Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(23)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Binkowska-Bury Monika
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Campbell Laine
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Detyna Beata
(1)
Detyna Jerzy
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Galicki Jan
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hollins Bill
(1)
Jonas Agata
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Majors Charity
(1)
Marć Małgorzata
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mojs Ewa
(1)
Nojszewska Ewelina
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Przybyła Jakub
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rudawska Iga
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Toruński Janusz
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Węgrzyn Maria
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(23)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Temat
SŁUŻBA ZDROWIA
(8)
USŁUGI
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Służba zdrowia
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
Bazy danych
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
Jakość usług
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
Marketing
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Prawo
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZDROWIE PUBLICZNE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
PORADNIKI
(2)
Poradnik
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
jakość usług
(24)
służba zdrowia
(8)
usługi medyczne
(8)
marketing
(7)
zarządzanie jakością
(6)
zarządzanie
(5)
dystrybucja
(4)
zarządzanie personelem
(4)
komunikacja
(3)
pacjenci
(3)
usługi
(3)
zakład opieki zdrowotnej
(3)
finansowanie
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kultura organizacyjna
(2)
marketing usług
(2)
normy ISO 9000
(2)
popyt
(2)
produkt turystyczny
(2)
restrukturyzacja
(2)
satysfakcja klienta
(2)
usługi turystyczne
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Narodowy Fundusz Zdrowia
(1)
agroturystyka
(1)
architektura danych
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania marketingowe
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo
(1)
cena
(1)
cukrzyca typu 1
(1)
depresja
(1)
działalność lecznicza
(1)
edukacja pacjenta
(1)
efektywność
(1)
ekomarketing
(1)
ekonomika
(1)
ekoturystyka
(1)
finanse
(1)
franchising
(1)
funkcje turystyki
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarka turystyczna
(1)
handel elektroniczny
(1)
hemodializa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
jakość
(1)
kapitał intelektualny
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
kompetencje
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
konsorcjum
(1)
konsument
(1)
kopia zapasowa
(1)
koszyk świadczeń gwarantowanych
(1)
kreatywność
(1)
kształcenie
(1)
kultura organizacji
(1)
marketing relacji
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing usług zdrowotnych
(1)
motywowanie pracowników
(1)
mukowiscydoza
(1)
nietrzymanie moczu
(1)
ochrona środowiska
(1)
opieka pielęgniarska
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacje non-profit
(1)
outsourcing
(1)
personel
(1)
pielęgniarka
(1)
pielęgniarstwo
(1)
planowanie marketingowe
(1)
podaż
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
polityka regionalna
(1)
polityka turystyczna
(1)
polityka zdrowotna
(1)
prawo medyczne
(1)
produkt
(1)
produktywność
(1)
projektowanie
(1)
promocja
(1)
prywatna opieka medyczna
(1)
prywatne ubezpieczenia zdrowotne
(1)
przedsiębiorczość destruktywna
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przekształcenia własnościowe
(1)
przewlekła obturacyjna choroba płuc
(1)
rachunkowość zarządcza
(1)
reforma
(1)
rekreacja
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18359.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20861.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20860.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-337.
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21744.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21743.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-297.
Książka jest próbą zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11921.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13099.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-320.
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru, zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej, specyfikę relacji lekarz-pacjent, wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy. Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10035 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10036.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11662.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej