Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(57)
Forma i typ
Książki
(57)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(30)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(21)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(49)
Autor
Doff Adrian
(4)
Larsen-Freeman Diane
(4)
Miller Judy L
(4)
Acklam Richard (1960- )
(3)
Burgess Sally
(3)
Klippel Friederike
(3)
Cohen Robert
(2)
Cohen Robert F
(2)
Feunteun Anne
(2)
Hogue Ann
(2)
Oshima Alice
(2)
Vale David
(2)
Anderson Marti
(1)
Bailey Stephen
(1)
Barone Diane M
(1)
Bernhardt Elizabeth Buchter (1954- )
(1)
Bilbrough Nick
(1)
Bland Janice
(1)
Brookes Gay
(1)
Broughton Geoffrey
(1)
Broughton Geoffrey 1927-
(1)
Brumfit Christopher
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Crandall Jo Ann (1943- )
(1)
Cummings Martha Clark
(1)
Curtis Jane
(1)
D'Silva Reginald Arthur
(1)
Datesman Maryanne Kearny
(1)
De Oliveira Luciana C
(1)
Downing Angela
(1)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(1)
Ferlazzo Larry
(1)
Flavell Roger
(1)
Fu Danling
(1)
Gerngross Günter
(1)
Geva Esther
(1)
Goh Christine Chuen Meng
(1)
Gunderson Lee (1942- )
(1)
Hall Joan Kelly
(1)
Harding Keith 1956-
(1)
Harmer Jeremy
(1)
Haycraft John
(1)
Hill Peter
(1)
Hockly Nicky
(1)
Holme Randal (1948- )
(1)
Hull-Sypnieski Katie 1974-
(1)
Jacobson Julie
(1)
Johnson Kelly 1971-
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Kearny Edward N
(1)
Lapp Diane
(1)
Lewis Gordon
(1)
Locke Philip
(1)
Matoush Marylou M
(1)
Matthews Candance (1950- )
(1)
Mitchell Keith (1938- )
(1)
Nation I. S. P
(1)
Nation Paul
(1)
Numrich Carol
(1)
Odo Denis Murphy
(1)
Oliver Rhonda
(1)
Philp Jenefer
(1)
Pincas Anita
(1)
Puchta Herbert
(1)
Ramirez Gloria
(1)
Ravitch Lara
(1)
Rosow La Vergne
(1)
Schleppegrell Mary
(1)
Smith Lorraine C
(1)
Talbot Fiona
(1)
Wallace Michael J
(1)
Wallwork Adrian
(1)
Webb Stuart Alexander
(1)
Withrow Jean (1937- )
(1)
Xu Shelley Hong (1964- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Anglia
(12)
Kiribati
(12)
Polska
(11)
Nowy Jork (stan) (USA)
(10)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(3)
nieznany (us)
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Connecticut (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Wirginia (USA)
(1)
Język
angielski
(32)
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Nauczyciele
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(27)
JĘZYK ANGIELSKI
(26)
Język angielski
(13)
Czytanie
(4)
Metody nauczania
(3)
Nauczyciele języka angielskiego
(3)
Pisanie
(3)
CAE (certyfikat językowy)
(2)
Nauczanie
(2)
Badania naukowe
(1)
CZYTANIE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dyskusja
(1)
JĘZYKI
(1)
Język specjalistyczny
(1)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Krytyka tematyczna
(1)
Literatura
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
RETORYKA
(1)
Radio społeczne
(1)
Słownictwo
(1)
Teoria nauczania
(1)
Testy językowe
(1)
nauka czytania
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(29)
Edukacja i pedagogika
(20)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
English language
(56)
foreign speakers
(56)
study and teaching
(25)
study
(16)
teaching
(16)
textbook
(11)
grammar
(8)
rhetoric
(7)
reading
(5)
spoken English
(5)
education
(4)
methods of teaching
(4)
writing
(4)
academic reading
(3)
composition and exercises
(3)
saying
(3)
second language acquisition
(3)
teacher
(3)
English teacher
(2)
academic writing
(2)
bilingualism
(2)
children of immigrants
(2)
communication
(2)
conversation
(2)
literacy
(2)
report writing
(2)
speaking
(2)
speaking skills
(2)
teacher's book
(2)
training
(2)
workbook
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
CAE
(1)
Foreign speakers
(1)
Study and teaching
(1)
United States
(1)
adult education
(1)
best books
(1)
business
(1)
business English
(1)
canon (Literature)
(1)
civilization
(1)
communication skills
(1)
critical thinking
(1)
critical thinking tasks
(1)
culture
(1)
dialogue
(1)
efficiency linguistic
(1)
family
(1)
government
(1)
handbook
(1)
language acquisition
(1)
language teacher
(1)
language-awareness activities
(1)
learning
(1)
oral communication
(1)
politics
(1)
pronunciation
(1)
recreation
(1)
religion
(1)
research
(1)
standards
(1)
technology
(1)
teenager topic
(1)
tests
(1)
trainer's handbook
(1)
upper-intermediate level
(1)
vocabulary
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Summarizing current research and weaving it into practical instructional strategies that teachers can immediately use with young English language learners (ELLs), this book addresses a major priority for today's primary-grade classrooms. All aspects of effective instruction for ELLs are explored: oral language development and instruction, materials, word study, vocabulary, comprehension, writing, and home-school connections. Assessment is discussed throughout, and is also covered in a separate chapter. The volume is packed with realistic examples, lesson planning ideas, book lists, online resources, and reproducibles. Discussion and reflection questions enhance its utility as a professional development tool or course text.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13928.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding advanced second-language reading / Elizabeth B. Bernhardt. - New York ; London : Routledge, 2011. - XXI, 215 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 192-209. Indeks.
What distinguishes this book is its broad, yet thorough, view of theory, process, and research on adult second-language reading. Offering extensive discussions of upper-register second-language texts (both expository and narrative) that adult second-language readers encounter daily across the globe, it also presents an assessment schema for second-language text comprehension as well as for the assessment of teaching. This book: includes languages other than English in the discussion of second language reading, is firmly anchored in a theory of second language reading - the concept of compensatory processing, emphasizes the multi-dimensionality and dynamic nature of L2 reading development, focuses on comprehension of upper-register literary texts, balances theory and instructional practices.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14043.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Aimed at student teachers, educators and practitioners, Teaching English Language to Young Learners outlines and explains the crucial issues, themes and scenarios relating to this area of teaching. Each chapter by a leading international scholar offers a thorough introduction to a central theme of English as a foreign language (EFL) with preteens, with clear presentation of the theoretical background and detailed references for further reading, providing access to the most recent scholarship. Exploring the essential issues critically and in-depth, including the disadvantages as well as advantages of Teaching English as a Foreign Language (TEFL) with young learners, topics include: - task-based learning in the primary school; - storytelling; - drama; - technology; - vocabulary development; - intercultural understanding; - Content and Language Integrated Learning (CLIL) scenarios; - assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19022.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Gold Advanced : exam maximiser : with key / Sally Burgess, Richard Acklam. - Harlow : Longman, 2001. - 176 stron : rysunki, tabele ; 28 cm + 2 płyty CD.
Do książki o sygn. 254 XXIV CZYT. dołączony jest komplet 2 płyt CD o sygn. CD.4 (cz.1) i CD.5 (cz.2). Do książki o sygn. P.596 WYP. dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
The Exam Maximiser is a unique combination of workbook and exam handbook. It’s packed with extra language and exam practice, plus exam strategies and techniques. Use it to supplement the Coursebook, for self-study, or as an intensive exam preparation course.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.596.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 254.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part of an upper-intermediate stage English language learning course, which offers comprehensive coverage of major language items, language practice and open-ended exercises.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9557 [Magazyn 1], P.9560 [Magazyn 1], P.9561 [Magazyn 1], P.9555 [Magazyn 1], P.9562 [Magazyn 1], P.9556 [Magazyn 1], P.9559 [Magazyn 1], P.9563 [Magazyn 1], P.9554 [Magazyn 1], P.9558 [Magazyn 1] (10 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11280.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11279.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
Teach English is a teacher training course that develops practical skills in the teaching of English as a second language. It can be used in a variety of situations: in-service courses for teachers working at the secondary school level or in language institutes, in pre-service training of secondary school teachers, and as part of a refresher course in practical methodology for more experienced teachers. It is especially designed to meet the needs of teachers whose first language is not English, who teach large classes in rigid classrooms with few resources, who follow a set of syllabus and textbook, who have little control over course content or material.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9544 [Magazyn 1], P.9553 [Magazyn 1], P.9541 [Magazyn 1], P.9540 [Magazyn 1], P.9543 [Magazyn 1], P.9551 [Magazyn 1], P.9548 [Magazyn 1], P.9545 [Magazyn 1], P.9550 [Magazyn 1], P.9549 [Magazyn 1], P.9546 [Magazyn 1], P.9552 [Magazyn 1], P.9547 [Magazyn 1], P.9542 [Magazyn 1] (14 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
Teach English is a teacher training course that develops practical skills in the teaching of English as a second language. It can be used in a variety of situations: in-service courses for teachers working at the secondary school level or in language institutes, in pre-service training of secondary school teachers, and as part of a refresher course in practical methodology for more experienced teachers. It is especially designed to meet the needs of teachers whose first language is not English, who teach large classes in rigid classrooms with few resources, who follow a set of syllabus and textbook, who have little control over course content or material.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64.XXIV.14 [Magazyn 1], 228.XXIV.14 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.76.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 63.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pilgrims Longman Resource Books)
The "Pilgrim Longman Resource Books" series provide a range of practical lessons in recipe format. They are written by experienced English language teachers. The activities can be used as the basis for lessons, as a departure point for classroom development and creativity, or as last minute time fillers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11169.XXIV.12.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge language education)
Includes bibliographical references and index.
This book provides theoretical and pedagogical perspectives on teaching speaking within a coherent methodological framework. Teaching Speaking A Holistic Approach brings together theoretical and pedagogical perspectives on teaching speaking within a coherent methodological framework. The framework combines understandings derived from several areas of speaking research and instruction. By explaining, interpreting, evaluating, and synthesizing these diverse perspectives from linguistics and language learning, the text offers a comprehensive and versatile approach for teaching speaking. Different types of learning tasks are explained and illustrated with examples, and each chapter includes short tasks and ends with a number of tasks that enable readers to extend their ideas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17708.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Focus on learning technologies / Nicky Hockly. - Oxford : Oxford University Press, 2016. - XII, 143 stron : illustrations ; 24 cm.
(Lightbrown & Spada. Oxford key concepts for the language classroom series)
Focus on Learning Technologies helps teachers understand the role of digital technologies in supporting language learning for second or foreign language learners aged 5–18. Drawing on research with school-age learners, the book equips teachers with the knowledge necessary to make effective and principled decisions about choosing and using learning technologies in their own language classes. The book provides an accessible overview of key research studies on learning technologies, considers examples from real classroom practice, and provides activities to help teachers relate the content to their own teaching contexts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21411.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21410.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Teaching Techniques in English as a Second Language)
This book provides a practical overview of the most important methods in the field. Readers are drawn into classrooms where various teaching methods and approaches are being used. They are encouraged to reflect on their own beliefs and to develop their own approach to language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9677 [Magazyn 1], P.9710 [Magazyn 1], P.9709 [Magazyn 1], P.9708 [Magazyn 1], P.9678 [Magazyn 1] (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Teaching Techniques in English as a Second Language)
This book provides a practical overview of the most important methods in the field. Readers are drawn into classrooms where various teaching methods and approaches are being used. They are encouraged to reflect on their own beliefs and to develop their own approach to language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9786 [Magazyn 1], P.9785 [Magazyn 1], P.9780 [Magazyn 1], P.9779 [Magazyn 1], P.9782 [Magazyn 1], P.9783 [Magazyn 1], P.9784 [Magazyn 1], P.9781 [Magazyn 1], P.9778 [Magazyn 1] (9 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniques and Principles in Language Teaching / Diane Larsen-Freeman. - Ed. 2. - Oxford : Oxford University Press, [2002]. - XV, 189, [1] s. : rys. ; 23 cm.
(Teaching Techniques in English as a Second Language)
This book provides a practical overview of the most important methods in the field. Readers are drawn into classrooms where various teaching methods and approaches are being used. They are encouraged to reflect on their own beliefs and to develop their own approach to language teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2050.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2048.XXIV.14 [Czytelnia A], 2049.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Techniques and Principles in Language Teaching / Diane Larsen-Freeman, Marti Anderson. - Third edition - Oxford : Oxford University Press, 2019. - XIX, 252, [1] stron. : rysunki ; 23 cm.
NEW discussion on the political dimensions of language teaching; NEW digital technology chapter; NEW extended coverage of content-based and task-based approaches.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17691.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11298.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11299.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do you need a confidence boost in your workplace communication? Whether you speak English as an additional language, or you're a native speaker looking to take your writing to the next level, How to Write Effective Business English provides easy to apply guidance on how to express yourself in writing clearly, concisely, and confidently. With case studies from companies such as Innocent and Virgin which demonstrate how English is used internationally in business, and ideas to help you get your communications right first time, this book is ideal for multinational companies where communication is a priority. For native English speakers, it may mean un-learning things you were taught at school and learning how to save time by getting to the point more quickly in emails; for intermediate English speakers, it focuses on the areas that are easy to get wrong.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20497.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Action research for language teachers / Michael J. Wallace. - First edition, 16th printing - Cambridge : Cambridge University Press, 2012. - X, 273 pages ; 24 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
Includes bibliographical references and index.
This practical guide can be used by teachers who wish to develop their professional expertise by investigating their own teaching in a systematic and organised way. It is also invaluable for teachers or trainee teachers who have to produce a professional project or dissertation as part of a training programme. This will help teachers to design and implement a research project which is derived from their normal practice, with results which should be of direct relevance to them. It is user-friendly and includes: - exemplar articles and extracts which show how the research techniques can be implemented - 'Personal review' sections which help readers to think about the ideas being discussed and relate them to their own situation - commentaries which follow up issues raised in the 'Personal review' sections - chapter summaries - a glossary of all technical terms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18004.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Discussions A-Z intermediate : a resource book of speaking activities / Adrian Wallwork. - Cambridge, U.K. ; New York, NY : Cambridge University Press, 2016. - 112 pages : illustrations ; 30 cm.
(Cambridge copy collection)
Includes index.
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze 18065 XXIV.13
Discussions A-Z Advanced is a photocopiable resource book of speaking activities designed to encourage lively, natural discussion among advanced level students. Providing a refreshing perspective on many common themes the material consists of 26 topic-based units, each filled with a variety of stimulating activities. The units contain authentic reading and listening texts intended to be used as stimulus for discussion. The accompanying cassette provides a wide range of native speaker accents. The teacher's pages provide clear instructions for each activity, as well as providing a wealth of background information on each topic, keys to the activities, complete tapescripts and suggestions for discussion-based writing activities. The material is designed to be flexible and free-standing: activities can either be used as the basis for a discussion course or dipped into in or out of sequence.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18065.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gold Advanced : coursebook / Richard Acklam, Sally Burgess. - Harlow : Longman, 2001. - 223 strony : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
The Coursebook is filled with interesting topics and gives learners plenty of opportunity for discussion. It builds students’ confidence by combining carefully graded exam preparation for their Cambridge English exam with thorough language and skills development – in a fun and engaging way. This is a course that engages classes with a variety of learners – and whether or not they decide to sit for the exam, all your students will be ready and fully confident by the end of the course.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253.XXIV.13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.595.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.594.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej