Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(2)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Budzowski Klemens
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Drewnowski Arkadiusz
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Duraj Agnieszka Natasza
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gitling Maciej
(1)
Gozdek Agnieszka (transport)
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kuciaba Emilia
(1)
Kuźmicz Katarzyna Anna
(1)
Kwarciński Tomasz
(1)
Kłos-Adamkiewicz Zuzanna
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Milewski Dariusz (ekonomia)
(1)
Nazarko Joanicjusz
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pieloch-Babiarz Aleksandra
(1)
Rącka Izabela
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Turyna Jan
(1)
Wasilewski Lesław
(1)
Weiss Elżbieta (1950- )
(1)
Wydymus Stanisław
(1)
Zawadzki Janusz (politologia)
(1)
Załoga Elżbieta (1950- )
(1)
Zimniewicz Kazimierz
(1)
Zioło Magdalena
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(18)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(5)
KADRY
(3)
BENCHMARKING
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
Benchmarking
(1)
DECYZJE
(1)
Dostępność komunikacyjna
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
POLSKA
(1)
PŁACA
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
Regionalny transport pasażerski
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
benchmarking
(31)
outsourcing
(15)
reengineering
(15)
zarządzanie
(15)
Lean Management
(12)
zarządzanie wiedzą
(9)
TQM
(8)
zarządzanie jakością
(7)
organizacja wirtualna
(5)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(5)
controlling
(4)
kierowanie
(4)
organizacja
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
przywództwo
(4)
zarządzanie czasem
(4)
organizacja oparta na wiedzy
(3)
organizacja ucząca się
(3)
time based management
(3)
zarządzanie przez wartości
(3)
zarządzanie zmianą
(3)
TBM
(2)
audyt
(2)
audyt wewnętrzny
(2)
faktoring
(2)
innowacje
(2)
marketing
(2)
motywacja
(2)
otoczenie organizacji
(2)
planowanie
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
podejście procesowe
(2)
proces decyzyjny
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie procesami
(2)
zarządzanie procesowe
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
ASEAN
(1)
BPR
(1)
Business Intelligence
(1)
CEFTA
(1)
CRM
(1)
QFD
(1)
Six Sigma
(1)
analiza SWOT
(1)
bezpieczeństwo finansowe
(1)
brainstorming
(1)
decyzje
(1)
decyzyjne systemy zarządzania
(1)
dystrybucja
(1)
e-biznes
(1)
e-learning
(1)
e-zarządzanie
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
etyka biznesu
(1)
forfaiting
(1)
franchising
(1)
fuzja
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
handel międzynarodowy
(1)
informacja
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
insourcing
(1)
jakość usług
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konflikt społeczny
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
konkurencyjność gospodarki
(1)
konsolidacja
(1)
konsulting
(1)
korporacja
(1)
kultura
(1)
kultura organizacyjna
(1)
leasing
(1)
logistyka
(1)
marketing relacji
(1)
merchandising
(1)
metodyka myślenia sieciowego
(1)
modele organizacji
(1)
myślenie sieciowe
(1)
nadzór właścicielski
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
negocjacje
(1)
offshoring
(1)
organizacja sieciowa
(1)
orientacja na klienta
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outplacement
(1)
papiery wartościowe
(1)
planowanie marketingowe
(1)
podejście systemowe
(1)
proces pracy
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo sieciowe
(1)
public relations
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: Benchmarking for people managers.
Bibliogr. s. 227-231. Indeks.
Książka wprowadza czytelnika w zagadnienia związane z projektowaniem i realizacją procesu benchmarkingu w zakresie usprawniania zarządzania personelem. Poruszone w niej zostały następujące kwestie: istota i zakres stosowania benchmarkingu, znaczenie działu zasobów ludzkich w przeprowadzaniu procesu benchmarkingu, wpływ kultury i wartości organizacyjnych na projektowanie procesu benchmarkingu, tworzenie programu pilotażowego, zaangażowanie konsultantów zewnętrznych w proces analizy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6352.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 236-239
Praca ma na celu zapoznanie czytelnika z systemami klasy MRP, MRP II, ERP oraz z kryteriami, metodami wyboru i wdrażania tych systemów w praktyce gospodarczej. Podstawowe zagadnienia omówione w pracy to: doskonalenie zarządzania jakością; Business Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji; zarządzanie relacjami z klientem - CRM (Customer Relationship Management); Just-in-Time; Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania; Lean Management jako metoda projektowania zarządzania; Outsourcing jako metoda projektowania systemów zarządzania w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8818 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10294.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 227-238, netografia 238-240. Indeks.
Książka może być interesującą pozycją dla menedżerów zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, a zwłaszcza menedżerów szkolnictwa wyższego, oraz pracowników uczelni. Benchmarking jest z powodzeniem stosowany w szkołach wyższych na świecie. W Polsce do tej pory nie został wprowadzony do praktyki zarządczej. Podjęcie przez autorkę problematyki benchmarkingu jako narzędzia doskonalącego zarządzanie uczelnią stanowi zatem nowatorskie przedsięwzięcie. Celem publikacji jest usystematyzowanie wiedzy na temat inicjatyw benchmarkingowych w szkolnictwie wyższym na świecie. W książce szczegółowo omówiono między innymi: pojęcia związane z zarządzaniem uczelnią, rolę koncepcji organizacyjnego uczenia się oraz organizacji uczącej się w kontekście uczelni, definicję oraz ewolucję pojęcia benchmarkingu, cele benchmarkingu, jego bariery i korzyści z wdrożenia, autorską klasyfikację benchmarkingu z uwzględnieniem kryterium przedmiotowego, podmiotowego, rodzaju danych i ochrony danych, wsparcia i relacji z partnerami, przesłanki podejmowania benchmarkingu w szkołach wyższych, referencyjną metodykę benchmarkingu procesowego w uczelni, opartą na koncepcji spirali benchmarkingowej A. Kelly‘ego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17680.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest napisana i uporządkowana w taki sposób, by była możliwie łatwa w użyciu dla każdego, kto chce znaleźć i nauczyć się nowych metod zarządzania jakością bez konieczności odbycia szkolenia z tego zakresu. Poza tym książka ma charakter instruktażowy. Czytelnik może się nuczyć nowych narzędzi lub odkryć wariacje i nowe zastosowania już znanych. Jest to zarazem poradnik uporządkowany w taki sposób, aby wstępnie zapamiętane narzędzie mogło być łatwo znalezione i przypomniane oraz by czytelnik mógł szybko zidentyfikować odpowiednie narzędzie do rozwiązania określonego problemu czy osiagnięcia szczególnego celu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5043.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6129.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy w sposób syntetyczny przedstawiają zagadnienia związane z jakością, historią problemu i podstawowe zasady kompleksowego zarzadzania jakością. Prezentują próbę połączenia doświadczeń japońskich z doświadczeniami europejskimi. Część o charakterze podręcznikowym uzupełniona jest opisem przypadków dwóch firm duńskich, ukazującym pełne systemowe podejście do budowy i wdrożenia polityki firmy, zmian strukturalnych i doskonalenia procesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3373.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Czytelnik znajdzie koncepcję wielopłaszczyznowego zarządzania strategicznego wraz z opisem wybranych metod analizy strategicznej, rodzajów strategii i sposobów ich budowania. Prezentowane w publikacji przykłady ilustrują, jak przedsiębiorstwa rozwiązują określone problemy, jak korzystając z dorobku teoretycznego, budują własne, skuteczne rozwiązania w zakresie zarządzania. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców - kadry kierowniczej przedsiębiorstw, wykładowców i studentów. Studenci znajdą w niej wiele przykładów z konkretnych organizacji gospodarczych, dzięki którym łatwiej im będzie zrozumieć teorię prezentowaną w podręcznikach akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3647 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2452.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Książka - poprzez analizę zjawisk i liczne przykłady - ilustruje rzeczywiste przejście procesu zmian w polskiej gospodarce w etap jakościowy, w którym do wzrostu i rozwoju nie wystarcza przywrócenie elementarnego porządku w gospodarce i uruchomienie rezerw prostych w przedsiębiorstwach. Zarządzanie staje się uniwersalnym wyzwaniem na poziomie najwyższego profesjonalizmu, wymagającym od menedżerów równoczesnego czerpania z narosłych doświadczeń, głębokiej wiedzy i - jak zawsze niezbędnej - intuicji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8815 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10289.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 212-226.
Wydawnictwo Naukowe PWN mają zaszczyt zaprezentować publikację, która kompleksowo ujmuje tematykę PASAŻERSKIEGO TRANSPORTU REGIONALNEGO. Istotność tego obszaru tematycznego wynika m.in. ze skutków liberalizacji rynku usług transportowych i deregulacji (głównie regionalizacji transportu pasażerskiego wraz z usamorządowieniem kolei) wynikające z tego faktu liczne problemy dotyczą sfery regulacyjnej i realnej transportu – organizacji, nadzoru, finansowania, kształtowania oferty usługowej itd. W książce tej Czytelnik znajdzie zagadnienia związane m.in. z: - aspektami organizacyjno-prawnymi funkcjonowania transportu regionalnego, - dostępnością transportową, - systemem pasażerskiego transportu regionalnego w Polsce (w ujęciu gałęziowym), - systemem pasażerskiego transportu regionalnego za granicą itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20884.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z IX Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej w 2001 r. Zawierają opracowania dotyczące m.in. konkurencyjności gospodarki, handlu zagranicznego krajów CEFTA, polityki handlowej krajów ASEAN oraz roli dóbr zaawansowanych technologicznie w handlu krajów OECD.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1844 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1845.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Opracowanie przedstawiono w formie dialogów, scenariuszy, prezentacji procesów oraz studiów przypadków decyzyjnych i opisów sytuacyjnych: metody analizy dotychczasowego potencjału przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania wiedzą, projektowanie i akcelerację wdrożeń zarządzania wiedzą w organizacjach gospodarczych i pozagospodarczych. Książka składa się z części metodologicznej, opisu przypadków decyzyjnych oraz scenariuszy. Wiodącą ideą opracowania jest pokazanie i propagowanie stanu ciągłego uczenia się organizacji poprzez rozwiązywanie problemów zarządzania wiedzą przez pracowników i menedżerów. Przedstawione instrumenty zarządzania wiedzą adresowane są do kadry menedżerskiej i pracowniczej akceptującej nowe rozwiązania ze świata organizacji i zarządzania. Kolejną grupą adresatów są agenci, menedżerowie i pracownicy wiedzy swobodnie przemieszczający się w różnych sieciach gospodarczych, społecznych, kulturowych i politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10843.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zatytułowana Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem pod red. Nataszy Duraj i Aleksandry Pieloch-Babiarz dotyczy kluczowych problemów związanych zarówno z rozwojem przedsiębiorczości, jak również strategiami i metodami wykorzystywanymi w zarządzaniu przedsiębiorstwem. W monografii zawarto wyniki badań autorów z różnych ośrodków naukowych, które odnoszą się do analizy szeregu czynników wpływających na kreowanie przedsiębiorczości, a także diagnozy strategii i metod stosowanych w zarządzaniu współczesnymi przedsiębiorstwami, funkcjonującymi w warunkach zmiennego i niestabilnego otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16178.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej