Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(75)
Forma i typ
Książki
(73)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(80)
tylko na miejscu
(71)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(33)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(49)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(71)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Armstrong Gary
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brady Regina
(1)
Burda Kinga
(1)
Buła Piotr
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Eason Adam
(1)
Forrest Edward
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Kuś Agnieszka (ekonomia)
(1)
Kwiatek Piotr
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michalski Tomasz (1954- )
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moszyński Michał
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Otto Jacek (1957- )
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Piekutowska Agnieszka
(1)
Podstawka Marian
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Reformat Beata
(1)
Roberts Philippa
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Saunders John
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Sierocki Radosław
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Targański Bartosz
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Urbańczyk Edward (1947- )
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wiażewicz Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Farmaceuci
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
MARKETING
(22)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(14)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
Marketing
(5)
REKLAMA
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
PUBLIC RELATIONS
(4)
INTERNET
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
INNOWACJE
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
KOBIETA
(2)
KONKURENCJA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
TURYSTYKA
(2)
Turystyka
(2)
BANKI
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Dobre praktyki
(1)
FUNDRAISING
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
KOSMETYKA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna
(1)
NEGOCJACJE
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
PERSWAZJA
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(1)
RYNEK
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Socjologia
(1)
TELEWIZJA PUBLICZNA
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
USŁUGI
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZDROWIE PUBLICZNE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
PODRĘCZNIKI
(9)
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Medycyna i zdrowie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja marketingowa
(75)
marketing
(34)
reklama
(18)
produkt
(17)
dystrybucja
(16)
badania marketingowe
(15)
cena
(14)
konsument
(13)
marka
(12)
segmentacja rynku
(12)
strategia marketingowa
(11)
public relations
(10)
Internet
(9)
plan marketingowy
(8)
promocja
(8)
marketing bezpośredni
(7)
przedsiębiorstwo
(7)
marketing-mix
(6)
planowanie marketingowe
(6)
e-marketing
(5)
marketing relacji
(5)
marketing strategiczny
(5)
sprzedaż
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
zarządzanie marketingowe
(5)
cykl życia produktu
(4)
komunikacja społeczna
(4)
konkurencyjność
(4)
marketing terytorialny
(4)
zarządzanie
(4)
Web 2.0
(3)
gender marketing
(3)
handel detaliczny
(3)
handel hurtowy
(3)
klient
(3)
marketing usług
(3)
obsługa klienta
(3)
planowanie strategiczne
(3)
produkt turystyczny
(3)
przewaga konkurencyjna
(3)
satysfakcja konsumentów
(3)
sprzedaż osobista
(3)
turystyka
(3)
usługi medyczne
(3)
wizerunek
(3)
decyzje zakupowe
(2)
działania marketingowe
(2)
e-commerce
(2)
etyka
(2)
franchising
(2)
informacja marketingowa
(2)
innowacyjność gospodarki
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
kampania reklamowa
(2)
kobiety
(2)
komunikacja biznesowa
(2)
komunikacja elektroniczna
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
komunikacja werbalna
(2)
kontrola marketingowa
(2)
lobbing
(2)
lojalność konsumentów
(2)
marketing elektroniczny
(2)
marketing społeczny
(2)
marketing szeptany
(2)
marketing zrównoważony
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
media społecznościowe
(2)
negocjacje
(2)
organizacja nonprofit
(2)
organizacje pozarządowe
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
portal społecznościowy
(2)
portfel marek
(2)
postawa
(2)
region turystyczny
(2)
rekreacja
(2)
relacje z klientem
(2)
rozwój regionalny
(2)
serwis społecznościowy
(2)
sponsoring
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
system opieki zdrowotnej
(2)
sytuacja kryzysowa
(2)
służba zdrowia
(2)
usługi turystyczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Chiny
(1)
Facebook
(1)
administracja publiczna
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza marketingowa
(1)
analiza strategiczna
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
audyt marketingowy
(1)
badania opinii
(1)
badania rynkowe
(1)
75 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-221.
Książka prezentuje użyteczną współcześnie wiedzę na temat sposobów i technik porozumiewania się. Przedstawia metody wyrabiania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera omówienia zasad wystapień publicznych, sztuki mówienia i słuchania, a także przybliża znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach między ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Bibliografia, netografia na stronach 111-121.
Niniejsza monografia, zatytułowana Kierunki rozwoju innowacji w turystyce, jest skierowana przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się na kierunkach gospodarka turystyczna, zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej albo na kierunkach pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy - menedżerowie zajmujący się na co dzień szeroko pojętą turystyką. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest analiza stanu wiedzy na temat wybranych zagadnień innowacyjności, w warstwie praktycznej zaś sformułowanie wniosków dotyczących badanej sfery, a także wskazanie nowych kierunków rozwoju innowacji w odniesieniu do branży turystycznej. Przed współczesnymi firmami turystycznymi pojawiają się bowiem obecnie nowe wyzwania, ale i nowe możliwości rozwoju z wykorzystaniem innowacji. Opracowanie zostało oparte na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz egzemplifikacji nowych praktyk biznesowych stosowanych przez podmioty turystyczne. Jego strukturę tworzy dziewięć rozdziałów, których autorami są pracownicy naukowi z dużym doświadczeniem badawczym oraz przedstawicielka najmłodszego pokolenia naukowców - doktorantka dopiero rozpoczynająca swą karierę naukowo-dydaktyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17798 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19144.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19143.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 72)
Zmiana orientacji działania przedsiębiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania na niego wszelkich działań w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dokładnego poznania czynników, które wpływają na jego postępowanie w procesie zachowań nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsumentów decydują o tym, co przedsiębiorstwo może zaoferować. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z pięciu głównych części: zastosowanie badań do analizy zachowań konsumentów, marka i lojalność w zachowaniach konsumentów, rozwój narzędzi komunikowania się z konsumentami, zachowania młodych konsumentów, seniorzy na rynku. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12853.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje tendncje obecne współcześnie w marketingu terytorialnym. Książka składa się z dwóch części, ukazujących w pierwszej kolejności problematykę kształtowania działań marketingowych podmiotów publicznych, w drugiej zaś identyfikującej powiat i gminę na rynku. Poruszane w pierwszej części publikacji zagadnienia odnoszą się do ukonstytuowania marketingu terytorialnego w ramach zarządzania publicznego, budowania przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych oraz wskazania marketingu terytorialnego jako determinanty rozwoju lokalnego. Z kolei część druga stanowi próbę konfrontacji praktycznych działań realizowanych przez wybrane jednostki samorządowe z przesłankami teoretycznymi z zakresu literatury przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.16083 [Magazyn 1], P.16074 [Magazyn 1], P.16082 [Magazyn 1], P.16081 [Magazyn 1], P.16096 [Magazyn 1], P.16071 [Magazyn 1], P.16088 [Magazyn 1], P.16091 [Magazyn 1], P.16089 [Magazyn 1], P.16095 [Magazyn 1], P.16084 [Magazyn 1], P.16092 [Magazyn 1], P.16090 [Magazyn 1], P.16070 [Magazyn 1], P.16076 [Magazyn 1], P.16093 [Magazyn 1], P.16073 [Magazyn 1], P.16080 [Magazyn 1], P.12762 [Magazyn 1], P.16094 [Magazyn 1], P.16087 [Magazyn 1], P.16078 [Magazyn 1], P.16085 [Magazyn 1], P.16079 [Magazyn 1], P.16072 [Magazyn 1], P.16086 [Magazyn 1], P.16097 [Magazyn 1], P.16098 [Magazyn 1], P.16077 [Magazyn 1], P.16075 [Magazyn 1], P.16099 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12761.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12760.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13867.XIII.6 [Czytelnia C], 13868.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna - Komunikacja Medialna - Komunikacja Sieci)
Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach "tradycyjnych", oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzji publikacji, która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie dotyczące nowych mediów o "tradycyjnej" telewizji."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12610.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.75.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8904 [Magazyn 1], 10456.IX.16 [Magazyn 1], P.8903.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8905.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10455.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22447.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22446.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Głównym celem tej pracy jest identyfikacja i analiza podstawowych podejść teoretyczno-metodycznych, w tym wybranych, najważniejszych metod badawczych używanych w badaniach naukowych oraz stosowanych, prowadzonych w dyscyplinie naukowej (w nauce o marketingu i rynku), a w szczególności w jego specjalności badawczej zarządzanie marketingowe. Z uwagi na to, że podstawowymi obiektami badań tej specjalności czy inaczej subdyscypliny marketingu są systemy marketingowe przedsiębiorstwa oraz organizacji non-profit, a ściślej podsystemy zarządzania marketingowego tych podmiotów gospodarczych, rozpoznanie nasze musiało objąć przede wszystkim metodykę badań tych obiektów, a więc koncepcji zarządzania marketingowego, strategii marketingowych, programów operacyjnych realizacji tych strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5141.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z VI Ogólnopolskiej Konferencji Studenckich Kół Naukowych oraz Międzynarodowej Konferencji Praktyczno-Naukowej "Wymiana Doświadczeń i Praktyk we Współpracy Transgranicznej", 27 lutego 2020 r., Biała Podlaska.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Niniejsze opracowanie obejmuje dwadzieścia dwa doniesienia, w ty w części I zamieszczono jedenaście prac wygłoszonych podczas VI Ogólnopolskiej Konferencji Studenckich Kół Naukowych, a w części drugiej jedenaście doniesień zaprezentowanych podczas Międzynarodowej Konferencji Praktyczno-Naukowej Wymiana Doświadczeń i Dobrych Praktyk we Współpracy Transgranicznej. Tematyka konferencji obejmowała zagadnienia z zakresu wielu dyscyplin naukowych w aspekcie interdyscyplinarnym. Zakres tematyczny był szeroki i zróżnicowany, tak pod względem treści, jak i formy prezentacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18103 [Magazyn 1], P.18101 [Magazyn 1], P.18102 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19902.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19901.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik odzwierciedla zmiany zachodzące w polskiej gospodarce oraz stały postęp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy omówili w nim: istotę i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywców, segmentację rynku, problematykę produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarządzania marketingiem. Na końcu każdego rozdziału są zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12439 [Magazyn 1], P.12437.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12438.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13585.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika "Marketing. Koncepcja skutecznych działań", przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11519.IX.16 [Magazyn 1], P.11521 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11520.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12751.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych. W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14158.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 73)
Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części: konsument jako uczestnik procesów rynkowych, konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku i przedsiębiorstwo na globalnym rynku. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12852.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie o drogę, jaką obierają organizacje, głównie przedsiębiorstwa, chcące w świadomy sposób tworzyć przewagi konkurencyjne i rynkowe. Pierwsza część monografii, składająca się z pięciu rozdziałów, podejmuje problematykę znaczenia informacji, wiedzy oraz jakości kapitału ludzkiego dla budowania potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Druga część monografii, na którą składają się cztery rozdziały, koncentruje się na kwestiach szeroko ujmowanej innowacyjności organizacyjnej i procesowej przedsiębiorstwa. Trzecia "sześciorozdziałowa" część monografii poświęcona została tworzeniu efektywnych kanałów dystrybucji w strategii kreowania i zdobywania nowych nisz rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14049.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14920.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka / [Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie])
Bibliogr. przy pracach.
Książka dotyczy bardzo szerokiej problematyki. Obejmuje ona zarówno zagadnienia uwarunkowań prawnych rozwoju przedsiębiorczości, jak również tematykę zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich, negocjacji, marketinu, innowacyjności, zarządzania strategicznego, a także problemy wpływu struktury własności na zarządzanie przedsiębiorstwem. dwa rozdziały dotyczą wybranych problemów wpływu polityki Unii Europejskiej na rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16857.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 233-242.
Podstawą do napisania książki były badania własne, kontakty z przedsiębiorstwami, obserwacje, międzynarodowa wymiana doświadczeń oraz głębokie studia literaturowe. Poszczególne teksty wyrastają zarówno z koncentracji na zagadnieniach będących podstawą prac awansowych, jak również z prac w zespołach interdyscyplinarnych, tak ważnych dla całościowego spojrzenia na współczesne przedsiębiorstwo i współczesnego konsumenta. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8872.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału. Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13848 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej