Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(140)
Forma i typ
Książki
(136)
Programy komputerowe
(6)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(128)
dostępne
(71)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(58)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(133)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Lightbown Patsy M
(5)
Spada Nina
(5)
Zemach Dorothy E
(5)
Chamot Anna Uhl
(4)
Graham Carolyn
(4)
Dörnyei Zoltán
(3)
Küpper Lisa
(3)
Mann Malcolm
(3)
O'Malley J. Michael
(3)
Oxford Rebecca L
(3)
Taylore-Knowles Steve
(3)
Willis Jane
(3)
Barrett Barney
(2)
Bygate Martin
(2)
Byram Michael
(2)
Cotton David
(2)
Falvey David
(2)
Fleming Michael (1974- )
(2)
Foley Mark
(2)
Hall Diane
(2)
Kent Simon
(2)
Lansford Lewis
(2)
Lebeau Ian
(2)
Lewis Gordon
(2)
Littlewood William T
(2)
Lowe Susan
(2)
McKinnon Mark
(2)
Mercer Sarah
(2)
Pile Louise
(2)
Rees Gareth
(2)
Ryan Stephen
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Strasser Thomas
(2)
Trappe Tonya
(2)
Allington Richard L
(1)
Amerstorfer Carmen M
(1)
Antonaros Suzanne
(1)
Barfield Andrew
(1)
Barrall Irene
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Beatty Ken
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Bentley Kay
(1)
Bixby Jennifer
(1)
Block Cathy Collins
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Bowler Bill
(1)
Boyle Mike S
(1)
Bradbury Tom
(1)
Brock Annie
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Caviglioli Oliver
(1)
Chi Julie C
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Andrew D
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Corbett Greville
(1)
Couri Lilika
(1)
Davis Fiona
(1)
Dellar Hugh
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Dooley Jenny
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Edwards Lynda
(1)
Ellis Gail
(1)
Ellis Sue
(1)
Escobar Linda
(1)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Goodlad Sinclair
(1)
Gordon John 1971-
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grice Tony
(1)
Griffiths Carol (1945- )
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Harris Neil
(1)
Hayes Nicky
(1)
Heward William L
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hinkel Eli
(1)
Hirst Beverly
(1)
Hockly Nicky
(1)
Hundley Heather
(1)
Hurd Stella
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Ishihara Noriko
(1)
Israel Susan E
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Johnson Christine (1947- )
(1)
Johnson Keith
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(51)
Polska
(32)
Anglia
(19)
Kiribati
(8)
Nowy Jork (stan) (USA)
(8)
Stany Zjednoczone
(7)
Kalifornia (USA)
(6)
Niemcy
(3)
Kanada
(2)
Australia
(1)
nieznany (f)
(1)
Hawaje (USA)
(1)
Indie
(1)
Missouri (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(100)
polski
(39)
Odbiorca
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Szkoły wyższe
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Poziom niższy średniozaawansowany
(2)
Poziom profesjonalny
(2)
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Temat
Język angielski
(50)
Nauczanie języków obcych
(46)
JĘZYK ANGIELSKI
(34)
Nauczanie
(20)
JĘZYKI
(11)
Metody nauczania
(11)
B2 (poziom biegłości językowej)
(8)
CZYTANIE
(6)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
Language and languages
(6)
Nauki ekonomiczne
(6)
Dzieci
(5)
Psychologia nauczania
(5)
NAUCZANIE
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Strategie uczenia się
(4)
Czytanie
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(3)
Kultura
(3)
Pisanie
(3)
Psychologia
(3)
Reading
(3)
Technologia
(3)
Tutoring
(3)
UCZENIE SIĘ
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Coaching
(2)
Dwujęzyczność
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Gramatyka
(2)
Język środowiskowy
(2)
Językoznawstwo
(2)
KOMPUTERY
(2)
Korepetycje
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Motywacja
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Second language acquisition
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Blended learning
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Cognitive learning
(1)
Cross-cultural orientation
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Education
(1)
Educational technology
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Effective teaching
(1)
English language
(1)
FONETYKA
(1)
First grade (Education)
(1)
Gry komputerowe
(1)
INTERNET
(1)
Independent study
(1)
Internet
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Języki angielski
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
Kreatywność
(1)
Language acquisition
(1)
Language teachers
(1)
Learner autonomy
(1)
Learning strategies
(1)
Learning, Psychology of
(1)
Leksykologia
(1)
Lęk
(1)
Metacognition in children
(1)
Metoda projektów
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mówienie
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
PAMIĘĆ
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Reading (Primary)
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Style poznawcze
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
WIELOJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Wideo
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wymowa
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Monografia
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(55)
Edukacja i pedagogika
(53)
Psychologia
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
learning
(103)
teaching
(42)
English language
(34)
learning strategies
(31)
language
(24)
English
(23)
reading
(16)
speaking
(13)
psychology
(12)
writing
(12)
study and teaching
(11)
second language acquisition
(10)
second language learning
(9)
B2
(8)
children
(8)
FCE
(6)
business
(6)
grammar
(6)
language acquisition
(6)
language learning
(6)
listening
(6)
study
(6)
teaching approaches
(6)
applied linguistics
(5)
linguistics
(5)
methods of teaching
(5)
ESL
(4)
culture
(4)
education
(4)
educational technology
(4)
language skills
(4)
motivation
(4)
pronunciation
(4)
vocabulary
(4)
assessment
(3)
behaviourism
(3)
business English
(3)
foreign language
(3)
language teaching
(3)
task-based learning
(3)
technology
(3)
young learners
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Content and Language Integrated Learning
(2)
EFL
(2)
classroom managment
(2)
coaching
(2)
cognitive learning
(2)
computer
(2)
effective teaching
(2)
error
(2)
first language acquisition
(2)
games
(2)
interactive whiteboards
(2)
learner
(2)
learning methods
(2)
learning skills
(2)
learning strategy
(2)
peer tutoring
(2)
planning
(2)
psychological aspects
(2)
reading comprehension
(2)
song
(2)
special educational need
(2)
teacher
(2)
web applications
(2)
CLIL
(1)
ELT
(1)
Interlanguage
(1)
Internet
(1)
Simple View of Reading
(1)
SpLD
(1)
Teaching Knowledge Test
(1)
academic achievement
(1)
acquisition
(1)
ageing
(1)
anxiety
(1)
audio-visual aids
(1)
autism spectrum disorders
(1)
behavioral strategies
(1)
behaviour
(1)
bilingual reader
(1)
blended learning
(1)
blindness
(1)
classroom activities
(1)
cognitive skills
(1)
cognitive style
(1)
communication
(1)
communication disorders
(1)
communication skills
(1)
computer games
(1)
conversation
(1)
creative thinking
(1)
cross-cultural perspective
(1)
deafness
(1)
digital technology
(1)
disability
(1)
discourse
(1)
140 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 243-253.
This book uses fifteen grounded research projects to explore innovative self-reflexive approaches to autonomy in language education. It emphasizes the multi-voiced and contradictory complexity of pursuing autonomy in language education and includes commentary chapters to help readers engage with key issues emerging from the research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17479.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autonomy and Independence in Language Learning / ed. Phil Benson, Peter Voller. - Londyn Nowy Jork : Longman, 1997. - XIII, 270 s. : ryc. ; 22 cm.
(Applied Linguistics and Language Study)
This volume offers new insights into the principles of autonomy and independence and the practices associated with them focusing on the area of EFL teaching. The editors' introduction provides the context and outlines the main issues involved in autonomy and independence. Later chapters discuss the social and political implications of autonomy and independence and their effects on educational structures. The consequences for the design of learner-centred materials and methods is discussed, together with an exploration of the practical ways of implementing autonomy and independence in language teaching and learning. Each section of the book opens with an introduction to give structure to the development of ideas and themes, with synopses to highlight salient features in the text and help build upon the material of previous chapters. Its comprehensive and up-to-date coverage will be welcomed by advanced undergraduate and postgraduate students of applied linguistics, TESOL, TEFL and PGCE courses.
Książka
CD
W koszyku
Listening for first (FCE) / by Tom Bradbury. - [London] : Scholastic Ltd., cop. 2016. - 95, [1] strony : ilustracje ; 30 cm + 2 płyty CD-ROM.
(Timesaver For Exams)
Miejsce wyd. wg WorldCat.
Do ksiązki dołączono dwie płyty o
Timesaver For Exams_ is a new series of photocopiable materials for English teachers to use with students who are preparing for exams. They save teacher preparation time with a wide range of refreshing easy-to-use lessons and activities, providing motivational ideas for exam classes. The engaging and contemporary content is aimed at teenagers and young adults with an emphasis on repeated practice of exam task types and includes exam tips and skills practice. _Listening for First (FCE)_ covers all four parts of the revised exam and can be used for students sitting both the standard and For Schools exam. With two CDs and full audio transcript.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18302.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
New Language Leader advanced : class audio CDs / David Cotton, David Falvey, Simon Kent, An Lebeau, Gareth Rees. - Harlow : Pearson, 2015. - CD 1-3 : Units 1-6, 71 min., Units 7-9, 73 min., Units 10-12, 51 min. ; 11 cm.
Uzupełnieniem kompletu coursebook.
New Language Leader takes an intelligent approach to building the confidence and skills students need to succeed in academic study and use English in a globalised world.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. CD.445.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uzupełnieniem kompletu class audio CDs.
New Language Leader takes an intelligent approach to building the confidence and skills students need to succeed in academic study and use English in a globalised world.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20734.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20733.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Oxford American English)
Grammarchants is a lively review of basic grammatical structures. Each unit opens with a "grammarchant" which presents a basic aspect of grammar, followed by a series of related chants that reinforce the structure. An answer key is included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.411 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford American English)
Grammarchants is a lively review of basic grammatical structures. Each unit opens with a "grammarchant" which presents a basic aspect of grammar, followed by a series of related chants that reinforce the structure. An answer key is included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17225.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jazz chants : for children / Carolyn Graham. - New York ; Oxford : Oxford University Press, copyright 1979. - XI, 84 strony : ilustracje ; 28 cm.
(Oxford American English)
A collection of chants, songs and poems written especially for children, designed to practice basic language structures at beginner to intermediate level.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17127.XXIV.14.9 [Czytelnia A], 17226.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Elementary-Pre-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
A brand-new collection of low-level listening activities for lower-level students of English. Activities include radio show interviews, quizzes and vox pops, covering a range of fun and motivating topics from 'Pushy Parents' to 'Collecting Football Shirts'. This resource is an ideal accompaniment to any Elementary or Pre-Intermediate coursebook. CEF LEVEL A1 - A2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16638.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Learning technology / Gordon Lewis. - Oxford : Oxford University Press ; 2017. - 104 pages : illustrations ; 28 cm
(Into the classroom)
Explains aspects of learning technology in non-technical language Features over 70 practical classroom ideas and confidence-building tips to get the best from learning technology Shows how to use a range of online tools in an educational setting, including email and instant messaging, blogs, wikis, podcasts, video, and social networks Explores different ways of putting learning technology into practice, including virtual learning environments, social learning platforms, blended learning and the flipped classroom, mobile learning, and adaptive learning
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18156.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17399.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Engaging language learners in contemporary classrooms / Sarah Mercer, Zoltán Dörnyei. - First published. - Cambridge ; New York ; Port Melbourne ; New Delhi ; Singapore : Cambridge University Press, 2020. - VII, [1], 194 strony ; 25 cm.
(Cambridge Professional Learning)
Bibliografia na stronach 163-186. Indeks.
This accessible book offers a fresh perspective on engagement, with an emphasis on how teachers can create the conditions for active engagement and the role learners can play in shaping the way they learn. Drawing on extensive theoretical knowledge, the book takes an applied approach, providing clear principles and practical strategies for teachers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20490.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Offering a timely snapshot of current theory and research in the field of psychology in foreign language learning, this book is accessible to both specialists and non-specialists. Each chapter focuses on a different psychological construct and provides an overview of current thinking in the area drawing on insights from educational psychology.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18635.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18634.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Education)
Includes bibliographical references and index.
Professional Development for Language Teachers examines ten different techniques that can be used to facilitate professional development in language teaching. These effective teaching tools are: self-monitoring, support groups, journal writing, classroom observation, teaching portfolios, analysis of critical incidents, case analysis, peer coaching, team teaching, and action research. The book begins with a conceptual framework for professional development. All chapters contain practical examples in the form of vignettes written by teachers using the techniques, as well as reflection questions to help readers apply the approach in their own teaching context.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18003.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
English for business and politics / Dagmara Świda. - Wyd. zaktualizowane. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2014. - 320 stron : ilustracje ; 24 cm.
Nowe wydanie klasycznego i popularnego podręcznika do nauki języka angielskiego.
To wydanie ukazuje się w nowej formie z dodatkowym kolorem w celu ułatwienia korzystania z niego. Podręcznik umożliwia zapoznanie się ze słownictwem z dziedziny gospodarki, biznesu i polityki z uwzględnieniem współczesnych zagadnień i terminologii stosowanej w gospodarce. Książka jest przeznaczona dla: studentów uczelni i szkół pomaturalnych kształcących ekonomistów, finansistów, specjalistów z zakresu zarządzania i innych pokrewnych dziedzin; profesjonalistów zajmujących się gospodarką i zarządzaniem, dyplomatów i dziennikarzy; osób uczących się samodzielnie, a znających już podstawy języka angielskiego; wszystkich interesujących się gospodarką i polityką, którzy chcą czytać prasę anglojęzyczną i literaturę fachową oraz śledzić bieg wydarzeń na świecie za pośrednictwem radia i telewizji. Naukę z podręcznika ułatwiają: słowniczki terminologiczne zamieszczone po każdym tekście; mapy, diagramy, wykresy – przedstawiające graficznie najważniejsze połączenia wyrazowe – oraz liczne ćwiczenia i teksty utrwalające słownictwo oraz poznane konstrukcje gramatyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18066.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge language teaching library)
Bibliografia strony 198-217. Indeks.
This book is designed to give language teachers a basis for introducing a cultural component into their teaching. The paperback edition is a collection of selected essays that attempts to provide language teachers with a basis for introducing a cultural component into their teaching. It includes essays written especially for the volume, as well as some that have been previously published.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17407.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Special Educational Needs and Disability : the basics / Janice Wearmouth. - Fourth Edition. - London ; New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2023. - XVII, 419 stron ; 24 cm.
(The basics)
Index strony 401-419.
This book provides a clear, coherent overview of the historical development of the field of special educational, or additional learning or support needs and disability, and discussion of important past and current social and political contexts in which this took place, as well as changes in the law across time.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22637.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22636.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching Young Learners. Teacher's Resource Book jest praktycznym zbiorem kilkudziesięciu oryginalnych piosenek, wyliczanek oraz gier i zabaw językowych przeznaczonym dla nauczycieli pracujących w przedszkolu i szkole podstawowej. Najważniejsze cechy: umożliwia dzieciom uczenie się języka metodą “zrozum i wykonaj” (Total Physical Response), co sprzyja efektywniejszej nauce; pokazuje krok po kroku jak wykorzystywać piosenki i zabawy w pracy z dziećmi oraz jak wplatać je w obowiązujący program nauczania; obejmuje szereg zadań pozwalających na ćwiczenie wszystkich sprawności językowych oraz wprowadzonego wcześniej słownictwa i gramatyki; zawiera wiele stron przeznaczonych do kopiowania; dla dzieci - seria kolorowych i przyjaznych dodatków Portfolio (Young Learners' Portfolio) 1, 2 i 3 na trzech różnych poziomach zaawansowania; Portfolio - ćwiczenie i utrwalanie wprowadzonego materiału, a także rozwijanie kreatywności i autonomii ucznia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17583.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17582.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Learning English for Academic Purposes : LEAP : listening and speaking / Ken Beatty. - Second edition. - Montreal : Pearson, 2012. - VIII, 200 s. : il. ; 28 cm.
(Always Learning)
Uzupełnieniem kompletu jest komplet płyt o syg. CD.431
Learning English for Academic Purposes LEAP 2nd edition for English language learners preparing for study in Higher Education is now a two-book series focussing on key language skill development incorporating global issues material with academic content.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18256.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18255.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Academic Skills)
Na okładce: with digibook access.
Skillful is a brand new five-level course taking students from Foundation to Level 4. Each level includes both a Listening and Speaking and Reading and Writing Student's Book that complement each other through parallel topics and features. Skillful not only provides the tools for academic success but creates an interactive learning environment, which encourages student debate.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18283.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18282.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics and Language Study)
Index s. 244-258
Researching Pedagogic Tasks brings together a series of empirical studies into the use of pedagogical tasks for second language learning, with a view to better understanding the structure of tasks, their impact on students, and their use by teachers. The volume starts with an introduction to the background and key issues in the topic area and is then organised into three sections: the first section focuses on the language and learning of students on tasks the second on the use of tasks in the language classroom the third on the use of tasks for language testing Each section begins with a succinct section introduction, and the volume concludes with an afterword relating the theme of the volume to issues in curriculum development. The chapters include both experimental and qualitative approaches to the topic, some providing original accounts of specific studies, others offering overviews of linked series of studies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8393.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9777.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej