Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(21)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Bussey Cathy
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Czernecka Julita
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dzik Renata
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kołodziejczyk Łukasz
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Mac Amber
(1)
Marszałek Maciej
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowicka Julia
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pispers Ralf
(1)
Puorto Simone
(1)
Reformat Beata
(1)
Rode Joanna
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Roguski Artur
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Sala Józef
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Seweryn Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Sienkiewicz Piotr (1945- )
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Travaglini Armando
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Wojciechowski Paweł Rajmund (1976- )
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Wójcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Świeboda Halina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Hotelarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Media społecznościowe
(6)
Turystyka
(3)
Decyzje
(2)
INTERNET
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
Alienacja
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Blogerzy
(1)
COVID-19
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
E-konsumenci
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDYTORSTWO
(1)
EKONOMIA
(1)
Eskapizm
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
Instagram
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
KSIĘGARSTWO
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Moda
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Neuromarketing
(1)
PRAWO do PRYWATNOŚCI
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Postawy
(1)
Rynek
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STUDENCI
(1)
SYSTEM OBRONNY PAŃSTWA
(1)
Samotność
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Studenci
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
WEB 2.0
(1)
Wideoblog
(1)
Wojsko
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zachowanie
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Poradnik
(3)
Antologia
(1)
Esej
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
media społecznościowe
(27)
Internet
(10)
Web 2.0
(3)
e-marketing
(3)
marketing
(3)
strona WWW
(3)
turystyka
(3)
badania marketingowe
(2)
e-commerce
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing mobilny
(2)
polityka informacyjna
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
public relations
(2)
wizerunek
(2)
Facebook
(1)
Global Commons
(1)
MySpace
(1)
NATO
(1)
Unia Europejska
(1)
administracja publiczna
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza konkurencji
(1)
antyterroryści
(1)
architektura
(1)
autokreacja
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo bankowe
(1)
bezpieczeństwo ekologiczne
(1)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
bezpieczeństwo społeczne
(1)
bezrobocie
(1)
biblioteka
(1)
big data
(1)
biznes
(1)
blog modowy
(1)
budżet
(1)
chmura obliczeniowa
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
cyfryzacja
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dobro osobiste
(1)
działalność usługowa
(1)
dług publiczny
(1)
e-konsument
(1)
e-mail marketing
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja zdalna
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
etyka
(1)
eye-tracking
(1)
fundusze europejskie
(1)
globalizacja
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
influenserzy
(1)
informacja publiczna
(1)
innowacje
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kampania promocyjna
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikacja strategiczna
(1)
konsument
(1)
książka
(1)
księgarnia
(1)
kultura
(1)
logo
(1)
marka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing internetowy
(1)
media
(1)
media lokalne
(1)
moda
(1)
nauczyciel
(1)
neuromarketing
(1)
nowe technologie
(1)
obronność państwa
(1)
ochrona zdrowia
(1)
ochrona środowiska
(1)
ordynacja podatkowa
(1)
pandemia
(1)
pieniądz
(1)
pokolenie Internetu
(1)
ponowoczesność
(1)
portal społecznościowy
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
prywatność
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
reklama społeczna
(1)
reputacja
(1)
revenue management
(1)
rozwój regionalny
(1)
rynek turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14425.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15341.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 88.)
Bibliogr., netogr. s. 141-152.
W ostatnich kilku latach zagadnienie prywatności w Sieci pojawia się ze wzrastającą częstotliwością. Wszystkie strony w dyskusji, niezależnie od zajmowanego stanowiska, zgadzają się, że zbieranie i przetwarzanie danych o użytkownikach Internetu jest coraz powszechniejsze, łatwiejsze, tańsze i stwarza coraz większe możliwości dla podmiotów zarządzających tymi danymi. Zjawisko to jest pogłębiane przez zachowanie użytkowników, którzy dobrowolnie zamieszczają informacje prywatne w Internecie, często nie zdając sobie sprawy ze wszystkich możliwych konsekwencji. W rezultacie zainteresowane osoby mogą często odnaleźć z pomocą wyszukiwarki internetowej takie informacje jak imię i nazwisko, fotografie, ukończone szkoły, adres zamieszkania czy numer telefonu komórkowego. Osoby, które bardzo aktywnie korzystają z różnych narzędzi w Internecie pozostawiają po sobie ślady pozwalające wręcz na odtworzenie ich aktywności na przestrzeni wielu miesięcy, zainteresowań, poglądów – praktycznie kompletnego profilu psychologicznego. Wielu internautów nie zdaje sobie sprawy z zachodzących procesów, a nawet jeśli tak jest – to nie potrafi tego procesu kontrolować. Rezygnacja z części własnej prywatności jest w wielu przypadkach korzystna – ludzie korzystają z mediów społecznych po to, żeby się socjalizować i wzbogacać komunikację ze swoimi znajomymi; dane prywatne są wykorzystywane przez firmy internetowe, aby oferować doskonalsze i lepiej spersonalizowane produkty. Dwaj giganci branży internetowej, firmy Google i Facebook, zbudowały całą swoją potęgę na danych zdobytych od użytkowników. Praktyki tych firm związane z zarządzaniem danymi prywatnymi były wielokrotnie krytykowane w mediach, przez organizacje broniące praw konsumenckich i obywatelskich, a także samych użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15363.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 291, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(OnePress)
Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22461.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22460.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Brilliant PR : create a PR sensation, whatever your budget, whatever your business, 2011.
W książce omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają stycznośc z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12901.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14023.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17149.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17148.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest próbą przyjrzenia się dotychczasowej edukacji z udziałem mediów oraz otwarcia się na nowe możliwości, obszary i formy edukacji medialnej z udziałem mediów lokalnych i globalnych, z wyjściem poza edukację formalną. Ma zachęcać do przemyśleń i inspiracji w zakresie prowadzenia edukacji medialnej i korzystania z jej dobrodziejstw, poszukując innych, czasem niekonwencjonalnych sposobów nabywania kompetencji medialnych. (fragment Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14316.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 359-364. Indeks.
Książka obnaża pewne społeczne złudzenie. Wiarę w coś, za czym nie nadążamy i co zdaje się nas przerastać. To rodzaj zbudowanej przez nas samych makiety, która pomaga nie dostrzegać problemów. Pozorny świat, w który chcemy wierzyć i dla którego chcemy znaleźć uzasadnienie – niczym bogowie. Czym są światy zastępcze? W jaki sposób stały się zbiorowym mechanizmem ucieczki? Co nas do owej ucieczki zmusza? Coraz częstsze uzależnienia od mediów społecznościowych, reality show, własnego wizerunku i popularności czy rzeczywistości wirtualnej oraz zjawiska takie jak kult młodości, samotność w sieci, zobojętnienie biznesu, radykalizacja polityki czy fundamentalizm to tematy zastępcze naszych czasów. Kultura popularna przez obietnice bez pokrycia przyczynia się do osamotnienia. Ostatecznie jednak to sami siebie opuszczamy. Autor opisuje zjawisko wspólnej samotności, która staje się w grupie społecznej złowrogim, uzależniającym światem zastępczym. Błędnym kołem pozorów, które mają przynieść chwilowe ukojenie, zastępując realne problemy. Utrwalona w kulturze wspólna samotność staje się groźna i nieprzewidywalna, odbiera poczucie sensu życia, jednocześnie nadając życiu sens pozorny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18608.VI.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18607.VI.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej