Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(309)
Forma i typ
Książki
(305)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje dydaktyczne
(19)
E-booki
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
dostępne
(305)
tylko na miejscu
(280)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(108)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(190)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(282)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(11)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(11)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(4)
Zarzycka Danuta
(4)
Ślusarska Barbara
(4)
Armstrong Gary
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Rejman Krzysztof
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Barska Anetta
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kisilowska Małgorzata
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Mojs Ewa
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Pabian Barbara
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siara Olga
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zahradniczek Kazimiera
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alberti Robert
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baran-Osak Bogusława
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(185)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(309)
Język
polski
(306)
rosyjski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(6)
Menedżerowie
(4)
Lekarze
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(37)
MARKETING
(23)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(21)
ZARZĄDZANIE
(21)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(17)
INTERNET
(16)
NEGOCJACJE
(15)
KADRY
(14)
PUBLIC RELATIONS
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(9)
Pielęgniarstwo
(8)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Marketing
(7)
REKLAMA
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
ORGANIZACJA
(6)
ORGANIZACJE
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Służba zdrowia
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
ZACHOWANIE
(5)
ASERTYWNOŚĆ
(4)
INNOWACJE
(4)
MARKETING PARTNERSKI
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
APTEKARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
SOCJOLOGIA
(3)
SZPITALE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Etyka
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Język rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja medyczna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
Medycyna
(2)
Negocjacje
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychiatria
(2)
RODZICE
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Turystyka
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
Zarządzanie
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
BANKI
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-
(5)
2001-0
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(49)
Podręcznik
(28)
PODRĘCZNIKI
(25)
PORADNIKI
(12)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(8)
Poradnik
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(23)
Zarządzanie i marketing
(19)
Psychologia
(15)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Edukacja i pedagogika
(6)
Filozofia i etyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja
(84)
komunikacja marketingowa
(75)
komunikacja interpersonalna
(71)
komunikacja społeczna
(49)
marketing
(42)
public relations
(28)
negocjacje
(27)
zarządzanie
(24)
Internet
(22)
reklama
(22)
komunikacja niewerbalna
(21)
przywództwo
(20)
dystrybucja
(18)
produkt
(18)
motywowanie pracowników
(17)
organizacja
(17)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(17)
etyka
(16)
konflikt
(16)
badania marketingowe
(15)
konsument
(15)
psychologia
(15)
cena
(14)
marka
(14)
przedsiębiorstwo
(14)
media
(13)
motywacja
(13)
segmentacja rynku
(12)
wizerunek
(12)
asertywność
(11)
kultura organizacyjna
(11)
pacjenci
(11)
podejmowanie decyzji
(11)
promocja
(11)
strategia marketingowa
(11)
komunikacja międzykulturowa
(10)
komunikacja werbalna
(10)
pielęgniarstwo
(10)
marketing bezpośredni
(9)
osobowość
(9)
sponsoring
(9)
stres
(9)
edukacja
(8)
emocje
(8)
plan marketingowy
(8)
praca
(8)
strategia
(8)
turystyka
(8)
zachowania organizacyjne
(8)
zarządzanie strategiczne
(8)
kierowanie
(7)
komunikacja z pacjentem
(7)
kontrola
(7)
kultura organizacji
(7)
opieka pielęgniarska
(7)
rekrutacja pracowników
(7)
społeczeństwo informacyjne
(7)
służba zdrowia
(7)
biblioteka
(6)
diagnoza pielęgniarska
(6)
e-marketing
(6)
grupa
(6)
komunikacja biznesowa
(6)
kultura
(6)
marketing-mix
(6)
menedżer
(6)
planowanie
(6)
planowanie marketingowe
(6)
praca zespołowa
(6)
sprzedaż
(6)
struktura organizacyjna
(6)
szkoła
(6)
wychowanie
(6)
zarządzanie marketingowe
(6)
zarządzanie personelem
(6)
finanse
(5)
komunikacja elektroniczna
(5)
konkurencyjność
(5)
marketing relacji
(5)
marketing strategiczny
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
planowanie strategiczne
(5)
postawa
(5)
przedsiębiorczość
(5)
rodzina
(5)
rozwiązywanie problemów
(5)
socjologia
(5)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(5)
usługi medyczne
(5)
wpływ społeczny
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
cykl życia produktu
(4)
edukacja zdrowotna
(4)
ergonomia
(4)
etyka biznesu
(4)
etyka zawodowa
(4)
filozofia
(4)
informacja
(4)
inteligencja
(4)
jakość usług
(4)
309 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Banki są sercem każdego systemu gospodarczego. Dzięki bankom w gospodarce dokonuje się alokacja zasobów w skali mikro- i makroekonomicznej - nadwyżki finansowe firm, gospodarstw domowych i instytucji publicznych przekształcają się w dodatkowe inwestycje, wydatki konsumcyjne i wydatki publiczne. Nowe produkty bankowe przyśpieszają obieg gospodarczy, a umiejętne zarządzanie ryzykiem kredytowym powoduje, że wolne zasoby mogą trafić do firm posiadających najlepsze, najbardziej zyskowne pomysły biznesowe. Podejmowanie przez menedżerów banków optymalnych decyzji jest jednak zadaniem niezwykle skomplikowanym, szczególnie gdy uwzględni się dynamikę zmian na rynku usług finansowych oraz w otoczeniu banków. zmiany, jakie zaszły w bankowości światowej w ostatnich latach, są tak duże (dotyczą zarówno ustawodastwa bankowego, technologii, jak i innowacji produktowych), że zgromadzona dotąd wiedza coraz szybciej się dezaktualizuje, a jednocześnie pojawiają się nowe obszary, wymagające pogłębionych badań naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3929.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4410.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika w prasie i Internecie / Przemysław Szews. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 196, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 181-193.
Publikacja dotyczy komunikacji wizualnej w mediach na przykładzie infografiki w prasie i Internecie. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z miesięcznika „PRESS”, dwóch gazet codziennych – „Faktu” i „Gazety Wyborczej” – oraz z wybranych realizacji internetowych (dwóch czołowych portali internetowych i serwisu specjalizującego się w dziennikarstwie danych) autor zwraca uwagę m.in. na: ruchomość infografik, ewentualne przejawy manipulacji, błędy i odchylenia konstrukcyjne, efektywność przekazu, rodzaj grafiki, użyte środki wyrazu, wiarygodność, elementy budowy, a także powiązania między blokami i informacjami. Ocenia również spójność, wypełnianie podstawowych celów infografiki oraz zaspokajanie potrzeb informacyjnych odbiorcy z uwzględnieniem jego kompetencji wizualnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19552.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19551.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 248-270.
Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza: Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13953.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia. Indeks.
W książce znajdziecie praktyczne informacje dotyczące potrzeb pacjentów oraz konkretne wskazówki, które będą pomocne w codziennej pracy. Autorka w przejrzysty sposób przedstawia między innymi aspekty komunikacji z pacjentem, kwestie doboru pielęgnacji, urządzania przestrzeni pod kątem sprzętów wspomagających oraz materiałów medycznych. Wskazówki będą bardzo przydatne zarówno w sprawach bieżących, jak i przy podejmowaniu kluczowych decyzji. Całość uzupełniają liczne ilustracje i przydatne algorytmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17573 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18741.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18740.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikację nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Zagadnienie właściwego miejsca marketingu w praktyce gospodarczej, a w szczególności docenianie rangi marketingu w kształtowaniu procesów biznesowych przedsiębiorstw, stanowi jeden z ważniejszych współczesnych problemów poznawczych i praktycznych. Niniejsza praca stała się próba pokazania znaczenia marketingu w działalności społeczno-gospodarczej przedsiębiorstw i organizacji na współczesnych rynkach w warunkach konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6982 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7783.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7782.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 251-260. Indeks.
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18664.IX.16.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22518.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22517.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia : podejścia oraz koncepcje / Carol Tavris, Carole Wade ; tł. Joanna Gilewicz. - Wyd. popr. i uzup. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2008. - 502, [2] s. : fot., rys., wykr. ; 26 cm.
Tyt. oryg. : "Psychology in perspective" 1995.
Bibliogr. s. 544-[582].
Autorki, aby zapewnić czytelnikom raczej głębsze niż szersze spojrzenie na wiedzę psychologiczną, ułożyły materiał nie według tematów czy dziedzin psychologii, lecz według pięciu głównych podejść: biologicznego, poznawczego, teorii uczenia się, społeczno-kulturowego oraz psychoanalitycznego. Ukazują, jak badacze postrzegają świat w ramach każdego z tych podejść - jakie stawiają pytania, jakich metod używają, jakie wysuwają hipotezy i jakie są ich osiągnięcia, a także ograniczenia i nadużycia. Omówienie każdego podejścia kończą oceną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11381.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. i netogr. s. 344-[360].
Aktualność i ważkość podjętego tematu jest oczywista - poszerza on naszą wiedzę zarówno o przeobrażeniach współczesnej kultury, jak też o postawach i obyczajach młodzieży, l w jednym i drugim obszarze dotyczy spraw ciągle jeszcze mało zbadanych - myślę/ że takie sformułowanie problematyki/ z jakim mamy do czynienia w pracy, jest oryginalne i nie powiela dotychczasowych badań nad rolą mediów w życiu młodzieży. [...] W analizie wyników badań respektowane jest przyjęte założenie, aby badanego zjawiska nie izolować od warunkujących go procesów. Stąd jest ono ukazywane w kontekście innych zjawisk: funkcji mediów tradycyjnych/ wykorzystywania nowych technologii do celów niekomunikacyjnych. Funkcje komunikacyjne mediów rozpatrywane są w porównaniu ze stosunkiem młodzieży do komunikacji bezpośredniej. [...] Wyniki uzyskane w badaniu są naprawdę ciekawe i rzeczywiście poszerzają naszą wiedzę o sposobie wykorzystywania nowych mediów przez wielkomiejskich licealistów, a także - co wydaje mi się jeszcze ciekawsze i trudniejsze do zbadania - poszerzają naszą wiedzę o tym, co się dzieje w środowisku współczesnej młodzieży, co stanowi treść jej doświadczeń, jak odbiera ona współczesny świat". (Fragment recenzji prof. dr hab. Anny Przecławskiej)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12095.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13207.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka miejska : teoria i praktyka / Blanka Tundys. - Wyd. 2. popr. i uzup. - Warszawa : Difin, 2013. - 273 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 264-273.
W publikacji zawarte zostały zarówno teoretyczne aspekty zarządzania miastem z uwzględnieniem zasad logistyki, jak i praktyczne przykłady wdrożonych rozwiązań. Takie zaprezentowanie tematyki powinno przyczynić się do jednoznacznego zrozumienia istoty i założeń związanych ze wsparciem logistycznym miast, szczególnie uwzględniając zrównoważoną mobilność. W drugim wydaniu uporządkowano definicje, zwracając większą uwagę na część praktyczną, w której znalazło się wiele nowych koncepcji. Książka może służyć wszystkim zainteresowanym powyższą problematyką jako baza wiedzy o logistyce miejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16191.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16190.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja i zarządzanie / Augustyn Wajda. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 299 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr.
Książka zawiera systematyczny wykład pojęć, kategorii i problemów składających się na naukę o organizacji i zarządzaniu. Autor podejmuje w niej zagadnienia dotyczące m.in.: organizacji i jej otoczenia, planowania, strategii i podejmowania decyzji, kierowania i zarządzania, czynników motywacyjnych ludzkiej pracy, konfliktów w pracy i sposobów ich rozwiązywania. Zaletą podręcznika jest całościowe ujęcie problematyki i jej przedstawienie w przejrzystej formie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11950 [Magazyn 1], P.11949 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2923.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1497.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [386-392].
Celem książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Jej głównym walorem są liczne przykłady praktycznych działań, ułatwiające zrozumienie i stosowanie przedstawionych zagadnień. Z podręcznika skorzystają również i ci, którzy stawiają pierwszy krok w zgłębianiu tajników marketingu i ci, którzy chcą poszerzyć wiedzę oraz skorelować ją z praktyką działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8904 [Magazyn 1], 10456.IX.16 [Magazyn 1], P.8903.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8905.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10455.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu ľ promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13619.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14641.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan Władysław Wiktor. - Wyd. 1 dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 308, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączono w niej dorobek teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu, co umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4851.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5245.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Niniejszą monografię uważam za podręcznik niezbędny dla osób prowadzących szkolenia (kursy) skierowane do profesjonalistów ochrony zdrowia z zakresu motywowania swoich podopiecznych do zmiany zachowań szkodliwych dla zdrowia czy funkcjonowania społecznego oraz zachęcania ich do zdrowego stylu życia itp. Książka ta może być również użyteczna dla osób kształcących profesjonalistów zajmujących się promocją zdrowia, a także zapobieganiem zaburzeniom zdrowia i funkcjonowania społecznego. Opis wyników badań przeprowadzonych w populacji polskich pracowników ochrony zdrowia poprzedzono uzasadnieniem prowadzenia takich szkoleń, a wykorzystanie podręcznika podniesie ch jakość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10968.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się z chorym psychicznie / dr hab. n. społ. Ewa Wilczek-Rużyczka. - Wydanie II. - Warszawa : PZWL Wydawnictwo Lekarskie, 2019. - XI, [1], 132, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach. Indeks.
Zwięzłe kompendium wiedzy na temat komunikowania się z chorym psychicznie. W poszczególnych rozdziałach omówiono zarówno podstawy teoretyczne komunikowania się, jak i jego rodzaje. Uwzględniono również jego specyfikę w przypadku osób z różnymi zaburzeniami psychicznymi, a także komunikowanie się z rodziną chorego psychicznie. Ponadto przedstawiono problemy i sytuację tych osób w rodzinie i społeczeństwie, z uwzględnieniem aspektów etycznych i prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17864 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19258.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19257.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.784.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.783.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.785.III.10 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.782.III.10 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy pielęgniarstwa psychiatrycznego / redakcja naukowa Ewa Wilczek-Rużyczka. - Wydanie II uaktualnione i rozszerzone. - Warszawa : PZWL, 2019. - IX, [1], 279 stron ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Kompendium wiedzy z zakresu pielęgniarstwa psychiatrycznego. W przystępny sposób omówiono zarówno zagadnienia ogólne: etyczne, prawne aspekty opieki nad pacjentem psychicznie chorym, modele relacji międzyludzkich, a także szczegółowe praktyczne, jak opieka nad osobami chorymi, stosowanie różnych metod leczenia – od biologicznych, poprzez psychoterapię kreatywną, do postępowania rehabilitacyjnego. Publikacja przydatna będzie w kształceniu zawodowym, a także może być wykorzystana w codziennej praktyce pielęgniarskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17901 [Magazyn 1], P.17902 [Magazyn 1], P.17903 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19310.XVIII.1.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19309.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Podstawy pielęgniarstwa psychiatrycznego / redakcja naukowa Ewa Wilczek-Rużyczka. - eBook został przygotowany na podstawie II wydania papierowego uaktualnionego i rozszerzonego 2019 r., (wyd. II). - Warszawa : PZWL, 2019. - IX, [1], 279 stron ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Kompendium wiedzy z zakresu pielęgniarstwa psychiatrycznego. W przystępny sposób omówiono zarówno zagadnienia ogólne: etyczne, prawne aspekty opieki nad pacjentem psychicznie chorym, modele relacji międzyludzkich, a także szczegółowe praktyczne, jak opieka nad osobami chorymi, stosowanie różnych metod leczenia – od biologicznych, poprzez psychoterapię kreatywną, do postępowania rehabilitacyjnego. Publikacja przydatna będzie w kształceniu zawodowym, a także może być wykorzystana w codziennej praktyce pielęgniarskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.113.XVIII.1.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej