Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(46)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(62)
only on-site
(44)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(30)
Wypo┼╝yczalnie
(33)
Czytelnie
(44)
Author
Mruk Henryk
(7)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Kotler Philip (1931- )
(3)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Biliński Witold
(1)
Datko Marek
(1)
Doli┼äska Ma┼égorzata (1956- )
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowal Witold
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Makowski Michał
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Obr─Öbalski Marek
(1)
Pawłowska Marta
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Ruci┼äska Danuta (1946- )
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Sty┼Ť Aniela
(1)
Szozda Natalia
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wróblewski Łukasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
┼Ülusarczyk Stanis┼éaw (1952- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(50)
Language
Polish
(50)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Subject
MARKETING
(21)
MARKETING STRATEGICZNY
(9)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(5)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(5)
Marketing
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
TURYSTYKA
(2)
Bran┼╝a TSL
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
Internacjonalizacja przedsi─Öbiorstw
(1)
Internet
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Model biznesowy
(1)
PLANOWANIE REGIONALNE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO HANDLOWE
(1)
RATOWNICTWO
(1)
SPONSORING
(1)
SPORT
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
TRANSPORT
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
Podr─Öcznik
(8)
PODR─śCZNIKI
(6)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Transport i logistyka
(1)
50 results Filter
Book
In basket
Celem ksi─ů┼╝ki jest pomoc w napisaniu biznesplanu. Autor szczeg├│┼éowo, krok po kroku opisuje ca┼éy proces jego przygotowania, tak by ka┼╝dy m├│g┼é sporz─ůdzi─ç sw├│j biznesplan bez wi─Ökszego trudu i w kr├│tkim czasie. Przedstawia elementy, kt├│re musz─ů znale┼║─ç si─Ö w ka┼╝dym biznesplanie - od okre┼Ťlenia cel├│w i opisania strategii rynkowej po stworzenie planu wdro┼╝enia i przygotowanie prezentacji, kt├│ra przyci─ůgnie uwag─Ö inwestor├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4941.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2003. - 134 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia problematyk─Ö marketingu i finansowania strategii przedsi─Öbiorstwa. Plan marketingowy zawieraj─ůcy najwa┼╝niejsze cele firmy i ┼Ťrodki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsi─Öbiorstwa oraz ┼║r├│d┼éami finansowania przedsi─Öwzi─Ö─ç nie mo┼╝e by─ç realizowany w praktyce. Wielko┼Ť─ç zasob├│w, kt├│rymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6916 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7708.VIII.4.4 [Czytelnia C], 4450.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
W podr─Öczniku zosta┼éy om├│wione podstawowe zagadnienia zwi─ůzane z prowadzeniem dzia┼éa┼ä marketingowych na rynku mi─Ödzynarodowym. Przedstawiono poj─Öcie marketingu na rynku mi─Ödzynarodowym, tre┼Ť─ç bada┼ä marketingowych na tym rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Nast─Öpnie zaprezentowano spos├│b oceny i wyboru rynk├│w zagranicznych oraz stosowane na nich formy dzia┼éania. W dalszej kolejno┼Ťci om├│wiono poj─Öcie i elementy strategii marketing mix na rynkach zagranicznych, pos┼éuguj─ůc si─Ö przy tym wieloma przyk┼éadami r├│┼╝nych firm, kt├│re funkcjonuj─ů na rynku mi─Ödzynarodowym. Zaprezentowano tak┼╝e rozwa┼╝ania odnosz─ůce si─Ö do organizacji kom├│rki marketingowej przedsi─Öbiorstwa, kt├│re prowadzi dzia┼éania na rynku mi─Ödzynarodowym i realizuje na nim r├│┼╝ne strategie internacjonalizacyjne. Ostatnia cz─Ö┼Ť─ç pracy prezentuje kilkana┼Ťcie przyk┼éad├│w firm dzia┼éaj─ůcych na rynkach zagranicznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5563 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7017.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7016.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing na rynku mi─Ödzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Wyd. 2 poszerzone. - Krak├│w : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 278 s. : il. ; 24 cm.
Wsp├│┼éczesn─ů gospodark─Ö charakteryzuj─ů ci─ůgle nasilaj─ůce si─Ö procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestnicz─ů w nich ju┼╝ nie tylko wielkie przedsi─Öbiorstwa, ale tak┼╝e firmy ┼Ťredniej wielko┼Ťci. W podr─Öczniku zosta┼éy om├│wione podstawowe zagadnienia zwi─ůzane z prowadzeniem dzia┼éa┼ä marketingowych na rynku mi─Ödzynarodowym. Opisane w ksi─ů┼╝ce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zosta┼éy zilustrowane licznymi studiami przypadk├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7781 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7780.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8787.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 132-133.
Praca sk┼éada si─Ö z pi─Öciu rozdzia┼é├│w. W rozdziale pierwszym om├│wione zostan─ů czynniki ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne oraz przedstawione informacje o ocenie tych rynk├│w i mo┼╝liwych sposobach wej┼Ťcia na nie. W rozdziale drugim zaprezentowane b─Öd─ů r├│┼╝ne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, jakie nale┼╝y przygotowa─ç w zwi─ůzku z ekspansj─ů na rynki zagraniczne. Om├│wiono tu tak┼╝e pokr├│tce wzajemne zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy tymi strategiami. Rozdzia┼é trzeci po┼Ťwi─Öcony jest strategii marketingu-mix i jej elementom w odniesieniu do rynku mi─Ödzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano r├│┼╝ne warianty organizacji dzia┼éalno┼Ťci marketingowej na rynkach mi─Ödzynarodowych. Wreszcie rozdzia┼é pi─ůty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsi─Öbiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6992 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7802.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7801.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony 367-400. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsi─Öbiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskaza┼é, jakie decyzje marketingowe przedsi─Öbiorstw na rynkach zagranicznych prowadz─ů do pozytywnych efekt├│w finansowych. Uwzgl─Ödni┼é przy tym, opieraj─ůc si─Ö na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfik─Ö polskich przedsi─Öbiorstw prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji s─ů zar├│wno mened┼╝erowie podejmuj─ůcy decyzje strategiczne w przedsi─Öbiorstwie, kierownicy i specjali┼Ťci dzia┼é├│w marketingu i sprzeda┼╝y, jak i pracownicy naukowi zajmuj─ůcy si─Ö problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego, biznesu mi─Ödzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. "Opracowanie stanowi interesuj─ůce studium i mo┼╝e sta─ç si─Ö warto┼Ťciow─ů publikacj─ů u┼╝yteczn─ů g┼é├│wnie w procesie akademickiego kszta┼écenia zar├│wno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podej┼Ťcie do problematyki umi─Ödzynarodowienia dzia┼éa┼ä rynkowych oraz oryginalno┼Ť─ç modelu i analizy zale┼╝no┼Ťci stopnia internacjonalizacji polskich przedsi─Öbiorstw i uzyskiwanych efekt├│w finansowych stanowi─ů bezsprzeczne atuty publikacji".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17739.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tworzenie systemu gospodarki rynkowej zmienia istotnie zasady prowadzenia gospodarki przestrzennej. Podr─Öcznik ten wskazuje zakres i kierunki zmian we wsp├│┼éczesnym podej┼Ťciu do spraw zagospodarowania przestrzennego. Jego podstawowym zadaniem jest przekazanie nie tylko og├│lnych informacji teoretycznych, lecz przede wszystkim ukazanie przyk┼éad├│w praktycznych implementacji dzia┼éa┼ä i instrument├│w marketingowych w strategiach rozwoju r├│┼╝nych jednostek terytorialnych. Prezentowane przyk┼éady dotycz─ů wprawdzie g┼é├│wnie regionu jeleniog├│rskiego, lecz wi─Ökszo┼Ť─ç ukazanych rozwi─ůza┼ä mo┼╝e mie─ç wymiar uniwersalny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3566 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3567.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 147-148.
W ksi─ů┼╝ce autor wyja┼Ťnia istot─Ö internacjonalizacji dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw i mi─Ödzynarodowych strategii marketingowych. Omawia metody wej┼Ťcia przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne, opisuje mi─Ödzynarodowe orientacje przedsi─Öbiorstw oraz podpowiada, jak kszta┼étowa─ç instrumenty marketingu na rynku mi─Ödzynarodowym. Autor u┼Ťwiadamia korzy┼Ťci standaryzacji i indywidualizacji mi─Ödzynarodowych strategii marketingowych dla przedsi─Öbiorstw oraz przedstawia wnioski dla polskich przedsi─Öbiorstw chc─ůcych wej┼Ť─ç z sukcesem na rynki zagraniczne, a zw┼éaszcza na unijny Jednolity Rynek Wewn─Ötrzny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6952 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7745.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7744.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 213-217.
Podr─Öcznik akademicki, przedstawiaj─ůcy zagadnienia zarz─ůdzania i planowania marketingowego w spos├│b interakcyjny, uwzgl─Ödniaj─ůcy zintegrowanie dzia┼éalno┼Ťci marketingowej z finansami, produkcj─ů oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 p┼éaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarz─ůdzania wiedz─ů, kt├│re stanowi osnow─Ö ca┼éego podr─Öcznika. Poza teori─ů, praca zawiera r├│wnie┼╝ liczne przyk┼éady z praktyki gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18252.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20342.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20341.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Debiuty Studenckie 2020 / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu])
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Zeszyt z serii Debiuty Studenckie pt. ÔÇ×Logistyka i transportÔÇŁ obejmuje zbi├│r artyku┼é├│w przygotowanych przez student├│w Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc┼éawiu i Uniwersytetu Gda┼äskiego. Wyb├│r tematyki opracowania nie jest przypadkowy. W dobie globalizacji, centralizacji i automatyzacji zagadnienia zwi─ůzane z logistyk─ů i transportem nabieraj─ů znaczenia. Logistyka to ju┼╝ nie tylko organizacja, realizacja i kontrola przep┼éyw├│w fizycznych i informacyjnych mi─Ödzy punktem pochodzenia a punktem konsumpcji w celu zaspokojenia potrzeb klient├│w. We wsp├│┼éczesnej gospodarce to tak┼╝e logistyczna obs┼éuga klienta, logistyka zwrot├│w, ekologistyka, logistyka miejska, a tak┼╝e zr├│wnowa┼╝onego rozwoju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20131.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20130.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Oryg.: "The marketing plan" 1990.
Bibliogr. s. 183.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka jest praktycznym przewodnikiem, kt├│ry krok po kroku wprowadza Czytelnika w proces planowania marketingowego. Opisane tu metody b─Öd─ů pomocne zar├│wno przy opracowaniu pe┼énego planu marketingowego firmy, jak i szczeg├│┼éowych plan├│w dla pojedy┼äczego produktu czy rynku. Ksi─ů┼╝ka przyst─Öpnie przedstawia istot─Ö planu i uzasadnia potrzeb─Ö planowania w ka┼╝dym przedsi─Öbiorstwie. Szczeg├│┼éowo wyja┼Ťnione s─ů podstawowe zasady planowania marketingowego i struktury r├│┼╝nych typ├│w planu marketingowego. Dokonana zosta┼éa analiza ┼║r├│de┼é informacji o rynku, dost─Öpnych wewn─ůtrz i poza przedsi─Öbiorstwem. Om├│wiono przyk┼éadowe formularze, ankiety i wzory dokument├│w. Wyja┼Ťnione zosta┼éy metody zbierania, analizy i prezentacji danych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3580.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3581.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Przedmiotem strategii marketingowych s─ů procesy wyboru rynku docelowego, sposob├│w post─Öpowania oraz instrument├│w dzia┼éania. Fundamentaln─ů podstaw─ů tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe s─ů sk┼éadnikiem og├│lnych strategii stosowanych na rynku przez przedsi─Öbiorstwa i inne instytucje. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů: istot─Ö strategii marketingowych oraz proces ich formu┼éowania i wyboru przez przedsi─Öbiorstwa, strategie wobec konkurent├│w oraz wobec dostawc├│w i po┼Ťrednik├│w, strategie w r├│┼╝nych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej. Przedstawiony zakres tematyczny podr─Öcznika oraz jego tre┼Ť─ç pozwalaj─ů wyrazi─ç nadziej─Ö, ┼╝e spe┼éni on po┼╝yteczn─ů funkcj─Ö w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12269.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13393.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podr─Öcznik przedstawia, systematyzuje i jednocze┼Ťnie poszerza podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu terytorialnego, obja┼Ťniaj─ůc poj─Öcia, zale┼╝no┼Ťci, metody, techniki i uwarunkowania z nim zwi─ůzane. Rozwa┼╝ania teoretyczne uzupe┼éniaj─ů i ilustruj─ů przyk┼éady i analizy z praktyki marketingu miast, region├│w i pa┼ästw ca┼éego ┼Ťwiata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelnik├│w, kt├│rzy maj─ů opanowan─ů podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnie┼ä zwi─ůzanych z podstawami marketingu. Praca sk┼éada si─Ö z pi─Öciu rozdzia┼é├│w. W rozdziale pierwszym om├│wiono czynniki ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdzia┼é drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku mi─Ödzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano r├│┼╝ne wariany organizacji dzia┼éalno┼Ťci marketignowej na rynkach mi─Ödzynarodowych. Rozdzia┼é pi─ůty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsi─Öbiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11673.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12865.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jest to nowoczesny podr─Öcznik b─Öd─ůcy efektem bada┼ä i zainteresowa┼ä naukowych autor├│w. Przedstawiono w nim zagadnienia zwi─ůzane z funkcjonowaniem przedsi─Öbiorstw handlowych zar├│wno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we wsp├│┼éczesnej gospodarce, znaczenie bada┼ä marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsi─Öbiorstwach handlowych, istot─Ö i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozwa┼╝ania na temat wp┼éywu internetu na przysz┼éo┼Ť─ç handlu, roli system├│w informacyjnych oraz trend├│w w zakresie globalizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10978 [Magazyn 1], P.10977 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2927.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1501.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia specyfik─Ö marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podej┼Ťcie w zarz─ůdzaniu miastami i regionami, a tak┼╝e g┼é├│wne problemy funkcjonowania wsp├│┼éczesnych miast konkuruj─ůcych z innymi o dost─Öp do deficytowych czynnik├│w rozwojowych. Du┼╝o uwagi po┼Ťwi─Öca r├│wnie┼╝ zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynk├│w wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18159.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20038.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia specyfik─Ö marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podej┼Ťcie w zarz─ůdzaniu miastami i regionami, a tak┼╝e g┼é├│wne problemy funkcjonowania wsp├│┼éczesnych miast konkuruj─ůcych z innymi o dost─Öp do deficytowych czynnik├│w rozwojowych. Du┼╝o uwagi po┼Ťwi─Öca r├│wnie┼╝ zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynk├│w wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.77.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 232-236.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia marketing instytucji kultiry i jego specyfik─Ö. Wyja┼Ťnia, na czym polega kszta┼étowanie strategii marketingowej na rynku upowszechniania dzie┼é sztuki. Wskazuje instrumenty marketingu i ich miejsce w sferze kultury wysokiej oraz przybli┼╝a narz─Ödzia marketingowe oparte na relacjach z g┼é├│wnymi uczestnikami rynku. Omawia r├│wnie┼╝ dzia┼éania i strategie marketingowe stosowane przez takie instytucje kultury, jak filharmonie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11548.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12780.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-404.
Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie popularnego podr─Öcznika na temat strategicznego planowania marketingowego, b─Öd─ůcego podstawowym zadaniem mened┼╝er├│w. Obejmuje ono bowiem zar├│wno wyb├│r rynk├│w, na kt├│rych przedsi─Öbiorstwo b─Ödzie konkurowa─ç, jak i ustalenie sposobu osi─ůgania trwa┼éej przewagi konkurencyjnej na tych rynkach. W ksi─ů┼╝ce zosta┼é przedstawiony w jasny i wyczerpuj─ůcy spos├│b proces planowania strategicznego wsp├│┼éczesnego przedsi─Öbiorstwa. Przedstawiaj─ůc zasady oraz techniki opracowywania i realizacji plan├│w marketingowych, autorzy podaj─ů studia przypadk├│w, b─Öd─ůce opisem sytuacji decyzyjnych wyst─Öpuj─ůcych w praktyce. Umo┼╝liwi to czytelnikom zastosowanie zdobytej wiedzy do rozwi─ůzywania konkretnych problem├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2961 [Magazyn 1], P.2960 [Magazyn 1], P.1739 [Magazyn 1], P.1738 [Magazyn 1], 2919 [Magazyn 2] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1737.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1492.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest okre┼Ťlenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowa┼ä funkcjonowania firm na wsp├│┼éczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e w ┼Ťwietle do┼Ťwiadcze┼ä globalnych. Autor stawia tez─Ö, ┼╝e odpowiedzi─ů na ÔÇ×megatrendyÔÇŁ jest poszukiwanie warto┼Ťci zar├│wno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie dzia┼éa┼ä bie┼╝─ůcych firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again