Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(61)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(50)
dostępne
(27)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(50)
Autor
Graham Carolyn
(4)
Carle Eric
(3)
Wright Andrew
(3)
Bedson Günther
(2)
Cameron Lynne
(2)
Claus Anette
(2)
Feunteun Anne
(2)
Führe Uli
(2)
Gerngross Günter
(2)
Hancock Penny
(2)
Lewis Gordon
(2)
Martin Bill (1916-1924)
(2)
Reilly Vanessa
(2)
Vale David
(2)
Ward Sara M
(2)
Aiken Joan (1924-2004)
(1)
Anderson Holly (1949- )
(1)
Asquith Ros
(1)
Barone Diane M
(1)
Barry Charlotte D
(1)
Bauer Eurydice B
(1)
Brock Avril
(1)
Cain Kate
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Carman Susan
(1)
Carroll Lewis (1832-1898)
(1)
Collins Pat Lowery
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Crossland Caroline
(1)
Cullinan Bernice
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Escobar Linda
(1)
Ezell Helen K. 1951-
(1)
García Mayo María del Pilar
(1)
Genesee Fred
(1)
Gleitzman Morris (1953- )
(1)
Gordon Shirley C
(1)
Gray Elizabeth
(1)
Greve Susan M
(1)
Hulan Nancy
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Israel Susan E
(1)
Justice Laura M. 1968-
(1)
King Beth K
(1)
Kubacka-Jasiecka Dorota (1943- )
(1)
Kuleta Małgorzata (1964- )
(1)
Kyle Terri
(1)
Layne Vicky
(1)
Lerer Seth (1955- )
(1)
Mackey Alison
(1)
McCormack Brendan
(1)
McGuinness Diane
(1)
McIntyre Ellen
(1)
Mourao Sandie
(1)
Murphy Victoria A
(1)
Nelsen Jane
(1)
Oakhill Jane
(1)
Oliver Rhonda
(1)
Ortolano Kate
(1)
Owen-Shocki Deborah
(1)
Parker Arija
(1)
Pavlou Pavlos (1964- )
(1)
Phillips Sarah
(1)
Philp Jenefer
(1)
Rankin Carolynn
(1)
Richardson Beth 1944-
(1)
Rowe Alan
(1)
Scott Wendy A
(1)
Sewell Anna
(1)
Slattery Mary
(1)
Sloan Glenna Davis (1930- )
(1)
Spector Cecile Cyrul 1936-
(1)
Stahl Steven A
(1)
Stine R.L
(1)
Styles Morag
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Van Kleeck Anne
(1)
Veltfort Anna
(1)
Walker Aisha
(1)
White Goodith
(1)
Yolen Jane
(1)
Ytreberg Lisbeth H
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Wielka Brytania
(6)
Stany Zjednoczone
(6)
Kiribati
(2)
Maryland (USA)
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Pensylwania (USA)
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Anglia
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(42)
angielski
(22)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(27)
CZYTANIE
(8)
Język angielski
(8)
Nauczanie
(8)
Dzieci
(6)
DZIECKO
(5)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(4)
Nauczanie języków obcych
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
BOŻE NARODZENIE
(2)
Children
(2)
LITERATURA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Reading
(2)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(2)
WIELKANOC
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(1)
Cognition disorders in children
(1)
Dwujęzyczność
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
English language
(1)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Konwersacje
(1)
Kształcenie
(1)
LITERATURA
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA AUSTRALIJSKA
(1)
LITERATURA MŁODZIEŻOWA AMERYKAŃSKA
(1)
Language arts (Primary)
(1)
Language disorders in children
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Metacognition in children
(1)
Metodologia
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
Niemowlę
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opieka zdrowotna
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PAMIĘĆ
(1)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(1)
POWIEŚĆ DZIECIĘCA ANGIELSKA
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pediatria
(1)
Pielęgniarki
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Pielęgniarstwo dziecięce
(1)
Plays on words
(1)
Reading (Preschool)
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading disability
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Różnice indywidualne
(1)
STRES
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Style poznawcze
(1)
Służba zdrowia
(1)
URAZY
(1)
WYOBRAŹNIA
(1)
Temat: miejsce
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Gatunek
LITERATURA DZIECIĘCA
(4)
LITERATURA DZIECIĘCA AMERYKAŃSKA
(3)
LITERATURA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Podręcznik
(2)
UTWORY SCENICZNE dla DZIECI
(2)
LITERATURA MŁODZIEŻOWA
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Językoznawstwo
(3)
Słowo kluczowe
children
(45)
teaching
(18)
children's literature
(14)
English language
(9)
reading
(8)
learning
(7)
story
(5)
EFL
(3)
book
(3)
children's book
(3)
drama
(3)
language arts
(3)
nursing
(3)
song
(3)
storytelling
(3)
study
(3)
teacher
(3)
young learner
(3)
Christmas
(2)
ELT
(2)
ESL
(2)
Easter
(2)
children of immigrants
(2)
children's theater
(2)
communication activity
(2)
education
(2)
elementary education
(2)
fantasy
(2)
foreign speakers
(2)
game
(2)
games
(2)
grammar
(2)
language
(2)
literacy
(2)
literature
(2)
musical
(2)
nurses
(2)
nursing care
(2)
pediatric nursing
(2)
phonetics
(2)
primary school education
(2)
resource book
(2)
school book
(2)
study and teaching
(2)
young learners
(2)
American literature
(1)
American novel
(1)
English literature
(1)
Great Britain
(1)
Halloween
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
Sewell Anna
(1)
art
(1)
beginner level
(1)
bilingualism
(1)
child development
(1)
cognitive style
(1)
communication
(1)
craft
(1)
criticism
(1)
developing literacy
(1)
disorders
(1)
early childhood education
(1)
effective teaching
(1)
elementary level
(1)
elementary school
(1)
family
(1)
folklore
(1)
foreign language
(1)
handwriting
(1)
health assessment
(1)
health care
(1)
history
(1)
horror
(1)
individual difference
(1)
infants
(1)
language acquisition
(1)
language learning
(1)
language skills
(1)
learning strategy
(1)
medicine
(1)
metacognition
(1)
multicultural education
(1)
palliative care
(1)
parents
(1)
pediatric
(1)
person-centred
(1)
philosophy
(1)
picture books
(1)
play
(1)
primary care
(1)
primary school
(1)
psychological aspects
(1)
psychology
(1)
reading comprehension
(1)
reading difficulties
(1)
reading in the home environment
(1)
second language acquisition
(1)
second language learning
(1)
social aspects
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Oxford American English)
Grammarchants is a lively review of basic grammatical structures. Each unit opens with a "grammarchant" which presents a basic aspect of grammar, followed by a series of related chants that reinforce the structure. An answer key is included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17225.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jazz chants : for children / Carolyn Graham. - New York ; Oxford : Oxford University Press, copyright 1979. - XI, 84 strony : ilustracje ; 28 cm.
(Oxford American English)
A collection of chants, songs and poems written especially for children, designed to practice basic language structures at beginner to intermediate level.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17127.XXIV.14.9 [Czytelnia A], 17226.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pebbles 1 / Penny Hancock. - Harlow : Pearson Education, [1999]. - 63 s. " : il. kolor. ; 27 cm.
Lively story / dialogue presentation grabs children’s attention and helps comprehension. Clear syllabus progression with lots of recycling. Exciting mix of fantasy and real characters appeals to children’s imagination.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1302 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pebbles 2 / Penny Hancock. - Harlow : Pearson Education, [1999]. - 63 s. : il. kolor. ; 28 cm.
Lively story / dialogue presentation grabs children’s attention and helps comprehension. Clear syllabus progression with lots of recycling. Exciting mix of fantasy and real characters appeals to children’s imagination.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1303 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: reading teaching children
Bibliogr., index.
Early Reading Instruction is a comprehensive analysis of the research evidence from early writing systems to computer models of reading. In this book, Diane McGuinness provides an innovative solution to the "reading war" - the century-old debate over the efficacy of phonics (sound-based) versus whole-word (meaning - based) methods. She has developed a prototype - a set of elements that are critical to the success of a reading method. McGuinness shows that all writing systems, without exception, are based on a sound unit in the language. This fact, and other findings by paleographers, provides a platform for the prototype. Other elements of the prototype are based on modern research. McGuinness shows that the most successful methods (children reading a year or more above age norms) include all the elements in the prototype. Finally, she argues, because phonics-type methods are consistently shown to be superior to whole-word methods in studies dating back to the 1960s, it makes no sense to continue this line of research. The most urgent question for future research is how to get the most effective phonics programs into the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13934.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Numeracy in children's nursing / Arija Parker. - Oxford : Wiley Blackwell, 2015. - XXII, 253 strony : ilustracje ; 21 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: nursing children medicine
Bibliofgrafia strony 241-244.
Numeracy in Children’s Nursing and Healthcare is a handy, practical book which highlights the importance of numbers, numeracy and calculations in children’s nursing practice, instilling nursing students and qualified nurses with confidence and competence when working with numbers and calculating drug doses. This accessible guide covers all aspects of numeracy from basic skills through to complex drug administration, and provides case studies throughout enabling the reader to apply the theory to practice. Each chapter adopts the same accessible and easy-to-follow format, featuring learning outcomes, a case scenario, key numeracy information, hints and tips, activities and exercises, and a glossary of terms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17504.XVIII.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drama with Children / Sarah Phillips. - Wyd. 4. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 151 s. : rys. ; 27 cm.
(Resource Books For Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: ESL drama children
This book introduces drama activities to children, including role play, mime, chants, puppets and short plays.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3119.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language learning & language teaching ; v. 23)
Includes bibliographical references and index.
This new volume of work highlights the distinctiveness of child SLA through a collection of different types of empirical research specific to younger learners. Characteristics of children’s cognitive, emotional, and social development distinguish their experiences from those of adult L2 learners, creating intriguing issues for SLA research, and also raising important practical questions regarding effective pedagogical techniques for learners of different ages. While child SLA is often typically thought of as simple (and often enjoyable and universally effortless), in other words, as “child’s play”, the complex portraits of young second language learners which emerge in the 16 papers collected in this book invite the reader to reconsider the reality for many younger learners. Chapters by internationally renowned authors together with reports by emerging researchers describe second and foreign language learning by children ranging from pre-schoolers to young adolescents, in home and school contexts, with caregivers, peers, and teachers as interlocutors.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16588.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16587.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Indeks.
Bibliografia 191-203.
This highly-readable book brings together theory and practice, giving you a better understanding of why and how technology can enhance language learning. It helps you become more familiar with technology tools you can use in class, and gives you a better understanding of how to use them for language learning. Practical tasks help you reflect on their use.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22856.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17480.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Challenges in Language and Literacy)
Includes bibliographical references and index.
Comprehension is the ultimate aim of reading and listening. How do children develop the ability to comprehend written and spoken language, and what can be done to help those who are having difficulties? This book presents cutting-edge research on comprehension problems experienced by children without any formal diagnosis as well as those with specific language impairment, autism, ADHD, learning disabilities, hearing impairment, head injuries, and spina bifida. Providing in-depth information to guide research and practice, chapters describe innovative assessment strategies and identify important implications for intervention and classroom instruction. The book also sheds light on typical development and the key cognitive skills and processes that underlie successful comprehension.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15580.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Phonics for Dummies / Susan M. Greve - Indianapolis, IN : Wiley Publishing, 2007. - XXVI, 356 s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Want to introduce your child to reading, or strengthen your child's reading skills? This fun and entertaining guide shows you how to use phonics as an easy and engaging path to reading. Phonics For Dummies contains tips on mastering letter sounds in reading, activities to engage your child's enthusiasm, and advice for making reading interesting and fun.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13936.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
A fresh and enjoyable collection of games for children aged between 4 and 11, including card games, board games, physical games, and co-operative and competitive games. Gives helpful guidance for teachers on integrating games into the English syllabus, classroom management, adapting traditional games, and creating new games with children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2058.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
A fresh and enjoyable collection of games for children aged between 4 and 11, including card games, board games, physical games, and co-operative and competitive games. Gives helpful guidance for teachers on integrating games into the English syllabus, classroom management, adapting traditional games, and creating new games with children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3530 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Positive discipline : a teacher's guide A-Z guide / Jane Nelsen, Linda Escobar, Kate Ortolano, Roslyn Duffy, Deborah Owen-Sohocki. - Revised 2nd edition. - New York : Three Rivers Press, 2001. - XV, 313 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia
Many teachers today are facing problems and discipline issues they never dreamed of when they decided to become teachers. Combine violence, behavioral disorders, and downright defiant attitudes from students with the age-old problems of bullying, poor attendance, and more, and the mix is positively lethal. However, there are effective, positive strategies for restoring order and turning the teacher-student relationship into one of mutual respect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17685.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching English to Children / Wendy A. Scott, Lisbeth H. Ytreberg. - London ; New York : Longman, [1994]. - VII, 115 s. : ryc. ; 22 cm.
(Longman Keys to Language Teaching)
This book is full of ideas and activities which can be adapted for use with children of any age and it gives much practical advice on the planning of lessons and the organisation of the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3261.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vocabulary Activities / Mary Slattery. - Oxford : Oxford University Press, 2004. - 72 s. : rys. ; 27 cm.
(Oxford Basics for Children)
A selection of activities for vocabulary work with children from 4 to 12 years of age. Each unit gives clear and accessible details of how to prepare, organize, and teach a lesson including examples of teacher language in the classroom. Taking into account the most effective ways in which children learn, the activities are designed to encourage the recall and recycling of vocabulary.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3905.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3904.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rev. ed. of: Sound Effects. Eau Claire, Wis : Thinking Publications, c1999.
Includes bibliographical references (p. 151-152).
This activity book seeks to help students develop a greater awareness of the relationships among phonology, morphology, syntax, semantics, and pragmatics. Primarily for classroom teachers of students grades 3 through 8, this book features activities, jokes, and riddles to increase students' metaphonological and phonological awareness, as well as enhance their thinking skills and mental associations. "Sound Effects: Activities for Developing Phonological Awareness" is a research based activity book used to increase metaphonological and phonological awareness for students. Its goal is to improve students' comprehension, strengthen understanding, and enhance divergent skills and vocabulary. This book is targeted for classroom teachers of students from grades 3 through 12, but is most appropriate for upper elementary through middle school grades. With clearly written objectives and instructions, it is a great resource for special education teachers, general education teachers, and speech pathologists. "Sound Effects" aims to enhance students' thinking skills and mental associations through demonstrating the relationships among phonology, syntax, semantics, and pragmatics. The activities, jokes, and riddles that are featured throughout the book help enhance skills that are needed to manipulate and demonstrate understanding of the sound system of the English language. It can be used with the entire group or in one-on-one sessions. Activities can be done in any order and educators are provided with answer keys. It is appropriate to use with ELLS, students with learning disabilities, struggling readers, and typical students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15909.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, index.
"On Reading Books to Children: Parents and Teachers" brings together in one volume current research on adult book reading to children. The authors, drawn from around the world, are key researchers and eminent scholars from the fields of reading and literacy, child language, speech pathology, and psychology, representing multiple perspectives within these disciplines. Chapters on the effects and limitations of book sharing are integrated with chapters discussing promising programs on storybook research. The reality of reading to children is more complex than it appears on the surface. The authors discuss some effects of and suggestions for reading to children that have emerged from the research. The ideas set forth in this volume will stimulate new lines of research on the effects of storybook reading, as well as refinements of current methods, yielding findings that enrich our understanding of this important arena of literacy development.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13918.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Art and Crafts with Children / Andrew Wright. - Wyd. 2. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 164 s. : rys. ; 28 cm.
(Resource Books For Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: teaching children art craft
Art and Crafts with Children Features art, craft, and design activities that offer children a useful way to learn language while developing creative skills and an awareness of the world around them. This book provides creative activities with integrated language practice. Full description
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3117.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creating Stories with Children / Andrew Wright. - Wyd. 4. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 135 s. : rys. ; 28 cm.
(Resource Books For Teachers)
Offers a wide variety of original ideas and activities for helping children to tell and write stories in English. Encourages creativity, confidence, and fluency and accuracy in spoken and written English, as well as teaching creative writing skills. Includes numerous photocopiable worksheets and 'easy-to-draw' pictures by the author.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3118.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej