Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(29)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(1)
Status
available
(35)
only on-site
(27)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(19)
Wypo┼╝yczalnie
(17)
Czytelnie
(27)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Johann Maria
(2)
Bojarczuk Sabina
(1)
Chr─ůchol-Barczyk Urszula
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dr├│┼╝d┼╝ Aleksandra
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
D─ůbrowska Anna
(1)
Ga┼é─ůzka Piotr
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Góral Lesław
(1)
G├│rska Gra┼╝yna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Kope─ç Alicja
(1)
Kordel Zdzis┼éaw (1950- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Ko─çwin Julita
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Matuszczak Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Mich├│r Andrzej
(1)
Milic-Czerniak R├│┼╝a
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
M─Ö┼╝yk Anna
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Nowak Paweł
(1)
Olszak Marcin
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Payne Adrian
(1)
Perenc J├│zef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Piotrowska Aldona
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sala J├│zef
(1)
Sieńko-Kowalska Beata
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sobusiak Agata
(1)
Sty┼Ť Aniela
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymonik Anita
(1)
Tundys Blanka
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Wy┼╝ykowski Bartosz
(1)
W├│dkowski Arkadiusz
(1)
Zamkowska Stanisława
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(30)
Language
Polish
(29)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(5)
Mened┼╝erowie
(2)
Architekci
(1)
Hotelarze
(1)
Urz─Ödnicy
(1)
Subject
USŁUGI
(16)
TURYSTYKA
(6)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(4)
INTERNET
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bran┼╝a TSL
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Internet
(1)
Jako┼Ť─ç produktu
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
Polityka transportowa
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Rynek
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Transport pasa┼╝erski
(1)
Transport samochodowy
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Usługi finansowe
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(1)
Subject: time
2001-
(7)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Subject: place
Polska
(4)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Genre/Form
Monografia
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Transport i logistyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
30 results Filter
Book
In basket
Services marketing / Maria Johann. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 103 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Słowo kluczowe: marketing ; services
Bibliogr. s. 101-103.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16881.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie marketingiem us┼éug / Jolanta Mazur. - Warszawa : "Difin", 2002. - 244 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Autorka przedstawia najwa┼╝niejsze zagadnienia wyst─Öpuj─ůce w procesie planowania i realizowania aktywno┼Ťci marketingowej przez firmy oferuj─ůce us┼éugi. Wyja┼Ťnia w jaki spos├│b klienci postrzegaj─ů jako┼Ť─ç ┼Ťwiadczonych na ich rzecz us┼éug, jakimi metodami mo┼╝na zidentyfikowa─ç ocen─Ö jako┼Ťci us┼éugi, dokonywana przez klient├│w oraz jakie warunki musi spe┼éni─ç dostawca, aby jako┼Ť─ç us┼éug satysfakcjonowa┼éa nabywc─Ö, w tym jak tworzy─ç skuteczny plan marketingowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7516 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2305.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2306.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jedn─ů z wa┼╝niejszych tendencji rozwoju wsp├│┼éczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia us┼éug. Nic wi─Öc dziwnego, ┼╝e na rynku wydawniczym pojawia si─Ö coraz wi─Öcej prac po┼Ťwi─Öconych marketingowi us┼éug bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest ksi─ů┼╝ek takich jak ta - stanowi─ůcych kompleksowe om├│wienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszaj─ůcych kwestie wa┼╝ne dla ca┼éej sfery us┼éug. Autorzy omawiaj─ů w niej szczeg├│┼éowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy us┼éug i rynku us┼éug, - zarz─ůdzanie marketingiem w firmie us┼éugowej, - segmentacja rynku us┼éug, - jako┼Ť─ç us┼éug, - proces ┼Ťwiadczenia us┼éug, - polityka kszta┼étowania cen us┼éug, dystrybucja i promocja us┼éug, - rola personelu w marketingu firmy us┼éugowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia zwi─ůzane z e-ustugami, promocj─ů w Internecie, z rozwojem portali spo┼éeczno┼Ťciowych oraz ze wsp├│┼éczesnymi formami reklamy. Ksi─ů┼╝ka obejmuje szeroki zas├│b wiedzy z dziedziny marketingu us┼éug wymagany na poziomie akademickim.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6285 [Magazyn 1], P.6284 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5276.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C], 7376.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 296-297. - Indeks.
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezb─Ödne jest uzyskanie przed podj─Öciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produkt├│w informacji o stopniu ich akceptacji przez przysz┼éych nabywc├│w i u┼╝ytkownik├│w. Autorzy w ksi─ů┼╝ce dostarczaj─ů Czytelnikowi niezb─Ödnej wiedzy na temat potrzeb konsument├│w, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producent├│w, istoty i rodzaj├│w metod marketingowego testowania produkt├│w oraz przedstawiaj─ů, w jaki spos├│b wykorzysta─ç wyniki testowania produkt├│w w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10954 [Magazyn 1], 2372 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2373.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne nale┼╝y uzna─ç to, ┼╝e eksponuj─ůc znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia my┼Ťlenia i dzia┼éania z analizy tego, czym w┼éa┼Ťciwie jest us┼éuga. Skutkiem takiego podej┼Ťcia, polegaj─ůcego na znoszeniu r├│┼╝nic mi─Ödzy marketingiem wewn─Ötrznym a zewn─Ötrznym, jest przygotowanie warunk├│w umo┼╝liwiaj─ůcych postrzeganie zarz─ůdzania organizacjami us┼éugowymi jako zarz─ůdzania marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9337.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarz─ůdzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarz─ůdzania relacjami oraz proponuje konstrukcj─Ö wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzale┼╝nionych m.in. od wzor├│w i styl├│w zachowa┼ä nabywc├│w. Istotne w pracy s─ů aspekty dydaktyczne, zwi─ůzane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzi─Öki kt├│rym problematyka ta mo┼╝e by─ç lepiej zrozumiana.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11989 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11988.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.7515.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8527.IX.16.2 [Czytelnia C], 8526.IX.16.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty ┼╝ycia spo┼éeczno-gospodarczego powinny d─ů┼╝y─ç do harmonijnego wsp├│┼éistnienia ze ┼Ťrodowiskiem przyrodniczym. Jednym z narz─Ödzi zaspokajania potrzeb w spos├│b zgodny z zasadami zr├│wnowa┼╝onego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podr─Öcznik zosta┼é przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzaj─ů r├│wnie┼╝ wiedz─Ö z przedmiot├│w zwi─ůzanych z marketingiem, zarz─ůdzaniem jako┼Ťci─ů, ekologi─ů wyrob├│w, zr├│wnowa┼╝onym rozwojem, wyk┼éadanych na wielu uczelniach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodz─ůce na rynku operator├│w logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dw├│ch aspektach - pierwszy od strony przedsi─Öbiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obs┼éugi, segmenty oraz jego ocen─Ö dzia┼éa┼ä bran┼╝y TSL. Autor dokona┼é analizy wykorzystania instrument├│w marketingu przez przedsi─Öbiorstwa TSL wchodz─ůce w sk┼éad kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jako┼Ť─ç ┼Ťwiadczenia us┼éug logistycznych. Nast─Öpnie zaprezentowa┼é, na przyk┼éadzie najwi─Ökszych operator├│w logistycznych realizuj─ůcych us┼éugi w Polsce, Europie i ┼Ťwiecie, kreowanie pozytywnego wizerunku g┼é├│wnie poprzez dzia┼éanie ukierunkowane na ochron─Ö ┼Ťrodowiska naturalnego. W publikacji opisana zosta┼éa logistyka imprez sportowych realizowanych przez operator├│w logistycznych, gdzie ┼éa┼äcuch dostaw jest elementem sprawno┼Ťci organizacji zawod├│w i du┼╝ych imprez sportowych, jak olimpiady. W ko┼äcowej cz─Ö┼Ťci znajduje si─Ö analiza por├│wnawcza oferowanych us┼éug i kreowanego wizerunku przedsi─Öbiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14008.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, * funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, * dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3922 [Magazyn 1], 4400 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, * funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, * dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4152 [Magazyn 1], P.4151 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podr─Öcznik akademicki skierowany do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalno┼Ťci─ů turystyczn─ů oraz znakomita lektura dla praktyk├│w gospodarczych zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů i marketingiem us┼éug turystycznych. Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskaz├│wk─ů, "co zrobi─ç" i "jak─ů zastosowa─ç strategi─Ö", ┼╝eby osi─ůgn─ů─ç sukces na rynku us┼éug turystycznych. Zalet─ů wydawnictwa jest jej tre┼Ť─ç merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadk├│w", kt├│re nawi─ůzuj─ů tak┼╝e do specyfiki turystyki w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6429 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1], P.6426 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6425.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6424.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.6423.XX.5 [Czytelnia B], 7427.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing us┼éug / red. Aniela Sty┼Ť. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 277, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono nast─Öpuj─ůce zagadnienia: wsp├│┼éczesne koncepcje zarz─ůdzania marketingowego w sferze us┼éug, charakterystyk─Ö us┼éug, instrumenty marketingu-mix w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej, badania jako┼Ťci us┼éug, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsi─Öbiorstw us┼éugowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze us┼éug, wyniki bada┼ä empirycznych na temat rzeczywistych zachowa┼ä podmiot├│w rynkowych w sferze us┼éug w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2371 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2370.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje w spos├│b kompleksowy koncepcj─Ö zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta. Jest to nowoczesne podej┼Ťcie do marketingu polegaj─ůce na traktowaniu klient├│w jako g┼é├│wnego aktywu firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç jest w procesie zarz─ůdczym mierzona i maksymalizowana. Rozw├│j trwa┼éych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinant─Ö wzrostu zysku firmy oraz jej warto┼Ťci. Problematyka zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podej┼Ť─ç do pomiaru warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzanie wiedz─ů o kliencie, tworzenie warto┼Ťci dla klienta, spo┼éecznie odpowiedzialnego marketingu jako warto┼Ťci dla klienta, budowy warto┼Ťci klienta w marketingu relacji. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelnik├│w zainteresowanych strategiami wzrostu warto┼Ťci klient├│w - praktyk├│w, nauczycieli akademickich, a tak┼╝e student├│w marketingu i zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Sektor us┼éug w gospodarce ma coraz wi─Ökszy udzia┼é w og├│lnym rozwoju gospodarczym i stanowi szans─Ö dla os├│b bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu us┼éug, r├│┼╝nice w marketingu organizacji nastawionych (na przyk┼éadzie bankowo┼Ťci detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muze├│w i organizacji charytatywnych), problematyk─Ö zarz─ůdzania organizacj─ů us┼éugow─ů, a zw┼éaszcza zarz─ůdzania zmian─ů, metody zarz─ůdzania lud┼║mi, marketing wewn─Ötrzny organizacji us┼éugowej i kompetencje jej pracownik├│w, a tak┼╝e przedstawia wsp├│┼éczesne problemy marketingu us┼éug i co niesie w tym zakresie przysz┼éo┼Ť─ç.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5922 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5919 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1] (7 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5473.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.4907.IX.13 [Czytelnia C], 7255.IX.13 [Czytelnia C], 7103.IX.13 [Czytelnia C] (3 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 164-171.
Opracowanie po┼Ťwi─Öcone jest zachowaniom konsument├│w na rynku e-us┼éug w Polsce. Rozw├│j e- us┼éug przedstawiono na tle zmian, jakie dokonuj─ů si─Ö w obszarze budowania spo┼éecze┼ästwa informacyjnego i zachowa┼ä e-konsument├│w. Zawiera problemy, kt├│re wydawa┼éy si─Ö najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Mened┼╝erom powinna pom├│c w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej. Publikacja wnosi bardzo wa┼╝n─ů i potrzebn─ů wiedz─Ö o nowych sferach i mo┼╝liwo┼Ťciach dzia┼éania ÔÇô w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we wsp├│┼éczesnej gospodarce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7401.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9709.IX.12 [Czytelnia C], 8381.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b ca┼éo┼Ťciowy przedstawiono tematyk─Ö jako┼Ťci w us┼éugach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczeg├│┼éowo: normy jako┼Ťciowe, kt├│re mo┼╝liwe s─ů do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standard├│w bran┼╝owych, m.in. dotycz─ůce hoteli i innych obiekt├│w, zakwaterowania, bezpiecze┼ästwa w obs┼éudze ruchu turystycznego, przewodnik├│w turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jako┼Ťci oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chocia┼╝by Design Thinking, czy propozycja sekwencji obs┼éugi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji post─Öpowania. Wi─Ökszo┼Ť─ç opisywanych metod i narz─Ödzi poparta zosta┼éa przyk┼éadami praktycznymi. Ksi─ů┼╝ka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez student├│w kierunk├│w turystyka, rekreacja, zarz─ůdzanie oraz innych, jak r├│wnie┼╝ praktyk├│w (personel zarz─ůdzaj─ůcy i wykonawczy, zajmuj─ůcy si─Ö szeroko rozumian─ů obs┼éug─ů ruchu turystycznego i rekreacj─ů, a tak┼╝e w┼éa┼Ťcicieli tych podmiot├│w).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18807.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18806.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim zawieraj─ůcym kompleksow─ů wiedz─Ö na temat funkcjonowania biur podr├│┼╝y, a zw┼éaszcza wykorzystania w ich dzia┼éalno┼Ťci regu┼é marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk k┼éad─ů na problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materia┼éem graficznym i tabelarycznym. Tre┼Ť─ç teoretyczn─ů uzupe┼éniaj─ů liczne elementy dodatkowe, takie jak ─çwiczenia, przyk┼éady z praktyki, pytania i studia przypadk├│w. Adresatami publikacji s─ů studenci uczelni wy┼╝szych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalno┼Ťciach zwi─ůzanych z turystyk─ů. Ponadto ksi─ů┼╝ka jest kierowana r├│wnie┼╝ do praktyk├│w gospodarczych ÔÇô kadry zarz─ůdzaj─ůcej i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, organizacji turystycznych, a tak┼╝e przedstawicieli samorz─ůd├│w terytorialnych oraz urz─Ödnik├│w administracji publicznej odpowiedzialnych za kszta┼étowanie polityki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9865.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11437.XX.5 [Czytelnia B], 11436.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 281-302.
Monografia podejmuje niezwykle aktualn─ů, zw┼éaszcza w rzeczywisto┼Ťci pokryzysowej, ale tak┼╝e istotn─ů dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kszta┼étowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problematyk─Ö obowi─ůzk├│w informacyjnych na tym rynku zar├│wno w wymiarze publicznoprawnym, jak i prywatnoprawnym. Jest ona zaprezentowana przez Autor├│w z r├│┼╝nych perspektyw i punkt├│w widzenia (prawnego i ekonomicznego, teoretycznego i praktycznego) oraz w r├│┼╝nych wymiarach, w ┼Ťwietle regulacji i dzia┼éa┼ä podejmowanych aktualnie przez organy i instytucje publiczne. Po raz pierwszy w literaturze krajowej podj─Öta zosta┼éa tak obszerna i wielowymiarowa analiza obowi─ůzk├│w informacyjnych na rynku finansowym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18228.IX.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20267.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20266.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesi─Öciolecia dzia┼éalno┼Ťci Katedry Zarz─ůdzania Turystyk─ů Wydzia┼éu Zarz─ůdzania i Ekonomiki Us┼éug Uniwersytetu Szczeci┼äskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10686.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formu┼éowania strategii marketingowej w przedsi─Öbiorstwach turystycznych oraz wyr├│┼╝nienie czynnik├│w umo┼╝liwiaj─ůcych uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku us┼éug turystycznych. Szczeg├│lny nacisk po┼éo┼╝ony zosta┼é na prezentacj─Ö zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podr├│┼╝y, a istotnym elementem opracowania s─ů przyk┼éady dzia┼éa┼ä marketingowych, kt├│re przyczyni┼éy si─Ö do osi─ůgni─Öcia sukcesu analizowanych przedsi─Öbiorstw i umo┼╝liwi┼éy im zdobycie znacz─ůcej pozycji na rynku. Przedstawiony w podr─Öczniku materia┼é opiera si─Ö na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadr─ů kierownicz─ů, pracownikami przedsi─Öbiorstw turystycznych i odbiorcami us┼éug turystycznych oraz do┼Ťwiadczeniach autorki zwi─ůzanych z d┼éugoletni─ů wsp├│┼éprac─ů z biurami podr├│┼╝y.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8215.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8213.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9555.XX.5 [Czytelnia B], 9554.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again