edition, How Languages are Learned is highly valued for the way it relates language acquisition theory to classroom teaching and learning and draws practical implications from the research for the language classroom. How Languages are Learned is widely-used as a reference book on teacher training courses, and for new and experienced practising teachers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15027.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15891.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Wyd. 2. - Oxford : Oxford University Press, 2003. - XVI, 192 s. : ryc., tab. ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
This book is a comprehensive and readable introduction to how languages are learned. It presents the main theories of first and second language acquisition, and, with the help of activities and questionnaires, discusses their practical implications for language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3634.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Research methods in second language acquisition : a practical guide / edited by Alison Mackey and Susan M. Gass. - 1st edition - Chichester, West Sussex ; Malden, Mass. : Wiley-Blackwell, c2012. - 326 pages ; 26 cm.
(Guides to research methods in language and linguistics)
Includes bibliographical references and index.
Research Methods in Second Language Acquisition: A Practical Guideis an informative guide to research design and methodology for graduate students and scholars. Each chapter of this volume offers background, step-by-step guidance, and relevant studies to create comprehensive coverage of each method.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18002.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Second Language Research : methodology and design / Alison Mackey, Susan M. Gass. - New York, London : Routledge, cop. 2008. - XV, 405 s. : il. ; 23 cm.
Index s. 393-405
Specifically targeted towards the needs of a second language research audience, Second Language Research: Methodology and Design addresses basic issues related to research design, providing step-by-step instructions for how to carry out studies. This up-to-date text includes chapters that cover identifying research problems and questions; selecting elicitation measures; dealing with ethical issues related to data gathering; validity and reliability in research; research in second and foreign language classroom contexts; data description and coding; and data analysis. Also included is a chapter on the much needed and rarely addressed topic of writing up SLA research, giving concrete suggestions about preparing for publication. Principles of both qualitative and quantitative research are discussed in the context of design issues. Throughout the book, examples from applied linguistics, second language acquisition, and TESOL are provided. Helpful discussion and data-based skill-building exercises at the end of each chapter promote better understanding of the principles discussed. A glossary outlines the key terms in second language research. Second Language Research: Methodology and Design is an ideal textbook for introductory and advanced classes in second language research methods, as well as classes in related areas, for example, TESOL research methods.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8383.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9763.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drama Techniques : a resource book of communication activities for language teachers / Alan Maley, Alan Duff. - Third edition, 8th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2013. - X, 246 pages : illustrations ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
The fully revised edition of this 'classic' helps teachers give their learners the tools they need to express themselves through a range of stimulating drama contexts. This completely revised edition of the classic title "Drama Techniques" provides: *150 ideas for interesting and productive fluency practice *a large selection of drama-based techniques which focus learners' attention on communicative tasks or activities *techniques suitable for all levels *clear instructions for the teacher *advice on how to use the techniques in the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17707.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10740.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Political analysis / Guy Peters, Jon Pierre, Gerry Stoker)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11305.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Role play / Gillian Porter Ladousse. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - [10], 182 s. : il. ; 25 cm.
(Resource Books For Teachers)
Offers a focal point in lessons integrating the four skills. Gives experienced teachers fresh ideas, and less experienced teachers lots of practical support.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6845 [Magazyn 1], P.6846 [Magazyn 1], P.6847 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10737.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A], 10738.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7645.XXIV.14.9 [Czytelnia A], 7646.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
This second edition is an extensive revision of this successful text. Like the first edition, it surveys the major approaches and methods in language teaching, such as grammar translation, audiolingualism, communicative language teaching, and the natural approach. The text examines each approach and method in terms of its theory of language and language learning, goals, syllabus, teaching activities, teacher and learner roles, materials, and classroom techniques. The second edition includes new chapters on topics such as whole language, multiple intelligences, neurolinguistic programming, competency-based language teaching, cooperative language learning, content-based instruction, task-based language teaching, and the Post-Methods Era. Teachers and teachers-in-training will enjoy reading this comprehensive survey and analysis of the major and minor teaching methods used around the world. The book seeks not only to clarify the assumptions behind these methods and their similarities and differences, but also to help teachers explore their own beliefs and practices in language teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3443.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3442.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key issues in language teaching / Jack C. Richards. - Cambridge : Cambridge Univeristy Press, 2015. - XXII, 826 stron : ilustracje ; 25 cm.
Includes bibliographical references and index.
A comprehensive and extensively researched overview of key issues in language teaching today. This essential text, also available to purchase separately as an enhanced eBook with embedded video, surveys a broad range of core topics that are essential in understanding contemporary approaches to teaching English as a second or international language, and which form the content of many professional development courses for language teachers. A wide range of issues is examined, including a consideration of the nature of English in the world, the way the English teaching profession works, the development of teaching methods, the nature of classroom teaching, teaching the four skills, teaching the language system, and elements of a language program.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18292.XXIV.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20094.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20093.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This collection provides an overview of current approaches, issues, and practices in the teaching of English to speakers of other languages. This book provides an overview of current approaches, issues, and practices in the teaching of English to speakers of other languages. The anthology offers a comprehensive overview to the teaching of English and illustrates the complexity underlying many of the practical planning and instructional activities it involves. Organized into 16 sections, the book contains 41 seminal articles by well-known teacher trainers and researchers. Also included are two sets of discussion questions - a pre-reading background set and a post-reading reflection set. This anthology serves as an important resource for teachers wishing to design a basic course in methodology.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5067 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5066.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6167.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This collection provides an overview of current approaches, issues, and practices in the teaching of English to speakers of other languages. This book provides an overview of current approaches, issues, and practices in the teaching of English to speakers of other languages. The anthology offers a comprehensive overview to the teaching of English and illustrates the complexity underlying many of the practical planning and instructional activities it involves. Organized into 16 sections, the book contains 41 seminal articles by well-known teacher trainers and researchers. Also included are two sets of discussion questions - a pre-reading background set and a post-reading reflection set. This anthology serves as an important resource for teachers wishing to design a basic course in methodology.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6901 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6900.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7685.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This collection provides an overview of current approaches, issues, and practices in the teaching of English to speakers of other languages. This book provides an overview of current approaches, issues, and practices in the teaching of English to speakers of other languages. The anthology offers a comprehensive overview to the teaching of English and illustrates the complexity underlying many of the practical planning and instructional activities it involves. Organized into 16 sections, the book contains 41 seminal articles by well-known teacher trainers and researchers. Also included are two sets of discussion questions - a pre-reading background set and a post-reading reflection set. This anthology serves as an important resource for teachers wishing to design a basic course in methodology.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3632 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
This second edition is an extensive revision of this successful text. Like the first edition, it surveys the major approaches and methods in language teaching, such as grammar translation, audiolingualism, communicative language teaching, and the natural approach. The text examines each approach and method in terms of its theory of language and language learning, goals, syllabus, teaching activities, teacher and learner roles, materials, and classroom techniques. The second edition includes new chapters on topics such as whole language, multiple intelligences, neurolinguistic programming, competency-based language teaching, cooperative language learning, content-based instruction, task-based language teaching, and the Post-Methods Era. Teachers and teachers-in-training will enjoy reading this comprehensive survey and analysis of the major and minor teaching methods used around the world. The book seeks not only to clarify the assumptions behind these methods and their similarities and differences, but also to help teachers explore their own beliefs and practices in language teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21379.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 21378.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Fifth edition. - Oxford : Oxford University Press, 2021. - IX, 280 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Now in its fifth edition, the award-winning How Languages are Learned has established itself as an indispensable introduction to research in language acquisition and its relationship with classroom practice. Patsy Lightbown and Nina Spada have worked for over four decades in second language research and education. They are highly respected worldwide for making theory and research about language learning accessible and relevant to classroom teaching. This widely acclaimed book remains essential reading for second language teachers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22852.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 21424.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How to do Media and Cultural Studies / Jane Stokes. - Ed. 1, reprint. - Los Angeles, London : SAGE Publications, 2007. - VIII, 198 s. ; 24 cm.
Tekst w j. angielskim
"How to do Media and Cultural Studies" provides an essential student guide to the process of research and writing. Aimed at any student about to start on an extended essay or dissertation it covers all the key stages - from formulating a research question to writing up. It covers both quantitative and qualitative methods - Includes separate chapters of how to analyze media and cultural texts, industries and audiences - Works through a series of key examples of media and cultural research - Includes a list of useful library resources and essential web sites Suitable for use as a coursebook, this book can also be used independently by students. No other book provides such an accessible and practical guide. "How to do Media and Cultural Studies" is an essential purchase for all media, communication, film and cultural studies students.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6855 [Magazyn 1], P.6856 [Magazyn 1], P.6854 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7654.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7653.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching and Learning Vocabulary / Linda Taylor. - New York [et al.] : Prentice Hall, 1990. - XII, 93 s. : ryc., tab. ; 23 cm.
(Language Teaching Methodology Series)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3186.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Classroom Observation Tasks" shows how to use observation to learn about language teaching. It does this by providing a range of tasks which guide the user through the process of observing, analysing and reflecting, and which develop the skills of observation. It contains a bank of 35 structured tasks which are grouped into seven areas of focus: the learner, the language, the learning process, the lesson, teaching skills and strategies, classroom management, and materials and resources. This book is suitable for teachers, trainee teachers, teacher trainers and others involved in school-based teacher support, teacher development and trainer training. It has a comprehensive introduction to the tasks and a rationale covering the theoretical issues involved and places the responsibility for professional growth in the hands of the teacher.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Classroom Observation Tasks" shows how to use observation to learn about language teaching. It does this by providing a range of tasks which guide the user through the process of observing, analysing and reflecting, and which develop the skills of observation. It contains a bank of 35 structured tasks which are grouped into seven areas of focus: the learner, the language, the learning process, the lesson, teaching skills and strategies, classroom management, and materials and resources. This book is suitable for teachers, trainee teachers, teacher trainers and others involved in school-based teacher support, teacher development and trainer training. It has a comprehensive introduction to the tasks and a rationale covering the theoretical issues involved and places the responsibility for professional growth in the hands of the teacher.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1673 [Magazyn 2], P.689 [Magazyn 1], P.688 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1672.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.690.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mobile Learning / Shaun Wilden. - Oxford : Oxford University Press, 2017. - 102 pages : illustrations ; 28 cm.
(Into the Classroom)
Mobile Learning provides clear guidance and essential support for teachers who want to use mobile devices in and outside the language classroom. Full of practical ideas and activities, it emphasizes the power of the mobile device as a tool for language learning. Mobile Learning helps teachers get started with using mobile devices and apps in class, shows how to make the most of in-built features (messaging, photos and audio recording), introduces more advanced project ideas (storytelling, video and animation, multimodal approaches), addresses issues such as acceptable use policies and staying safe, provides teachers with dozens of practical ideas and activities they can immediately incorporate into their teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18168.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17973.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ways of Training : recipes for teacher training / Tessa Woodward. - Harlow : Pilgrims : Longman, cop. 1992. - VIII, 184 s. : il. ; 25 cm.
(Pilgrims Longman Resource Books)
Forma i typ
Temat
The "Pilgrim Longman Resource Books" series provide a range of practical lessons in recipe format. They are written by experienced English language teachers. The activities can be used as the basis for lessons, as a departure point for classroom development and creativity, or as last minute time fillers. This book is for anyone interested in teacher training, whether trainer, trainee, organizer or administrator. It is for teachers who help each other in staffrooms, who sit in on each other's classes, or who want to share ideas with others. It is mostly concerned with modern language teacher training, but contains much of interest for people involved in other kinds of training too.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11156.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej