22062
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu ISSN 1895-1456 ; T.1)
Celem niniejszej książki jest wprowadzenie na polski i zagraniczny rynek monografii, która mogłaby zostać wykorzystana przez menedżerów zarządzającymi placówkami turystyczno-rekreacyjno-hotelarsko-gastronomicznymi, zarówno tymi dotowanymi przez państwo, jak i prywatnymi. Autorzy mają również nadzieję, że po książkę tą sięgną też specjaliści i studenci interesujący się zagadnieniami zarządzania i marketingu (w sektorze prywatnym i publicznym), ekonomiki i pedagogiki kultury fizycznej, rekreacji, turystyki, hotelarstwa i gastronomii, problematyką kontraktów menedżerskich, a także lokalnej administracji państwowej i samorządowej. Niniejsze opracowanie ma dwa główne cele: zastosowanie zasad o kulturze fizycznej i nauk ekonomicznych do rynków turystyczno-rekreacyjnych i hotelarsko-gastronomicznych oraz naszkicowanie zakresu umiejętności menedżerskich potrzebnych w zarządzaniu ośrodkami i firmami działającymi na tych rynkach. Przykłady, jakimi posiłkuje się książka, dotyczą różnych środowisk lokalnych polskich i zagranicznych, ale rozdziały dotyczące kultury fizycznej, turystyki, rekreacji, hotelarstwa i gastronomii odwołują się także do innych realiów społeczno-ekonomicznych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4489.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: Hotel Industry, Recreation, Tourism : Trends of Development in the Postindustrial World
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej