Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(167)
Forma i typ
Książki
(165)
Publikacje naukowe
(29)
Publikacje dydaktyczne
(6)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(137)
dostępne
(135)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(54)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(84)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(138)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Fiedler Eckhard
(6)
Jansen Reimer
(6)
Norman-Risch Mil
(6)
Oakland John S
(6)
O'Driscoll James
(5)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(4)
Harvey Paul (1949- )
(3)
Jones Rhodri
(3)
Laird Elizabeth
(3)
Mauk David (1945- )
(3)
Szulżycka Alina
(3)
Adrian-Vallance D'Arcy
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bednarek Józef
(2)
Berbeka Jadwiga
(2)
Bromhead Peter (1919- )
(2)
Fiske John
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Hofman Iwona
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Lapp Diane
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Moss Barbara 1950-
(2)
Musman Richard
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Popławski Zbigniew
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Siara Olga
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Aitchison Jean (1938- )
(1)
Ambercrombie Nicholas
(1)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Arnoldi Jakob
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Barnes Colin (1946- )
(1)
Barrett Barney
(1)
Bell Allan
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bodenstein Jürgen H
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Branston Gill
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Bucholc Marta
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Bussey Cathy
(1)
Bytniewski Paweł (1954- )
(1)
Błasiak Anna
(1)
Ceramella Nick
(1)
Chałubiński Mirosław (1949- )
(1)
Chełpa Stanisław (1962- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chyliński Marek (1960- )
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Coulton Gary
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czernecka Julita
(1)
D'Amico Vito
(1)
Daun-Barausch Elke
(1)
Davis Anthony
(1)
Dawes Lyn
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dixon Chris Jennings 1946-
(1)
Doherty Nora
(1)
Dovey Jon
(1)
Drozdowska Karolina (1985- )
(1)
Drzewiecki Marcin (1948- )
(1)
Dutton Brian (1952- )
(1)
Dybowska Ewa
(1)
Dyer Gillian
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dzik Renata
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edelmann Robert J
(1)
Finch Geoffrey
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fisher Alan
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(22)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(134)
Kiribati
(15)
Wielka Brytania
(7)
Anglia
(3)
nieznany (us)
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Illinois (USA)
(1)
Język
polski
(151)
angielski
(16)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(2)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(30)
Środki masowego przekazu
(15)
WIELKA BRYTANIA
(14)
INTERNET
(13)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(10)
STANY ZJEDNOCZONE
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Kultura
(7)
Media społecznościowe
(7)
PUBLIC RELATIONS
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(7)
KONFLIKT
(6)
MEDIACJA (prawo)
(6)
MULTIMEDIA
(6)
MEDIACJA (socjol.)
(5)
Dziennikarstwo
(4)
Polityka
(4)
Socjologia
(4)
EDUKACJA MEDIALNA
(3)
Internet
(3)
KULTURA MASOWA
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Metody badawcze
(3)
NEGOCJACJE
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
Społeczeństwo
(3)
Turystyka
(3)
WYCHOWANIE
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
CYBERKULTURA
(2)
CZYTANIE
(2)
Decyzje
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
Innowacje
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
Język angielski
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Literacy
(2)
MARKETING
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Media literacy
(2)
Medioznawstwo
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(2)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(2)
PISANIE
(2)
PORZĄDEK SPOŁECZNY
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
REKLAMA
(2)
RODZINA
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Visual literacy
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Alienacja
(1)
BEZPIECZEŃSTWO MIĘDZYNARODOWE
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Blogerzy
(1)
COVID-19
(1)
Czasopismo polskie
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
DZIENNIKARSTWO INTERNETOWE
(1)
Dyskurs (językoznawstwo)
(1)
E-konsumenci
(1)
EDYTORSTWO
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Eskapizm
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fake news
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historia
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(8)
1989-2000
(6)
1989-
(4)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(9)
Polska
(8)
POLSKA
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
WIELKA BRYTANIA
(2)
CHEŁM (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
ROSJA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
SŁOWACJA
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Opracowanie
(13)
PODRĘCZNIKI
(9)
Praca zbiorowa
(9)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(4)
Monografia
(4)
PORADNIKI
(4)
Poradnik
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Antologia
(1)
CZASOPISMA ZWIĄZKOWE POLSKIE
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Esej
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(31)
Edukacja i pedagogika
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Językoznawstwo
(9)
Kultura i sztuka
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Słowo kluczowe
media
(95)
education
(35)
Internet
(27)
media społecznościowe
(27)
religion
(25)
economy
(21)
law
(21)
sport
(20)
Great Britain
(19)
government
(16)
media masowe
(16)
politics
(16)
culture
(14)
mediacja
(14)
leisure
(12)
handbook
(11)
public relations
(11)
art
(10)
komunikacja
(10)
transport
(10)
komunikacja społeczna
(9)
konflikt
(9)
policy
(9)
society
(9)
edukacja
(7)
marketing
(7)
welfare
(7)
USA
(6)
United States of America
(6)
geography
(6)
komunikacja interpersonalna
(6)
media elektroniczne
(6)
minorities
(6)
parliament
(6)
polityka
(6)
social conditions
(6)
social life
(6)
społeczeństwo
(6)
społeczeństwo informacyjne
(6)
terroryzm
(6)
urbanization
(6)
środki masowego przekazu
(6)
Scotland
(5)
United States
(5)
Wales
(5)
Web 2.0
(5)
agriculture
(5)
arts
(5)
dziennikarstwo
(5)
elections
(5)
employment
(5)
etyka
(5)
holidays
(5)
household
(5)
komunikacja marketingowa
(5)
monarchy
(5)
negocjacje
(5)
rodzina
(5)
sponsoring
(5)
telewizja
(5)
wychowanie
(5)
British
(4)
Unia Europejska
(4)
biblioteka
(4)
civilization
(4)
constitution
(4)
edukacja medialna
(4)
environment
(4)
family
(4)
health
(4)
history
(4)
innowacje
(4)
kultura
(4)
media lokalne
(4)
media publiczne
(4)
media relations
(4)
prasa
(4)
przestępczość
(4)
social services
(4)
turystyka
(4)
wykluczenie społeczne
(4)
London
(3)
Nothern Ireland
(3)
animals
(3)
blog
(3)
building
(3)
cyberprzestrzeń
(3)
cyfryzacja
(3)
design
(3)
e-marketing
(3)
fashion
(3)
globalizacja
(3)
hobbies
(3)
integracja europejska
(3)
justice
(3)
komunikowanie masowe
(3)
lifestyle
(3)
local government
(3)
media literacy
(3)
medicine
(3)
167 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Kolejna publikacja w serii warsztaty menedżerskie to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikację z mediami. Autorzy omawiają najważniejsze formy współpracy działów public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadają: jak zorganizować te pracę jak odróżnić, co wśród wydarzeń medialnych zasługuje na uwagę jak przygotować konferencję prasową na co zwracać uwagę przy redagowaniu tekstu promocyjnego co trzeba wiedzieć, by wygrać batalię o sprostowanie, a kiedy jej zaniechać jak posługiwać się językiem ciała a nawet - czym pachnieć, w co się ubrać i jakim żarcikiem w towarzystwie zabłysnąć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4432.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Media Student's Book / Gill Branston, Roy Stafford. - 5th ed. - London, New York : Routledge, cop. 2010. - X, 394 s. : il. ; 25 cm.
Index.
"The Media Student's Book" is a comprehensive introduction for students of media studies. It covers all the key topics and provides a detailed, lively and accessible guide to concepts and debates. Now in its fifth edition, this bestselling textbook has been thoroughly revised, re-ordered and updated, with many very recent examples and expanded coverage of the most important issues currently facing media studies. It is structured in three main parts, addressing key concepts, debates, and research skills, methods and resources.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11805.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding the Media / Andrew Hart. - London, New York : Routledge, 1997. - XVI, 267 s. ; 23 cm.
A guide for teachers to teaching the media. Hart focuses on television, the press, radio and pop music. Addressing familiar problems which teachers encounter, the book provides examples of practical classroom activities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11268.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Zeszyt Wydziałowy / Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ; z. nr 2)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 126-127.
Praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie. Poradnik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa i medioznawców, może być jednak przydatny także adeptom innych kierunków humanistycznych – socjologii, kulturoznawstwa, historii, nauk politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.8.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Studying the Media: an introduction / Tim O'Sullivan, Brian Dutton, Philip Rayner. - Ed.1, 6 im. - London : Arnold, 1996. - XI, 308 s. : il. ; 24 cm.
Providing an introduction to the main subject areas of media studies for 16+ students, this book covers media history, forms and analysis, representations, audiences, institutions and production, and media practice. Key concepts are introduced, using examples, backed up with a selection of exercises and activities. Suggestions for future reading provide students with guidelines for further research and analysis.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11191.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
New media language / edited by Jean Aitchison and Diana M. Lewis. - London ; New York : Routledge, 2006. - X, [3], 209 stron : ilustracje ; 24 cm.
New Media Language brings leading media figures and scholars together to debate the shifting relations between today's media and contemporary language. From newspapers and television to email, the Internet and text messaging, there are ever increasing media conduits for news. This book investigates how developments in world media have affected, and been affected by, language. Exploring a wide range of topics, from the globalization of communication to the vocabulary of terrorism and the language used in the wake of September 11, New Media Language looks at the important and wide-ranging implications of these changes. From Malcolm Gluck on wine writing, to Naomi Baron on email, the authors provide authoritative and engaging insights into the ways in which language is changing, and in turn, changes us. With a foreword by Simon Jenkins, New Media Language is essential reading for anyone with an interest in today's complex and expanding media.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19782.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19781.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Advertising as communication / Gillian Dyer. - London ; New York : Routledge, 1999. - XIV, 230 pages : illustrations ; 21 cm.
(Studies in culture and communication.)
Includes bibliographies and index.
Advertising is a form of communication that constantly impinges on our daily lives, yet we are often unaware of its more subtle form of persuasion, or of the extent to which it manipulates our (consumer) culture. This book sets out to examine advertising as a form of communication in contemporary society and also places it in its wider cultural and economic context.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19344.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19343.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-300. Indeksy.
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicz­nej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? - i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? - tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19560.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19559.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy referatach.
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł – Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami – zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny). Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19556.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19555.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 229-247.
Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz rozwoju kultury i edukacji. Media lokalne i media globalne wspólnie tworzą środowisko medialne, jednak kwestia wizerunku i oddziaływania tych pierwszych w publikacjach naukowych w kontekście edukacyjnym jest podejmowana bardzo rzadko, stąd próba ich wydobycia z medialnej masowości. (fragment Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22426.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14318.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej