22063
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu ISSN 1895-1456 ; T.1)
Celem niniejszej książki jest wprowadzenie na polski i zagraniczny rynek monografii, która mogłaby zostać wykorzystana przez menedżerów zarządzającymi placówkami turystyczno-rekreacyjno-hotelarsko-gastronomicznymi, zarówno tymi dotowanymi przez państwo, jak i prywatnymi. Autorzy mają również nadzieję, że po książkę tą sięgną też specjaliści i studenci interesujący się zagadnieniami zarządzania i marketingu (w sektorze prywatnym i publicznym), ekonomiki i pedagogiki kultury fizycznej, rekreacji, turystyki, hotelarstwa i gastronomii, problematyką kontraktów menedżerskich, a także lokalnej administracji państwowej i samorządowej. Niniejsze opracowanie ma dwa główne cele: zastosowanie zasad o kulturze fizycznej i nauk ekonomicznych do rynków turystyczno-rekreacyjnych i hotelarsko-gastronomicznych oraz naszkicowanie zakresu umiejętności menedżerskich potrzebnych w zarządzaniu ośrodkami i firmami działającymi na tych rynkach. Przykłady, jakimi posiłkuje się książka, dotyczą różnych środowisk lokalnych polskich i zagranicznych, ale rozdziały dotyczące kultury fizycznej, turystyki, rekreacji, hotelarstwa i gastronomii odwołują się także do innych realiów społeczno-ekonomicznych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4489.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Tyt. równoległy: Hotel Industry, Recreation, Tourism : Trends of Development in the Postindustrial World
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again