Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(61)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(50)
dostępne
(27)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(50)
Autor
Graham Carolyn
(4)
Carle Eric
(3)
Wright Andrew
(3)
Bedson Günther
(2)
Cameron Lynne
(2)
Claus Anette
(2)
Feunteun Anne
(2)
Führe Uli
(2)
Gerngross Günter
(2)
Hancock Penny
(2)
Lewis Gordon
(2)
Martin Bill (1916-1924)
(2)
Reilly Vanessa
(2)
Vale David
(2)
Ward Sara M
(2)
Aiken Joan (1924-2004)
(1)
Anderson Holly (1949- )
(1)
Asquith Ros
(1)
Barone Diane M
(1)
Barry Charlotte D
(1)
Bauer Eurydice B
(1)
Brock Avril
(1)
Cain Kate
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Carman Susan
(1)
Carroll Lewis (1832-1898)
(1)
Collins Pat Lowery
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Crossland Caroline
(1)
Cullinan Bernice
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Escobar Linda
(1)
Ezell Helen K. 1951-
(1)
García Mayo María del Pilar
(1)
Genesee Fred
(1)
Gleitzman Morris (1953- )
(1)
Gordon Shirley C
(1)
Gray Elizabeth
(1)
Greve Susan M
(1)
Hulan Nancy
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Israel Susan E
(1)
Justice Laura M. 1968-
(1)
King Beth K
(1)
Kubacka-Jasiecka Dorota (1943- )
(1)
Kuleta Małgorzata (1964- )
(1)
Kyle Terri
(1)
Layne Vicky
(1)
Lerer Seth (1955- )
(1)
Mackey Alison
(1)
McCormack Brendan
(1)
McGuinness Diane
(1)
McIntyre Ellen
(1)
Mourao Sandie
(1)
Murphy Victoria A
(1)
Nelsen Jane
(1)
Oakhill Jane
(1)
Oliver Rhonda
(1)
Ortolano Kate
(1)
Owen-Shocki Deborah
(1)
Parker Arija
(1)
Pavlou Pavlos (1964- )
(1)
Phillips Sarah
(1)
Philp Jenefer
(1)
Rankin Carolynn
(1)
Richardson Beth 1944-
(1)
Rowe Alan
(1)
Scott Wendy A
(1)
Sewell Anna
(1)
Slattery Mary
(1)
Sloan Glenna Davis (1930- )
(1)
Spector Cecile Cyrul 1936-
(1)
Stahl Steven A
(1)
Stine R.L
(1)
Styles Morag
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Van Kleeck Anne
(1)
Veltfort Anna
(1)
Walker Aisha
(1)
White Goodith
(1)
Yolen Jane
(1)
Ytreberg Lisbeth H
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Wielka Brytania
(6)
Stany Zjednoczone
(6)
Kiribati
(2)
Maryland (USA)
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Pensylwania (USA)
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Anglia
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(42)
angielski
(22)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(27)
CZYTANIE
(8)
Język angielski
(8)
Nauczanie
(8)
Dzieci
(6)
DZIECKO
(5)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(4)
Nauczanie języków obcych
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
BOŻE NARODZENIE
(2)
Children
(2)
LITERATURA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Reading
(2)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(2)
WIELKANOC
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(1)
Cognition disorders in children
(1)
Dwujęzyczność
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
English language
(1)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Konwersacje
(1)
Kształcenie
(1)
LITERATURA
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA AUSTRALIJSKA
(1)
LITERATURA MŁODZIEŻOWA AMERYKAŃSKA
(1)
Language arts (Primary)
(1)
Language disorders in children
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Metacognition in children
(1)
Metodologia
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
Niemowlę
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opieka zdrowotna
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PAMIĘĆ
(1)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(1)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(1)
POWIEŚĆ DZIECIĘCA ANGIELSKA
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pediatria
(1)
Pielęgniarki
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Pielęgniarstwo dziecięce
(1)
Plays on words
(1)
Reading (Preschool)
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading disability
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Różnice indywidualne
(1)
STRES
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Style poznawcze
(1)
Służba zdrowia
(1)
URAZY
(1)
WYOBRAŹNIA
(1)
Temat: miejsce
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Gatunek
LITERATURA DZIECIĘCA
(4)
LITERATURA DZIECIĘCA AMERYKAŃSKA
(3)
LITERATURA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Podręcznik
(2)
UTWORY SCENICZNE dla DZIECI
(2)
LITERATURA MŁODZIEŻOWA
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Językoznawstwo
(3)
Słowo kluczowe
children
(45)
teaching
(18)
children's literature
(14)
English language
(9)
reading
(8)
learning
(7)
story
(5)
EFL
(3)
book
(3)
children's book
(3)
drama
(3)
language arts
(3)
nursing
(3)
song
(3)
storytelling
(3)
study
(3)
teacher
(3)
young learner
(3)
Christmas
(2)
ELT
(2)
ESL
(2)
Easter
(2)
children of immigrants
(2)
children's theater
(2)
communication activity
(2)
education
(2)
elementary education
(2)
fantasy
(2)
foreign speakers
(2)
game
(2)
games
(2)
grammar
(2)
language
(2)
literacy
(2)
literature
(2)
musical
(2)
nurses
(2)
nursing care
(2)
pediatric nursing
(2)
phonetics
(2)
primary school education
(2)
resource book
(2)
school book
(2)
study and teaching
(2)
young learners
(2)
American literature
(1)
American novel
(1)
English literature
(1)
Great Britain
(1)
Halloween
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
Sewell Anna
(1)
art
(1)
beginner level
(1)
bilingualism
(1)
child development
(1)
cognitive style
(1)
communication
(1)
craft
(1)
criticism
(1)
developing literacy
(1)
disorders
(1)
early childhood education
(1)
effective teaching
(1)
elementary level
(1)
elementary school
(1)
family
(1)
folklore
(1)
foreign language
(1)
handwriting
(1)
health assessment
(1)
health care
(1)
history
(1)
horror
(1)
individual difference
(1)
infants
(1)
language acquisition
(1)
language learning
(1)
language skills
(1)
learning strategy
(1)
medicine
(1)
metacognition
(1)
multicultural education
(1)
palliative care
(1)
parents
(1)
pediatric
(1)
person-centred
(1)
philosophy
(1)
picture books
(1)
play
(1)
primary care
(1)
primary school
(1)
psychological aspects
(1)
psychology
(1)
reading comprehension
(1)
reading difficulties
(1)
reading in the home environment
(1)
second language acquisition
(1)
second language learning
(1)
social aspects
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Phonics for Dummies / Susan M. Greve - Indianapolis, IN : Wiley Publishing, 2007. - XXVI, 356 s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Want to introduce your child to reading, or strengthen your child's reading skills? This fun and entertaining guide shows you how to use phonics as an easy and engaging path to reading. Phonics For Dummies contains tips on mastering letter sounds in reading, activities to engage your child's enthusiasm, and advice for making reading interesting and fun.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13936.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
A fresh and enjoyable collection of games for children aged between 4 and 11, including card games, board games, physical games, and co-operative and competitive games. Gives helpful guidance for teachers on integrating games into the English syllabus, classroom management, adapting traditional games, and creating new games with children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2058.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
A fresh and enjoyable collection of games for children aged between 4 and 11, including card games, board games, physical games, and co-operative and competitive games. Gives helpful guidance for teachers on integrating games into the English syllabus, classroom management, adapting traditional games, and creating new games with children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3530 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Positive discipline : a teacher's guide A-Z guide / Jane Nelsen, Linda Escobar, Kate Ortolano, Roslyn Duffy, Deborah Owen-Sohocki. - Revised 2nd edition. - New York : Three Rivers Press, 2001. - XV, 313 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia
Many teachers today are facing problems and discipline issues they never dreamed of when they decided to become teachers. Combine violence, behavioral disorders, and downright defiant attitudes from students with the age-old problems of bullying, poor attendance, and more, and the mix is positively lethal. However, there are effective, positive strategies for restoring order and turning the teacher-student relationship into one of mutual respect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17685.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching English to Children / Wendy A. Scott, Lisbeth H. Ytreberg. - London ; New York : Longman, [1994]. - VII, 115 s. : ryc. ; 22 cm.
(Longman Keys to Language Teaching)
This book is full of ideas and activities which can be adapted for use with children of any age and it gives much practical advice on the planning of lessons and the organisation of the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3261.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vocabulary Activities / Mary Slattery. - Oxford : Oxford University Press, 2004. - 72 s. : rys. ; 27 cm.
(Oxford Basics for Children)
A selection of activities for vocabulary work with children from 4 to 12 years of age. Each unit gives clear and accessible details of how to prepare, organize, and teach a lesson including examples of teacher language in the classroom. Taking into account the most effective ways in which children learn, the activities are designed to encourage the recall and recycling of vocabulary.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3905.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3904.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rev. ed. of: Sound Effects. Eau Claire, Wis : Thinking Publications, c1999.
Includes bibliographical references (p. 151-152).
This activity book seeks to help students develop a greater awareness of the relationships among phonology, morphology, syntax, semantics, and pragmatics. Primarily for classroom teachers of students grades 3 through 8, this book features activities, jokes, and riddles to increase students' metaphonological and phonological awareness, as well as enhance their thinking skills and mental associations. "Sound Effects: Activities for Developing Phonological Awareness" is a research based activity book used to increase metaphonological and phonological awareness for students. Its goal is to improve students' comprehension, strengthen understanding, and enhance divergent skills and vocabulary. This book is targeted for classroom teachers of students from grades 3 through 12, but is most appropriate for upper elementary through middle school grades. With clearly written objectives and instructions, it is a great resource for special education teachers, general education teachers, and speech pathologists. "Sound Effects" aims to enhance students' thinking skills and mental associations through demonstrating the relationships among phonology, syntax, semantics, and pragmatics. The activities, jokes, and riddles that are featured throughout the book help enhance skills that are needed to manipulate and demonstrate understanding of the sound system of the English language. It can be used with the entire group or in one-on-one sessions. Activities can be done in any order and educators are provided with answer keys. It is appropriate to use with ELLS, students with learning disabilities, struggling readers, and typical students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15909.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, index.
"On Reading Books to Children: Parents and Teachers" brings together in one volume current research on adult book reading to children. The authors, drawn from around the world, are key researchers and eminent scholars from the fields of reading and literacy, child language, speech pathology, and psychology, representing multiple perspectives within these disciplines. Chapters on the effects and limitations of book sharing are integrated with chapters discussing promising programs on storybook research. The reality of reading to children is more complex than it appears on the surface. The authors discuss some effects of and suggestions for reading to children that have emerged from the research. The ideas set forth in this volume will stimulate new lines of research on the effects of storybook reading, as well as refinements of current methods, yielding findings that enrich our understanding of this important arena of literacy development.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13918.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Art and Crafts with Children / Andrew Wright. - Wyd. 2. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 164 s. : rys. ; 28 cm.
(Resource Books For Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: teaching children art craft
Art and Crafts with Children Features art, craft, and design activities that offer children a useful way to learn language while developing creative skills and an awareness of the world around them. This book provides creative activities with integrated language practice. Full description
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3117.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creating Stories with Children / Andrew Wright. - Wyd. 4. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 135 s. : rys. ; 28 cm.
(Resource Books For Teachers)
Offers a wide variety of original ideas and activities for helping children to tell and write stories in English. Encourages creativity, confidence, and fluency and accuracy in spoken and written English, as well as teaching creative writing skills. Includes numerous photocopiable worksheets and 'easy-to-draw' pictures by the author.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3118.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Communication, language and literacy from birth to five / Avril Brock and Carolynn Rankin. - Repr. 2012. - Los Angeles : SAGE, 2012. - XIV, 128 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr., index.
With the introduction of the new Early Years Foundation Stage, practitioners need to be able to meet the needs of all young children in the six areas of learning - one of which is communication, language and literacy. This book helps the reader develop their knowledge, skills and practice in encouraging and promoting communication, language and literacy for babies and young children. It includes: activities, examples, case studies and ideas from actual practice; guidance on how to meet children's diverse needs in an inclusive environment; advice on involving parents in their children's learning - resources, useful websites and suggestions for further reading. This book is a must-read for anyone working with children from birth to five.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13937.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mindful learning : 101 proven strategies for student and teacher success / Linda Campbell, Bruce Campbell. - Second edition - Thousand Oaks, CA : Corwin Press, copyright 2009. - XI, 201 pages : illustrations ; 28 cm.
Includes bibliographical references (p. 180-195) and index.
Mindful Learning, Second Edition is an ideal resource for any classroom teacher who wants an answer to the question, 'How can I make my teaching more effective?' With a focus on activating students' prior knowledge and facilitating active learning through varied instructional methods, Linda Campbell and new coauthor, Bruce Campbell, offer 101 teaching strategies that are grounded in best classroom practices and research from the cognitive sciences. Every technique has a proven track record with students of diverse ages, languages, abilities, and socioeconomic status and teachers of every grade level will find strategies for any content area to apply or adapt to individual classroom needs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. 183-188) and index.
Reading storybooks with young children is one of the most important things adults can do to support early language and literacy skills. What other fun, engaging interaction can teach children so many critical concepts - including print awareness, vocabulary, grammar, sentence structure, and social and conversational skills- all at once? Making the most of shared reading is the goal of this practical guide, ideal for early childhood educators in preschool, Head Start, and child care programs. Step-by-step strategies help educators engage, respond to, and teach young children during storybook reading -information they can share with parents to continue the learning at home. Readers will discover how to : create a fun and enriching reading atmosphere; choose appropriate books, read with expression, and actively engage children; use book reading to help children develop in semantics, phonology, syntax, morphology and pragmatics; promote children's print awareness and phonological awareness ; work with children who have developmental delays and behavior challenges ; motivate reluctant readers ; work effectively with individual children and small groups ; support parents in developing their children's language and literacy development. All of the suggested strategies can be adapted for use with any storybook, and many are vividly illustrated with sample scripts that educators can use to guide their own interactions with children. And with the helpful appendices, teachers will have short summaries of strategies for easy reference, a "reading log" to give to parents, answers to parents' frequently asked questions about reading at home, and a glossary of key terms. Loaded with ready-to-use ideas, this guidebook has everything early childhood educators need to turn the fun of shared reading into a powerful learning experience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15910.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A Student's book designed for young students at Beginner level - Teaching English as a Foreign Language (TEFL).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4117 [Magazyn 1], P.4116 [Magazyn 1], P.4115 [Magazyn 1], P.4118 [Magazyn 1] (4 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rodziałach.
Person-centred Practice in Nursing and Health Care is a comprehensive and practical resource for all nurses and healthcare practitioners who want to develop person-centred ways of working. This second edition which builds on the original text Person Centred Nursing, has been significantly revised and expanded to provide a timely and topical exploration of an important subject which underpins all nursing and healthcare, edited by internationally renowned experts in the field. Person-centred Practice in Nursing and Health Care looks at the importance of person-centred practice (PCP) from a variety of practice, strategic, and policy angles, exploring how the principles of PCP underpin a variety of perspectives, including within leadership and in the curriculum. The book explores not only a range of methodologies, but also covers a variety of different healthcare settings and contexts, including working within mental health services, acute care, nursing homes, the community, and working with children and people with disabilities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17505.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
Provides ideas and advice for teachers who are asked to teach English to very young children (3-6 years). Offers a wide variety of activities such as games, songs, drama, stories, and art and craft, all of which follow sound educational principles. Includes numerous photocopiable pages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3532 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographical references and index.
Pediatric Primary Care: Practice Guidelines for Nurses, Fourth Edition is a comprehensive resource for well-child management and acute care management of childhood illnesses in a primary care setting. Written by practicing experts, this text is intended for advanced practice nursing students as a quick reference guide once they enter clinical practice. To manage initial and follow-up visits, the Fourth Edition features templates for gathering first visit history, as well as a template to record new information since the last visit. Instructions for gathering medical history information are also included. The Fourth Edition is divided into two sections. The first section covers well-child care and includes new patient intake with a family, well-child visits, and normal growth and development. The second section covers common childhood disorders in each system of the body. It is organized by body system and presents common medical conditions, diagnosis, treatment, complications, and patient/family education.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.20.XVIII.1.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Language and literacy series)
New to the fourth edition of this text is discussion of the significance of contemporary theories for classroom practice. Academic and literary references have been updated and lists of children's authors expanded. Advice on storytelling, assessment and facilitating writing are included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13922.XXIV.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podrecznik do dydaktyki nauczania jezyka angielskiego dzieci, napisany przez specjalistki w tej dziedzinie. Ksiazka uwzglednia specyfike polskiej szkoly: organizacje systemu edukacji oraz standardy i minima programowe. Dzieli sie na dwie czesci - Readings, czyli wlasciwy podrecznik - omawia podstawy teoretyczne oraz problemy: nauczania dzieci w róznych grupach wiekowych (przedszkole, klasy I-III i klasy IV-VI); nauczania jezyka (slownictwo, gramatyka, wymowa); nauczania poszczególnych sprawnosci jezykowych (czytanie, mówienie, pisanie, sluchanie); metod i technik nauczania; planowania lekcji, oceniania, portfolio jezykowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8545.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A], P.8544.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9970.XXIV.14.8 [Czytelnia A], 9969.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
Exploits children's natural love of stories by using them to develop an awareness of the sound and feel of English, and an understanding of language points. Presents a wide variety of ideas for using stories to teach English to children. Includes a selection of ready-to-tell stories, although the activities can be used with any story. Provides photocopiable worksheets.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3901.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej