Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(140)
Forma i typ
Książki
(136)
Programy komputerowe
(6)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(128)
dostępne
(71)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(58)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(133)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Lightbown Patsy M
(5)
Spada Nina
(5)
Zemach Dorothy E
(5)
Chamot Anna Uhl
(4)
Graham Carolyn
(4)
Dörnyei Zoltán
(3)
Küpper Lisa
(3)
Mann Malcolm
(3)
O'Malley J. Michael
(3)
Oxford Rebecca L
(3)
Taylore-Knowles Steve
(3)
Willis Jane
(3)
Barrett Barney
(2)
Bygate Martin
(2)
Byram Michael
(2)
Cotton David
(2)
Falvey David
(2)
Fleming Michael (1974- )
(2)
Foley Mark
(2)
Hall Diane
(2)
Kent Simon
(2)
Lansford Lewis
(2)
Lebeau Ian
(2)
Lewis Gordon
(2)
Littlewood William T
(2)
Lowe Susan
(2)
McKinnon Mark
(2)
Mercer Sarah
(2)
Pile Louise
(2)
Rees Gareth
(2)
Ryan Stephen
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Strasser Thomas
(2)
Trappe Tonya
(2)
Allington Richard L
(1)
Amerstorfer Carmen M
(1)
Antonaros Suzanne
(1)
Barfield Andrew
(1)
Barrall Irene
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Beatty Ken
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Bentley Kay
(1)
Bixby Jennifer
(1)
Block Cathy Collins
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Bowler Bill
(1)
Boyle Mike S
(1)
Bradbury Tom
(1)
Brock Annie
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Caviglioli Oliver
(1)
Chi Julie C
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Andrew D
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Corbett Greville
(1)
Couri Lilika
(1)
Davis Fiona
(1)
Dellar Hugh
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Dooley Jenny
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Edwards Lynda
(1)
Ellis Gail
(1)
Ellis Sue
(1)
Escobar Linda
(1)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Goodlad Sinclair
(1)
Gordon John 1971-
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grice Tony
(1)
Griffiths Carol (1945- )
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Harris Neil
(1)
Hayes Nicky
(1)
Heward William L
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hinkel Eli
(1)
Hirst Beverly
(1)
Hockly Nicky
(1)
Hundley Heather
(1)
Hurd Stella
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Ishihara Noriko
(1)
Israel Susan E
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Johnson Christine (1947- )
(1)
Johnson Keith
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(51)
Polska
(32)
Anglia
(19)
Kiribati
(8)
Nowy Jork (stan) (USA)
(8)
Stany Zjednoczone
(7)
Kalifornia (USA)
(6)
Niemcy
(3)
Kanada
(2)
Australia
(1)
nieznany (f)
(1)
Hawaje (USA)
(1)
Indie
(1)
Missouri (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(100)
polski
(39)
Odbiorca
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Szkoły wyższe
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Poziom niższy średniozaawansowany
(2)
Poziom profesjonalny
(2)
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Temat
Język angielski
(50)
Nauczanie języków obcych
(46)
JĘZYK ANGIELSKI
(34)
Nauczanie
(20)
JĘZYKI
(11)
Metody nauczania
(11)
B2 (poziom biegłości językowej)
(8)
CZYTANIE
(6)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
Language and languages
(6)
Nauki ekonomiczne
(6)
Dzieci
(5)
Psychologia nauczania
(5)
NAUCZANIE
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Strategie uczenia się
(4)
Czytanie
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(3)
Kultura
(3)
Pisanie
(3)
Psychologia
(3)
Reading
(3)
Technologia
(3)
Tutoring
(3)
UCZENIE SIĘ
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Coaching
(2)
Dwujęzyczność
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Gramatyka
(2)
Język środowiskowy
(2)
Językoznawstwo
(2)
KOMPUTERY
(2)
Korepetycje
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Motywacja
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Second language acquisition
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Blended learning
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Cognitive learning
(1)
Cross-cultural orientation
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Education
(1)
Educational technology
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Effective teaching
(1)
English language
(1)
FONETYKA
(1)
First grade (Education)
(1)
Gry komputerowe
(1)
INTERNET
(1)
Independent study
(1)
Internet
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Języki angielski
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
Kreatywność
(1)
Language acquisition
(1)
Language teachers
(1)
Learner autonomy
(1)
Learning strategies
(1)
Learning, Psychology of
(1)
Leksykologia
(1)
Lęk
(1)
Metacognition in children
(1)
Metoda projektów
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mówienie
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
PAMIĘĆ
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Reading (Primary)
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Style poznawcze
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
WIELOJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Wideo
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wymowa
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Monografia
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(55)
Edukacja i pedagogika
(53)
Psychologia
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
learning
(103)
teaching
(42)
English language
(34)
learning strategies
(31)
language
(24)
English
(23)
reading
(16)
speaking
(13)
psychology
(12)
writing
(12)
study and teaching
(11)
second language acquisition
(10)
second language learning
(9)
B2
(8)
children
(8)
FCE
(6)
business
(6)
grammar
(6)
language acquisition
(6)
language learning
(6)
listening
(6)
study
(6)
teaching approaches
(6)
applied linguistics
(5)
linguistics
(5)
methods of teaching
(5)
ESL
(4)
culture
(4)
education
(4)
educational technology
(4)
language skills
(4)
motivation
(4)
pronunciation
(4)
vocabulary
(4)
assessment
(3)
behaviourism
(3)
business English
(3)
foreign language
(3)
language teaching
(3)
task-based learning
(3)
technology
(3)
young learners
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Content and Language Integrated Learning
(2)
EFL
(2)
classroom managment
(2)
coaching
(2)
cognitive learning
(2)
computer
(2)
effective teaching
(2)
error
(2)
first language acquisition
(2)
games
(2)
interactive whiteboards
(2)
learner
(2)
learning methods
(2)
learning skills
(2)
learning strategy
(2)
peer tutoring
(2)
planning
(2)
psychological aspects
(2)
reading comprehension
(2)
song
(2)
special educational need
(2)
teacher
(2)
web applications
(2)
CLIL
(1)
ELT
(1)
Interlanguage
(1)
Internet
(1)
Simple View of Reading
(1)
SpLD
(1)
Teaching Knowledge Test
(1)
academic achievement
(1)
acquisition
(1)
ageing
(1)
anxiety
(1)
audio-visual aids
(1)
autism spectrum disorders
(1)
behavioral strategies
(1)
behaviour
(1)
bilingual reader
(1)
blended learning
(1)
blindness
(1)
classroom activities
(1)
cognitive skills
(1)
cognitive style
(1)
communication
(1)
communication disorders
(1)
communication skills
(1)
computer games
(1)
conversation
(1)
creative thinking
(1)
cross-cultural perspective
(1)
deafness
(1)
digital technology
(1)
disability
(1)
discourse
(1)
140 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reading : Teacher's Book / Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. - Oxford : Macmillan, 2003. - 31 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
(Skills for First Certificate)
The Skills for First Certificate series provides thorough and comprehensive training in language and exam skills for students preparing for the Cambridge First Certificate in English exam. Each of the four components Writing, Reading, Listening and Speaking and Use of English has a Student's Book and a comprehensive and easy-to-use Teacher's Book. Key Features Exam know-how, providing easy-to-understand exam tips, hints and approaches Task-based exercises developing essential skills Grammar focus, providing training in aspects of grammar encountered Modern, attactive full-colour design 16 thematic units for each component
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18297.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18296.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Writing / Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. - Oxford : Macmillan, 2003. - 112 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
(Skills for First Certificate)
The Skills for First Certificate series provides thorough and comprehensive training in language and exam skills for students preparing for the Cambridge First Certificate in English exam. Each of the four components Writing, Reading, Listening and Speaking and Use of English has a Student's Book and a comprehensive and easy-to-use Teacher's Book. Key Features Exam know-how, providing easy-to-understand exam tips, hints and approaches Task-based exercises developing essential skills Grammar focus, providing training in aspects of grammar encountered Modern, attactive full-colour design 16 thematic units for each component
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18299.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18298.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessing young language learners / Penny McKay. - Cambridge, UK : Cambridge University Press, 2006. - XII, 388 p. : ill. ; 23 cm.
(Cambridge language assessment series)
Includes bibliographical references (p. 364-378) and index.
In this book the author builds a comprehensive framework for the assessment of young language learners in both foreign language and second language learning situations. She begins by considering why we need a special book on young learner assessment, and describes the nature of young learner language learning. The assessment approach is task-based and is centred around tasks and techniques suitable for young learners, with particular emphasis on classroom assessment. Oral language assessment, and reading and writing assessment are addressed in separate chapters, as is the large-scale testing of young learners. Underpinned by sound theory, the book is full of practical guidelines, and draws on examples of assessment contexts, issues and practices from around the world.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15683.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 472-488.
In an approach unlike most other books in the field, Reading, Writing, and Learning in ESL looks at contemporary language acquisition theory as it relates to instruction and provides detailed suggestions and methods for motivating, involving, and teaching English language learners. Praised for its strong research base, engaging style, and inclusion of specific teaching ideas, the book offers thorough coverage of oral language, reading, writing, and academic content area instruction in English for K-12 English learners. Thoroughly updated throughout, the new edition includes a new chapter on using the Internet and other digital technologies to engage students and promote learning, many new teaching strategies, new and revised activities, and new student writing samples.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17699.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17499.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Speaking for First (FCE) / by Rachel Roberts. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 2018. - 79, [1] strona : ilustracje ; 30 cm + CD
(Timesaver For Exams)
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Timesaver For Exams is a new series of photocopiable materials for English teachers to use with students who are preparing for exams. They save teacher preparation time with a wide range of refreshing easy-to-use lessons and activities, providing motivational ideas for exam classes. The engaging and contemporary content is aimed at teenagers and young adults with an emphasis on repeated practice of exam task types and includes exam tips and skills practice. Speaking for First (FCE) covers all four parts of the revised exam and can be used for students sitting both the standard and For Schools exam. With CD.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22821.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22820.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Oxford guide to writing and speaking / John Seely. - Oxford ; New York : Oxford University Press, 2000. - 304 strony : ilustracje ; 24 cm.
Includes index.
The Oxford Guide to Effective Writing and Speaking" is the essential guide for everyone who needs to communicate in clear and effective English, both written and spoken. In the first section on communicating in everyday life, chapters cover everything from writing email to giving presentations and preparing reports. John Seely also offers guidance on understanding the demands of particular audiences, subjects, and situations. With guidelines and exercises, this book will help you to tailor your message and language accordingly.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20371.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Indeks.
Book provides a wealth of resources to help teachers integrate the digital board into their classrooms. It provides practical ideas for using regular programs and software, for teachers new to this area, as well as suggestions on how to create specifically tailored resources for teachers with greater levels of expertise. the clear organisation means that activities are categorised according to skills focus, making them easy to locate. Also contains suggestions for project work, 'learning to learn' activities and 'the connected classroom'.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17958.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Elementary-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This 80-page resource book contains over 50 entirely authentic games and puzzles, adapted for teenagers learning English. Activity types include lateral thinking problems, quizess, riddles, jokes, mazes and memory games. Each activity has a strong communicative focus which gives students real motivation to express themeselves in English. Activities are graded by structure and are ideal for practising or consolidating new structures in a fun, informal way. Activities vary in length from ten minute time-fillers to longer activities which can be used as the basic for a whole lesson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14550.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Fifth edition. - Oxford : Oxford University Press, 2021. - IX, 280 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Now in its fifth edition, the award-winning How Languages are Learned has established itself as an indispensable introduction to research in language acquisition and its relationship with classroom practice. Patsy Lightbown and Nina Spada have worked for over four decades in second language research and education. They are highly respected worldwide for making theory and research about language learning accessible and relevant to classroom teaching. This widely acclaimed book remains essential reading for second language teachers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22852.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 21424.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Peer Tutoring Handbook / Judith Tolhurst, Neil Harris. - Bristol : The Cloister House Press, copyright 2015. - 52 pages : illustrations ; 30 cm.
Peer tutoring is essentially equipping pupils with the tools to help each other learn. Based on a coaching model it will move both the peer tutor and tutee forward in that it enables both pupils to have a dialogue about learning and reinforces and embeds learning from the classroom. Both the tutor and tutee benefit from peer tutoring. Peer tutors are taught coaching skills and the tutees gain confidence from learning with an older pupil. The peer tutoring programme been designed collaboratively by Judith Tolhurst and Neil Harris.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18627.XXIV.14.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 327-344. Indeks.
The sixth edition of Language and Learning continues to provide an accessible and comprehensive introduction to the nature and function of language and language learning and its implications for teaching. Written specifically for teacher-education students, it covers a range of language theories and uses relevant examples for applying them in the classroom. The book aims to support teachers in expanding their knowledge about language, in order to assist them to understand and implement curriculum guidelines, and to interpret current policies and future initiatives. Fully revised and updated, this edition builds on the sociocultural constructivist view of language and emphasizes the changing nature of literacy, the breadth of multi literacies, and the importance of embracing new forms of language and literacy, such as the language of the internet, to enable students to participate effectively in society.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17775.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and indexes.
This volume provides the first comprehensive, research-based examination of metacognition in literacy learning. Bringing together research findings from reading, linguistics, psychology, and education, it is logically organized as follows: Part I provides the theoretical foundation that supports the teaching of metacognition; Parts II and III provide new methods for metacognitive assessment and instruction in literacy contexts at all grade levels; and Part IV provides new information on integrating metacognition into professional development programs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15594.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Language Learning and Teaching Environments)
Demonstrates how research into autonomous, informal learning in voluntary, self-directed contexts can inform gameful learning in formal ones Combines theory, research, and practice, to provide a framework for exploring the practice of gaming; the theories of play, games, and learning; and the implications of research on gameful L2TL Argues that practitioners should be involved in all stages of the creation of digital games for second language learning, and that development should be informed by theory and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20495.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
"mind the APP!" is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. "Mind the APP!" covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread, Prezi and Leaning Apps, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14549.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resourceful Teacher Series)
Bibliografia na stronach 130-131.
MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications and smartphone functions for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread and Prezi, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and to help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21354.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creative children, imaginative teaching / Florence Beetlestone. - Buckingham ; Philadelphia : Open University Press, 1998. - xviii, 158 p. : illustrations ; 23 cm.
(Enriching the Primary Curriculum: Child, Teacher, Context)
Includes bibliographical references (p. [144]-151) and index.
Creativity is a term often discussed in relation to education, particularly in primary schools. This book sets out to explore what it means in both practical and theoretical terms for children, teachers and the context in which they work. The key areas of planning, resourcing, organizing, managing and assessing creativity are dealt with in an accessible and readable style. Cameos and classroom examples are used in order to indicate effective strategies for promoting creativity within and across curriculum subjects. Creativity is shown to be a powerful force which can be harnessed to increase the learning potential of both teachers and children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16863.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Keys to Learning: Skills and Strategies for Newcomers, by Anna Uhl Chamot, Catharine W. Keatley, and Kristina Anstrom, provides middle and high school newcomers with the skills and strategies to make a great start in reading, writing, and grammar. Research-based and standards-driven, Keys to Learning gives newcomers step-by-step tools for developing their academic skills and becoming successful lifelong learners. Using a four-skills approach, students gain solid foundation in essential skills and strategies through authentic literature and informational readings. Keys to Learning builds skills and experiences needed to develop literacy and bring students up to speed for academic learning.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16061.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16060.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A Framework for Task-Based Learning / Jane Willis. - Harlow : Longman, 2005. - VI, 183 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
In her brilliant book, Jane Willis will guide you in small easily manageable steps from the latest research into how languages are learnt to a concise guide to implimenting a new paradigm in language teaching that addresses all the issues above. Everything is backed up by clear theoretical reasoning and lots of practical examples.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5165.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6369.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A Framework for Task-Based Learning / Jane Willis. - Harlow : Longman, 1996. - VI, 183 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
In her brilliant book, Jane Willis will guide you in small easily manageable steps from the latest research into how languages are learnt to a concise guide to implimenting a new paradigm in language teaching that addresses all the issues above. Everything is backed up by clear theoretical reasoning and lots of practical examples.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A Framework for Task-Based Learning / Jane Willis. - Harlow : Longman, 2001. - VI, 183 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
In her brilliant book, Jane Willis will guide you in small easily manageable steps from the latest research into how languages are learnt to a concise guide to implimenting a new paradigm in language teaching that addresses all the issues above. Everything is backed up by clear theoretical reasoning and lots of practical examples.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1870 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej