Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(84)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(80)
dostępne
(68)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(42)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(80)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Nowakowski Marcin Konstanty
(3)
Abegg Birgit
(2)
Fast Larysa
(2)
Glinka Beata
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Zwolińska Magdalena
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Bondar Natalia
(1)
Bratkowski Stefan (1934- )
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bronakowski Henryk (1934-2011)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buczel Anna
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chwatow Sergiusz
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Collin Peter Hodgson (1935- )
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Domański Maciej (filolog)
(1)
Domański Piotr (pedagog)
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Filar Ewa
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna (1960- )
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gostyńska Dorota (1957- )
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hampden-Turner Charles (1934- )
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hildebrandt Andrzej
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Hrabiec-Hojda Patrycja
(1)
Jancz Anna
(1)
Janowska Jolanta
(1)
Jochym-Kuszlik Ludwika (1935-)
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew (nauki ekonomiczne)
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kienzler Iwona (1956- )
(1)
Kietliński Wiesław
(1)
Kimčuk Kristina Vladimirovna
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kossakowska Elżbieta
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotowska Zofia
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Krawczyk Marzena
(1)
Krishnan M. S
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Leszczewska Krystyna
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Luszniewicz Andrzej (1930- )
(1)
Mac Amber
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Matusiak Krzysztof B. (1963- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Mikołajczyk Bożena (1944- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Morris Michael
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Prahalad C. K
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(83)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Poziom średnio zaawansowany
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(24)
NAUKI EKONOMICZNE
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
JĘZYK ROSYJSKI
(5)
INNOWACJE
(4)
Biznesplan
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Zarządzanie
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
TURYSTYKA
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AGROBIZNES
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
Analiza biznesowa
(1)
BADANIA OPERACYJNE
(1)
BOGACTWO
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Big data
(1)
DECYZJE
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
EKONOMIA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Google
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
(1)
INTELIGENCJA SZTUCZNA
(1)
INWESTYCJE
(1)
Informatyzacja
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
Język angielski
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
KARIERA
(1)
KOBIETA
(1)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
KRAJE GOSPODARCZO ROZWINIĘTE
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korespondencja
(1)
LISTY NIEMIECKIE
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Model biznesowy
(1)
NAUKA
(1)
NIERUCHOMOŚCI
(1)
Niepewność
(1)
OGRODNICTWO
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PARKI TECHNOLOGICZNE
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
POSTAWY
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO JEDNOOSOBOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO RODZINNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Planowanie
(1)
Praca
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
STATISTICA (informat.)
(1)
STATYSTYKA
(1)
SUKCES
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
Świat
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(7)
PORADNIKI
(6)
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(2)
Podręczniki
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-ROSYJSKIE
(1)
SŁOWNIKI ROSYJSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
TABLICE i WZORY
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
biznesplan
(39)
biznes
(34)
przedsiębiorstwo
(16)
zarządzanie
(13)
działalność gospodarcza
(7)
finansowanie
(6)
innowacje
(6)
biznes międzynarodowy
(5)
język rosyjski
(5)
marketing
(5)
turystyka
(5)
handel
(4)
konkurencyjność
(4)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
przedsiębiorczość
(4)
analiza SWOT
(3)
analiza strategiczna
(3)
biznes turystyczny
(3)
finanse
(3)
firma
(3)
globalizacja
(3)
gospodarka
(3)
inwestycje
(3)
marketing międzynarodowy
(3)
plan marketingowy
(3)
przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
strategia
(3)
terminologia
(3)
wzory dokumentów
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
zarządzanie zmianą
(3)
biznes elektroniczny
(2)
gospodarstwo agroturystyczne
(2)
gospodarstwo rolne
(2)
handel międzynarodowy
(2)
handel zagraniczny
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
język angielski
(2)
język niemiecki
(2)
korespondencja
(2)
korporacja transnarodowa
(2)
menedżer
(2)
planowanie
(2)
podatek
(2)
poziom zaawansowany
(2)
prawo
(2)
prognozowanie
(2)
przedsiębiorczość społeczna
(2)
region
(2)
reklama
(2)
restrukturyzacja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia marketingowa
(2)
struktura organizacyjna
(2)
słówka
(2)
umowa
(2)
usługi turystyczne
(2)
zamówienia publiczne
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zdolność kredytowa
(2)
Business Intelligence
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Google
(1)
Internet
(1)
Polska
(1)
Statistica
(1)
Unia Europejska
(1)
aborcja
(1)
agrobiznes
(1)
agroturystyka
(1)
analiza danych
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
badania operacyjne
(1)
bank komercyjny
(1)
baza noclegowa
(1)
beletrystyka
(1)
bioetyka
(1)
biznes cyfrowy
(1)
budownictwo
(1)
coaching
(1)
controlling
(1)
corporate governance
(1)
człowiek
(1)
decyzje zakupowe
(1)
e-handel
(1)
e-zaopatrzenie
(1)
efektywność pracowników
(1)
ekologia
(1)
ekonomia
(1)
elastyczność pracy
(1)
etyka
(1)
etyka lekarska
(1)
euromarketing
(1)
eutanazja
(1)
filozofia
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
gender
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Słownik biznesu / Peter Hodgson Collin, J. Słupski. - Warszawa : Wilga, 1999. - 433, [64] s. ; 20 cm.
(Biblioteka Profesjonalisty)
Podręczny, angielsko-polski przewodnik po terminologii specjalistycznej przeznaczony dla ludzi biznesu. Zawiera ponad 12 tysięcy haseł i zwrotów dotyczących działalności gospodarczej, handlu, giełdy, księgowości oraz typowych czynności biurowych. Pozycję charakteryzuje specjalny dodatek, zawierający tablice skrótów, kodów i miar, przykłady dokumentów i listów handlowych oraz indeks polsko-angielski, ułatwiający znalezienie ekwiwalentów słów w obu językach. Słownik jest idealny dla studentów i ludzi biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4577.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do płyty CD o sygn. CD. 254 dołączona jest książka o sygn. 10763 XXII CZYT., do płyty CD.255 - książka o sygn. 10764 XXII CZYT., do płyty CD o sygn. od CD.256 do CD.263 - książka o sygn. (do wyboru) od P.9129 WYP. do P.9136 WYP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.259 [Czytelnia A], CD.261 [Czytelnia A], CD.257 [Czytelnia A], CD.262 [Czytelnia A], CD.258 [Czytelnia A], CD.260 [Czytelnia A], CD.256 [Czytelnia A], CD.255 [Czytelnia A], CD.254 [Czytelnia A], CD.263 [Czytelnia A] (10 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Do książki o sygn. 10763 XXII CZYT. dołączona jest płyta CD o sygn. CD.254, do książki o sygn. 10764 XXII CZYT. - płyta CD.255, do książek o sygn. (do wyboru) od P.9129 WYP. do P.9136 WYP. - płyty CD o sygn. (do wyboru) od CD.256 do CD.263.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9133 [Magazyn 1], P.9134 [Magazyn 1], P.9135 [Magazyn 1], P.9136 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9130.XXII.9 [Wypożyczalnia A], P.9129.XXII.9 [Wypożyczalnia A], P.9132.XXII.9 [Wypożyczalnia A], P.9131.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10763.XXII.9 [Czytelnia A], 10764.XXII.9 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Seven cultures of capitalism : value systems for creating wealth in the United States, Japan, Germany, France, Britain, Sweden, and the Netherlands, 1993.
Bibliogr. s. 389-396.
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykle kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowie poszczególnych społeczności postrzegają czas, rodzinę, historię, pokonują szczeble kariery, pojmują hierarchię - wszystko to silnie, często podświadomie wpływa na prowadzenie interesów. Jesli przyjrzymy sie znaczeniu pracy, stylom zarządzania i taktykom negocjacyjnym w innych krajach, łatwiej nam będzie również dostrzec własne ograniczenia. W świecie, gdzie coraz więcej towarów i usług jest produktem międzynarodoej kooperacji, poznanie i wykorzystanie walorów różnych kultur może przynieść wymierne ekonomicznie korzyści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13765.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Aktualne! Dostosowane do wymogów Unii Europejskiej.
Ta książka pomoże wszystkim stającym przed koniecznością sformułowania oficjalnego pisma po angielsku. Wśród pism do firm i instytucji są wzory korespondencji z bankiem oraz specjalistycznych umów związanych z prowadzeniem firmy - z wymaganym układem graficznym. Suplement zawiera wyrażenia niezbędne w prowadzeniu takiej korespondencji i rozmowach służbowych."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18768.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18767.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14664.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
100 Briefe Deutsch für Export und Import / Birgit Abegg. - Wyd. 5. - Berlin : Langenscheidt, [2001]. - 160 s. ; 22 cm.
Publikacja dla osób, które chcą, w sposób profesjonalny, prowadzić korespondencję biznesową w języku niemieckim. Pozycja zawiera wzory listów w języku niemieckim oraz praktyczne wskazówki na temat formy pisma biznesowego, urzędowego, faksu i e-maila.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 803 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Langenscheidt Biznes)
Indeks.
Publikacja dla osób, które chcą, w sposób profesjonalny, prowadzić korespondencję biznesową w języku niemieckim. Pozycja zawiera wzory listów w języku niemieckim oraz praktyczne wskazówki na temat formy pisma biznesowego, urzędowego, faksu i e-maila.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6776 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 455-472.
W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17799 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19146.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19145.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Rosyjski w biznesie / Anna Buczel. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, 2009. - 144 s. ; 24 cm + CD ROM.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka. CD ROM zawiera 75 minut nagrań zdań i dialogów w wykonaniu rodowitych Rosjan.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9186.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10882.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 111-121.
Celem głównym monografii jest identyfikacja typów społecznie odpowiedzialnych rozwiązań najistotniejszych dla podjęcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klientów działających na terenie Polski banków komeryjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power.)
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15524.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-141.
Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowych. Przedstawiono w niej historię powstania Business Intelligence, zdefiniowano to pojęcie oraz dokonano przeglądu zastosowań tej koncepcji. Omówiono też problematykę hurtowni danych, która stanowi podstawowy element architektury systemów BI. Kilka rozdziałów dotyczy analityki biznesowej - szczegółowo omówiono w nich m.in. zastosowanie narzędzi BI do zarządzania procesami biznesowymi i strategią firmy. Dużo miejsca poświęcono także zarządzaniu informacjami strategicznymi, eksploracji danych oraz analizie danych osobowych i jej wykorzystaniu w marketingu bezpośrednim. Podsumowując swoje rozważania, autor przedstawił model pokazujący związki zastosowań systemów BI z potencjalnym wzrostem wartości firmy. Książkę uzupełniają studia przypadku dotyczące funkcjonowania hipotetycznej sieci sklepów, a także listy polecanych lektur i starannie dobranych adresów stron WWW.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9150.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10407.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9074.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10676.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-232.
Celem opracowania jest przedstawienie wybranych relacji współcześnie panujących między człowiekiem a biznesem, mechanizmów ich wzajemnego oddziaływania, dociekanie, dlaczego człowiek dla biznesu obecnie jest kimś więcej niż wyłącznie środkiem do celu. Prezentowana problematyka została opracowana w sposób interdyscyplinarny przez przedstawicieli nauk prawnych i nauk o zarządzaniu mających kontakt z praktyką życia gospodarczego. Właśnie praktyczne odniesienia wzbogacające rozważania o charakterze naukowym powinny uczynić książkę przedmiotem zainteresowania wszystkich, którzy na osobisty lub zawodowy użytek zainteresowani są problematyką kształtowania przez człowieka swojego otoczenia - organów władzy ustawodawczej, przedstawicieli nauki, praktyków życia gospodarczego, organów odpowiedzialnych za wdrażanie programów operacyjnych, studentów prawa, administracji, zarządzania i ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11933.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The new age of innovation : driving cocreated value through global networks" 2008.
Indeksy.
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce. Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10696.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 681-710.
Długookresowe strategie obecnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co nieznane, przypadkowe i zmienne, co autor błyskotliwie opisał w swoim światowym bestsellerze Czarny Łabędź. Jak więc przetrwać w tej niepewności, oswoić nieobliczalność zjawisk i chaos, a nawet na tym wygrać? Odpowiadając na te pytania w swojej erudycyjnej i dowcipnej książce Taleb dotyka najważniejszych dylematów gospodarki, biznesu, życia społecznego w XXI wieku. Po potężnym krachu finansowym w 2008 roku, w trakcie największego w historii kryzysu długu w Europie, Taleb uspokaja: „Niektórym rzeczom służą wstrząsy; rozwijają się i rozkwitają pod wpływem zmienności, przypadkowości, nieładu i stresu; przygody, ryzyko i niepewność to ich żywioł”. Te rzeczy nazywa antykruchymi. Potem błyskotliwie i z pasją wykorzystuje pojęcie antykruchości do wyjaśnienia, jak dziś postrzegać rzeczywistość, istnieć w świecie, podchodzić do podejmowania decyzji. Antykruchość to lektura prowokacyjna, intrygująca i inspirująca. Świetna książka dla tych, którzy są gotowi spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na swoje decyzje, inwestycje, przedsięwzięcia biznesowe, życie prywatne. To także wielka, znakomicie napisana pochwała przedsiębiorczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21437.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Analizy Instytutu Przedsiębiorstwa / [Szkoła Główna Handlowa])
Bibliogr. s. 277-280.
Celem niniejszej pracy jest określenie roli innowacji i procesów ich dyfuzji w kreowaniu atrakcyjności inwestycyjnej jednostek samorządu terytorialnego. Ważne jest wskazanie szczególnie cennych innowacji samorządowych, wywierających wpływ na potencjalną i rzeczywistą atrakcyjność inwestycyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11925.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych. Publikacja propaguje podejście marketingowe w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11929.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.11928.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13105.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-323.
Autor podejmuje problematykę nowej roli uniwersytetu (rozumianego jako synonim wyższej uczelni) i jego powiązań z otoczeniem w gospodarce opartej na wiedzy. Prezentuje własną, interesującą i nowatorską wizję modelu przedsiębiorczego uniwersytetu, otwartego na kontakty ze światem zewnętrznym, w tym ze światem biznesu. Autor nie uległ tendencji, jak występuje w światowej i polskiej literaturze, gdzie idea przedsiębiorczego uniwersytetu kojarzona jest przede wszystkim z tworzeniem uczelnianych firm odpryskowych (spin-off). W zaproponowanym holistycznym modelu firmy odpryskowe stanowią tylko jeden z pięciu przejawów innowacyjności i przedsiębiorczości szkoły wyższej. Oprócz nich istnieje potrzeba aktywizacji transferu technologii, uelastycznienia oferty edukacyjnej oraz nowoczesnego systemu zarządzania uniwersytetem. W polskich realiach książka dobrze wpisuje się w aktualną dyskusję nad modelem szkolnictwa wyższego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11605.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10671.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej