Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(36)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(23)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(37)
Autor
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Gołembski Grzegorz
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Afonin Anatolij (1938- )
(1)
Alejziak Bożena
(1)
Batorski Jarema
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Buko Jacek
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dębski Maciej
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzegorzewska-Mischka Ewa
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Holland Jacqueline
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Krajewska Sylwia
(1)
Leslie David (1951- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Milian Lech (1932- )
(1)
Nesterowicz Mirosław (1942- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Rzeczycka Anna
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Sikora Jan
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tokarz Anna
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(37)
Anglia
(1)
Język
polski
(37)
angielski
(1)
Odbiorca
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(31)
TURYSTYKA
(13)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
USŁUGI
(3)
HOTELARSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Biura podróży
(1)
CONTROLLING
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KADRY
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Konkurencyjność
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
Model biznesowy
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
Organizacja
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Poradnictwo
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Turystyka
(1)
Wycieczki
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo turystyczne
(13)
marketing
(4)
konkurencyjność
(3)
produkt turystyczny
(3)
zarządzanie
(3)
finanse
(2)
hotel
(2)
innowacje
(2)
rynek turystyczny
(2)
turystyka
(2)
usługi turystyczne
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
agroturystyka
(1)
analiza finansowa
(1)
biuro podróży
(1)
biznes
(1)
biznesplan
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
controlling
(1)
customer service
(1)
doradztwo turystyczne
(1)
działalność turystyczna
(1)
e-biznes
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
employer branding
(1)
finansowanie
(1)
funkcja turystyczna
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
hotelarstwo
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
korespondencja handlowa
(1)
korespondencja służbowa
(1)
księgowość
(1)
marka
(1)
organizacja
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacyjne uczenie się
(1)
personel
(1)
popyt turystyczny
(1)
poradnictwo
(1)
praca biurowa
(1)
produkt regionalny
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorczość
(1)
region turystyczny
(1)
rezerwacja hotelowa
(1)
rezerwacja lotnicza
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
system informatyczny
(1)
szlak kulturowy
(1)
szlaki turystyczne
(1)
tour operator
(1)
tourism
(1)
travel
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka kulturowa
(1)
turystyka sportowa
(1)
turystyka wiejska
(1)
zarządzanie kryzysowe
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja prezentuje komplementarny sposób patrzenia na marketing turystyczny, kładąc szczególny nacisk na zgodność procesu organizacji imprezy i obsługi ich uczestników z koncepcją marketingu rozumianego instrumentalnie. Książka jest przydatna na wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się organizacją i obsługą imprez turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1399.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po omówieniu istoty i mechanizmów funkcjonowana gospodarki turystycznej autorzy przedstawiaja problemtyke szeroko pojetej regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Szczególnie duzo uwagi poswiecaja oni: menedzerskiemu systemowi zarzadzania w turystyce, marketingowi uslug turytycznych, ladowi przestrzennemu i ekonomicznemu w turystyce, a takze roli czynnka ludzkiego, kapitalu i finansów w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.478 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1407.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pracy jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku. Książka obejmuje m.in.: charakterystykę celów współczesnej turystyki, charakterystykę usług turystycznych, zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych, zarządzanie turystyczne, działalność biur podróży, badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5295.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wznowienie. - Warszawa : "Difin", 2007. - 326 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6639 [Magazyn 1], 5567 [Magazyn 2], P.6636 [Magazyn 1], P.6638 [Magazyn 1], P.4962 [Magazyn 1], P.6637 [Magazyn 1], P.6640 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5566.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2009. - 325 s. : il. ; 23 cm.
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7514.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.7513.XX.5 [Czytelnia B], 8525.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 114-117.
Opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty procesu zarządzania zasobami ludzkimi i znaczenia poszczególnych jego instrumentów w działalności przedsiębiorstw turystycznych. Autorka charakteryzuje zatrudnienie w sektorze turystycznym oraz omawia problematykę rekrutacji i selekcji pracowników, szkoleń, motywowania i oceniania pracowników, a także identyfikowania i zaspokajania ich potrzeb zawodowych. W pracy wskazano na możliwość wykorzystania omówionych metod i narzędzi w praktyce organizacyjnej. Dlatego, poza prezentacją podstawowych zagadnień teoretycznych, znaczne miejsce zajmują studia przypadków i przykłady praktycznego zastosowania poszczególnych instrumentów zarządzania zasobami ludzkimi. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się w specjalnościach związanych z szeroko rozumianą gospodarką turystyczną, a także do przedstawicieli branży turystycznej, kadry menedżerskiej i pracowników biur podróży, hoteli, placówek gastronomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5672.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7177.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X. Biblioteka Ekonomii ; 171)
Bibliogr. s. 252-276.
Przedsiebiorczość i innowacyjność stały się czynnikami przesądzającymi o wzroście gospodarczym zarówno przedsiebiorstw jak i gospodarek poszczególnych krajów. Przyjęta konstrukcja opracowania oraz podjęta tematyka stanowią o oryginalności publikacji, zwłaszcza że tego rodzaju problematyka nie posiada bogatej literatury (poza najnowszymi badaniami OECD). Wprawdzie ostatnie dwie dekady obfitują w liczne opacowania na temat innowacji, jednak zazwyczaj nie mają one kompleksowego charakteru i dotyczą głównie możliwości wprowadzania innowacji technologicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9433.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11072.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-158.
Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposbów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako wspólistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14047.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: procedury, relacje międzyludzkie, pracownicy, standardy.
Bibliogr. s. 345-352.
"Książka to unikatowy "podręcznik" dla branży turystycznej. Należy podkreślić, że dawno na rynku wydawniczym nie pojawiło się tak interdyscyplinarne i profesjonalnie przygotowanie kompendium wiedzy w omawianym temacie. Autorka podeszła dynamicznie i wnikliwie do problematyki, prezentując, jak powinna funkcjonować współczesna administracja w nowoczenym przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13959.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia kwestie związane z uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce oraz innych krajach UE. Przede wszystkim jednak skupia się na uwarunkowaniach prowadzenia tej działalności w Polsce w obszarze turystyki. Centralnym punktem podjętych rozważań jest sam przedsiębiorca, gdyŜ to on prowadzi działalność gospodarczą i pełni określona rolę w gospodarce turystycznej. Rozważania odnoszą się zarówno do sytuacji obecnej przedsiębiorców, jak i częściowo do możliwości i perspektywy ich rozwoju w najbliższych latach w Polsce w związku z planowaną u nas za trzy lata imprezą sportową EURO 2012.”
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8646 [Magazyn 1], P.8647 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10097.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10096.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 455-472.
W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17799 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19146.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19145.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie / red. nacz. Magdalena Kowalska-Musiał ; 66)
Praca, dotycząca zastosowania w praktyce kontrolingu w przedsiębiorstwach hotelowych jest unikatową i niezwykle użyteczną książką w praktyce zarządzania na trudnym współczesnym rynku turystycznym. Niewątpliwie mocną stroną dużej części tekstu Książki jest erudycja Autorki w stosowaniu terminologii profesjonalnego zarządzania hotelami. Na podkreślenie zasługuje rzetelność oferty zastosowania kontrolingu, zwłaszcza finansowego w efektywnym zarządzaniu hotelami przedstawionej w książce właścicielom, menedżerom i studiującym na kierunkach zarządzanie w turystyce, rachunkowość i finanse czy turystyka. Jest to oferta tym cenniejsza, że pojawia się na rynku akurat w okresie dużych wyzwań i zaostrzonej walki o przetrwanie przedsiębiorstw "hotelarskich w biznesie turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8942 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10510.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10509.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [225]-241.
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17015.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17014.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przekazujemy do rąk Państwa książkę Rachunek satelitarny turystyki dla Polski opracowaną na podstawie danych za rok 2002. Celem wydania jest rozpowszechnienie idei i metodologii rachunku satelitarnego turystyki (RST) jako kompleksowej analizy stanu turystyki i jej wpływu na gospodarkę narodową. Światowa Organizacja Turystyki, Eurostat, ONZ oraz Bank Światowy od lat wskazują na istotną rolę, jaką pełni RST jako narzędzie wykorzystywane w polityce turystycznej poszczególnych państw. Obecnie w Eurostacie trwają prace nad włączeniem rachunku satelitarnego turystyki do obowiązkowych działań w ramach dyrektywy statystycznej UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6678.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cel ogólny pracy to ustalenie związku między poziomem tolerancji niepewności kultury organizacyjnej w polskich przedsiębiorstwach turystycznych współpracujących z przedsiębiorstwami niemieckimi a oceną jakości usług w opinii klientów oraz zweryfikowanie czy istnieje związek między poziomem tolerancji niepewności kultury organizacyjnej w polskich przedsiębiorstwach turystycznych współpracujących z przedsiębiorstwami niemieckimi a oceną jakości usług w opinii klientów. Praca ma charakter teoretyczno - empiryczny. Część teoretyczną tworzy rozdział pierwszy i drugi. Empiryczną zaś dwa kolejne. W rozdziale pierwszym autor pracy stara się przedstawić specyfikę usług turystycznych, przedstawia produkt turystyczny oraz omawia kwestie związane ze sposobem pomiaru jakości usług. Autor podkreśla role menadżera oraz personelu usługowego w procesie świadczenia usług turystycznych. W drugim rozdziale przedstawiono kulturę organizacyjną, jej przejawy oraz doniosłą rolę jaką spełnia w organizacji. Autor wprowadza również w problematykę dotyczącą wysokiej i niskiej tolerancji niepewności w organizacji, oraz jej konsekwencje dla sposobu działania danej firmy. W rozdziale zamieszczono również przegląd modeli analizy kulturowej. W części badawczej przedstawione zostają starania jakie poczynił autor celem dokonania empirycznej weryfikacji hipotez sformułowanych na bazie opracowanych ustaleń. W dalszej kolejności zostanie zamieszczona ich analiza oraz wnioski, które pozwolą również na wskazanie dalszych kierunków poszukiwań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5246 [Magazyn 1], P.5765 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7211.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6456.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8215.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8213.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9554.XX.5 [Czytelnia B], 9555.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej