Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(2)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(36)
Autor
Gorlewski Bartłomiej
(2)
MacKenzie Ian
(2)
Porter Michael E. 1947-
(2)
Agarwal Sheela 1970-
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Michael 1928-
(1)
Azara Iride
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Busby Graham
(1)
Chernev Alexander
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Clarke Alan
(1)
Dodgson Mark (1957- )
(1)
Dąbrowski Ireneusz (1973- )
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gann David
(1)
Geddes John (John R.)
(1)
Grussendorf Marion
(1)
Harrison David 1941-
(1)
Huang Rong (Associate professor)
(1)
Jeston John
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Kałowski Adam
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
King Brett 1968-
(1)
King David
(1)
Koch Timothy W
(1)
Komorowski Jan (ekonomia)
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalczyk Barbara (ekonomia)
(1)
Kowalski Arkadiusz Michał
(1)
Law Jonathan
(1)
Lipiec Jacek
(1)
MacDonald Steven Scott 1957-
(1)
Maleyeff John 1955-
(1)
McKnight Rebecca
(1)
Michopoulou Eleni
(1)
Niccolini Federico
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Oriade Ade
(1)
Phillips Nelson
(1)
Potts Patricia
(1)
Price Jonathan 1967-
(1)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rudden Joe
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sharpley Richard 1956-
(1)
Sidhu Ranjit
(1)
Skelsey Dan
(1)
Smith Richard 1953 December 29-
(1)
Sołek-Borowska Celina
(1)
Taff B. Derrick
(1)
Taylor Stephen 1965-
(1)
Witkowski Bartosz
(1)
Wolański Michał
(1)
Ziółkowska Marta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(16)
Anglia
(8)
Nowy Jork (stan) (USA)
(4)
Wielka Brytania
(4)
Australia
(1)
Język
angielski
(33)
polski
(3)
Odbiorca
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Temat
Zarządzanie
(11)
ZARZĄDZANIE
(4)
Turystyka
(3)
Banki
(2)
Ekoturystyka
(2)
FINANSE PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
INWESTYCJE
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Konkurencyjność
(2)
Marketing
(2)
NAUKI EKONOMICZNE
(2)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(2)
Agroturystyka
(1)
Biznesplan
(1)
DECYZJE FINANSOWE
(1)
Finanse
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
KADRY
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Logistyka
(1)
MARKETING
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
ORGANIZACJA
(1)
Obszary chronione
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Podróżnictwo
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Psychiatria
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
STATYSTYKA MATEMATYCZNA
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka przygodowa
(1)
Turystyka rodzinna
(1)
Turystyka sportowa
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIKI
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Podróże i turystyka
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
management
(36)
business
(7)
finance
(5)
marketing
(5)
organization
(3)
tourism
(3)
English language
(2)
banking
(2)
competition
(2)
economy
(2)
logistics
(2)
project management
(2)
reengineering
(2)
theory
(2)
tourism development
(2)
Internationalization
(1)
business planning
(1)
competence
(1)
dictionary
(1)
disorders
(1)
economic
(1)
economics
(1)
ecotourism
(1)
employment
(1)
employment law
(1)
enterprise
(1)
environmental aspects
(1)
evaluation
(1)
financial market
(1)
financial risk
(1)
financial service
(1)
finanse
(1)
government policy
(1)
health
(1)
history
(1)
human capital
(1)
human resource management
(1)
industry
(1)
innovation
(1)
international business
(1)
investment
(1)
marketing mix
(1)
mass tourism
(1)
mathematical statistics
(1)
natural areas
(1)
pilgrim centres
(1)
project
(1)
psychiatry
(1)
psychology
(1)
rural business management
(1)
rural tourism
(1)
special interest
(1)
strategy
(1)
sustainable tourism
(1)
tourism management
(1)
transport
(1)
transportation
(1)
well-being
(1)
workflow
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Armstrong's handbook of human resource management practice / Michael Armstrong with Stephen Taylor. - 15th edition. - XXXIV, 763 strony : ilustracje (kolorowe) ; 25 cm
Includes bibliographical references and indexes.
Gain a complete understanding of how to develop all the key areas of the HR function with this onestop shop handbook by the UKs bestselling HRM author.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21504.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Marketing and management processes across industries can be very similar, but contexts vary where political intervention, public interest and local sustainability are involved. The rural business setting is intricate due to the assortment of different business opportunities, ranging from traditional agriculture, to tourism enterprise and even high-tech business.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17478 [Magazyn 1], P.17477 [Magazyn 1], P.17476 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18184.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18183.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (strony: 383-387) and index.
Electrifying in its simplicity—like all great breakthroughs—Porter’s analysis of industries captures the complexity of industry competition in five underlying forces. Porter introduces one of the most powerful competitive tools yet developed: his three generic strategies—lowest cost, differentiation, and focus—which bring structure to the task of strategic positioning. He shows how competitive advantage can be defined in terms of relative cost and relative prices, thus linking it directly to profitability, and presents a whole new perspective on how profit is created and divided. In the almost two decades since publication, Porter's framework for predicting competitor behavior has transformed the way in which companies look at their rivals and has given rise to the new discipline of competitor assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21779.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional English)
English for Business Studies Third Edition reflects recent changes in the world's business and economic environment, featuring new units including Corporate Social Responsibility and Venture Capital. Covering the most important areas of management, production, marketing, finance and macroeconomics, it helps students to understand and talk about key concepts in business and economics. Using case studies, discussions and role-plays, the course helps learners to develop and defend their own viewpoints, and new audio featuring authentic interviews with business people offers realistic listening practice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12831.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13912.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Professional English)
English for Business Studies Third Edition reflects recent changes in the world's business and economic environment, featuring new units including Corporate Social Responsibility and Venture Capital. Covering the most important areas of management, production, marketing, finance and macroeconomics, it helps students to understand and talk about key concepts in business and economics. Using case studies, discussions and role-plays, the course helps learners to develop and defend their own viewpoints, and new audio featuring authentic interviews with business people offers realistic listening practice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12826.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13907.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Around the world, there is mounting evidence that parks and protected areas contribute to a healthy civil society, thus increasing the economic importance of cultural and nature-based tourism. Operating at the intersection of business and the environment, tourism can improve human health and wellbeing as well as serve as a catalyst for increasing appreciation and stewardship of the natural world. While the revenues from nature-based activities help to make the case for investing in park and protected area management; the impacts they have need to be carefully managed, so that visitors do not destroy the natural wonders that attracted them to a destination in the first place. This book features contributions from tourism and recreation researchers and practitioners exploring the relationship between tourism, hospitality, protected areas, livelihoods and both physical and emotional human wellbeing. The book includes sections focused on theory, policy and practice, and case studies, to inform and guide industry decisions to address real-world problems and proactively plan for a sustainable and healthy future.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17540 [Magazyn 1], P.17539 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18393.XXI.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18392.XXI.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej