Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Kostera Monika (1963- )
(2)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Brigham Eugene F. 1930-
(1)
Ehrhardt Michael C. 1955-
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Glinka Beata
(1)
Holden Jeanne S
(1)
Lis Krzysztof A. (1948-2005)
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Rheindorf Markus
(1)
Roszkowska Paulina
(1)
Rothaermel Frank T
(1)
Sterniczuk Henryk
(1)
Wiliński Witold
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Australia
(1)
Niemcy
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(7)
angielski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
FINANSE
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Dyskurs (językoznawstwo)
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Ekorozwój
(1)
Finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Korporacjonizm
(1)
Korpus językowy
(1)
LOGOTYPY
(1)
NADZÓR KORPORACYJNY
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PAPIER FIRMOWY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
WIZYTÓWKI
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(2)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
corporate governance
(5)
finance
(3)
business ethics
(2)
corporation
(2)
organizacja ucząca się
(2)
przedsiębiorczość społeczna
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
rachunkowość zarządcza
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Corporate Social Responsibility
(1)
United States
(1)
agriculture
(1)
badania ilościowe
(1)
badania jakościowe
(1)
biznes międzynarodowy
(1)
business
(1)
business strategy
(1)
company environment
(1)
controlling
(1)
corpora
(1)
corporate ethics
(1)
corporate finance
(1)
corporate identity
(1)
corporate strategy
(1)
digital libraries
(1)
discourse analysis
(1)
economy
(1)
enterpreuneurship
(1)
gender
(1)
global startegy
(1)
grafika
(1)
innovation
(1)
klasa kreatywna
(1)
kompetencje przedsiębiorcze
(1)
korporacja
(1)
korporacja międzynarodowa
(1)
kultura
(1)
kultura organizacji
(1)
linguistics
(1)
logotypy
(1)
managing global operations
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
nadzór korporacyjny
(1)
open data
(1)
outsourcing
(1)
papier firmowy
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przywództwo
(1)
public finance
(1)
rachunkowość finansowa
(1)
rada nadzorcza
(1)
small business
(1)
societal ethics
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
strategic leadership
(1)
strategic management
(1)
struktura organizacyjna
(1)
sustainable development
(1)
system informacyjny zarządzania
(1)
technika aktora-sieci
(1)
teoria ugruntowana
(1)
visualization
(1)
wizytówki
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie ceną
(1)
zarządzanie finansami
(1)
zarządzanie finansowe
(1)
zarządzanie informacją
(1)
zarządzanie innowacjami
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kapitałem
(1)
zarządzanie kosztami
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie procesowe
(1)
zarządzanie produkcją
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
zarządzanie środowiskowe
(1)
znak towarowy
(1)
łańcuch dostaw
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Postdisciplinary Studies in Discourse)
This book revisits discourse analytic practice, analyzing the idea that the field has access to, provides, or even constitutes a ‘toolbox’ of methods. The precise characteristics of this toolbox have remained largely un-theorized, and the author discusses the different sets of tools and their combinations, particularly those that cut across traditional divides, such as those between disciplines or between quantitative and qualitative methods. The author emphasizes the potential value of integrating methods in terms of triangulation and its specific benefits, arguing that current trends in Open Science require Discourse Studies to re-examine its methodological scope and choices, and move beyond token acknowledgements of ‘eclecticism’. In-depth case studies supplement the methodological discussion and demonstrate the challenges and benefits of triangulation.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20508.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliogr. s. 211-217.
Współcześnie przedsiębiorstwa obarcza się odpowiedzialnością nie tylko za zanieczyszczanie środowiska, ale również za efekty społeczne, jak likwidacja miejsc pracy, brak poczucia bezpieczeństwa, różnice społeczne. Oczekuje się, że przedsiębiorstwa nie tylko będą dostarczać wyroby i usługi, ale też będą uczestniczyć w rozwiązywaniu problemów społecznych. Autorka pokazała w książce społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw wobec wymagań efektywności ekonomicznej i wzrostu konkurencyjności. Zostały więc przedstawione: orientacja społeczna przedsiębiorstw, rozwój i strategie społecznej odpowiedzialności, zarządzanie relacjami społecznymi przedsiębiorstwa, działalność społeczna. Książka jest przeznaczona dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8797.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10270.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16883.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Onepress)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej. Jeśli chcesz poprawić wizerunek Twojej firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów, zastosuj wskazówki zawarte w tej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9945.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and indexes.
The only text to strike a balance between solid financial theory and practical applications, Brigham/Ehrhardt's FINANCIAL MANAGEMENT: THEORY AND PRACTICE, 15e gives you a thorough understanding of the essential concepts you need to develop and implement effective financial strategies. The book begins with a presentation of corporate finance fundamentals before progressing to discussions of specific techniques used to maximize the value of a firm. It also explores the recent financial and economic crises and the role of finance in the business world. With its relevant and engaging presentation, numerous examples, and emphasis on Excel usage, this text serves as a complete reference tool for you in your academic or business career. The 15th edition is also available with learning solutions such as MindTap Finance, Aplia, and Cengage NOW to help you to become First in Finance.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18250.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 392. Indeks
Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Autorzy prezentują obecny stan wiedzy na temat zarządzania w przedsiębiorstwach usługowych, zwracając szczególną uwagę na specyfikę tego sektora gospodarki. Nowatorski, uniwersalny sposób ujęcia tematu umożliwia wykorzystanie zawartych w książce treści do analizy i oceny zjawisk zachodzących w każdym przedsiębiorstwie usługowym, bez względu na branżę. Książka zawiera bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6935.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7726.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik stanowi zaawansowany kurs na temat współczesnych teorii organizacji i zarządzania. Zawiera informacje dotyczące wybranych istotnych kierunków i tendencji, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt. Główne obszary tematyczne podręcznika stanowią: współczesny kontakt organizowania (organizacja w relacjach z otoczeniem), różnorodność świata organizacji, społeczne i techniczne elementy organizacji, współczesne trendy w zarządzaniu, badania współczesnych organizacji. Wszystkie zawarte w podręczniku rozdziały mają jednolity układ. Otwierają je opisy przypadków, które stanowią ilustracje przedstawionych teorii. Każdy rozdział zawiera także listę definicji podstawowych pojęć i kończy się pytaniami, które mogą być wykorzystane w dyskusji na zajęciach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12249 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12248.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13371.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The American economy is a dynamic, free-market system that is constantly evolving out of the choices and decisions made by millions of citizens who play multiple, often overlapping roles as consumers, producers, investors and voters. The book refers to various aspects of American economy along with its political and social overlappings.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9472 [Magazyn 1], P.9474 [Magazyn 1], P.9473 [Magazyn 1], P.9475 [Magazyn 1], P.9476 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11154.XXIV.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11153.XXIV.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 551-566 i przy rozdz. Indeks.
Takiego podręcznika jeszcze w Polsce nie było! Nowe kierunki w zarządzaniu pokazują najbardziej aktualne tematy z międzynarodowego dyskursu na temat teorii organizacji i zarządzania w sposób tak przystępny, że z lektury skorzystać mogą nie tylko studenci, ale także wszelkie osoby choć trochę zainteresowane tą tematyką. Wreszcie ukazuje się książka, która nadaje się zarówno do łatwej adaptacji na zajęciach akademickich, jak i do samodzielnej lektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10245.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teksty częśc. tł. ang.
Bibliogr. s. 619-639.
Podstawowe normy prawne regulujące zagadnienie corporate governance będą w Polsce podobne do ogólnie przyjętych w Unii Europejskiej, ale są potrzebne przynajmniej fragmenty regulacji i obyczajów „made in Poland", które będą uwzględniały swoisty charakter polskich korporacji, polskiej gospodarki i polskiego społeczeństwa. Kwestia ta nie jest jeszcze zamknięta, tym bardziej że nie ma mocno utrwalonej kultury, która mogłaby kompensować niedostatki prawa czy też wiedzy o jego normach. Budując w Polsce nowe mechanizmy nadzoru korporacyjnego, warto przez chwilę spojrzeć na tę kwestię z perspektywy amerykańskiej, bez względu na to, jak odległa nam się ona dzisiaj wydaje. Amerykańska kultura corporate governance ma z pewnością wiele słabych stron, ale jej sita tkwi między innymi w zdolności wspomagania rynku papierów wartościowych - dziś około połowa amerykańskiej dorosłej populacji to właściciele akcji. Warto się zatem zastanowić, co należałoby zmienić w naszym sposobie postrzegania ładu korporacyjnego i w regulacjach prawnych pod wpływem północnoamerykańskiej praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10402.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16887.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategic management / Frank T. Rothaermel. - Third edition. - New York : McGraw-Hill Education, 2017 - XXV, 526 pages : color illustrations ; 26 cm
Includes bibliographical references and indexes.
Strategic Management, 3e by Frank T. Rothaermel continues to synthesize and integrate theory, empirical research, and practical applications with current, real-world examples. This approach not only offers students a learning experience that uniquely combines rigor and relevance, but it also prepares them for the types of challenges they will face as managers in the globalized and turbulent business environment of the 21st century. Examples profile the products and services of companies that students are familiar with such as Facebook, Google, Starbucks, Apple and Uber. In its characteristic single, strong voice, Strategic Management provides students with the foundation they need to understand how companies gain and sustain competitive advantage, as well as how to become managers capable of making well-reasoned strategic decisions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18300.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finance / Witold P. Wiliński. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 75 s. : il. kolor. ; 24 cm.
Bibliogr., netogr. s. 73-74.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16893.VIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej