STOSUNKI INTERPERSONALNE
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(68)
Forma i typ
Książki
(68)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(49)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(30)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(60)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Gajdzińska Monika
(2)
Garvin Charles D
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Kacmajor Magdalena
(2)
Kielin Jacek
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lieberman David J
(2)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Seabury Brett A
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Stephan Cookie W
(2)
Stephan Walter G
(2)
Wojciszke Bogdan
(2)
Adler Ronald B. (1946- )
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barnes B. Kim
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Bernstein Albert J
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Bono Edward De (1933- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Charles Sara C
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Doherty Nora
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Duch-Krzystoszek Danuta
(1)
Eason Adam
(1)
Edelmann Robert J
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Entrena Maria Socorro
(1)
Fita Aneta
(1)
Fox Anne (1955- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hoser Henryk (1942- )
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kennedy Eugene
(1)
Klej Ewa
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kot Sylwia
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Leonard Andrew
(1)
Linde Boris von der
(1)
Majewska-Gałęziak Alicja
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Maxfield David
(1)
Mańkowska Joanna
(1)
McMillan Ron
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Monge Sánchez Miguel Ángel (1940- )
(1)
Morreale S.P
(1)
Moryl Beata
(1)
Muszyński Wojciech (socjolog)
(1)
Myjak Teresa
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Nowak Lidia Teresa
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Oppermann Katrin (1962- )
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Proctor Russell F
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rosenfeld Lawrence B. (1944- )
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Rostowski Jan
(1)
Rozen Sydney Craft
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Scannell Edward E
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Smółka Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(68)
Język
polski
(68)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Słowo kluczowe
stosunki interpersonalne
(8)
komunikacja interpersonalna
(7)
konflikt
(7)
zachowania organizacyjne
(6)
osobowość
(5)
komunikacja
(4)
kultura organizacji
(4)
motywacja
(4)
psychologia
(4)
umiejętności komunikacyjne
(4)
komunikacja społeczna
(3)
małżeństwo
(3)
motywowanie pracowników
(3)
negocjacje
(3)
praca
(3)
praca socjalna
(3)
przywództwo
(3)
rozwiązywanie konfliktów
(3)
zarządzanie
(3)
agresja
(2)
asertywność
(2)
diagnoza społeczna
(2)
emocje
(2)
etyka
(2)
grupa
(2)
interwencja
(2)
komunikacja niewerbalna
(2)
komunikacja werbalna
(2)
lekarz
(2)
mediacja
(2)
miłość
(2)
organizacja
(2)
pacjenci
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
pracownik
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
płeć
(2)
rodzina
(2)
satysfakcja zawodowa
(2)
szpital
(2)
służba zdrowia
(2)
wartości
(2)
więź emocjonalna
(2)
wywieranie wpływu
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zespół
(2)
aborcja
(1)
akcja ratunkowa
(1)
analiza transakcyjna
(1)
antykoncepcja
(1)
autoterapia
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
bibliotekarz
(1)
bioetyka
(1)
ból
(1)
celibat
(1)
cierpienie
(1)
coaching
(1)
decyzje
(1)
duszpasterstwo
(1)
duszpasterstwo terapeutyczne
(1)
dzieci
(1)
dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
edukacja seksualna
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka lekarska
(1)
eugenika
(1)
eutanazja
(1)
gniew
(1)
gry
(1)
głowa rodziny
(1)
informacja
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
język
(1)
katolicyzm
(1)
klauzula sumienia
(1)
klient
(1)
klonowanie
(1)
kod komunikacyjny
(1)
komisja etyczna
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje społeczne
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komórki macierzyste
(1)
konflikt małżeński
(1)
kontekst społeczny
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
kreatywność
(1)
kształcenie
(1)
lojalność
(1)
manipulacja
(1)
medycyna
(1)
menedżer
(1)
mobbing
(1)
nadwrażliwość
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
niedostosowanie społeczne
(1)
obowiązki domowe
(1)
ocena pracowników
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5242.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6448.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bestseller)
Tyt. oryg.: Exercising influence, 2000.
Niniejsza publikacja pomyślana jest jako praktyczny przewodnik służący rozwijaniu imiejętności wywierania wpływu na innych. Treść ksiązki została podzielona na trzy części. Pierwsza część skupia się na rozwijaniu świadomości i umiejętności niezbędnych ndo tego, aby skutecznie wpływać na innych. Część druga dostarcza praktycznych porad dotyczących przygotowania, wprowadzenia w życie oraz późniejszego przeanalizowania sytuacji wywierania wpływu. Trzecia, ostatnia część, omawia ważne kwestie, które pojawiają sie podczas wywierania wpływu, jak równiez specyficzne zastosowania umiejętności wpływania na innych. Krótkie rozdziały w każdej części omawiają określoną, istotną sferę wywierania wpływu we wszelkich aspektach życia. Każdy rozdział kończy się przydatnym zestawem ćwiczeń, dzięki którym Czytelnik będzie umiał wprowadzić w życie zasady skutecznego oddziaływania na innych i zrealizować własne potrzeby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12507.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech myślą, że są od ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który ty napiszesz. Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji. Już najwyższy czas, byś to ty przejął stery otaczającego świata. Być może myślisz, że takich książek nie powinno się wydawać. Że manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest też piekielnie skuteczna. Pozwól, że dam ci moralnie akceptowalny powód do zgłębiania sztuki NLP: co będzie, jeśli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, któremu nie dasz rady bez chwytów poniżej pasa? Sięgniesz po asy w rękawie czy poddasz się? Gloria Beck, doświadczona pedagog i filozof, nauczy cię włamywać się do ludzkich umysłów przy użyciu: techniki budowania przesądów, techniki uzależniania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, któremu nie sposób się oprzeć, techniki zakotwiczania: ściągania czyichś myśli w obszar, który cię interesuje, techniki kierowania wrażeniem, dwudziestu sześciu innych technik mistrzów NLP. Wciągaj ludzi we własną grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10726.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Team roles at work" 1993.
Indeks.
W każdej firmie najistotniejszą rolę odgrywają dobrze dobrani pracownicy. R. M. Belbin pisze, jak zorganizować zgrany zespół, bazując na umiejętnościach i predyspozycjach jego poszczególnych członków. Każdy z nas prezentuje bowiem określony typ pracownika i może pełnić odmienną rolę w zespole. Dzięki tej ksiażce dowiemy się, jak skutecznie porozumiewać się w firmie i kształtować takie relacje między pracownikami, by nasza praca była efektywna i przebiegała sprawnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8504.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9145.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 260. Indeks.
O kim można powiedzieć, że jest trudnym współpracownikiem? O każdym, kto w działaniu kieruje się instynktem, a sądzi, że postępuje zgodnie z logiką. O każdym, kto kiedykolwiek dawał się w pracy ponosić emocjom, wybuchał gniewem, upierał się przy czymś bez sensu czy wszczynał kłótnie. Słowem - o każdym z nas, gdyż każdy z nas często zachowuje się nieracjonalnie. Książka pomaga zrozumieć irracjonalne zachowania ludzi, z którymi się pracuje, i nauczyć się, jak uniknąć tej irracjonalności we własnym działaniu. To znakomity przewodnik dla wszystkich, którzy chcą, żeby ich praca była bardziej efektywna, a w dodatku stała się źródłem zadowolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9924.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mowa ciała kluczem do sukcesu / Alfred J. Bierach ; tł. Jadwiga Wilk. - [Wyd. 3]. - Wrocław : "Astrum", 2001. - 255 s. : il. ; 21 cm.
(Psychologia Społeczna / "Astrum")
Tyt. oryg.: "Körpersprache : erfolgreich anwenden und verstehen" 1996.
Bibliogr.
Spojrzenie, chód, sylwetka, gesty czy gra palców mówią o nas więcej, aniżeli możemy wyrazić lub ukryć za pomocą słów. Mowa ciała kluczem do sukcesu pozwala szybko nauczyć się skutecznie rozpoznawać i oceniać sygnały wysyłane w rozmaitych okolicznościach przez ciało. Książka ta zawiera opis przykładowych sytuacji, w których mowę ciała można wykorzystać w sposób efektywny, oraz zestaw ćwiczeń ułatwiający osiągnięcie tego celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2835.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Konflikthantering.
Poradnik przeznaczony przede wszystkim dla pracodawców i kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. Znajdują się w nim rady i wskazówki, w jaki sposób radzić sobie z konfliktami w miejscu pracy oraz im zapobiegać i jak skłonić zwaśnionych pracowników do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2766 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2765.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3937.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1039 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2657 [Magazyn 1], P.4761 [Magazyn 1], 3911 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
Książka z dziedziny psychologii społecznej prezentuje różne techniki wywierania wpływu na innych ludzi. Skierowana jest także do tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Sztukę wpływania na innych mogą wykorzystywać osoby, które zawodowo pracują na takich stanowiskach, jak: dziennikarz, psycholog, kierownik, negocjator, specjalista od reklamy i marketingu, prawnik, ekonomista, nauczyciel i wychowawca. Jest to obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą poszerzać swoją wiedzę o ludzkich zachowaniach i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów, a także dla tych, którzy chcą się obronić przed jej niepożądanym wpływem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6439.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6438.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; tł. Konrad Pawłowski. - Wyd. 2 popr. (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. - 346, [10] s. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: Principle-centered leadership.
Indeks.
Książka jest kontynuacją opracowanych przez Coveya "7 nawyków skutecznego działania", cieszących się niezwykłą popularnością także w Europie. Tym razem autor wyjaśnia, jaki powinien być i jakim zasadom hołdować przywódca, by jego kierowanie ludźmi przynosiło najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11417.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: "The essential guide to workplace mediation & conflict resolution : rebuilding working relationships" 2008.
Bibliogr. s. 211-216. Indeks.
Istnieje bezpośrednia zależność między jakością relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie a jego efektywnością i sukcesem. Przyjmując to założenie, autorzy przedstawiają najważniejsze koncepcje z dziedziny mediacji pracowniczej oraz rozstrzygania konfliktów w organizacjach. Wskazują, w jaki sposób można rozwiązać skomplikowane problemy w relacjach międzyludzkich i odbudować stosunki oparte na wzajemnym poszanowaniu i harmonijnej współpracy. Dzięki prezentacji metod i procesów mediacyjnych oraz licznych studiów przypadków, przewodnik ten skutecznie pomoże w rozwiązywaniu konfliktów na wszystkich poziomach: nieporozumień między pojedynczymi osobami, niesnasek w zespole, a nawet sporów w zarządzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13752.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących usprawniania umiejętności komunikacyjnych zarówno międzyludzkich jak i w kontekście organizacyjnym. Pracę podzielono na dwie części. Pierwsza dotyczy podstawowych zagadnień związanych z procesem komunikacji interpersonalnej. Druga część dotyczy specyfiki różnych aspektów komunikacji w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8703 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8702.III.10 [Wypożyczalnia B], P.8701.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10177.III.10 [Czytelnia B], 10176.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-263
We współczesnych społeczeństwach zachodzą gwałtowne przemiany, a za jedną z największych z nich uważany jest społeczny awans kobiet. Mówi się, że kobiety, zrywając więzi ograniczające ich aktywność jedynie do sfery życia prywatnego, rozpoczęły marsz ku nauce, pracy, polityce, finansom. W Polsce kobiety stanowią większość studentów i częściej legitymują się wyższym wykształceniem. Obecne są w gospodarce – stanowią ponad 6,5 milionową grupę pracowników, a o przedsiębiorczości polskich kobiet świadczy fakt, że blisko co czwarta pracuje na własny rachunek. Polskie kobiety są w parlamencie i zajmują stanowiska ministerialne w rządzie. Marsz kobiet trwa – co do tego zgadzają się wszyscy. Czy XXI wiek będzie więc wiekiem równości płci? Niekoniecznie. Wykształcenie, praca zawodowa, ilość czasu poświęcanego na jej wykonanie, a nawet wysokość dochodów z pracy mierzona udziałem w domowym budżecie jest bez znaczenia dla ilości pracy wykonywanej przez żony w domu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7135.VI.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7995.VI.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Businessman Magazine)
Egzemplarz dostĘpny jedynie z magazynem "Businessman Magazine".
Tyt. oryg.: Interpersonal conflicts at work, 1993.
bIBLIOGR.
Konflikty są obecne w każdej firmie. Ich przyczyny mogą być rozmaite, takie jak publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości. Również cechy jednostki, takie jak styl kierowania, płeć, wiek czy osobowość, wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym. Czytelnik znajdzie tu ciekawe przykłady ćwiczeń oraz opisy praktycznych sposobów nawiązywania zdrowych relacji z przełożonymi, współpracownikami i klientami. Dzięki temu może nauczyć się przeciwdziałać sytuacjom konfliktowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4745.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak pomagać przygnębionym ? / Maria Socorro Entrena. - Kraków : "eSPe", 2002. - 136, [1] s. : tab. ; 20 cm.
(W Nurcie Pedagogiki i Psychologii)
Jest ogromna ilość przyczyn, które mogą prowadzić do zniechęcenia i sprawiać, że człowiek czuje się nieszczęśliwy i niedowartościowany: problemy emocjonalne lub zdrowotne, trudności w przystosowaniu się do zachodzących przemian, niepowodzenia w pracy, problemy wynikające z uzależnień, brak zgodności pomiędzy własnymi oczekiwaniami a pragnieniami innych osób. Niniejsza książka ukazuje sposoby, za pomocą których można stymulować i motywować osoby zniechęcone, by mogły one pozytywnie się rozwijać i stawać się ludźmi szczęśliwymi i pożytecznymi dla innych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2578 [Magazyn 1], P.2577 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2576.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązywanie konfliktów / Anne Fox. - Warszawa : petit, 2004. - 83 s. : ryc. ; 21 cm.
(To, co najważniejsze)
Tyt. oryg.: "Managing conflict" 2002.
W książce przedstawiono wiele rozsądnych rozwiązań różnorodnych sytuacji konfliktowych w miejscu pracy, opierając się na założeniu, że konflikty powinno się rozwiązywać na bieżąco, z dnia na dzień, nie czekając, aż ich eskalacja zmusi do rozwiązań dyscyplinarnych i zastosowania formalnych procedur. Książka zawiera rozważania teoretyczne, jak również kładzie nacisk na działania praktyczne, pomagające menedżerowi podjęcie konstruktywnych rozwiązań dla sytuacji konfliktowych. Rozważane są behawioralne przyczyny powstawania konfliktów, a także możliwości wywierania wpływu na te zachowania przez menedżera kierującego zespołem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2752.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2751.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Praca znacznie rozszerzająca wiedzę w zakresie metodologii i metodyki pracy socjalnej, pomocna szczególnie wobec nowych zjawisk pojawiających się na tym gruncie. Duży nacisk kładzie się w niej na prawidłowe podejście do jednostki, rodziny czy grupy społecznej. Tom pierwszy omawia teoretyczne podstawy działania, a mianowicie porozumiewanie się, rozpoczęcie interwencji, diagnozowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1799 [Magazyn 1], P.1800 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3077.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Praca znacznie rozszerzająca wiedzę w zakresie metodologii i metodyki pracy socjalnej, pomocna szczególnie wobec nowych zjawisk pojawiających się na tym gruncie. Duży nacisk kładzie się w niej na prawidłowe podejście do jednostki, rodziny czy grupy społecznej. Tom drugi omawia praktyczną realizację teoretycznych podstaw działania zawartych w poprzedniej części, zwracając uwagę na zróżnicowanie podejścia w zależności od układów społecznych i kultur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1802 [Magazyn 1], 3078 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1801.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej