Sorting
Source
Books
(9)
Form of Work
Książki
(9)
Status
available
(8)
only on-site
(8)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Author
Czerniawska Ewa
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Johnson Robert L
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Radzicki Józef
(2)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Judge Timothy A
(1)
Knopp Katarzyna A
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Kozak Stanisław (psycholog)
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Sekerdej Maciek
(1)
Strelau Jan (1931- )
(1)
Śmieja Magdalena
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
INTELIGENCJA EMOCJONALNA
(2)
PRACA
(2)
DZIECKO
(1)
Emocje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MOTYWACJA
(1)
Motywacja
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PAMIĘĆ
(1)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PRACOHOLIZM
(1)
PRZEŚLADOWANIE w MIEJSCU PRACY
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
Pamięć
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
Uczenie się
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
inteligencja emocjonalna
(9)
emocje
(4)
motywacja
(3)
osobowość
(3)
pamięć
(2)
uczenie się
(2)
warunkowanie sprawcze
(2)
wspomnienia
(2)
wypalenie zawodowe
(2)
agresja
(1)
alkoholizm
(1)
analfabetyzm emocjonalny
(1)
asertywność
(1)
bezrobocie
(1)
dyskryminacja
(1)
emigracja zarobkowa
(1)
empatia
(1)
grupa
(1)
inteligencja
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konflikt
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacji
(1)
manipulacja
(1)
menedżer
(1)
mobbing
(1)
negocjacje
(1)
patologia społeczna
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
pomiar
(1)
postawa
(1)
praca
(1)
pracoholizm
(1)
pracownik
(1)
przywództwo
(1)
psychologia
(1)
psychologia pracy
(1)
psychologia różnic indywidualnych
(1)
radzenie sobie
(1)
rozwój emocjonalny
(1)
stres
(1)
stres zawodowy
(1)
struktura organizacyjna
(1)
temperament
(1)
teorie potrzeb
(1)
trening mentalny
(1)
uległość
(1)
wartości
(1)
wiedza
(1)
władza
(1)
zachowania nieasertywne
(1)
zachowania organizacyjne
(1)
zadowolenie z pracy
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
zespół roboczy
(1)
9 results Filter
Book
In basket
(Psychologia Stosowana.)
Bibliogr. s. 270-300. Indeksy.
Inteligencja emocjonalna stała się w ostatnich latach popularnym pojęciem. Wiele mówi się o wielkim znaczeniu tej grupy zdolności we wszystkich sferach życia człowieka. Osoby inteligentne emocjonalnie miałyby nawiązywać bardziej satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, lepiej spełniać się w pracy, być zdrowsze, a także charakteryzować się wyższym poczuciem szczęścia. Autorzy zaprosili do dyskusji nad inteligencją emocjonalną wybitnych polskich i zagranicznych uczonych, a także jej badaczy i praktyków. Przedstawili podstawowe fakty (definicje, modele, narzędzia pomiarowe) oraz pokazali problemy badawcze będące w kręgu zainteresowań jej zwolenników.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10950.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11926.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 116-146.
Podjęcie przez autorkę naukowych analiz dotyczących inteligencji emocjonalnej jest nie tylko odpowiedzią na rosnące zainteresowanie tą problematyką. Jest także bardzo potrzebną próbą systematyzacji i doprecyzowania zakresów pojęć wiążących się z omawianym zagadnieniem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11446.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce: " W jaki sposób inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces zawodowy. Książka ta przekonuje, że zdobycie dobrej pracy i pomyślność firmy zależą w dużym stopniu od umiejętności emocjonalnych".
Indeks.
Autor udowadnia, że dotychczasowe spojrzenie na karierę zawodową i pomyślność przedsiębiorstwa nie odpowiada wymogom rzeczywistości. Dziś oprócz ilorazu inteligencji, studiów, czy wybitnych zdolności technicznych na każdym stanowisku potrzebny jest jeszcze jeden warunek - inteligencja emocjonalna. To ona zapewnia skuteczność zawodową, umożliwia bezkonfliktową pracę zespołu oraz umiejętność inicjowania i akceptowania zmian. Jej potencjał można zwiększać przez całe życie, a autor uczy nas jak tego dokonać.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22610.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22609.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 666-730. Indeksy.
"Psychologia różnic indywidualnych" jest pierwszym polskim podręcznikiem z tej dyscypliny psychologii. Autor ujmuje różnice indywidualne w kategoriach względnie stałych i typowych dla jednostki tendencji i możliwości, mających status cechy. Te pierwsze wyrażają się w określonych zachowaniach i reakcjach. Dotyczy to osobowości, w tym temperamentu, oraz stylów poznawczych i stylów radzenia sobie ze stresem
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14449.III.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15357.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia Biznesu)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja jest kolejną pozycją z serii Psychologia Biznesu. Prezentowana tu tematyka oparta jest na założeniu, iż realizacja celów biznesowych i ekonomiczna wartość organizacji zależy w dużej mierze od czynnika ludzkiego, i to nie tylko samych pracowników, ale również pracodawców. Autorzy poszczególnych artykułów przekonują, jak ważne jest przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu i że nie powinno ono być jedynie domeną lekarzy i psychologów. Coraz ważniejszą rolę w tym obszarze powinny odgrywać piony zarządzania zasobami ludzkimi, badając i rozpatrując wpływ polityki HR na poziom zdrowia i efektywnego zachowania się pracownika.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14047.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14915.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Psychology : core concepts, 2009
Bibliografia strony: 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. F.994.III.1 [Wypożyczalnia B], F.995.III.1 [Wypożyczalnia B], F.996.III.1 [Wypożyczalnia B] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. F.987.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Psychology : core concepts, 2009
Bibliogr. s. 259-276. Indeks.
Tom II podręcznika omawia 3 wielkie tematy w psychologii: emocje i motywacje, uczenie się oraz pamięć. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10909.III.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. s. 299-304.
Po raz pierwszy w zwartym opracowaniu omówiono i poddano analizie kilkanaście rodzajów patologii najczęściej występujących w organizacjach. Omówiono pojęcie, przyczyny, mechanizmy psychospołeczne powstawania zjawisk patologicznych oraz ich skutki dla osób nimi dotkniętych, ich rodzin i zakładów pracy. Zainteresowany czytelnik może skorzystać z przedstawionych narzędzi badawczych, które umożliwią diagnozę omawianych patologii - uzależnień i zachowań odbiegających od norm w przedsiębiorstwach i innych typach organizacji. W perspektywie interdyscyplinarnej wskazano też sposoby ograniczania tych niekorzystnych zjawisk.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7748.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8754.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Aut. poprz. wyd.: Stephen P. Robbins.
Tyt. oryg.: Essentials of organizational behavior, 2010.
Indeks.
Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi: jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji, w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników, co to jest inteligencja emocjonalna, jak zbudować efektywny zespół pracowników, co to jest organizacja wirtualna, na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji, jakie są współczesne poglądy na przywództwo, które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze, w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji, jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych, co to jest kultura organizacji, jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian. Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13509.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14482.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again