Sorting
Source
Books
(18)
Form of Work
Książki
(18)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(16)
available
(10)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(17)
Author
Ogrodzka-Mazur Ewa
(6)
Szuścik Urszula
(5)
Klim-Klimaszewska Anna
(2)
Kolasa-Skiba Agata
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Brejnak Wojciech (1944- )
(1)
Broda Iwona
(1)
Bzowska Lucyna
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Jacewicz Agata
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Marcinkiewicz Joanna
(1)
Oleksy Jadwiga
(1)
Rościszewska-Woźniak Monika
(1)
Szal Eugeniusz
(1)
Wolnicz-Pawłowska Ewa (1947- )
(1)
Wójcik Katarzyna (pedagog)
(1)
Wąsiński Arkadiusz (1970- )
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(16)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(18)
Language
Polish
(18)
Audience Group
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Przedszkola
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Subject
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(10)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(6)
DZIECKO
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Metoda Montessori
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
DZIECKO ZDOLNE
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
DZIECKO z ZABURZENIAMI MOWY
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
LOGOPEDIA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
PROGRAMY WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
Wpływ i recepcja
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
PROGRAMY WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik metodyczny
(1)
Program nauczania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(4)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
wychowanie przedszkolne
(18)
edukacja wczesnoszkolna
(7)
dzieci
(5)
wspomaganie rozwoju
(4)
przedszkole
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
czytanie
(2)
edukacja estetyczna
(2)
edukacja przedszkolna
(2)
edukacja przyrodnicza
(2)
muzyka
(2)
myślenie twórcze
(2)
nauczanie
(2)
nauczyciel
(2)
pisanie
(2)
plastyka
(2)
program nauczania
(2)
relacja nauczyciel-uczeń
(2)
uczeń zdolny
(2)
ADHD
(1)
Maria Montessori
(1)
czas wolny
(1)
dysleksja
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
dziecko zdolne
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
edukacja kulturalna
(1)
edukacja matematyczna
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
edukacja muyczna
(1)
edukacja teatralna
(1)
edukacja techniczna
(1)
gry ruchowe
(1)
język angielski
(1)
katechizacja
(1)
kreatywność
(1)
kształcenie
(1)
logopedia
(1)
metoda Montessori
(1)
metoda projektowania okazji edukacyjnych
(1)
metoda projektów
(1)
metoda zabawowa
(1)
metoda zadaniowa
(1)
metody aktywizujące
(1)
metody wspierające
(1)
nauczanie początkowe
(1)
nauczanie wspomagane komputerowo
(1)
niepowodzenia szkolne
(1)
osiągnięcia szkolne
(1)
pedagogika
(1)
praca domowa
(1)
psychoedukacja
(1)
scenariusze zajęć
(1)
treści programowe
(1)
trudności w czytaniu
(1)
trudności w pisaniu
(1)
trudności w uczeniu się
(1)
uczeń niedostosowany społecznie
(1)
wiek przedszkolny
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie do wartości
(1)
zabawy ruchowe
(1)
zaburzenia mowy
(1)
18 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 292-304.
Analiza istotnych aspektów instytucjonalnej edukacji i opieki przedszkolnej dla małych dzieci oraz prezentacja wybranych rozwiązań koncepcyjnych. Autorka analizuje je na tle dwóch podejść: wywodzącego się z założeń liberalizmu i oddolnego eksperymentowania, opartego na inicjatywach obywatelskich. Zastanawia się nad szansami ich powodzenia, wskazuje jawne i ukryte niebezpieczeństwa, które wiążą się z rozbijaniem solidarności i jedności społecznej, z dominacją indywidualizmu, rywalizacji i konkurencji. Odwołując się do teorii i praktyki, proponuje przykłady konkretnych rozwiązań, które mieszczą się w przestrzeni państwa demokratycznego i wpisują w obywatelską, wspólnotową aktywność, podyktowaną troską o wspólne dobro.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16093.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16092.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 71.
"Celem programu jest stworzenie warunków umożliwiających dzieciom nabywanie umiejętności i wiedzy potrzebnych im do satysfakcjonującego startu w szkole i dalszego rozwoju. Cel ten jest realizowany przez organizowanie zajęć, opartych na jak największej aktywności dzieci oraz współpracy z rodzicami. (...) Program zawiera również komentarze i wskazówki praktyczne dla nauczyciela, ułatwiające realizację przyjętych celów wychowawczych i edukacyjnych oraz umożliwiające elastyczny dobór treści zajęć i rodzajów aktywności do potrzeb dzieci." (ze Wstępu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12397 [Magazyn 1], P.12396 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12395.IV.9 [Wypożyczalnia B], P.12394.IV.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13557.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zgodny z podstawą programową.
Bibliografia na stronach 154-155.
Wychowanie przedszkolne liczba ocen: 1 zaloguj się, aby móc oceniać Książka Ilość cena: 19,90 zł Do koszyka Opis Od przedszkolaka do pierwszaka to rzeczowy program nauczania o prostej, a zarazem elastycznej konstrukcji, którą łatwo modyfikować i dostosowywać do własnych potrzeb. Jest zgodny z nową podstawą programową kształcenia ogólnego, która jako nadrzędny cel wychowania przedszkolnego wskazuje wsparcie całościowego rozwoju dzieci. Autorka zamieściła w nim obszerną propozycję różnorodnych działań służących realizacji zadań opisanych w podstawie programowej. Efektem tych działań są cele wyznaczające osiągnięcia dzieci na kolejnych etapach rozwoju. Dlatego w programie zastosowano podział na cztery grupy wiekowe i zamieszczono w nim charakterystykę dziecka na każdym etapie rozwojowym. Dla wszystkich przedziałów wiekowych zaplanowano te same bloki tematyczne wynikające z obszarów podstawy programowej. Jest siedemnaście bloków, a w nich cele ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności, by można było dostosowywać działania do potrzeb rozwojowych wychowanka. Cele ogólne dotyczą pracy nauczyciela – mają mu ułatwić planowanie działań wychowawczo-dydaktycznych. Wynikające z nich cele operacyjne (szczegółowe) odnoszą się do dzieci i mają konkretyzować ich wiedzę i umiejętności, a jednocześnie dać nauczycielowi rozeznanie w kwestii możliwości dziecka będącego na określonym etapie rozwoju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19740.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19739.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Z zabawą i bajką w świecie sześciolatka / Lucyna Bzowska [i in.]. - Wyd. 3. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010. - 237, [1] s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Publikacja ma charakter konkretnych gier, zbaw oraz pomysłów metodycznych, wplecionych w naturalny rytm pracy z dziećmi 6-letnimi w ciągu całego roku szkolnego. Podkreśla rolę rodziny, zwraca uwagę na kształcenie wszystkich zmysłów, wprowadza w świat baśni, będący inspiracją do poznawania siebie, innych, przyrody, zwyczajów. Dużo miejsca poświęca figurom geometrycznym, uwzględnia potrzebę zabawy w teatr, podkreśla niezwykle ważną umiejętność twórczej aktywności dzieci. Zawiera scenariusze lekcji oraz ćwiczenia grafomotoryczne. Łączy tradycyjne, sprawdzone i efektywne rozwiązania z mądrym, racjonalnym oraz intuicyjnym nowatorstwem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12019.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13162.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 119-120.
Publikacj przedstawia pedagogikę Marii Montessori na tle jej założeń i poglądów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23691.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 93-97.
W pierwszym rozdziale publikacji czytelnik znajdzie teoretyczne podstawy systemu pedagogicznego Marii Montessori. W drugim przeobrażenia w oświacie w kontekście historycznym i międzynarodowym, w celu ukazania recepcji poglądów Marii Montessori w teori i praktyce pedagogicznej w Polsce. W ostatnim rozdziale zostały opisane aktualne zainteresowania praktyką kształcenia w systemie Marii Montessori w Polsce oraz wpływ jej systemu na praktykę i teorię wychowania przedszkolnego [Ze wstępu].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21954.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Book
In basket
Tytuł z ekranu tytułowego.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych.
Nauczanie języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej to publikacja skierowana do badaczy zainteresowanych tematyką wczesnoszkolnego i przedszkolnego nauczania języków obcych, nauczycieli języków obcych w przedszkolu i klasach młodszych, nauczycieli klas młodszych szkoły podstawowej oraz wychowania przedszkolnego, którzy chcą wprowadzać w procesie dydaktycznym elementy nauczania języka obcego, bądź osób predestynujących do wykonywania zawodu nauczyciela języka angielskiego w klasach młodszych szkoły podstawowej i przedszkolu oraz wszystkich tych, którym bliska jest tematyka wczesnego nauczania języka angielskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.161.XXIV.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Książka prezentuje zagadnienie adaptacji dziecka do środowiska przedszkolnego, które nie musi być bolesnym i dokuczliwym przeżyciem, ale może stać się motorem korzystnych zmian w rozwoju dziecka. W pozycji przedstawiono zarówno teoretyczne rozważania dotyczące zaburzeń i problemów w procesie adaptacji dziecka do środowiska przedszkolnego, jak i propozycje praktycznych rozwiązań, których celem jest ułatwienie dziecku nawiązania pozytywnych kontaktów w nowym dla niego otoczeniu pozarodzinnym. Pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli przedszkolnych, studentów pedagogiki, a także rodziców.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9823 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9822.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11348.IV.9 [Czytelnia B], 11349.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 365-376.
Nowe, rozszerzone wydanie, oparte o bieżącą podstawą programową. Prof. nzw. dr hab. Anna Klim-Klimaszewska, pedagog, całościowo opisuje zagadnienia stanowiące podstawę pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. W książce zamieszczone są nie tylko teoretyczne podstawy edukacji dzieci w wieku przedszkolnym, ale również scenariusze praktycznych zajęć, których celem jest prawidłowe wychowanie dzieci. Unikatową pozycja na rynku wydawniczym polecana nauczycielom przedszkolnym, studentom pedagogiki, rodzicom, a także wszystkim zainteresowanym tematem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9820 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9818.IV.9 [Wypożyczalnia B], P.9819.IV.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11346.IV.9 [Czytelnia B], 11345.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Dyskurs Pedagogiczny ; t. 1, r. 2011)
Książka stanowi zbiór poglądów zarówno teoretyków, jak i praktyków kształtowania i rozwijania zdolności oraz pracy z uczniem zdolnym. Składa się z czterech części. Pierwsza zawiera systemowe ujęcie problematyki wsparcia ucznia zdolnego w aspekcie teorii i praktyki edukacyjnej. W części drugiej zgrupowano prace ukazujące problemy ucznia zdolnego we współczesnym społeczeństwie. Uczeń zdolny w szkole i przedszkolu to tematyka trzeciej części, natomiast ostatnia zawiera problematykę funkcjonowania ucznia zdolnego w rodzinie i szkole. Wszystkie prace mają ujednoliconą formę, tzn. każdy tekst poprzedzony jest słowami kluczowymi oraz streszczeniami w języku polskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13527.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Dyslalia w Polskiej Teorii i Praktyce Logopedycznej = La Dyslalie Dans la Théorie et la Pratique Logopédiques Polonaises ; t. 2)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Drugi tom serii "Dyslalia w polskiej teorii i praktyce logopedycznej". Książka składa się z szeregu artykułów różnych autorów, ale wszystkie dotyczą zagadnienia dzieci zagrożonych zaburzeniami mowy i ryzykiem dysleksji. Szczególnie logopedzi i pedagodzy znajdą tu pomoc w swojej pracy oraz materiały do diagnozy i terapii dziecka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13816.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Trzeci tom książki kontynuuje refleksje dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym. Tom otwiera część, w której autorzy poszczególnych rozdziałów interpretują podstawowe kategorie ľ dziecka i dzieciństwa ľ w kontekście przemian edukacyjnych wyznaczanych zmianą społeczną. Część druga poszerza nakreśloną problematykę o obszar edukacyjnych doświadczeń naszych południowych sąsiadów: Czech i Słowacji. Ostatnia część tomu obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach wspierania różnych form aktywności (myślowej, metaforycznej, matematycznej) i rozwoju (emocjonalnego, społecznego, kulturowego) dziecka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14439.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. [385].
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Rozważania podjęte w pracy są kontynuacją zagadnień dotyczących pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym prezentowanych w poprzednich tomach. Tom składa się z trzech części. W pierwszej Czytelnicy mogą znaleźć autorskie propozycje dotyczące m.in. współczesnych wyzwań dla szkoły i nauczyciela w kontekście przygotowania dzieci do uczenia się przez całe życie, oceny (nie)gotowości szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia oraz sposobów zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Kolejna część zawiera zarówno teoretyczną, jak i praktyczną egzemplifikację zagadnień związanych z edukacją nauczycieli realizowaną przez naszych południowych sąsiadów. Tom zamyka część będąca prezentacją wyników badań prowadzonych wśród studentów kierunków pedagogicznych. Zamieszczone w tej części opracowania skupiają się głównie na kwestiach dotyczących roli i zadań współczesnego nauczyciela oraz potrzeby i możliwości wychowania międzykulturowego w przedszkolu i w klasach I-III.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14441.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 108-112.
Intencją Autorki jest pomoc w organizowaniu pracy z dziećmi oraz wyzwalanie pedagogicznej inwencji, podniesienie rangi metod aktywizujących i wspierających w edukacji przedszkolnej. Proponowane są konkretne rozwiązania w pracy z przedszkolakiem, sprzyjające wzmacnianiu jego aktywności i kreatywności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13792.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. [367].
Bibliogr. przy pracach.
Tom 4 serii publikacji "Edukacja małego dziecka" otwiera kolejne opracowania poświęcone szeroko rozumianej problematyce edukacji, wychowania i wsparcia dziecka w toku jego życia na poszczególnych etapach rozwoju. W tomie zostały poruszone zagadnienia związane ze wspomaganiem rozwoju i uczenia się dziecka. Opracowania zostały podzielone na dwie części: pierwszą zatytułowaną "Wspomaganie rozwoju i uczenia się małego dziecka" i część drugą: "Konteksty wychowawcze ľ ku pedagogice współbycia". Artykuły prezentują rozważania teoretyczne, jak i empiryczne z zakresu kształcenia ogólnego dziecka w wybranych obszarach jego rozwoju poznawczego lub społecznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14440.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. [321].
Bibliogr. przy pracach.
Tom 6 zawiera zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym. Pracę otwiera część, w której zaprezentowano autorskie rozwiązania w zakresie wczesnodziecięcej nauki czytania, wspomagania rozwoju mowy małego dziecka przez piosenkę, literaturę dziecięcą (bajkę i baśń), swobodną twórczość literacką czy naukę języków obcych. W kolejnej części zawarto opracowania nawiązujące w swych założeniach do koncepcji dyskursu szkolnego, zgodnie z którą rozwiązywanie różnego typu zadań, w tym także matematycznych, oparte na komunikacji między dziećmi oraz między dziećmi i nauczycielem może w znaczący sposób poprawić jakość i szybkość nabywania przez nie umiejętności i wiadomości. Trzecia część obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach wspierania różnych form aktywności artystycznej dzieci w wieku przed- i wczesnoszkolnym ľ muzycznej, ludowej czy teatralnej, z uwzględnieniem rozwiązań i doświadczeń zagranicznych. Tom zamyka część, w której autorzy wskazują na konieczność nauczania wspomaganego komputerowo w przedszkolu i niższych klasach szkoły podstawowej, mogącego stać się swoistą szansą w procesie wspierania rozwoju zarówno dzieci zdrowych, jak i ich niepełnosprawnych rówieśników oraz przedstawiają różne ograniczenia i bariery związane z tą formą edukacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14442.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Książka poświęcona jest kontekstom teoretycznym, tendencjom i problemom edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej małego dziecka. Prezentowany tom składa się z czterech części. W pierwszej Czytelnicy mogą znaleźć autorskie propozycje dotyczące edukacji małego dziecka. Kolejna część zawiera zarówno teoretyczną, jak i praktyczną egzemplifikację zagadnień związanych z edukacją kulturalną i artystyczną dziecka. Trzecia część obejmuje opracowania traktujące o przygotowaniu dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym do nazywania, urzeczywistniania i realizacji różnych wartości, w tym pojmowania wartości miłości, rodziny, wiary w Boga i śmierci. Tom zamyka część, w której Czytelnicy mogą znaleźć autorskie odczytania uwarunkowań przygotowania i gotowości zawodowej nauczyciela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14437.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest kontynuacją refleksji teoretycznych i badawczych nad problematyką przysposabiania dziecka do rozwoju w toku jego edukacji i wychowania w różnych obszarach działań pedagogicznych. Publikacja składa się z trzech części. Część pierwsza omawia zagadnienie indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka w procesie wychowawczym i edukacyjnym w odniesieniu do opinii współczesnych ekspertów edukacji. W części drugiej podniesiono problem stymulacji twórczości dziecka poprzez rozwój jego doświadczenia poznawczego i praktycznego. Część trzecia tomu prezentuje rozważania, które dotyczą potrzeb edukacyjnych dziecka niepełnosprawnego i wynikających z tego ściśle określonych metod pracy z nim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14438.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again