Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(19)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Biela Agnieszka
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bublanová Alžběta (1984- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Chrabałowska Sylwia (wydawca)
(1)
Coulton Gary
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Geodecki Tomasz
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Henry Todd
(1)
Hollins Bill
(1)
Hurson Tim
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kowalczyk-Nowak Agnieszka
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(1)
Lizurej Alicja
(1)
Mamica Łukasz
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Romecka Małgorzata
(1)
Róg Tomasz (filolog)
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Scannell Edward E
(1)
Selzerová Andrea (1984- )
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Strelau Jan (1931- )
(1)
Strzałecki Andrzej (1937- )
(1)
Swoboda Ewa (matematyk)
(1)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(1)
Szczepaniak-Kozak Anna
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(1)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(1)
Zaorska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Temat
INNOWACJE
(6)
Kreatywność
(5)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(3)
Myślenie twórcze
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
Uczniowie
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
DZIECKO
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
JĘZYKI
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kształcenie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Organizacja pracy
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Produkcja
(1)
Psychologia
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Samorealizacja
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuka pisania
(1)
Szulc, Wita (1941-2021)
(1)
TWÓRCZA DESTRUKCJA
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Twórczość
(1)
USŁUGI
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kreatywność
(25)
innowacyjność
(6)
innowacje
(4)
przedsiębiorczość
(4)
dzieci
(3)
edukacja wczesnoszkolna
(3)
strategia
(3)
twórczość
(3)
język obcy
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kultura organizacyjna
(2)
motywacja
(2)
nauczyciel
(2)
organizacja
(2)
osobowość
(2)
pisanie
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
psychologia
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
biznesplan
(1)
czytanie
(1)
dystrybucja
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
edukacja techniczna
(1)
edukacja środowiskowa
(1)
efektywność
(1)
era cyfrowa
(1)
glottodydaktyka
(1)
gry
(1)
inkubator przedsiębiorczości
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
inteligencja
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
jakość usług
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje interkulturowe
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kontrola
(1)
kultura organizacji
(1)
matematyka
(1)
media
(1)
muzyka
(1)
myślenie
(1)
myślenie kreatywne
(1)
myślenie twórcze
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
nauczanie
(1)
nauczyciele
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja charytatywna
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie
(1)
plastyka
(1)
polityka innowacyjna
(1)
polityka oświatowa
(1)
pomoc psychopedagogiczna
(1)
popyt
(1)
praca zespołowa
(1)
pracownicy intelektualni
(1)
produkt
(1)
projektowanie
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przedsiębiorstwo rozszerzone
(1)
przemysł filmowy
(1)
przemysł muzyczny
(1)
przywództwo
(1)
psychologia różnic indywidualnych
(1)
rodzice
(1)
rozwój psychofizyczny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
ryzyko
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
stres
(1)
sukces
(1)
szkoła
(1)
temperament
(1)
transfer technologii
(1)
trening kreatywności
(1)
trudności wychowawcze
(1)
twórczość artystyczna
(1)
uczeń
(1)
uczniowie
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
usługi
(1)
wsparcie społeczne
(1)
wspomaganie rozwoju
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
wywiad gospodarczy
(1)
wywieranie wpływu
(1)
wzrost gospodarczy
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie talentami
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik zawiera zestawienie podstawowych metod zarządzania, czyli pewnych usystematyzowanych sposobów postępowania w obliczu konkretnych problemów kierowniczych, które to sposoby mogą charakteryzować się różnym stopniem szczegółowości. Celem opracowania jest ukazanie możliwie pełnego obrazu wykorzystywanych współcześnie metod zarządzania. Zaproponowany wybór obejmuje zarówno rozwiązania tradycyjne, ugruntowane w teorii i praktyce, jak i najnowsze propozycje. Wyraźny akcent położono na metody odnoszące się do tzw. miękkich czynników zarządzania, m.in. kreatywności, komunikacji i stosunków międzyludzkich w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12800.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. W podręczniku omówiono m.in.: cele zarządzania wiedzą, transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej, pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy, pomiar i wycenę zasobów wiedzy, systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą, zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą. Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13145.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Tom 18 serii "Edukacja małego dziecka", zatytułowany "Wsparcie pedagogiczne w trudnych sytuacjach społecznych i edukacyjnych", prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka. Tym   zagadnieniom   w   głównej   mierze   poświęcony   został   aktualny 18 tom „Edukacji małego dziecka”, w którym autorzy poszczególnych tekstów zwrócili szczególną uwagę na następujące kwestie: kategorie zmarginalizowane i nieobecne w edukacji małego dziecka; wsparcie psychologiczne i pedagogiczne dzieci, nauczycieli i rodziców w trudnych sytuacjach społecznych i edukacyjnych; zmiany we współczesnej edukacji małego dziecka – w tym na sytuację dziecka i nauczyciela w procesie oceniania i jego psychospołeczne konsekwencje; - zmiany społeczne warunkujące przekształcenia w instytucjach wspierających rozwój i wychowanie małych dzieci; twórczość i kreatywność jako niezbędne komponenty warunkujące prawidłowy, całościowy rozwój dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22663.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Managing Service Operations and Implementation
Bibliogr. s. 333-341 i przy rozdz.
Autorzy skupiają uwagę na produkcie (usłudze), na tym co rzeczywiście przynosi pieniądze. Przyjmują szerszy punkt widzenia niż ten, który cechuje wiele książek o zarządzaniu operacjami. Uwzględniają zagadnienia zarządzania operacjami, zarządzania projektowaniem, a także w pewnym stopniu marketing. Działania podejmowane w zarządzaniu jedną z nich wywierają wpływ na pozostałe. Dzięki powiązaniu tych zagadnień łatwiej zrozumieć realia zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10896.IX.13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7897.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9151.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-168.
Książka omawia wybrane obszary i kierunki rozwoju przedsiębiorczości indywisualnej i korporacyjnej osadzone w szeroko rozumianych możliwościach czynnika ludzkiego - w jego potencjale. Książka składa się z sześciu rozdziałów: - wstępnego, dwóch koncentrujących się na źródłach przedsiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej oraz trzech poświęconych wybranym uwarunkowaniom przedsiębiorczości w ramach przedsiębiorstwa (rozszerzonego), determinującym rozwój przedsiębiorczości kadr i stymulującym osiąganie efektu synergicznego ich przedsiębiorczych działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13587.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy większości rozdz.
Książka prezentuje dyskusję, jaka toczy się w psychologii na temat przedsiębiorczości. Dobrze porządkuje pojęcie przedsiębiorczości, w którym twórczość jest jej nierozerwalnym elementem, kluczowym dla osiągnięcia sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, wkomponowanej w naturalny kontekst środowiska zawodowego w określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju. Publikacja może istotnie przyczynić się do spójnego zrozumienia pojęcia przedsiębiorczości, w jego różnych kontekstach, co jest ważne z perspektywy akademickiej. (prof. dr hab. Andrzej Falkowski, SWPS)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12838.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest kontynuacją refleksji teoretycznych i badawczych nad problematyką przysposabiania dziecka do rozwoju w toku jego edukacji i wychowania w różnych obszarach działań pedagogicznych. Publikacja składa się z trzech części. Część pierwsza omawia zagadnienie indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka w procesie wychowawczym i edukacyjnym w odniesieniu do opinii współczesnych ekspertów edukacji. W części drugiej podniesiono problem stymulacji twórczości dziecka poprzez rozwój jego doświadczenia poznawczego i praktycznego. Część trzecia tomu prezentuje rozważania, które dotyczą potrzeb edukacyjnych dziecka niepełnosprawnego i wynikających z tego ściśle określonych metod pracy z nim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14438.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsiębiorczość odgrywa ważną rolę w gospodarce rynkowej i stanowi podstawę jej innowacyjności. W książce autorzy - wybitni eksperci - zachęcają do podjęcia działalności na własny rachunek, przekazując niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Czytelnik dowie się między innymi, skąd czerpać pomysły na własny biznes, jak formułować cele strategiczne i opracować biznesplan czy plan marketingowy. Oprócz omówienia kluczowych zagadnień autorzy wyjaśniają, na czym polega specyfika przedsiębiorczości w różnych obszarach gospodarki, od przemysłu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez branżę informatyczną, aż po przemysł muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami książki są przystępne objaśnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesujące studia przypadków dotyczące poszczególnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13085 [Magazyn 1], 12139.IX.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11146.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12138.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej