ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(36)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(40)
Autor
Baruk Jerzy
(3)
Sosińska-Kalata Barbara
(3)
Brdulak Halina
(2)
Chuchro Ewa
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Materska Katarzyna
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Daszewski Włodzimierz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Evans Christina
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Grabowska Dorota (1968- )
(1)
Grodzicki Jacek
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Iwan Stanisław (nauki ekonomiczne)
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Kotarba Wiesław (1947- )
(1)
Kowalczyk Adam
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Paszek Alfred
(1)
Pawełoszek-Korek Ilona
(1)
Pawłowicz Leszek
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pindelski Mikołaj
(1)
Probst Gilbert J. B
(1)
Przastek-Samokowa Maria
(1)
Płoszajski Piotr
(1)
Raczkowski Konrad
(1)
Raub Steffen
(1)
Romhardt Kai
(1)
Rutkowska Monika
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Skrzypczak Andrzej
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Staniewski Marcin W. (1975- )
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Trajer Jędrzej
(1)
Truskolaski Szymon
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zając Antoni
(1)
Zybert Elżbieta Barbara
(1)
Łukasik Katarzyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(29)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Słowo kluczowe
zarządzanie wiedzą
(35)
innowacje
(13)
przedsiębiorstwo
(13)
kapitał intelektualny
(9)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
organizacja ucząca się
(7)
gospodarka oparta na wiedzy
(6)
kapitał ludzki
(5)
organizacja
(5)
zarządzanie
(5)
rozwój zawodowy
(4)
Polska
(3)
Unia Europejska
(3)
kultura organizacyjna
(3)
transfer technologii
(3)
wiedza
(3)
benchmarking
(2)
kompetencje
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
kreatywność
(2)
kultura organizacji
(2)
motywowanie pracowników
(2)
obsługa klienta
(2)
społeczeństwo wiedzy
(2)
CRM
(1)
KCRM
(1)
Lean Management
(1)
Służba Celna
(1)
administracja celna
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
drążenie danych
(1)
e-biznes
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
efektywność pracy
(1)
elastyczność
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
informacja
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
kapitał społeczny
(1)
klient
(1)
knowledge management
(1)
konsument
(1)
logika rozmyta
(1)
lojalność konsumentów
(1)
luka kompetencyjna
(1)
marka
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing relacji
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
motywacja
(1)
ocena pracowników
(1)
organizacja oparta na wiedzy
(1)
organizacja sieciowa
(1)
organizacje sieciowe
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
oświata
(1)
planowanie
(1)
pomiar wiedzy
(1)
postęp techniczny
(1)
potencjał ludzki
(1)
pracownicy intelektualni
(1)
pracownik
(1)
przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
reengineering
(1)
rentowność
(1)
satysfakcja klienta
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
struktura organizacyjna
(1)
system
(1)
system ekspercki
(1)
system hybrydowy
(1)
system informacyjny
(1)
system zarządzania wiedzą
(1)
systemy usług
(1)
szkolenie pracowników
(1)
talent
(1)
technologia informacyjna
(1)
technologia informatyczna
(1)
technologie mobilne
(1)
uczenie się
(1)
uczenie się organizacji
(1)
wartość
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
wiarygodność
(1)
wiedza o czynnikach ludzkich
(1)
wizerunek
(1)
wywiad gospodarczy
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zasoby niematerialne
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Potencjał ludzki w organizacji / Marek Adamiec. - Warszawa : Difin, 2011. - 295 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 281-290.
"Zaletą recenzowanej pracy jest to, że jest ona wszechstronna, "kompletna" to znaczy daje nie tylko opis nowych uwarunkowań pracy zawodowej we współczesnym świecie i uzasadnia zapotrzebowanie na nowy typ pracownika, nie tylko opisuje realia współczesności, ale dokładnie objaśnia, jak postępować, jak radzić sobie w nowych uwarunkowaniach społeczno-zawodowych. Czytelnik dowiaduje się, jak prowadzić wywiad otwierający potencjał, jak prowadzić bilans osobistych dokonań pracowników, jak stawiać wyzwania, jak zarządzać sobą i troszczyć się o siebie. Każdy problem jest dokładnie i jasno zaprezentowany, chociaż niektóre stwierdzenia Autora można uznać za kontrowersyjne, lub przynajmniej za dyskusyjne. Zamiarem Autora było najwyraźniej powiedzenie możliwie wszystkiego o potencjale ludzkim w organizacji i trzeba przyznać, że cel osiągnął. Ze względu na liczbę problemów poddanych dyskusji i pogłębionej analizie praca z pewnością zasługuje na opublikowanie". (fragment recenzji prof. dr hab. Grażyny Mendeckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13023.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku to analiza nowego podejścia w zarządzaniu (attention economy), akcentującego znaczenie uwagi jako rzadkiego, ograniczonego zasobu. Attention economy oznacza nową strukturę rynŞku, rządzącego się innymi prawami niż gospodarka industrialna czy gospodarka dystrybucji, które osiągnęły granice swojego wzrostu. W efekcie to nie kapitał, praŞca czy wiedza, ale właśnie ograniczona możliwość poświęcenia uwagi określonym produktom czy wydarzeniom wpływa na sposób podejmowania decyzji przez po-szczególnych uczestników rynku. Uwaga pracowników, klientów oraz organizacji staje się bowiem głównym elementem kształtującym sposób zachowania przedŞsiębiorstw, ich struktury wewnętrzne czy politykę marketingową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5395.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6704.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 172-233.
Celem rozważań zawartych w pracy było zdiagnozowanie ewolucji rozumienia kapitałów intelektualnego i ludzkiego w badawczym ujęciu knowledge management. W dociekaniach diagnoza została potraktowana instrumentalnie i zawężająco, jako narzędzie służące przede wszystkim identyfikacji elementów potrzebnych do skonstruowania nowego ich modelu. Część monografii poświęcona została badaniu zakresów znaczeniowych podstawowych pojęć, ich różnorodnej systematyzacji, a w ramach zgłębiania struktury rzeczywistości - propozycjom modelowego ujęcia problematyki. Zwieńczeniem rozważań, po ukazaniu kontekstu w postaci społeczeństwa wiedzy i dokonaniu przeglądu i identyfikacji różnorodnych zakresów znaczeniowych pojęć związanych z kapitałem intelektualnym i kapitałem ludzkim, jest wygenerowanie ich autorskiego modelu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13558.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14582.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-401.
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5600 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7063.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-401.
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10847.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Na gruncie ekonomii, a zwłaszcza rozważań o charakterze makroekonomicznym, zjawiska związane z pojęciem innowacji nabrały szczególnego znaczenia w ostatnich dziesięcioleciach dwudziestego wieku.(...) Z kolei w obszarze nauk o zarządzaniu wyraźny wzrost zainteresowania zjawiskiem innowacji jest pochodną poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej oraz badań dotyczących obszaru wiążącego się z pojęciem aktywów niematerialnych. Tak więc w kategoriach wagi naukowej problematykę proponowanej publikacji należy uznać za ważną i jak najbardziej godną popularyzacji. Dyskusję na temat innowacyjności należy także uznać za bardzo istotną w kategoriach znaczenia praktycznego, zwłaszcza w odniesieniu do polskiej gospodarki".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2962 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4032.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3098 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jedmocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pieć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5393 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6701.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6700.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja kreatywna / Marek Brzeziński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 116, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 109-112.
Książka jest podsumowaniem badań autora, których początkowym założeniem było poszukiwanie możliwości wykorzystywania kreatywności jako nowego paradygmatu, a w konsekwencji umożliwiło opracowanie podstaw koncepcji nazwanej organizacją kreatywną. Jest ona niejako ewolucyjną następczynią organizacji uczącej się, zawierającą się w formule organizacji opartych na wiedzy. W pracy zostały przedstawione następujące zagadnienia: kreatywność, kreatywność organizacji, kreatywność organizacji a innowacje, metafora organizacji kreatywnej, model organizacji kreatywnej, zarządzanie organizacją kreatywną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8081.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9442.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: Harvard Business Review on knowledge management
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10832.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wydanie uaktualnione, poszerzone między innymi o najnowszą, innowacyjną koncepcję pt: Zarządzanie jutra, Prakseologiczną teorię zarządzania, Koncepcję kreatywnej kontroli czy Partnerstwo publiczno-prywatne oraz uzupełnione nowymi pozycjami literatury. Książka jest rezultatem aktywności pracowników i współpracowników skupionych wokół ówczesnego Zakładu Metod i Technik Zarządzania Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG w Warszawie. Katedrą od początku jej powstania kieruje prof. zw. dr hab. Stanisław Sudoł dr hc.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8943.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10511.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Managing for knowledge : HR's strategic role" 2003.
Bibliogr. s. 257-260. Indeks.
Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi przez ekspertów od zarządzania zasobami ludzkimi, a zwłaszcza ich funkcją pomnażania wiedzy, wskazywaniem, że dział ds. zasobów ludzkich musi dokładnie zająć się zarządzaniem wiedzą od strony koncepcyjnej i technicznej, rejestrowaniem niepisanych opowieści i anegdot oraz nieoficjalnych norm i zwyczajów funkcjonujących w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9085.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10704.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne zarządzanie wiedzą / Jan Fazlagić. - Warszawa : Difin, 2014. - 294 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 281-287.
Każdy z nas zarządza wiedzą, ale może robić to lepiej i czerpać z tego więcej profitów. Ten podręcznik uczy, jak zwiększać efektywność funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie filozofii, technik i narzędzi zarządzania wiedzą. Publikacja jest podręcznikiem akademickim wspierającym proces uczenia i uczenia się dzięki blokowi dydaktycznemu, zawierającemu propozycje ćwiczeń do zastosowania na zajęciach oraz zadania samokształceniowe. Publikacja jest też poradnikiem dla menedżerów zainteresowanych rozwojem i zwiększaniem efektywności firm, ponieważ opisuje skuteczne metody zarządzania wiedzę i podaje bardzo wiele przykładów dobrych praktyk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14782.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15527.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 302-314.
Praca porusza niezwykle aktualny temat, jakim jest zarządzanie wiedzą. Autor dokonuje ekonomicznego spojrzenia na sytuację w polskiej oświacie i próbuje przenieść na jej grunt pojęcia i narzędzia znane z zarządzania. Jest to zadanie niezwykle trudne. Praca "Zarządzanie wiedzą w polskiej oświacie. Diagnoza i perspektywy zmian" jest przykładem zastosowania interdyscyplinarnego podejścia łączącego wiedzę z dziedziny zarządzania z wiedzą o edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8176.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9513.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 252-256.
Książka inspiruje i skłania do poszukiwań metod i technik adekwatnych do potrzeb każdego przedsiębiorstwa wkraczającego na ścieżkę zarządzania wiedzą. W monografii skupiono sie na pokazaniu obszarów i problemów związanych z procesami zarządzania wiedzą i elementami organizacji, których powiązania mogą przynosić pozytywne sprzężenia zwrotne i efekty synergii w zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11340.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12524.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Publikacja prof. J. Gołuchowskiego Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą w organizacji prezentuje potencjalne rozwiązania technologiczne, które można stosować w systemach zarządzania wiedzą. W pierwszych rozdziałach autor charakteryzuje wiedzę jako najważniejszy zasób organizacji oraz omawia procesy jej tworzenia i przetwarzania, a następnie przedstawia różne systemy zarządzania wiedzą w organizacji. W książce znajduje się również gruntowny opis technologii informatycznych stosowanych w zarządzaniu wiedzą jawną oraz wspomagających procesy tworzenia wiedzy w organizacji. Interesujące jest także opracowanie poświęcone portalom korporacyjnym oraz propozycje autora w zakresie technologii dla systemów zarządzania wiedzą nowej generacji. Książka adresowana jest do menedżerów, studentów i wykładowców zainteresowanych doborem i doskonaleniem technologicznych rozwiązań w zakresie zarządzania wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6579.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Talent w przedsiębiorstwie opartym na wiedzy / Jacek Grodzicki. - Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011. - 206, [3] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 195-206.
Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy jest poświęcony wiedzy w przedsiębiorstwie. Wśród poruszonych tam zagadnień można znaleźć zarówno wyjaśnienie takich terminów, jak: wiedza czy organizacja ucząca się, jak i przedstawienie procesu generowania i rozpowszechniania wiedzy w przedsiębiorstwie. Rozdział drugi przybliża kwestię kapitału ludzkiego z obszerną charakterystyką dorobku w tym zakresie. Wyjściem do rozważań są badania nad czynnikami rozwoju gospodarczego i wzrostem wartości kwalifikacji pracowników. W kolejnym rozdziale pracy przeprowadzono analizę dorobku naukowego poświęconego wartościom niematerialnym przedsiębiorstwa. Uznając je za kluczowe czynniki sukcesu, przedstawiono zróżnicowane podejścia do kwestii zasobów organizacji. Ostatni, a zarazem najważniejszy z rozdziałów pracy dotyczy kwestii talentu. Chodzi tu o pracowników mających ponadprzeciętne umiejętności, których wkład w rozwój przedsiębiorstw jest coraz częściej zauważany w praktyce gospodarczej i literaturze naukowej. Końcowy fragment pracy poświęcono kwestii miejsca talentu w gospodarowaniu zasobami ludzkimi oraz metodom szacowania jego wartości dla przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12606.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 223-228.
Świadomość znaczenia wiedzy dla skutecznego funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw od lat przekłada się na zainteresowanie problematyką zarządzania wiedzą zarówno w teorii, jak i praktyce. W niniejszej książce zaprezentowano autorski model strategii zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną. W modelu tym: wykazano zależność rodzaju przyjętej strategii zarządzania wiedzą od stategii ogólnej przedsiębiorstwa; wyszczególniono procesy wiedzy istotne z punktu widzenia skutecznego zarządzania wiedzą; przedstawiono związek między przyjętą strategią zarządzania wiedzą a zasobami wiedzy indywidualnej i organizacyjnej; uwzględniono wpływ systemu motywowania i kultury organizacyjnej na realizację poszczególnych procesów wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12726.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13767.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej