Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(175)
Forma i typ
Książki
(172)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(143)
dostępne
(126)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(67)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(59)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(144)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Sokołowski Marek (1962- )
(3)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Eastment David
(2)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(2)
Hardisty David
(2)
Jeziński Marek
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Mącik Radosław
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Reisdorph Kent
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Windeatt Scott
(2)
Zając Józef
(2)
Afuah Allan
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batorski Dominik
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bennett David
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Biliński Witold
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Boczyński Tomasz
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Buck Martin (1960- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bulandra Agata
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Calishain Tara
(1)
Chapman Davis
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Cieciura Marek
(1)
Coburn Rafe
(1)
Cohen June
(1)
Conrady Roland (1959- )
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Czerwiński Kazimierz (1955- )
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Davis Phyllis (1963- )
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domżał-Drzewicka Renata
(1)
Dornfest Rael
(1)
Doroziński Dariusz
(1)
Dovey Jon
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drzazga Mirosław
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Edwards Sharon A
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Fehily Chris
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Forte Stephen
(1)
Francuz Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garfinkel Simson
(1)
Giddings Seth
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golat Rafał
(1)
Goliński Jan
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gookin Dan
(1)
Grabis Janusz
(1)
Grant Iain
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griswold Wendy (1946- )
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Grudniewski Tomasz
(1)
Grzybowski Przemysław
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jachimek Stanisław
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Janoś Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(79)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(171)
nieznany (d)
(1)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(172)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Dziennikarze
(1)
Handlowcy
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
INTERNET
(57)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(16)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(15)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(12)
PODRĘCZNIKI
(10)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(7)
MARKETING
(7)
MULTIMEDIA
(6)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(6)
INFORMATYKA
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(5)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
KOMPUTERY
(4)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(4)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(4)
CYBERKULTURA
(3)
CYBERPRZEMOC
(3)
DZIECKO
(3)
Internet
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
KSIĄŻKA
(3)
KULTURA
(3)
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(3)
MŁODZIEŻ
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
NAŁÓG
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
REKLAMA INTERNETOWA
(3)
TURYSTYKA
(3)
UZALEŻNIENIE OD KOMPUTERA
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
DELPHI
(2)
Dziennikarstwo
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOOGLE
(2)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
LINUX
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PHP
(2)
PRAWO AUTORSKIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
RODZINA
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
TELEKOMUNIKACJA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
USŁUGI
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
WEB 2.0
(2)
WINDOWS XP
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
ACCESS
(1)
ADRESY DOMENOWE
(1)
AJAX (informat.)
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
APTEKARSTWO
(1)
AUTORYTET
(1)
Aptekarstwo
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
C#
(1)
CORELDRAW
(1)
CZYTELNICTWO
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
DECYZJE
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
E-konsumenci
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
EDYTORSTWO
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
FILM
(1)
FRAMEWORK (informat.)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(10)
Opracowanie
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
BIBLIOGRAFIA
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Podręczniki
(1)
Reportaż
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(173)
sieć komputerowa
(15)
strona WWW
(15)
społeczeństwo informacyjne
(14)
marketing
(11)
media
(11)
promocja
(11)
komputer
(10)
media społecznościowe
(10)
uzależnienie
(10)
blog
(9)
cyberprzestrzeń
(9)
komunikacja marketingowa
(9)
reklama
(9)
Web 2.0
(8)
bezpieczeństwo
(8)
handel elektroniczny
(8)
telewizja
(8)
cyberprzemoc
(7)
marketing elektroniczny
(7)
baza danych
(6)
informatyka
(6)
kultura
(6)
młodzież
(6)
public relations
(6)
telefon komórkowy
(6)
uzależnienie od Internetu
(6)
e-learning
(5)
konsument
(5)
książka
(5)
poczta elektroniczna
(5)
portal społecznościowy
(5)
prasa
(5)
programowanie
(5)
rodzina
(5)
środki masowego przekazu
(5)
Linux
(4)
administracja publiczna
(4)
bazy danych
(4)
cyberagresja
(4)
cyberbullying
(4)
cyberprzestępczość
(4)
dystrybucja
(4)
dzieci
(4)
globalizacja
(4)
grafika
(4)
komunikacja
(4)
multimedia
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
reklama internetowa
(4)
serwis społecznościowy
(4)
technologia informacyjna
(4)
wizerunek
(4)
zarządzanie
(4)
MySQL
(3)
PHP
(3)
Windows
(3)
Windows XP
(3)
agresja elektroniczna
(3)
alkoholizm
(3)
badania marketingowe
(3)
cena
(3)
cyberkultura
(3)
decyzje zakupowe
(3)
e-administracja
(3)
edukacja
(3)
etyka
(3)
gra komputerowa
(3)
hazard
(3)
homoseksualizm
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
komunikacja społeczna
(3)
marketing bezpośredni
(3)
media masowe
(3)
narkomania
(3)
nowe media
(3)
prawo
(3)
prawo autorskie
(3)
produkt
(3)
projektowanie
(3)
psychologia
(3)
radio
(3)
social media
(3)
tożsamość
(3)
turystyka
(3)
wychowanie
(3)
wykluczenie społeczne
(3)
Ajax
(2)
C++Builder
(2)
Delphi
(2)
Ethernet
(2)
Google
(2)
Internet Explorer
(2)
Java
(2)
Object Pascal
(2)
SQL
(2)
Visual C++
(2)
Wikipedia
(2)
Windows 98
(2)
XML
(2)
175 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem pracy jest analiza najnowszych możliwości mediów cyfrowych i interaktywnych technologii informacyjno-komunikacyjnych będących w dyspozycji osób niepełnosprawnych. Badania prowadzone w wielu środowiskach akademickich nad tymi waznymi aspektami wiedzy służą refleksji pedagogicznej, którą w odniesieniu do osób niepełnosprawnych mają wzbogacić. Praktyczną funkcją publikacji jest wskazanie nowych mozliwości edukacyjnych oraz aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych, w których coraz wiekszego znaczenia nabierają najnowsze rozwiązania technologiczne i medialne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14260.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka oferuje wgląd w ważne trendy i przyszłe scenariusze w globalnej turystyce i branży turystycznej oraz analizuje bieżące wyzwania w branży lotniczej i hotelarskiej, zarządzanie destynacją i ogólne zachowania podróżne. Znane osobistości dzielą się swoimi punktami widzenia. Na przykład Norbert Walter, główny ekonomista Deutsche Bank, pisze o kryzysie finansowym i jego wpływie na branżę turystyczną. Najwyżsi menedżerowie międzynarodowych linii lotniczych, takich jak C. Karlitekin (Turkish Airlines), J. Hunold (Air Berlin) i E. Sims (Air New Zealand) mają wiele do powiedzenia na temat przyszłości linii lotniczych i zarządzania lotnictwem. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest jednym z głównych tematów, które mają być przyszłe i dlatego koncentruje się na tej książce, oferując perspektywę Fundacji ONZ i koncepcję integracji społecznej RUHR.2010, Europejska Stolica Kultury. Artykuły są oparte na prezentacjach i dyskusjach panelowych prezentowanych na największym na świecie kongresie turystycznym ITB Berlin Convention.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11050.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa przez organizację procesów wokół relacji z nimi. Internet znacząco wpłynął na rozwój relacji firm z klientami. Stał się przestrzenią umożliwiającą wielostronną komunikację, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet współtworzenie wartości. Opracowanie to jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak zarządzać wartością klienta w internecie, zwłaszcza - w jaki sposób wykorzystać internet w procesie dostarczania wartości klientom, aby doprowadzić do wzrostu ich wartości, a przez to do wzrostu wartości firmy i generowania korzyści dla udziałowców. W porównaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano się raczej na całościowym spojrzeniu na relacje z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14156.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2638 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1392 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 333-361.
Książka stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem oraz różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i komunikacji międzyludzkiej. Kwestie polityki oraz związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji zanalizowano, uwzględniając wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12199.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(sEria)
Tyt. oryg.: New rules for the new ecnomy : 10 radical strategies for a connected world, 1998.
Bibliogr.
Książka przedstawia dziesięć zasad leżących u podstaw wyłaniającego się porządku finansowego. Są to fundamentalne reguły wpisane w nowe terytorium i stosujące się do wszystkich branż, nie tylko technologicznych. Te dziesięć praw raczej ujmuje zasady, które kształtują nasze nowe środowisko gospodarcze, aniżeli określa bieżące krótkoterminowe trendy koniunktury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11543.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Dydaktyczne / CEBID)
Publikacja prezentuje podstawową wiedzę o sieci Internet i zagrożeniach związanych z korzystaniem z sieci, takimi jak wirusy, oprogramowanie szpiegowskie, działania krakerów. Omawia również temat ogólnych zasad bezpieczeństwa i polecanych zabezpieczeń, zwłaszcza w bibliotekach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5584.XV.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nu Pogodi! : elita rosyjskich programistów prezentuje)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6598 [Magazyn 2], P.5320 [Magazyn 1], 6597 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Komunikujemy się wszyscy, ale czy wiemy, czym jest komunikowanie (się)? Jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą? Jaki jest w nim udział języka? Jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie? Artykuły w prezentowanym tomie zawierają standardową i niestandardową wiedzę z zakresu różnych zagadnień związanych z komunikowaniem publicznym, a także - co istotne - zestaw lektur do omawianych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna – związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich, komunikacja internetowa – będąca konsekwencją postępu technologicznego, komunikacja organizacyjna – dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa – podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11563.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 332-343) and index.
The Second Edition provides essential coverage of New and Emerging Technologies including 21st century learning, tablet computers and apps, flipped classrooms, microblogging, online learning, virtual schools, digital citizenship, and digital video as well as expanded explorations of educational websites and software, learning games, digital portfolios, assistive technologies, and student participation systems. These additions let students learn about how the latest technologies can be used in schools to create successful learning experiences for K-12 students. The Enhanced Pearson eText features embedded video.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18209.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa / Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 163, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 155-160.
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści - katastrofalnie niska. Z naszych obserwacji wynika, że niewielką wiedzę ekonomiczną mają również politycy i przede wszystkim parlamentarzyści, którzy przecież mają stanowić prawo, w tym prawo w gospodarce. Dlatego też doszliśmy do wniosku, że warto napisać monografię, która będzie realizowała dwa cele: Cel 1. W sposób prosty i jednocześnie precyzyjny, będziemy opisywać fundamenty teorii ekonomicznej i przedstawimy metody przekazania tej teorii społeczeństwu, co stanowi istotę edukacji ekonomicznej. Cel 2. Ta monografia per se, sui generis stanowić powinna instrument, narzędzie, środek, zdobywania wiedzy ekonomicznej, przez Tych, którzy ją przeczytają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18045.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18044.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet w aptece / Beatrice Rall, Piotr Bohater. - Wyd. 1 pol. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VIII, 93 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Liczba internautów w Polsce wciąż wzrasta i wynosi aktualnie około 12 milionów. Warto wykorzystać ten olbrzymi potencjał w aptece. Wielu aptekarzy doceniło już możliwości nowych technologii w dziedzinie telekomunikacji. Szukają oni informacji dla siebie oraz swoich pacjentów. Wykorzystują też Internet w celach marketingowych, do prezentacji swojej apteki oraz zwiększenia zakresu opieki farmaceutycznej. W książce w przystępny sposób przedstawiono ogromne korzyści podłączenia komputera do Internetu, wiążące się z tym zagrożenia oraz sposoby ochrony przed nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11685.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
"mind the APP!" is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. "Mind the APP!" covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread, Prezi and Leaning Apps, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14549.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 201-210.
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22516.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22515.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura XXI)
Bibliogr. s. 288-313.
Cyberkultura i krytyczne studia nad jej historią oraz konstytuowaniem się jako nowego paradygmatu kulturowego stanowią jeden z najważniejszych fenomenów technospołeczeństwa, którego funkcjonowanie determinują nowe media cyfrowe oraz sieć. Fundamentalną tezą, wyznaczającą kierunek podejmowanych w niniejszej pracy teoretycznych i interpretacyjnych wysiłków, jest przekonanie, że cyberkultura opiera się na syntopii sztuki, nauki i technologii. Nim jednak zdefiniowana zostaje cyberkultura zarysowane są historyczne konteksty tego zjawiska. Koncepcje trzeciej kultury i Nowego Renesansu, zaproponowane przez Johna Brockmana, traktuję jako bazę teoretyczną dla formowania się społeczeństwa sieci. Cyberkulturę uznać należy za zwieńczenie procesów zapoczątkowanych w latach 60. wystąpieniami kontrkulturowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11572.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej