Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(175)
Forma i typ
Książki
(172)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(143)
dostępne
(124)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(67)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(59)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(144)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Sokołowski Marek (1962- )
(3)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Eastment David
(2)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(2)
Hardisty David
(2)
Jeziński Marek
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Mącik Radosław
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Reisdorph Kent
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Windeatt Scott
(2)
Zając Józef
(2)
Afuah Allan
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batorski Dominik
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bennett David
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Biliński Witold
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Boczyński Tomasz
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Buck Martin (1960- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bulandra Agata
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Calishain Tara
(1)
Chapman Davis
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Cieciura Marek
(1)
Coburn Rafe
(1)
Cohen June
(1)
Conrady Roland (1959- )
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Czerwiński Kazimierz (1955- )
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Davis Phyllis (1963- )
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domżał-Drzewicka Renata
(1)
Dornfest Rael
(1)
Doroziński Dariusz
(1)
Dovey Jon
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drzazga Mirosław
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Edwards Sharon A
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Fehily Chris
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Forte Stephen
(1)
Francuz Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garfinkel Simson
(1)
Giddings Seth
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golat Rafał
(1)
Goliński Jan
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gookin Dan
(1)
Grabis Janusz
(1)
Grant Iain
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griswold Wendy (1946- )
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Grudniewski Tomasz
(1)
Grzybowski Przemysław
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jachimek Stanisław
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Janoś Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(79)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(171)
nieznany (d)
(1)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(172)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Dziennikarze
(1)
Handlowcy
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
INTERNET
(57)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(16)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(15)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(12)
PODRĘCZNIKI
(10)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(7)
MARKETING
(7)
MULTIMEDIA
(6)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(6)
INFORMATYKA
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(5)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
KOMPUTERY
(4)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(4)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(4)
CYBERKULTURA
(3)
CYBERPRZEMOC
(3)
DZIECKO
(3)
Internet
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
KSIĄŻKA
(3)
KULTURA
(3)
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(3)
MŁODZIEŻ
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
NAŁÓG
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
REKLAMA INTERNETOWA
(3)
TURYSTYKA
(3)
UZALEŻNIENIE OD KOMPUTERA
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
DELPHI
(2)
Dziennikarstwo
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOOGLE
(2)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
LINUX
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PHP
(2)
PRAWO AUTORSKIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
RODZINA
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
TELEKOMUNIKACJA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
USŁUGI
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
WEB 2.0
(2)
WINDOWS XP
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
ACCESS
(1)
ADRESY DOMENOWE
(1)
AJAX (informat.)
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
APTEKARSTWO
(1)
AUTORYTET
(1)
Aptekarstwo
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
C#
(1)
CORELDRAW
(1)
CZYTELNICTWO
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
DECYZJE
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
E-konsumenci
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
EDYTORSTWO
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
FILM
(1)
FRAMEWORK (informat.)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(10)
Opracowanie
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
BIBLIOGRAFIA
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Podręczniki
(1)
Reportaż
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(173)
sieć komputerowa
(15)
strona WWW
(15)
społeczeństwo informacyjne
(14)
marketing
(11)
media
(11)
promocja
(11)
komputer
(10)
media społecznościowe
(10)
uzależnienie
(10)
blog
(9)
cyberprzestrzeń
(9)
komunikacja marketingowa
(9)
reklama
(9)
Web 2.0
(8)
bezpieczeństwo
(8)
handel elektroniczny
(8)
telewizja
(8)
cyberprzemoc
(7)
marketing elektroniczny
(7)
baza danych
(6)
informatyka
(6)
kultura
(6)
młodzież
(6)
public relations
(6)
telefon komórkowy
(6)
uzależnienie od Internetu
(6)
e-learning
(5)
konsument
(5)
książka
(5)
poczta elektroniczna
(5)
portal społecznościowy
(5)
prasa
(5)
programowanie
(5)
rodzina
(5)
środki masowego przekazu
(5)
Linux
(4)
administracja publiczna
(4)
bazy danych
(4)
cyberagresja
(4)
cyberbullying
(4)
cyberprzestępczość
(4)
dystrybucja
(4)
dzieci
(4)
globalizacja
(4)
grafika
(4)
komunikacja
(4)
multimedia
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
reklama internetowa
(4)
serwis społecznościowy
(4)
technologia informacyjna
(4)
wizerunek
(4)
zarządzanie
(4)
MySQL
(3)
PHP
(3)
Windows
(3)
Windows XP
(3)
agresja elektroniczna
(3)
alkoholizm
(3)
badania marketingowe
(3)
cena
(3)
cyberkultura
(3)
decyzje zakupowe
(3)
e-administracja
(3)
edukacja
(3)
etyka
(3)
gra komputerowa
(3)
hazard
(3)
homoseksualizm
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
komunikacja społeczna
(3)
marketing bezpośredni
(3)
media masowe
(3)
narkomania
(3)
nowe media
(3)
prawo
(3)
prawo autorskie
(3)
produkt
(3)
projektowanie
(3)
psychologia
(3)
radio
(3)
social media
(3)
tożsamość
(3)
turystyka
(3)
wychowanie
(3)
wykluczenie społeczne
(3)
Ajax
(2)
C++Builder
(2)
Delphi
(2)
Ethernet
(2)
Google
(2)
Internet Explorer
(2)
Java
(2)
Object Pascal
(2)
SQL
(2)
Visual C++
(2)
Wikipedia
(2)
Windows 98
(2)
XML
(2)
175 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Antymatrix : człowiek w labiryncie sieci / Edwin Bendyk. - Warszawa : Wydawnictwo W.A.B., 2004. - 340, [4] s. : rys. ; 20 cm.
Bibliogr. s. 319-331. Indeksy.
Nie tak dawno słowo "sieć" brzmiało groźnie, pachniało matnią. Edwin Bendyk polski dziennikarz, publicysta, zajmujący się problematyką cywilizacyjną i wpływem techniki na życie społeczne oswaja czytelnika z tym pojęciem. Jego przesłanie brzmi: jesteśmy w zaplątanym świecie i ten zaplątany świat jest w nas. W nas jest też wolność i zniewolenie. Matrix i antymatrix to my sami. Autor przedstawia człowieka „usieciowionego”, zyskującego w Internecie nowe tożsamości i nowe przestrzenie działania, pracy i nauki, samorealizacji, kontaktów i więzi, ale także uwiązanego siecią: zdeterminowanego, uzależnionego, manipulowanego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8756 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8364.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9737.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moodle dla nauczycieli i trenerów / Piotr Brzózka. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 367-369. Indeks.
Jeżeli zamierzasz spróbować swoich sił w tej młodej, lecz prężnej dziedzinie, książka "Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową" przeznaczona jest właśnie dla Ciebie. Znajdziesz tu wszystko, co musisz wiedzieć, by szybko przejść do konkretów i zaadaptować Moodleĺa do własnych potrzeb. Dowiesz się, jak zainstalować i skonfigurować tę platformę, zaplanować i założyć nowy kurs, przygotować i opublikować materiały. Poznasz sposoby efektywnej komunikacji z kursantami i możliwości oceniania ich postępów. Zorientujesz się, na czym polega administrowanie systemem, jak dbać o jego bezpieczeństwo i jakie rozszerzenia mogą pomóc Ci w pracy. Krótko mówiąc, przygodę z e-learningiem po prostu musisz zacząć od Moodleĺa!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11939.XV.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13111.XV.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Internet pozwala skorzystać z niezwykłego bogactwa informacji, trzeba tylko umieć je znaleźć. Książka wprowadza czytelnika w świat zaawansowanych technik posługiwania się wyszukiwarką internetową Google. Uczy nie tylko, jak znajdywać informacje, ale także wykorzystywać potencjał Google"a we własnych programach. Skrypty przedstawione w tej książce nie dotyczą tylko Google, mają one również za zadanie wykorzystanie ogromnego potencjału Internetu. "100 sposobów na Google" to doskonałe źródło inspiracji dla entuzjastów wyszukiwania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2579 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2580.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Po Prostu)
,,Po prostu Windows Vista PL" to podręcznik, dzięki któremu w szybki i łatwy sposób opanujesz możliwości tego systemu operacyjnego. Przeczytasz o logowaniu się, blokowaniu komputera i przełączaniu pomiędzy użytkownikami. Poznasz podstawy korzystania z elementów systemu -- okien i ikon, a także dowiesz się, jak kopiować pliki oraz konfigurować menu Start i wygląd Pulpitu. Nauczysz się dostosowywać system do swoich wymagań za pomocą Panelu sterowania, nagrywać płyty CD i DVD, instalować nowe programy, drukować, wysyłać faksy i przetwarzać pliki multimedialne. Przeczytasz także o połączeniu komputera z internetem, korzystaniu z poczty elektronicznej i WWW oraz zabezpieczaniu systemu przed wirusami i atakami z sieci. Każde zagadnienie przedstawione jest w postaci bogato ilustrowanych sekwencji czynności, co ułatwi Ci zrozumienie prezentowanych treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5350 [Magazyn 1], P.5351 [Magazyn 1], P.5352 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6618.XV.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6619.XV.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputer / Dan Gookin ; tł. Halina Rogalińska. - Wyd. 7. - Warszawa : Wydawnictwo RM, [2000]. - 354 s. : il. ; 24 cm.
(Dla Opornych)
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: komputer Windows Internet
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2877 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz - Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2002. - 374 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma wiele cech monografii i posiada walory poznawcze i pragmatyczne. Stąd też adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców. Treści w niej zawarte winny być inspirujące dla pracowników naukowych, podejmujących badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele wątków użytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zarówno dla tych, którzy dopiero zamierzają rozpocząć komercyjną działalność w internecie, jak i tych, którzy wykorzystują już Sieć w sferze kontaktów handlowych. Książka może być również wykorzystana do celów dydaktycznych na wszystkich poziomach studiów z zakresu ekonomii i zarządzania, w ramach bloków zajęć poświęconych e-commerce, czy też szerzej e-gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6023 [Magazyn 1], P.6024 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2710.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7286.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : podstawy / Cay S. Horstmann ; [tłumaczenie Łukasz Piwko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 872 strony : ilustracje ; 25 cm.
Wydanie 10. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Książka Java. Podstawy od lat jest uznawana za najważniejszy praktyczny poradnik i podręcznik dla doświadczonych programistów dążących do doskonalenia swoich umiejętności w zakresie posługiwania się językiem Java. W wydaniu dziesiątym wprowadzono liczne uzupełnienia, które wiążą się z pojawieniem się bardzo oczekiwanej Javy SE. Przepisane i zmodyfikowane rozdziały obejmują swoim zakresem tematycznym nowe elementy platformy, idiomy i najlepsze praktyki. Znajdziesz w nich setki przykładowych programów, a wszystkie tak napisane, aby były łatwe do zrozumienia i wykorzystania w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18679.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 279-312.
Książka (…) jest bardzo wartościowym, znaczącym opracowaniem, zawierającym kompendium wiedzy z obszaru socjologii, psychologii i psychopatologii na temat korzystania z osiągnięć współczesnej technologii. Każdy, kto interesuje się historią i myśli o rozwoju technologii cyfrowej, znajdzie wiele ciekawych informacji, które są wzbogacone przez przykłady zdarzeń z historii zaznajamiania się z Internetem i grami komputerowymi samego Autora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18676.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18675.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka ma przybliżyć, dynamicznie rozwijający się, świat aplikacji technik i technologii informatycznych. Ciągłe propozycje coraz bardziej doskonałych technicznie produktów nasuwają głęboką refleksję - gdzie są granice możliwości rowoju nowych technologii. Poznanie dotychczasowych technik komunikacji pozwala jednak lepiej zrozumieć aktualne tendencje i dostosować do nich decyzje implementowania rozwiązań w przedsiębiorstwie. Układ książki logicznie szereguje istotne i szczegółowe techniki przekazu informacji, niezbędne w zarządzaniu, według wzrastającej częstotliwości przekazu, rozwiązań technologicznych oraz dynamiki ich stosowania i umasowienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3217 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3216.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 88.)
Bibliogr., netogr. s. 141-152.
W ostatnich kilku latach zagadnienie prywatności w Sieci pojawia się ze wzrastającą częstotliwością. Wszystkie strony w dyskusji, niezależnie od zajmowanego stanowiska, zgadzają się, że zbieranie i przetwarzanie danych o użytkownikach Internetu jest coraz powszechniejsze, łatwiejsze, tańsze i stwarza coraz większe możliwości dla podmiotów zarządzających tymi danymi. Zjawisko to jest pogłębiane przez zachowanie użytkowników, którzy dobrowolnie zamieszczają informacje prywatne w Internecie, często nie zdając sobie sprawy ze wszystkich możliwych konsekwencji. W rezultacie zainteresowane osoby mogą często odnaleźć z pomocą wyszukiwarki internetowej takie informacje jak imię i nazwisko, fotografie, ukończone szkoły, adres zamieszkania czy numer telefonu komórkowego. Osoby, które bardzo aktywnie korzystają z różnych narzędzi w Internecie pozostawiają po sobie ślady pozwalające wręcz na odtworzenie ich aktywności na przestrzeni wielu miesięcy, zainteresowań, poglądów – praktycznie kompletnego profilu psychologicznego. Wielu internautów nie zdaje sobie sprawy z zachodzących procesów, a nawet jeśli tak jest – to nie potrafi tego procesu kontrolować. Rezygnacja z części własnej prywatności jest w wielu przypadkach korzystna – ludzie korzystają z mediów społecznych po to, żeby się socjalizować i wzbogacać komunikację ze swoimi znajomymi; dane prywatne są wykorzystywane przez firmy internetowe, aby oferować doskonalsze i lepiej spersonalizowane produkty. Dwaj giganci branży internetowej, firmy Google i Facebook, zbudowały całą swoją potęgę na danych zdobytych od użytkowników. Praktyki tych firm związane z zarządzaniem danymi prywatnymi były wielokrotnie krytykowane w mediach, przez organizacje broniące praw konsumenckich i obywatelskich, a także samych użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15363.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematem książki jest analiza zagadnień prawnych związanych ze znakami towarowymi w internecie. Jest ona skoncentrowana przede wszystkim na problematyce domen, czyli adresów internetowych. Ich znaczenie jest w praktyce ogromne, ze względu na wykorzystanie domen w reklamach, a także do poszukiwania w intenecie. Praca opiera się na wykorzystaniu licznego orzecznictwa amerykańskiego oraz europejskiego (przede wszystkim brytyjskiego i niemieckiego), a także - co nadaje jej specyficzny charakter - literatury pochodzącej w dużej mierze z internetu. Analiza orzecznictwa i literatury pozwala na sformułowanie wniosków de lege ferenda w zakresie unormowania poruszanych zagadnień w prawie polskim. Niniejsza publikacja stanowi przy tym jedno z pierwszych szczegółowych opracowań dotyczących prawa internetu - kilka pierwszych znaczących pozycji w literaturze polskiej ma bowiem charakter kompleksowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6294.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7876.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8970.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [265]-268. Indeks.
Upowszechnienie się Internetu radykalnie zmienia oblicze współczesnego biznesu, a umiejętność wykorzystania możliwości, jakie stwarza to narzędzie, staje się dla wielu firm niezbędne do przetrwania na rynku. Autor książki przedstawia rolę technologii internetowej w budowaniu przewagi konkurencyjnej. W sposób kompleksowy omawia zastosowanie Internetu w poszczególnych obszarach działalności firm - zarówno tych, które funkcjonują wyłącznie w przestrzeni wirtualnej, jak i organizacji tradycyjnych, które chcą korzystać z sieci przy realizacji określonej funkcji. Książka całościowo ujmuje problematykę wykorzystania Internetu w działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6347.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-184. Indeks.
Ze społecznego i naukowego punktu widzenia obszar badań nad internetem – uwzględniając skalę i zasięg zjawiska oraz technologizację i informatyzację życia – wydaje się szczególnie ważny i obiecujący. Poniższa praca podejmuje próbę jego eksploracji oraz wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniom. Głównym jej celem jest ustalenie psychologicznych wyznaczników zachowań związanych z korzystaniem z internetu, determinujących ryzyko uzależnienia. Celem praktycznym jest przygotowanie przesłanek do programu profilaktycznego, chroniącego przed ryzykiem uzależnienia od cyberprzestrzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11393.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-246.
Zamierzeniem autora było opisanie technik i narzędzi służących wykorzystaniu internetu w badaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem różnic w stosunku do analogicznych metod tradycyjnych, oraz metodologicznych aspektów wykorzystania internetu do prowadzenia badań marketingowych. Istotne było także zbadanie uwarunkowań i stopnia wykorzystania mozliwości stwarzanych przez internet do pozyskiwania informacji marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4436.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 127-139., netogr. s. 139-140. Indeks.
Nadrzędnym celem tej publikacji jest prezentacja poglądu autora na temat tego, że Internet otwiera nową epokę w dziejach cywilizacji, ponieważ dzięki mądremu stosowaniu tego medium może nastąpić znaczący postęp naukowy w wielu dziedzinach wiedzy, a pośrednio być może także postęp ekonomiczny oraz postęp polityczny, gdyż Internet ułatwia dążenie do liberalnej demokracji. Refleksja nad znaczeniem Internetu we współczesnym świecie prowadzi autora ku myśli, że narodziny tego medium wydają się początkiem „globalnej” wiedzy, co ma ogromne znaczenie dla rozwoju nauki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15281.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The darkest web.
Handel bronią i narkotykami. Płatni zabójcy, których wynajmiesz jednym kliknięciem. Dziecięca pornografia i owiane legendą Red Roomy, oferujące transmisję na żywo z torturowania ludzi. Kryptowaluty, którymi za to wszystko zapłacisz, zachowując pełną anonimowość. Oto Darknet. Najmroczniejszy zakątek Internetu. Tego samego, z którego korzystamy na co dzień w domu i w pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18555.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.87.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo Internetu : teksty jednolite / wprowadzenie Przemysław Polański. - Stan prawny kwiecień 2008. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2008. - LIII, [1], 520 s. ; 20 cm.
(Teksty Ustaw Becka)
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: Internet prawo ochrona baz danych
Indeks
"Prawo Internetu" to zbiór aktualnych aktów prawnych, które poprzedza interesujące i wnikliwe wprowadzenie Przemysława Polańskiego - doktora nauk prawnych, specjalisty w zakresie prawa nowych technologii, adiunkta w Katedrze Jean Monnet Prawa Europejskiego WPiA Uniwersytetu Warszawskiego oraz Katedry Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki WSPiZ im. L. Koźmińskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8261 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9603.X.1.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 333-337. Indeks.
W podręczniku autorzy bardzo szczegółowo przedstawili tematykę badań marketingowych, przygotowując Czytelnika do samodzielnego zaprojektowania, a następnie wdrożenia planu badawczego. Ponadto omówili oni między innymi: istotę i znaczenie badań marketingowych, gromadzenie danych pierwotnych, budowę instrumentu pomiarowego, realizację procesu badawczego i prezentację jego wyników, internetowe i międzynarodowe badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14310 [Magazyn 1], P.14309 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12389.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13554.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej